του ενός και του άλλου!

Το υποψιαζόσασταν; Τώρα υπάρχει και η επιστημονική απόδειξη:
Είμαστε διαφορετικοί – Γι’ αυτό αλληλοσυμπληρωνόμαστε…

Αυτή:woman.jpg
Πιο ευπαθής σε χρόνιους πονοκεφάλους.
133 γονίδια περισσότερα σε κάθε εγκεφαλικό κύτταρο.
Μεγαλύτερη ευκολία στο να ανακαλεί παιδικές μνήμες.
Δύο φορές πιθανότερα να πάθει Αλτζχάιμερ.
Χαμογελάει συχνότερα.
Κάνει λιγότερα λάθη στην ομιλία της.
Πιο ευάλωτη σε καρδιακές αρρυθμίες.
Μισή φορά λιγότερη πιθανότητα να θεωρήσει σέξι τον γυμνό σύντροφό της.
23% του βάρους της είναι μύες.
2, 3 φορές περισσότερες πιθανότητες να διαπρέψει στην ψυχανάλυση.
Δύο φορές περισσότερες πιθανότητες να γίνει χορτοφάγος.
Εννέα φορές πιο επιρρεπής σε διατροφικές διαταραχές.
Τρεις φορές πιθανότερο να χρειαστεί ψυχοφάρμακα.
72% πιθανότητες να πάθει καρκίνο των πνευμόνων εξαιτίας του τσιγάρου.
Μισή φορά λιγότερο πιθανό να διατηρήσει τον ίδιο σεξουαλικό σύντροφο.
Η σεξουαλικότητά της επηρεάζεται περισσότερο από τις κοινωνικές συνθήκες.
Χρειάζεται τον διπλάσιο χρόνο για να κάνει καύσεις.
Δύο φορές περισσότερες πιθανότητες να παρουσιάσει αρθριτικά.
Είναι δύο χρόνια μπροστά από τους άνδρες σε ωριμότητα κατά την εφηβεία.
Υποβάλλει 70% περισσότερες αιτήσεις για διαζύγιο.
Γυμνάζεται σπανιότερα.
Μία στις δώδεκα πιθανότητες να συμμετάσχει σε σεξουαλικές συνευρέσεις με παραπάνω από έναν συντρόφους.
Χρειάζεται τουλάχιστον 12% λίπους για να διατηρήσει τη γονιμότητά της.

Αυτός:man.jpg
Ο εγκέφαλός του μεγαλώνει ταχύτερα και έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να υποστεί εγκεφαλικές βλάβες.
3,5 φορές πιο επιρρεπής στο έγκλημα.
Παράγει δύο φορές περισσότερο σάλιο.
Έχει σκουρότερο δέρμα αλλά πιο επιρρεπές στις ρυτίδες.
10% ταχύτερος στο τρέξιμο.
Τρεις φορές πιθανότερο να είναι τραυλός.
40% του βάρους του αποτελείται από μυς.
Δύο φορές περισσότερες πιθανότητες να γεννηθεί με διανοητικά προβλήματα.
Δέκα φορές περισσότερες πιθανότητες να ατροφήσει η αντιληπτική του ικανότητα.
Ξοδεύει 5%-10% περισσότερη ενέργεια όταν ξεκουράζεται.
Πέντε φορές πιθανότερο να γίνει αλκοολικός.
Δύο φορές περισσότερες πιθανότητες να πάθει πάρκινσον.
3,5 φορές πιο πιθανό να αυνανίζεται τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
Δύο φορές πιθανότερο να γίνει χρήστης ναρκωτικών.
Έξι φορές πιο ικανός να διαχειριστεί μετοχές στο χρηματιστήριο.
Είναι πιο επιρρεπής στο να «βρέχει» το κρεβάτι του.
Τρεις φορές πιθανότερο να αγοράσει «ακατάλληλες» ταινίες.
Το σώμα του χρειάζεται τουλάχιστον 3% λίπος.
Δεκατρείς φορές καλύτερος στους μαθηματικούς υπολογισμούς.
Κάνει 82% περισσότερες προτάσεις γάμου απ’ ότι μία γυναίκα.
Πέντε φορές περισσότερες πιθανότητες να έχει πάνω από 20 σεξουαλικούς συντρόφους.
Τέσσερις φορές πιο πιθανό να κάνει απόπειρα αυτοκτονίας.
Εκατό φορές περισσότερες πιθανότητες να γίνει πρωταθλητής στο σκάκι.
.
Ωραία ή άσχημα αυτές είναι μερικές μόνο διαφορές…
γι’ αυτό έχει ενδιαφέρον όταν είμαστε μαζί 🙂thedance-big1.jpg
Published in: on 7 Σεπτεμβρίου, 2007 at 09:28  37 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2007/09/07/tou-enos-kai-tou-allou/trackback/

RSS feed for comments on this post.

37 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Τι λες τώρα!!!!

    (ΔΕΝ θες να σχολιάσω, να το ξέρεις, κυδώνι! )

    Καλημέρα 🙂

  2. Θέλω, θέλω… σχολίασε τώρα που είμαι εδώ γιατί το ΣΚ πάλι εκτός θα είμαι…
    Πρέπει να βάλω το κυδώνι στον ήλιο να ψηθεί 😉
    Καλημέρα 🙂

  3. πατατακι μου σχολιασε εσυ γιατι αν σχολιασω εγω!
    -δεν μπορω να δω την τελευταια φωτο!-
    😉

  4. ΔΕΝ ΘΕΣ, λέμε!!!!

    (μεγαλώνω και αγόρι, να πάρει! )

    ΠΑΑΑΛΙ θα λείπεις το ΣΚ;;;;

    γρουμφ!

  5. θελει… θελει…
    με τετοια που γραφει λες να μην θελει;;;;
    🙂

  6. το οτι θα λειπει και ΠΑΛΙ απαξιω να το σχολιασω!!!
    νταξ;;;;
    😛

  7. την ειδα την φωτο! την ειδα!
    αληλουιααααα!
    🙂

  8. πω πω πω κακίες… ξέχασαν οι επιστήμονες να κάνουν μέτρηση και σ’αυτό!!!! 😛

    Τα ΣΚ είναι αφιερωμένα στη θάλασσα και στο βουνό…
    εγώ φταίω;

    Την φώτο την ξαναφόρτωσα για να μπορέσεις να την δεις 😉

  9. ειμαι κακια!!!
    νια νια νια νια!!!
    νταξ;;;;
    😛

  10. καλό σαββατοκύριακο να έχεις!!!
    με βουtιές στον Κορινθιακό και χαμόγελα :)!

  11. Δεν ανέφερες τα χρωμοσώματα, Υ και Χ, την αντοχή στον πόνο (μμ, εσείς οι άντρες με το παραμικρό γκρινιάζετε και το μικρό το κάνετε τεράστιο), και φυσικά το πόσο μιλάτε (ναι, ναι, οι άντρες μιλάνε περισσότερο από τις γυναίκες! απλά εμείς έχουμε το όνομα κι άλλοι την χάρη! χε χε).
    Χωρίς παρεξήγηση, ε;
    Αν είμασταν ίδιοι η ζωή θα ήταν αφόρητα βαρετή!

    Καλά μπανάκια!

  12. Αυτό με τις μετοχές στο χρηματιστήριο και το άλλο με τα μαθηματικά, με προβλημάτισαν εμένα…. Τέλος πάντων, ας τα δεχτούμε. Κάνε δύο βουτιές για μένα που έχω «κοινωνικά» το Σκ και να περάσεις καλύτερα !!!

  13. Βασιλική
    Νο «νταξ». You have to convince me about it! 😉

    Melomenos
    Όπως τα λες φίλε… Ελπίζω σε μεγάλα κύματα αυτό το ΣΚ!

    Mary S.
    Πολλά δεν ανέφερα, όχι τόσο για τους άντρες αλλά για τις γυναίκες… ήθελα να σας προφυλάξω 😛
    Καλό ΣΚ και σε σένα 🙂

    Αγριοκέρασο-zouzouna
    Μόνο δύο; Αν δεις κάποια στιγμή να μουλιάζεις, θα είναι απο μένα 😉
    Να χαίρεσαι το new name σου 😉
    Το αγριοκέρασο είναι το αγαπημένο μου… (έπρεπε να το είχα καπαρώσει!)

  14. Οι διαφορές μου είναι οι αρρώστιες δηλαδή; Πολύ αρρώστια ρε φίλε…

    Κατά τ’ άλλα νομίζω λείπουν πάρα πολλά ακόμα…

  15. Χμμ ναι, το 3,5 φορές περισσότερο επιρρεπής στο έγκλημα είναι αποτέλεσμα της πολλήηηης τεστοστερόνης, που γεμίζει τις φυλακές με αγοράκια.
    Γι αυτό εγώ δεν λέω κακά λόγια για τους υπέροχους, καταπληκτικούς, πολυαγαπημένους άντρες 🙂

  16. μα τι αλλο θες;
    φαινεται δεν φαινεται;
    😛

  17. Ποτέ δεν το είχα δει έτσι… Να που ήρθε η ώρα 🙂 Υποκλίνομαι στις γνώσεις σου και τη γραφή σου Αντώνη. 🙂 Καλημέρες

  18. Κυδωνιεεεεεεεεε!!!!!
    που εισαι;;;;
    😎

  19. Haris
    Έχεις δίκιο… απο βδομάδα ίσως έχω κάτι παρόμοιο!

    Amo
    εσύ την γλίτωσες… 😉
    Δεν βγήκε τυχαία ο στίχος «εσύ στο χώμα κι εγώ στη φυλακή!» 😛

    Μαρία
    Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου…
    Δεν αφήνεις περιθώρια για να σου πω καμία κακία 🙂
    Σε ευχαριστώ και πάλι!

    Βασιλική
    Έγραφα σε ένα… λεύκωμα!!! 🙂
    Περιμένω να το επισκευθείς…

  20. πηγα… αλλα μπηκε ο αφεντικος!
    και ετσι δεν!
    αλλα γιατι; περιμενεις εννοω;
    😛

  21. Διότι σε ένα λεύκωμα δεν έχει ενδιαφέρον τι γράφεις εσύ, αλλά τι γράφει ο άλλος!

  22. Παναγία μου αναλύσεις!!
    Καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο… κι εγώ θα λείπω, γι αυτό δε σε κράζω 😛

  23. Πολλά δεν ανέφερα, όχι τόσο για τους άντρες αλλά για τις γυναίκες… ήθελα να σας προφυλάξω 😛

    Ααααα, εσύ προκαλείς, Κυδώνι μου!

    (με το ζόρι κρατιέμαι!!!! 😆 )

  24. Σταλαγματιά
    Κατάλαβα τι με περιμένει απο Δευτέρα…

    Γλυκοπατατονατασσάκι
    Δε μπορώ να καταλάβω ακόμα αγαπητή γλυκοπατάτα, γιατί εσάς τις γυναίκες σας πείραξε περισσότερο. Πίστευα οτι οι άντρες έχουν περισσότερους λόγους να είναι θυμωμένοι!!!

  25. εγραψα! κυριολεκτικα αλλα και μεταφορικα!
    αμ, πως;;;;
    😛

  26. παίρνουμε για κυριολεκτικά και μεταφορικά, όποια θέλουμε ok? 😛

  27. Αντώνιος – Κυδώνιος, μου κάνει κάτι πολύ καλό !! Το είχα βρει ελέυθερο για μένα, αλλά τελικά κατέληξα σε κάτι καλύτερο !!! (το καλάμι, το καλάμι). Το κυδώνι βέβαια είναι το αγαπημένο μου γλυκό…..
    Αντώνης Κυδώνης. Σαν ονοματεπώνυμο, αστυνομικού μυθιστορήματος. Χα, χα, χα !!

  28. Έγινες Κυδώνης; Να ζήσεις.
    Βασίλης Πορτοκάλης

  29. Αγριοκέρασο-Zouzouna
    Το θέμα είναι αγαπητή ότι εσύ τουλάχιστον το διάλεξες, ενώ εγώ θέλοντας και μη το αποδέχτηκα μετά απο συμφωνία κυριών!! 🙂
    Βέβαια είναι καλύτερο απο το χουρμάς που επίσης προτάθηκε 😉

    Βασίλης
    Φίλε μου οι γυναίκες μας έκαναν… γλυκό!!!
    Θα συναντηθούμε στη κατσαρόλα να βράζουμε κάποια στιγμή 😀

    Φεύγω για Σαββατοκύριακο…
    Τα νέα απο την εξόρμηση απο Δευτέρα πρώτα ο Θεός!
    Καλά να περάσετε όλοι…

  30. Λες να αλληλοσυμπληρωνόμαστε τελικά; Εννοώ να τοχουμε ανάγκη ;Μπα, εγω πιστευω ότι ειμαστε μονάδες – μονάδες και για λογους επιβίωσης γίνονται και κάτι άλλα, κάνουμε και παιδάκια κλπ κλπ… Οχι, οχι, μη με πεις κυνική, δεν ειμαι, απλώς εχω φαει κατι χρονια μελετώντας ( δημοσιογραφικα ) όλα αυτά τα πράγματα που με συγκινούν πολυ.

  31. Καλό Σ/Κ!!!!!

    Γλαένιες αγκαλιές

  32. Καλησπέρα και από εμένα! Ένα από τα αιώνια θέματα που δεν χάνουν ποτέ ενδιαφέρον. Ίδιοι ή διαφορετικοί σημασία έχει η ανάγκη για συντροφικότητα και αυτό νομίζω είναι που μας κρατά μαζί.

    Φεύγω και εγώ το Σαββατοκύριακο! Θα είμαι στην Πράγα. Οπότε δε ζηλεύω…χαχα!

  33. καλησπέρα στον ADONIO με τα σούπερ θέματα!!!

    εύχομαι ένα εξαιρετικό weekend!!!

    kisses

  34. Άκου κάτι πράγματα…

  35. Ριτς
    Θα συμπλήρωνα αλληλοεξαρτόμενες μονάδες αλλά μπορεί και να με κατσαδιάσεις γιατί μάλλον σε βλέπω λίγο απόλυτη στο θέμα της μονάδας. 🙂 Καλημέρα αγαπητή Ρίτς 😉

    Γλαρένια
    Και πλέον καλή σας εβδομάδα… Οι φτερωτοί φίλοι σας μου έκαναν παρέα ένα απόγευμα

    Κατερίνα
    Συμφωνώ κι εγώ μαζί σου Κατερίνα κι ας μου την έφερες πηγαίνοντας Πράγα για ΣΚ… σου έφτασαν τόσο λίγες μέρες εκεί ή μήπως εννοούσες την Πάργα;

    Έλενα
    Καλημέρα αγαπητή Έλενα και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Η ευχή σου πραγματοποιήθηκε… ελπίζω να γίνει το ίδιο και με τη δική μου.. Καλή Εβδομάδα 😉

    Σοφία
    Και δεν τα άκουσες και όλα 🙂
    Εσύ κάποια στιγμή πρέπει να γυρίσεις στην πατρίδα… Δε βαρέθηκες στο Λονδίνο; 😀

  36. Γίνεται να βαρεθείς το Λονδίνο;

  37. Σοφία
    Έχεις δίκιο… κι εγώ δε θα βαριόμουν ποτέ εκεί!
    Είσαι τυχερή που μπορείς και το ζεις απο τόσο κοντά και όχι απλά σαν επισκέπτρια.
    Το «επισκέπτρια» το κάνεις εσύ στην Ελλάδα 😉


Σχολιάστε

