Στιγμή σκέψης…

the_sound_of_silence_by_ahermin.jpg

Άσε με μια στιγμή για να σκεφτώ…
Αναβάλλω συνέχεια της ζωής μου τη… συνέχεια!
Άσε να θυμηθώ, τι είναι αυτό που λείπει κάθε μέρα από το πλάι μου, από το είναι μου. Αν θες να νοιώσω ολόκληρος ξανά μη λιγοστεύεις από μέσα τη φωτιά που με ζεσταίνει.
Μη ζητάς να πάψω να θυμάμαι αυτά που θέλω στο αύριο!
Άσε να έρθω στα όνειρά σου, να σου δείξω τι βλέπω εγώ στα δικά μου…
Έμεινε μόνο άμμος στο χέρι που πριν σφιχτά κρατούσε την πέτρα!
Πως άλλαξα έτσι; Σκοτείνιασα!
Έκρυψες τον ήλιο και περιμένω τη θάλασσα να τον φανερώσει… κάθε πρωί… σε κάθε ανάσα!
Άσε με μια στιγμή για να σκεφτώ, τι νοιώθω όταν εσύ είσαι στο σύννεφο που βλέπω στο βάθος…
Τι νοιώθω όταν είσαι το σύννεφο που βλέπω στο βάθος;
Αλλάζεις σχήμα μα βλέπω πάντα εσένα… πάντα εσύ, ήρεμη γαλήνια, να περιμένεις να έρθω εγώ, που το μόνο που μπορώ, είναι να στέκω μονάχος σε αυτή την παραλία μη μπορώντας να σε φτάσω, αέρινη μου σκέψη…
Τώρα απολαμβάνω τον ήχο της σιωπής γύρω μου, μέσα μου…

Μην αφήσεις ούτε μια στιγμή για να σκεφτώ!

Published in: on 6 Σεπτεμβρίου, 2007 at 12:21  11 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2007/09/06/stigmi-skepsis/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Μην αφηνεις ουτε μια στιγμη για να σκεφτω..παρε το μυαλο μου που ηταν απολυτα δικο σου απ την αρχη.
    Μια ηλιαχτιδα σκεψης μου εμεινε παρηγορια σ’αυτη την παραλια..
    Μονος και μονη πορευομαστε..ο καθενας για τον αλλον.
    Το ξερεις και το ξερω.

    Καλημερα 🙂

  2. «Αλλάζεις σχήμα μα βλέπω πάντα εσένα…» Μεγάλη αλήθεια αυτό Αντώνη 🙂 Μ’ αρέσει πολύ το κείμενό σου! Τις καλησπέρες μου. 🙂

  3. ο,τι βλεπουμε πρωτα μεσα μας ειναι…
    τα ματια μας απλα το ανακαλυπτουν…
    το σχημα του ειναι ηδη στο μυαλο μας…
    η μυρωδια του το ιδιο…

    και αν μισο το δουμε, το μυαλο το ολοκληρωνει για να το αποδεχθουμε ως αληθη…
    μεσα μας ειναι ολα…

  4. αέρινη η σκέψη σου πράγματι!
    είναι απόλυτα δικιά σου…

  5. Τετραδιάκι
    Μια ηλιαχτίδα σκέψης… και έγραψες ό,τι δεν γράφτηκε.

    Μαρία
    Καλησπέρα και σε σένα.
    Σ’ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    Βασιλική
    Σαν σκιά του εαυτού μου που απ’έξω μου κοιτώ!
    Έτσι είναι Βασιλική, μέσα μας είναι όλα!

    Melomenos
    Την κατέχω… με κατέχει…
    Σε ευχαριστώ για την επιβεβαίωση φίλε!

  6. πολύ όμορφο, Αντώνη

    πολύ όμορφες σκέψεις…

    Καλημέρα (κι ας είναι μεσημέρι! )

  7. «Αναβάλλω συνέχεια της ζωής μου τη… συνέχεια!»
    Έχω την εντύπωση ότι όχι μόνο το κάνεις, αλλά κάπου το απολαμβάνεις κι όλας ε;
    Είναι στη φύση κάποιων ανθρώπων νομίζω να μένουν σταθεροί στο τίποτα, έτσι, γιατί ίσως τους αρέσει ακόμα κι αυτό.

    Το σύννεφο εκεί απέναντι αγάπησέ το… κι ας μην το φτάσεις… αρκεί να υπάρχει!

    Καλό απόγευμα!

  8. Γλυκοπατατονατασσάκι
    Καλημέρα και σε σένα…
    Σ’ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    Σταλαγματιά
    Έχει και η αναβολή τις δικές της απολαύσεις…
    ειδικά αν έχεις κουραστεί να κυνηγάς τη ζωή με τους ρυθμούς που κινείται, ψάχνεις να βρεις το στίγμα σου μέσα απο την… αναβολή, χωρίς απαραίτητα να είναι στασιμότητα στο τίποτα!

    Πως θα μπορούσε κανείς να μην αγαπήσει το σύννεφο;
    Ακριβώς όπως εσύ το λές «κι ας μη το φτάσεις» σημασία έχει να υπάρχει!
    Καλό απόγευμα και σε σένα Σταλαγματιά

  9. Μελαγχολικό και αισιόδοξο ταυτόχρονα.
    Πολύ καλό και ρομαντικό, Αντώνη!

  10. Θέλω να σου στείλω μια λευκή κόλλα χαρτί
    γιατί είσαι ο μόνoς που μπορεί τη σιωπή μου να διαβάζει..
    Πες μας τι θα γίνει αν κάποτε αγγίξεις το κορμί σου
    και το ‘βρεις τσακισμένο απ’ τις πληγές
    και γύρω σου κούκλες χλωμές ανίκανες να ακούσουν τη φωνή σου
    και οι αλήθειες σου να σέρνονται στο πάτωμα γυμνές…

    Ξεχείλισα απ’ όσα έχω μοιραστεί
    κι ένιωσα λειψός μ’ όσα έχω κρατήσει
    με ψάχνει ό’τι έχασα κι εγώ στριφογυρνώ
    χαμένος μέσα σ’ ό’τι έχω κερδίσει

    Θα ‘θελα να ‘σουνα εδώ…
    *Μου θύμισες αυτά τα δυο κομμάτια..και στα χαρίζω!!
    ΘΗΒΑΙΟΣ & ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

  11. Πολύ όμορφοι οι στίχοι Δανάη…
    Κάνεις πολύ όμορφα δώρα…
    Ελπίζω κάποια στιγμή να ανταποδώσω!
    Σε ευχαριστώ!


Σχολιάστε

