Έφυγες… Πέταξες μακριά… Αντίο γλυκειά Αμαλία

dsc00154.jpg

Με πολύ πόνο στην καρδιά και θλίψη
σε χαιρετώ κι εγώ γλυκειά μου Αμαλία
σήμερα το πρωί, είπες αντίο στην ζωή
που τόσο πολύ σε πίκρανε…
Αντίο και Καλή Αντάμωση γλυκειά μου Αμαλία

Published in: on 25 Μαΐου, 2007 at 22:31  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2007/05/25/efiges-petakses-makria-amalia/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 σχόλιαΣχολιάστε

  1. Μόλις υπέστην ένα «δικτυακό σοκ».

    …….

  2. χθες νωρίς διάβαζα το blog της..το βράδυ αργά έμαθα τα νέα..νιώθω τελικά πως η Αμαλία δεν πάλευε για τον εαυτό της αλλά για όλους εμάς..κι αυτό με θλίβει πιο πολύ..

  3. Θα έφευγα απο εχτές.. μα θα φύγω αύριο!

    12:30 Νεκροταφείο Αναστάσεως
    Ήθελα να είμαι παρών…

    Μόλις την αντίκρυσα, με πλυμμήρισε συγκίνηση και μη μπορώντας να συγκρατηθώ, στάθηκα σε μια γωνιά του ναού,
    ενώ με παρηγορούσε, ακόμα και τότε, η ήρεμη όψη της…

    Στον τελευταίο ασπασμό δεν κρατήθηκα…
    αποχαιρετούσα έναν δικό μου άνθρωπο πλέον…

    Ο λουλουδένιος Σταυρός, η λευκή ταινία πάνω στο φέρετρο είχε λέξεις…κομματιασμένες λέξεις…

    «ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ… Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ…»

    Σπαραγμός.. τίποτα άλλο

    Όταν η γη δεχόταν το πονεμένο σώμα της
    ο κόσμος χειροκρότησε την ηρωίδα

    Καλή Ανάπαυση Αμαλία!

  4. Ήμουν σίγουρος ότι θα το κάνεις, adonie… Θα τα πούμε την Πέμπτη…….

  5. πηγες…
    σ’ ευχαριστω…

  6. θα βρεί την ησυχία της εκεί…
    αρκετά τράβηξε εδώ!
    σωστά στάθηκες…καλησπέρα σου

  7. …σιωπή…


Σχολιάστε

