Προορισμοί Ζωής, πέντε τον αριθμό

Με αφορμή την πρόσκληση της αγαπητή Βασιλικής θα προσπαθήσω να κάνω μια περιήγηση σε 5 αγαπημένους, ονειρεμένους ή φανταστικούς προορισμούς.
Το ταξίδι για τους τόπους αυτούς είναι σαν μια μικρή ιστορία…
Από μικρό παιδί ενώ οι παρέες ήταν πολλές και μεγάλες, είχα την ανάγκη να μένω μόνος μου, με τον εαυτό μου με τη φαντασία μου.
Είχα από τότε ακούσει μια λέξη που μου είχε κάνει εντύπωση… Αιθεροβάμων…

Έμαθα τι σήμαινε η λέξη… με είχε συνεπάρει.
Έβρισκα μαγικό το να είμαι ψηλά, στα σύννεφα, να περπατώ στις σκέψεις μου.
Πρέπει να ακούσεις το “
Air” του G.S.Bach για να βιώσεις λίγο από το «πέταγμά» μου. Ήταν το πρώτο μου ταξίδι. Ένας μαγικός προορισμός δικός μου. Που μερικές φορές ακόμα επισκέπτομαι…

Στη συνέχεια βρέθηκα να κάνω ταξίδια σε όνειρα άλλων, μερικά έγιναν και δικά μου και τότε κατάλαβα τι είναι η αγάπη και που μπορεί να σε ταξιδέψει. Έγινε ονειρεμένος προορισμός. Δεν είχε πλέον σημασία αν ήμουν στα σύννεφα, στα λιβάδια ή στο πέλαγος! karistos.jpgΉμουν μ’εκείνη που αγαπούσα και ο προορισμός μου ήταν… εκείνη, ο τόπος που βρισκόταν! Αργότερα κατάλαβα ότι στη ζωή μας έχουμε κι άλλους τόπους ανάλογα με τον άνθρωπο που έχουμε δίπλα μας. Μπορεί να πάμε παντού, μπορεί και πουθενά…

watercolor_by_ahermin.jpg100_6231.jpgΜεγαλώνοντας άνοιξα τα μάτια μου και είδα τόπους που θα ήθελα να βρίσκομαι κάθε πρωινό και κάποιους άλλους για να είμαι κάθε δειλινό. Τόπους γαλάζιους και ήρεμους, πράσινους και ήμερους, τόπους αγαπημένους κι ας τους έβλεπα για πρώτη φορά!

Μα στο τέλος κατάλαβα πως δεν θα ήταν ποτέ αρκετό για την ψυχή μου να περιφέρεται στη φθαρτότητα.livadia.jpg
Έψαξα να βρω το τέλειο, το αιώνιο, το άπειρο, το σοφό, το απόλυτο, να το κάνω δικό μου.
Αγωνίστηκα, νίκησα και έχασα, πόνεσα και Πόνεσα…
κι όταν οι δυνάμεις μου δεν μπόρεσαν να Τον φτάσουν… ήρθε Εκείνος σε μένα…
τον μικρό, τον αδύναμο και ασήμαντο.
Κι έγινα εγώ ο αγαπημένος του προορισμός…

Πάντα ήμουν και πάντα ήταν σε όλους μας. Όταν Τον έχω ανάγκη, όταν προσπαθώ να Τον φτάσω, Εκείνος έρχεται ξανά… και χαίρομαι πολύ… πολύ…!

Ελπίζω ο τελευταίος μου προορισμός να είναι κάπου εκεί κοντά Του!nefeloma1.jpg

Προσκαλώ για 5 Προορισμούς την : Inner Silence , Silia , skiagmata , rits και melomenos

Published in: on 6 Ιουλίου, 2007 at 14:46  Comments (14)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2007/07/06/pente-proorismoi-zois/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 σχόλιαΣχολιάστε

  1. *Adonios… Παντού και πουθενα: ο απόλυτος αισθησιασμός, ηδονισμός και ρεαλισμός. Αυτός είναι ο κυρίαρχος άνθρωπος, να βρίσκεται συγχρόνως παντού και πουθενά. Να φωνάζει και να τρυφερευεται, να βρίζει και να γαληνεύει, να δημιουργεί και αν γκρεμίζει, να προχωράει και να οπισθοχωρεί, να μεγαλώνει και να σμικρύνεται, να χαμογελάει και να υποκρίνεται,να είναι παρων και παραλληλα απών από παντού και στα πάντα.
    Ο υπεροχος άνθρωπος, ο αειθαλής, ο εξωπραγματικός και ο υποχρεωμένος να μην αναζητάει παρηγοριά στους γαλαξίες
    Ριτς

  2. Σ’ευχαριστω για την προσκληση.
    Θα ανταποκριθω μολις μπορεσω , και το λέω αυτο , γιατι , μια ….αρρώστια απ’τα παλιά με θυμηθηκε απο χθες το βραδυ και όσο περναει η μερα και βραδιαζει , με καθηλωνει ολο και πιο πολυ στο κρεββατι .Μου ειναι πολυ δυσκολο πια το να καθησω για ωρα στον υπολογιστη ….
    Ελπίζοντας ομως σε μια γρηγορη αναρρωση , υποσχομαι οτι θα ανταποκριθω στην προσκληση σου .
    Το θεωρω , μεγαλη τιμη να θελει κάποιος να διαβάσει τα γραφόμενα μου .

  3. Αντώνη, πρέπει να σου πω ότι δεν ξέρω τι να γράψω, μετά από αυτή την αφήγηση. Μπαίνω ξανά στο blog σου και φοβάμαι μήπως ενοχλήσω κάτι από αυτές τις άνωθεν επιθυμίες σου.
    Ξεκινάω από τον έρωτά σου που προφανώς άφησες και ίσως σου έμεινε κάτι σημαντικό για να το αναφέρεις πάλι. Αν κρίνω μάλιστα από τη φωτό έχει να κάνει με Εύβοια; Όμως η ζωή χτίζεσαι ξανά και ξανά με τα υλικά τα δικά σου, αυτά τα υπέροχα ιδανικά που σπανίζουν σήμερα.
    Μετά κατευθύνθηκες σε μέρη ήσυχα και γαλήνια, προφανώς για να ηρεμήσεις από φωνές που ακούς αυτό συμβαίνει και σε άλλους. Κι εγώ το κάνω για να ηρεμήσει η ψυχή μου. Άλλες πάλι φορές ταξιδεύω διαβάζοντας ή γράφοντας.
    Στο τέλος επεφύλαξες μια έκπληξη για κάποιον που δεν διάβασε από την αρχή, για κάποιον που δε σε ξέρει. Αφιερώνεις το τέλος στο Θεό Αντώνη; Αυτή είναι μια συνειδητή επιλογή αναμφίβολα. Δεν ξέρω σε τί επίπεδο σκοπεύεις να αφιερωθείς (κάτι σκέπτομαι) όμως σκέψου πρώτα:
    Τι μπορείς να προσφέρεις μέσα στην κοινωνία, κρατώντας πάντα μέσα σου αυτό που σε γαληνεύει και προσπαθώντας να γίνεις ένας καλύτερος άνθρωπος. Ουσιαστικά προσφέρεις την ίδια αν όχι μεγαλύτερη υπηρεσία στο Θεό που όλοι πιστεύουμε και όλοι καταφεύγουμε στς αναποδιές και στις δυστυχίες. Έχω την αίσθηση δε, ό,τι όποιος καταφεύγει σε λύσεις μοναχισμού μετά από κάποια ηλικία, στην πραγματικότητα τον θυσιάζει, τον διαθέτει στο Θεό και στον Άνθρωπο σα να έχει «ενοχές» σα να πιστεύει ότι πρέπει να πληρώσει κάποιο αμάρτημα.
    Μπορεί να κάνω λάθος για την σκέψη που είπα φωναχτά, αλλά και για την άποψη. Πάντως αυτό εισέπραξα από το εντυπωσιακό κείμενο που διάβασα. Η συνέχεια είναι δική σου. Και οι προορισμοί και οι αποφάσεις σου. Φιλικά.

  4. Πότε θέλεις να πάρεις ενα κείμενο ; Ρωτάω, καλέ μου, γιατί φευγω για τη Σικινο και θα κλεισω τον εγκέφαλο μου στο σεντούκι και θα κλειδωσω καλού κακού, πού ξερεις ;
    Σε χαιρετώ
    Ρίτς

  5. τα πιο όμορφα ταξίδια είναι αυτά που δεν κάναμε ποτέ…καλησπέρα Αντώνη

  6. Καλησπέρα, θα ανταποκριθώ στην πρόσκλησή σου όποτε μπορέσω μετά τον βραδυνό μου περίπατο… Σε ευχαριστώ.
    Η εικόνα του τελευταίου προορισμόυ σου είναι ονειρεμένη..
    Φιλιά 🙂

  7. Ριτς
    Μου θύμισες ιδιότητες που όλοι έχουμε εναλλάξ και πόσο όμορφη είναι η διαφορετικότητα. Ακόμα κι αν είναι χαρακτηριστικά μόνο ενός ατόμου!
    Σίκινο ε; Πολύ όμορφα… έχω ακούσει!
    Κείμενο όποτε μπορείς, αν μπορείς.
    Καλημέρα!

    Silia
    Καλημέρα και περαστικά.
    Θεωρώ κι εγώ οτι κάθε άνθρωπος έχει κάτι καλό να πει.
    Απλά πρέπει να σταματήσουμε να τον ακούσουμε.
    Να αφήσουμε να ακουστεί…
    Χαίρομαι που δεν σου είναι βάρος η πρόσκληση. 🙂

    Βασίλη
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Χαίρομαι που έγραψες τις «σκέψεις σου φωναχτά».
    Συμφωνώ εκεί που λες πως όταν θες να γίνεις καλύτερος άνθρωπος, όταν έχεις γαλήνη (αγάπη, φιλανθρωπία, πίστη), μπορείς να προσφέρεις μεγάλη υπηρεσία προς το Θεό. Ο μοναχισμός δεν είναι κάτι που δεν έχω σκεφτεί, μα νομίζω πως δε θα μπορούσα να υπηρετήσω σωστά.
    Εκτός απο μεγάλη πίστη χρειάζονται μεγάλα ψυχικά αποθέματα για να ανταπεξέλθεις στο δύσκολο έργο του ασκητή. Είναι μια συνεχής πάλη με τον εαυτό σου και τις αδυναμίες σου.
    Απλά τις λίγες φορές που μπόρεσα να ζήσω κοντά σε τέτοιους ανθρώπους, ακόμα τις αναπολώ και τις ζηλεύω για την ηρεμία, την πληρότητα, την αγαλλίαση και την τεράστια χαρά που ένοιωθα κάθε φορά μαζί τους.
    Ο πέμπτος και τελευταίος μου προορισμός που αναφέρομαι είναι ο κοινός για όλους μας. Το μεγαλύτερο και τελευταίο μας ταξίδι όπως γράφει και η Βασιλική…
    Είναι τότε που ελπίζω να είμαι κάπου εκεί κοντά Του!
    Καλημέρα Βασίλη και καλή εβδομάδα.

    Elafini
    Η απληστία τα κάνει πάντα πιο όμορφα. 😉
    Καλημέρα!

    Inner Silence
    Σ’ευχαριστώ
    Θα αναμένουμε αγαπητή Inner.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

  8. κι εγώ θα ανταποκριθώ στην προσκλησή σου
    και με πολλές σκέψεις του vasili θα συμφωνήσω!
    καλή σου βδομάδα ήρεμη και ήσυχη εκεί στα ταξίδια σου 😉

  9. τζα! να ‘μαι και εγω!!!
    τι εεεεεεγινε;;;;
    πολυ ησυχια βλεπω!!!!
    🙂
    🙂

    -ευχομαι καθε προορισμος σου, να γινει ορισμος για το καλυτερο στην ζωη σου!-

  10. Melomenos
    Χαίρομαι melomene.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα και σε σένα.

    Βασιλική
    Που όρεξη για… «Δευτέρα»
    αν ήταν τρόπος να σβήσει αυτή η μέρα!
    Σ’ευχαριστώ για τις ευχές σου Βασιλική, θα το προσπαθώ!
    Καλή εβδομάδα.

  11. ανάγκη για διαρκή αναζήτηση θα το έλεγα εγώ…καλησπέρα 🙂

  12. […] σκούντησε ελαφρά στον ώμο και μου είπε ‘έλα, πες 5 προορισμούς.. […]

  13. Εγώ σου εύχομαι ο προορισμός σου κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε στιγμή της ζωής σου να είναι Εκείνος, μέσα απ΄ όλα τα μικρά αλλά όμορφα και σημαντικά που συνθέτουν το θαύμα της Ζωής…

    Είχα καιρό να περάσω και σε πεθύμησα Αντώνη. Νάσαι καλά!

  14. Σ’αυτό ελπίζω κι εγώ strofi
    Σ’ευχαριστώ για την ευχή σου και τα όμορφα λόγια.
    Χαίρομαι που ξαναγύρισες!


Σχολιάστε

