Ερωτήσεις – Απαντήσεις

Για ότι θέλετε να ρωτήσετε,  παρακαλώ ελεύθερα!

Published in: on 5 Δεκεμβρίου, 2006 at 09:41  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2006/12/05/hello-world/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 σχόλιαΣχολιάστε

  1. καλορίζικο το blog σου, καλή συνέχεια.

  2. Αντώνη έχεις βάλει σύνδεση και με το κρυφό blog; Μπορείς να βάλεις και με το δικό μου σε παρακαλώ; Ήδη ετοιμάζομαι να βάλω και το δικό σου, ελπίζω να μην έχεις αντίρρηση. Και σε κάποια στιγμή θα πρέπει να αρχίσεις να γράφεις.

  3. akama σε έχω κανονικά στο blogroll μου.
    Την οργανωτική ομάδα του classical την αφαίρεσα γιατί δεν είναι για όλους , έχω όμως το επίσημο blog της ομάδας…

  4. Καλή συνέχεια, σε βλέπω να ανεβαίνεις συνέχεια, καλή συνέχεια. Το μόνο που θα ήθελα να σε ρωτήσω είναι πως φαίνονται τα hits.

  5. Ela re Ierea. Mou emathes kai ta blog. Ore glob pou sou xreiazetai.. Ante kali arxi.

  6. Αντωνίνο μου μπράβω!
    Επιτέλους έκανες κι εσύ κάτι αξιόλογο στη ζωή σου.. Το καλύτερο blog που έχω δει ποτέ (και το πρώτο που βλέπω.. Μέχρι τώρα δεν ήξερα καν οτι υπάρχει τέτοια λέξη..)! Έβαλες το λιθαράκι σου για να γίνει ο κόσμος ομορφότερος (το πρώτο το έβαλες όταν γενήθηκες..)
    Keep up the good work βρε!
    Φιλάκια, Σίσσυ

  7. Κύριε Κοκαλίδη θα ηθελα να σας ευχαριστησω για την ευκαιρία που μου δοσατε για να απολαυσω ενα πραγματικά αριστουργιματικο blog! Μπράβο! Πιστευω οτι θα πάει πραγματικά πολυ καλα!
    Συγχαρητήρια!!!!!!!!!


Σχολιάστε

