Σήμερα απo…, σήμερα αποχωρίζεται!

Τελευταίο σαββατοκύριακο του Σεπτέμβρη. Οι μέρες είναι ακόμα καλοκαιρινές, ιδανικές για εκδρομή, μα εγώ εδώ… Πρέπει κι εγώ να έχω συμμετοχή στο όλο γεγονός! Είναι κάτι που δε γίνεται κάθε μέρα. Κάποιοι θα πείτε ότι καλύτερα να μην το είχατε ζήσει και κάποιοι άλλοι ότι ήταν ότι καλύτερο σας συνέβη, κάποιοι ίσως να φοβούνται λιγάκι το «άγνωστο»… Όταν όμως παρθεί η κοινή απόφαση, όλα γίνονται σχεδόν αυτόματα και βρίσκεσαι με άλλη οικογενειακή κατάσταση χωρίς να το καταλάβεις…

Ο Γάμος, ένα από τα επτά μυστήρια! Η ώρα για αποκατάσταση, ώρα για απόδειξη της αγάπης, η ώρα του κοινού βίου, του κοινού συμβιβασμού. Ίσως να κάνω λάθος μα δεν βλέπω τον γάμο σαν δέσμευση, αλλά σαν μια απελευθέρωση. Οι όρκοι για κοινή ζωή σου ανοίγουν ένα νέο μέλλον, συλλογικό, σου δίνουν νέα οράματα, όνειρα, στόχους! Νοιώθεις δυνατός μέσα από την σύντροφό σου. Σου δίνει και της δίνεις! Νοιώθεις να μη μπορείς να ελέγξεις την ελευθερία που σου δίνει η αγάπη της… Έτσι τουλάχιστον θα ήθελα να το ζήσω εγώ! Ίσως πείτε ότι έχω μεγάλη φαντασία, μα την ζωή μέσα στο γάμο πρέπει εμείς να την κάνουμε φανταστική! Να ζήσουμε το φανταστικό!

O Αλμπερ Καμύ έγραψε πως «δεν υπάρχουν σύνορα ανάμεσα στους τρόπους που διαλέγει ο άνθρωπος για να καταλάβει και να αγαπήσει». Αλήθεια δεν υπάρχουν σύνορα…

Ο μικρός, παντρεύεται… Αύριο η Μαρίνα μετά από χρόνια υπομονής θα γίνει γυναίκα του Σταμάτη του αδελφού μου! Δεν φαντάζεστε πόσες ευχές έχω ακούσει όλον αυτόν τον καιρό και πόσες προτροπές για να κάνω το ίδιο. Τώρα που τον αποκατέστησα ίσως σκεφτώ τι θα κάνω κι εγώ!
Η ώρα η καλή!

Καλό σας σαββατοκύριακο…

Published in: on 29 Σεπτεμβρίου, 2007 at 13:14  Comments (32)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2007/09/29/simera-apoxorizetai/trackback/

RSS feed for comments on this post.

32 σχόλιαΣχολιάστε

  1. βιον ανθοσπαρτον!
    να ζησουνε οσο ευτυχισμενοι ποθουνε…
    και στα δικα σου αντωνιε οποτε και οπως θελεις…
    ευχες με ατελειωτη μελωδια της ευτυχιας…

  2. Να ζήσουν , να ζήσουν και καλούς απογόνους! Η σειρά σου τώρα, ε? για να σε δούμεεε!!!

  3. κάθε ευτυχία (και δεν θα πω στα δικά σου γιατί ξέρω πόσοι σπαστικό ακούγεται :PP)

  4. Κάθε ευτυχία, φαίνεται ότι ο αδερφός σου δεν ήταν μποέμ σαν εσένα.

  5. Βασιλική
    Όμορφες οι ευχές σου Βασιλική, σε ευχαριστώ.
    Πάντως προηγούμενες ευχές σου έπιασαν. Όπως βλέπεις υπάρχουν καταστάσεις που δεν με αφήνουν να χαρώ κι εγώ λίγη θάλασσα ακόμα! 😉

    Lifewhispers
    Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε! Η σειρά μου ε; Για να δούμε!

    Ελαφίνι
    και θα το ακούσω και αύριο άλλες 400 φορές περίπου! 😉

    akamas
    Αυτό τώρα είναι κοπλιμέντο ή επισήμανες μειονέκτημα! 😀
    Και στα δικά σου!

  6. Η ώρα η καλή κι από μενα.Αντε να παρεις κι εσυ σειρά μη χαλάσει η μαγιά
    καλησπέρα

  7. Εγώ είμαι μποέμ, όπου βραδυάσει, δεν κάνω για γάμο.

  8. uparxei ena vivlio me titlo….»gamos: limani i naugio??»…. otan diavasa tuxaia ton titlo sto kwmodino enos gnwstou suzugou, mia fwnoula fwnakse mesa mou «…LIMAAAAAAAANI…» etsi to fantazomai!! kai giati na min einai etsi? otan pairneis mia tetoia apofasi an mi ti allo exeis oreksi gia zwi….exeis diathesi na moirasteis xares kai lupes….na petakseis me ton anthrwpo sou psila, panw apo ton lavurintho tis zwis kratwntas tou to xeri gia na vreite mazi to dromo tis diafugis apo tin kathimerini routina….euxomai o adelfos sou na vrike to diko tou limani….kai suntoma na to vreis kai su!! i wra i kali!

  9. NA ZHΣΟΥΝ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΚΙ’ ΕΥΤΥΧΙΜΈΝΟΙ!!!!

    Γλαρένιες αγκαλιές

  10. Καλημέρα! Και στα δικά σου και πάντα ετυχισμένοι!

  11. Και στα δικά σου Αντώνη! Σε καταλαβαίνω πάντως γιατί και εγώ ήμουν κουμπάρα στο γάμο μιας αγαπημένης φίλης και πήρα και εγώ την ανάλογη προτροπή (και όπως καταλαβαίνεις όχι 1 και 2 φορές!) Πάντα χαρές και να είναι ο γάμος ελευθερία για όλους μας!

  12. Σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά, να τα βρεις όπως τα φαντάζεσαι!

  13. Είναι πράγματι μοναδική στιγμή! Την έζησα πέρσυ 9 δεκεμβρίου με τον γάμο της δίδυμης αδελφής μου, μοναδικές στιγμές, με το δάκρυ να θέλει να εμφανιστεί και να μην το αφήνεις για να μην χαλάσει τη στιγμή…
    Είναι ένα αγαπημένο ζευγάρι. Μακάρι σε όλους μας να είναι μοναδικό!

  14. Να ζήσουν, κι από μένα!
    Να είναι γεροί, χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι, και να τους καμαρώνετε πολλά χρόνια!

    🙂

    (δεν λέω τπτ για σένα – το ξέρω πως ακούγεται σπαστικό!)

  15. Έπρεπε δηλαδή να παντρευτεί ο αδελφός σου για να μείνεις ένα Σαββατοκύριακο στην Αθήνα; Οι ευχές μας τους συνοδεύουν και μακάρι να ζουν καθημερινά την ελευθερία που δίνει το μυστήριο του γάμου. καλό μας μήνα Αντώνη.

  16. Είπα κι εγώ τι έγινε κι έμεινες εσύ στην Αθήνα;
    Να ζήσουν τα παιδιά και να είναι πάντα ευτυχισμένα! Ωραία εποχή διάλεξαν… πού θα πάνε ταξιδάκι;

    Εύχομαι για εσένα ό,τι θεωρείς εσύ καλύτερο! 🙂
    Καλό μήνα!

  17. να ζήσουν ευτυχισμένοι!
    όσο για σένα σου εύχομαι ότι σε φωτήσει το μυαλό σου
    και η καρδιά σου να το κάνεις! 🙂
    καλημέρα σου

  18. Να σου ζήσουν και να είναι πάντα γεροί και ευτυχισμένοι! 🙂 Φαντάζομαι πόσα «και στα δικά σου» θα άκουσες αυτές τις μέρες…:-Ρ Καλημέρες! 🙂

  19. Να σου ζήσουν!!!! Άντε και στα δικά σου!!! Καλημέρα 😉

  20. Να σου ζησουν Αντωνη μου βιον ανθοσπαρτον να εχουν και τα μυαλα στην θεση τους χαχχαχαχχα.

    Οσο για σενα θα σου ευχηθω μονο οταν ερθει εκεινη η ωρα με το καλο να νοιωθεις ετοιμος ολοκληρωτικα…

    Καλη εβδομαδα και καλο μηνα καλε μου.

  21. καλημερα μικρε… και καλο σου μηνα…
    ξες διαβαζοντας αυτο που εγραψες του Καμυ μου ‘ρθε μια σκεψη…
    ναι, συνορα μπορει να μην υπαρχουν…
    αλλα οταν εισαι εντος…
    οταν εισαι εκτος;
    το απειρο του εντος δεν μικραινει το οριο του εκτος;
    ασε…
    μερα «δεν»… του μυαλου και σημερα…

  22. Να ζήσουν αρμονικά και ευτυχισμένα!
    Όσο για μένα, είμαι από εκείνους τους δύσπιστους που δεν τα βλέπουν όλα ρόδινα, ούτε τον γάμο τόσο ρομαντικά – σαν μια απελευθέρωση. Ίσως γιατί τα ματάκια μου έχουν δει πολλά. Αλλά ας μην τα σχολιάσω εδώ, σε ένα τόσο χαρούμενο ποστ.
    Τούς εύχομαι τα καλύτερα!

  23. Να ζήσουν ευτυχισμένοι! Και στα δικά σου (όχι σύντομα, αλλά όποτε το θελήσεις).

  24. που να αποδωσουμε την εξαφανιση σου;
    μηπως ηπιες τοοοοσο πολυ που ακομη βλεπεις αστερακια;
    μηπως σε χτυπησε κουφετο στο κεφαλι προκαλωντας σου αμνησια;
    για πες μας, μικρε…

  25. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τα καλά λόγια και τις ευχές σας!

    Ανταποδίδω στον καθένα σας χωριστά και μια ευχή μέσα απο την καρδιά μου.

    Σας ευχαριστώ! 🙂

  26. Μαζί γράφαμε Βασιλική;
    Καλημέρα σου!!
    Εχτές είχα πάρει άδεια… Προσπαθώ ακόμα να συνέλθω μιας και απο την Πέμπτη με το κρεββάτι έχω να κοιμηθώ σαν άνθρωπος!!! 🙂
    Ευτυχώς τα κουφέτα τα απέφυγα αφού έχω μάθει πλέον που να στέκομαι μετά απο 3 γάμους (2 ως κουμπαρος) σε διάστημα 4 ετών! Αυτό που δεν απέφυγα ήταν τη χαιρετούρα και σχόλια επι σχολίων! 🙂

  27. Καλημέρα! Πως ήταν ο γάμος;

  28. Καλημερα Αντωνη καιρος να επανελθεις στους κανονικους σου ρυθμους χαχαχχα.
    Οσο για αυτα που δεν μπορεσες να αποφυγεις κρατα τα θετικα σχολια και τα αλλα αστα… 😉

  29. αχα! και αδειουλα;
    μαλιστα…

    αναμενουμε οπως βλεπεις λεπτομερειες ομως, οποτε γραφεεεεε!
    😉

  30. Άννα, Zoyfitsa, Βασιλική
    Ήταν πάρα μα πάρα πολύ όμορφος γάμος! Θα με καταδικάσετε ως υποκειμενικό μα από την εκκλησία μέχρι και μετά στο μαγαζί, όλοι είχαν να πουν τα καλύτερα!
    Αν ο γάμος ήταν δικός μου, θα σας είχα καλέσει όλους!
    Θέλω να ετοιμάσω ένα Post και σκέφτομαι να έχω και κάποιες φωτογραφίες αλλά θα ρωτήσω πρώτα τα παιδιά αν το θέλουν. Θέλω όμως να ανασυγκροτηθώ πριν αρχίσω να γράφω γιατί εδώ στη δουλειά είναι όλα άστα να πάνε!!!

    Ελπίζω το μεσημέρι να μπορέσω να γράψω! 🙂

  31. τα απο καρδιας λογια μονο υποκειμενικα μπορουν να ειναι…
    αθωος μικρε…

  32. […] πράγματα και για μένα σε posts που έκανε για τον γάμο μου εδώ, εδώ και εδώ Ελπίζω να μπορώ να συντηρώ αυτή τη σελίδα […]


Σχολιάστε

