Γίνε αυτό που επιθυμείς και… πέτα!

Πρώτ’ απ’ όλα , τους είπε, πρέπει να καταλάβετε πως ένας γλάρος είναι μια απεριόριστη ιδέα της ελευθερίας, ένα ομοίωμα του Μεγάλου Γλάρου κι όλο σας το σώμα, απ’ την άκρη της μιας φτερούγας σας στην άλλη, δεν είναι παρά η ίδια σας η σκέψη.glaros.jpg

Μην πιστεύεις ό,τι λένε τα μάτια σου. Δείχνουν μόνο τους περιορισμούς. Να κοιτάζεις την κατανόησή σου, ν’ ανακαλύπτεις ό,τι γνωρίζεις ήδη και θα δεις πώς πρέπει να πετάς.

Το ασπρογυάλισμα σταμάτησε. Ο Γλάρος Ιωνάθαν είχε εξαφανιστεί στον αέρα…

Απόσμασμα απο το βιβλίο ο Γλάρος Ιωνάθαν Λίβινγκστον
Published in: on 19 Σεπτεμβρίου, 2007 at 12:46  23 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2007/09/19/gine-auto-pou-epithimeis-kai-peta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

23 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Δεν θα το πιστέψεις. Εχθές το βράδυ, κάτι ψαχούλευα στις βιβλιοθήκες. Επεσε το μάτι μου στο βιβλίο αυτό. Το κοίταξα και του είπα «άλλη ώρα, δεν είσαι της παρούσης». Ορίστε ! μπροστά μου θα το εύρισκα.
    καλό σου απόγευμα!

  2. Και πόσο εύκολο είναι;;
    Καλησπέρα 🙂

  3. Μακάρι να μπορούσαμε να πετάξουμε έστω και για μια στιγμή… Τότε όλα θα ήταν διαφορετικά…

  4. πολύ τον έχω αγαπήσει το Γλάρο – χρόνια τώρα…

    και ευκαιρία να τον ξαναδιαβάσω!

    Καλημέρα 🙂

  5. Τι υπέροχο βιβλίο… Έχω χρόνια να το διαβάσω. Μπράβο βρε Αντώνη… 🙂 Καλημέρες

  6. Ο γλάρος Ιωνάθαν υπήρξε το αγαπημένο μας βιβλίο και ο αγαπημένος ήρωας. Περισσότερο από τον μικρό πρίγκηπα σαφώς. Γιατί ο Ιωνάθαν ήταν το αχαλίνωτο πάθος μας για την ελευθερία… την ανεξαρτησία! Το πιο όμορφο αναρχικομαρξιστικό παραμύθι. Μαγικό… Τί ομορφιά μας θύμισες…

    Aφιερωμένο! Με την ευχή πάντα να πετάς πάντα ψηλά κι ελεύθερος!!!

  7. Καλημέρα!! Δεν το έχω διαβάσει… αλλά θα ήθελα κάποια στιγμή να μπορώ και γω να πετάξω ψηλά ψηλά ψηλά, αλλά αυτό που φοβάμαι είναι μην την πάθω σαν τον Ίκαρο και καταποντιστώ και μετά που να τρέχεις στους πλαστικούς για νέα μύτη 😉

  8. ταίριαξε με τη διάθεσή μου αυτό που διάλεξες να πεις σήμερα..
    η φοτο δική σου?
    τέλειο όλο
    καλημέρα

  9. Αγριο-Κέρασο-Αγριο-Ζουζούνα
    Βλέπεις που τελικά ήταν για να το ξανά(;)διαβάσεις;
    Καλή σου μέρα 🙂

    despinak
    Χμμ… ίσως δεν είναι εύκολο. Χωρίς προσπάθεια δεν θα μάθουμε ποτέ, αλλά με λίγη ίσως τα καταφέρουμε!
    Καλημέρα 🙂

    Άννα
    Όταν κοιτάς απο ψηλά
    μοιάζει ο κόσμος ζωγραφιά
    και συ τον πήρες σοβαρά
    και συ τον πήρες σοβαρά…

    Άννα μου θύμισες το τραγούδι του Χατζή.
    Καλή σου μέρα

    Γλυκοπατατονατασσάκι
    Και για μένα πολύ αγαπημένο βιβλίο. Με είχε συνεπάρει!
    Καλημέρα 🙂

    Μαρία
    Είναι υπέροχο όντως! Καλημέρες και σε σένα Μαρία 🙂

    Γητεύτρια
    Το περιέγραψες τόσο πολύ όμορφα! Είναι αλήθεια ότι βρίσκονται πολλές και διαφορετικές ερμηνείες, ανάλογα τον αναγνώστη.
    Η αφιέρωσή σου, εξαιρετική όπως η ευχή σου.
    Σε ευχαριστώ! Ελπίζω κάποια στιγμή να σας φτάσω εκεί ψηλά που εσείς πετάτε!

    Λαχανάκι
    Αν είναι να χτυπήσεις μόνο τη μυτούλα τότε ξεκίνα το πέταγμα και μη σε νοιάζει! 🙂

    Maria
    Αν η αναζήτηση σε κάνει να πετάς, συνέχισε να ψάχνεις…
    Κράτα αυτή τη διάθεση Μαρία όσο μπορείς!
    Καλή σου μέρα 🙂

  10. μικρε… μερικοι γεννηθηκαν γλαροι…
    αλλοι παλι απλα μονο ανθρωποι…
    καλη μερα να ‘χεις…

  11. Κι εκεί που προσπαθώ να σταματήσω τις τσάρκες μου στα σύννεφα, έρχεσαι εσύ και μου θυμίζεις πόσο μου αρέσει.
    Α ρε Αντώνη!!!
    Καλημέρα! 🙂

  12. Βασιλική
    Μπορεί ναι, αλλά δεν έχει σημασία
    τι γεννιέσαι, αλλά τι γίνεσαι…
    Καλημέρα και σε σένα 😉

    Σταλαγματιά
    Καλημέρα και σε σένα Σταλαγματιά!
    Μην τυχόν και σταματήσεις αυτές τις βόλτες
    Μόνο δείξε μου τον τρόπο να μην πέφτω!

  13. αυτο που γινεσαι, ησουν παντα….
    δεν το λεω εγω…
    καλα;;;

  14. Αν περιμένεις από εμένα σώθηκες Αντώνη,
    γκρεμοτσακίστηκα… αλλά ευτυχώς στάθηκα στα πόδια μου ξανά!

  15. Βασιλική
    Το θυμάμαι και το έχω σχολιάσει…
    Λες να μη μπορούμε να (ξε)φύγουμε Βασιλική;

    Σταλαγματιά
    Δανείζομαι τους στίχους του Φάμελου:
    Είναι ωραία να πέφτεις
    αν αντέχεις να πέφτεις
    ίσως μάθεις να πετάς τελικά

  16. μικρες αυταπατες απλα για να παμε λιγο παρακατω…
    να εχουμε την ψευδαισθηση του πεταγματος…
    να εχουμε την αισθηση της επιλογης…

    μα…
    φυγοκεντρος η ζωη…
    αστο…
    ειπαμε «δεν»…

  17. Πολλά – Αγριο – έχεις βάλει στο όνομά μου, κόψε κάτι καλέ Κυδώνη! Την καλησπέρα μου !

  18. να πιστεύεις και ότι λέει η καρδιά σου..

  19. Δύσκολο να πετάς. Δύσκολο να ισορροπεις με τα φτερά σου. Δύσκολο να κοιτας τον κόσμο από ψηλά. Χάνεις το νόημα. Ο άνθρωπος ειναι βιδωμένος σε τουτη τη γη. προορισμένος να συνυπάρχει με το χώμα. Σκληρό, αλλά αληθινο….κι αυτή η μουσική τόσο παραπλανητική, εξαισιες μελωδικές φωνές…
    καληνυχτα

  20. Βασιλική
    Αν εσύ μπορείς να πετάς μη σε νοιάζει
    τι κάνουν οι άλλοι που δε μπορούν.
    Κι αν η ζωή σε θέλει χαμηλά
    πάντα υπάρχει τρόπος να την κοιτάς απο ψηλά.
    Εμείς φτιάχνουμε τις αυταπάτες
    κι εμείς τις γκρεμίζουμε.
    Καλημέρα μικρή 🙂

    Αγριο-κερασο-Ζουζούνα
    Στη ζωή μου έχω συναντήσει περισσότερο άγρια ζουζούνια παρά αγριοκέρασα! 🙂
    Καλημέρα και σε σένα

    kat.
    Συμφωνώ μαζί σου kat. Η καρδιά οδηγεί…

    Ριτς
    Όλα είναι δύσκολα στη ζωή. Αν χάνεις το νόημα πετώντας δεν ξέρω αν το βρίσκεις περπατώντας!
    Γιατί να συμβιβάζεσαι στη συνύπαρξη με το χώμα;
    Δεν σε «ανεβάζει» και η μουσική; 😉
    Καλή σου μέρα Ριτς

  21. Ούτε ζουζούνα, ούτε αγρια, ούτε κεράσι. Μια ταπεινή νεροκουβαλήτρα είμαι μόνο. Καλημέρες

  22. Νεροκουβαλητής κι εγώ,
    θα προσπαθήσω να θυμηθώ την 11/2 🙂
    Καλημέρες

  23. Πάντως η φωτογραφία μου θυμίζει και ένα άλλο βιβλίο που είχα διαβάσεο πριν από πολλά χρόνια, το μακρύ ταξίδι του Νιλς Χολγκερσον.


Σχολιάστε

