Ο γάμος του μικρού…

Ο γάμος έγινε και ήταν όλα πολύ όμορφα, κατανυκτικά και γαλήνια!
Το ζευγάρι απελευθερωμένο από το άγχος της αναμονής των προηγούμενων ημερών, ζούσε το μυστήριο ολοκληρωτικά, χωρίς να δίνει σημασία στους φωτογράφους ή τον κόσμο. Ένωσαν τις ζωές τους με την ευλογία του Θεού και τις δικές μας/σας ευχές.
Ο κόσμος πολύς για να χωρέσει στον Ιε
ρό Ναό της Ελευθερώτριας στην Πολιτεία, παρόλα αυτά η σιγή που υπήρχε κατά τη διάρκεια του γάμου, με άφησε έκπληκτο.
Πρώτη φορά που παρευρίσκομαι σε γάμο και υπήρχε τόση ησυχία και κατάνυξη!
Ίσως βοήθησαν οι καταπληκτικές, αγγελικές θα έλεγα, φωνές των παιδιών από τη χορωδία.
Ο αδερφός μου ήθελε να τον παντρέψει ο πνευματικός του, ένας μοναχός από την Μολυβδοσκέπαστη στην Κόνιτσα, μα δεν μπόρεσε τελικά να έρθει για το μυστήριο.
Υποσχέθηκε όμως ότι την ώρα του γάμου, θα πει τα ίδια λόγια με τις ευχές και στο μοναστήρι.
Μας είπε ότι νοερά θα βρισκόταν μαζί μας… και ίσως να ήταν!

Μέσα στην εκκλησία το ρύζι δεν επιτρέπεται πλέον και έτσι ρίχναμε ροδοπέταλα στο εν χορώ ζευγάρι! Βγαίνοντας όμως από το ναό, δε βλέπαμε τους νεόνυμφους από το ρύζι! Όσο περίσσεψε, φρόντισε κάποιος να το ρίξει μέσα από το πουκάμισο του γαμπρού με συνέπεια μόλις παντρεύτηκε να πάρει μερικά κιλά!
Τα υπόλοιπα πριν και μετά τον γάμο είναι λεπτομέρειες, όπως το αυτοκίνητο που πήγε τα παιδιά στην εκκλησία και έτυχε να είναι
Porsche Cayenne (και όποιος το οδηγήσει δεν θέλει να ξαναμπεί σε άλλο αυτοκίνητο, επιβεβαιωμένο από 4 άτομα! 😛 ), ή που ο γαμπρός με τη συνοδεία εννέα αυτοκινήτων έκανε 35 χιλιόμετρα δρόμο για να περάσει από το σπίτι της νύφης και σήκωσε στο πόδι όλη την περιοχή και τέλος το γλέντι με τα 200 άτομα που ακολούθησε και κράτησε μέχρι το πρωί!
Ήταν όλα πολύ όμορφα…

Ο γάμος τελείωσε και μετά τις εκατοντάδες ευχές που άκουσα και για εμένα, κράτησα μια που είπε κάποιος και μου έκανε εντύπωση:
Θα έλεγα και στα δικά σου, μα δεν το βλέπω να γίνεσαι γρήγορα «διπλός»… αλλά θείος!
Τέλος μου έκανε εντύπωση ένα σχόλιο που έκαναν για μένα στον αδερφό μου και δεν ξέρω πώς να το ερμηνεύσω…

«Η παρουσία του αδερφού σου», του είπαν, «ήταν μια εκκωφαντική σιωπή…»

Τις ευχές μου σε όλους σας.stamatismarina.JPG

Published in: on 2 Οκτώβριος, 2007 at 18:22  64 Σχόλια  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2007/10/02/o-gamos-tou-mikrou/trackback/

RSS feed for comments on this post.

64 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Kαι στα δικα σουυυ 🙂

  2. κουφέτα… δεν είχε;
    να ζήσουν ευτυχισμένα!!!
    καλό σου βράδυ 🙂

  3. Τετραδιάκι
    και στα δικά σουυυ 😉

    Melomenos
    Πες μου που να τα στείλω!
    Καλό βράδυ 🙂

  4. Δεν χρειάζεται να το βλέπουν οι συγγενείς για να παντρεύεσαι! Όταν νιώσεις όπως ένιωσαν τα παιδιά, θα το κάνεις και δεν θα σε νοιάζει, αν φαίνεται ή όχι. Δεν το έχω κάνει αλλά όταν θα συμβεί, θέλω να είναι σημαντικό μέσα στην απλότητά του! Μια νύφη βρε παιδιά για το παιδί…χιχιχι

  5. κρουασανοκαλημεροδουλινι!
    🙂

    θα σχολιαζα το σχολιο δια την σιωπη…
    αλλα τιποτες δεν θα πω!!!
    😉

  6. @μελωμενος
    πες τα βρε Χαρη! ουτε ενα κουφετο…
    ενα κομματουδι τουρτα…
    τιποτες πια δεν μας κερασε!
    τςτςτςτςτς…
    😛

  7. ενα ενα τα θυμαμαι!
    η ηλικια βλεπεις…
    με μαρμελαδα ή σοκολατα;
    το κρουασανακι, ντε!!!
    🙂

  8. Καλημέρα! Άλλοι παντρέυτηκαν και άλλος έχασε το μυαλό του… Όντως ένα παστάκι θα έπιανε τόπο:))

  9. με την σοκολατα τελειωσαν, τα εφαγα οοοοολα εγω!
    αμ, πως;;;
    😉

    -καποιος ας την σταματησει Θεε μου!!-

  10. @αννα
    πες τα!
    πες τα!
    ακους εκει!
    🙂

  11. Άννα
    Όπως το είπες Άννα. Σημαντικό μέσα στην απλότητά του. Αυτό αναζητούμε οι περισσότεροι!
    Απο την Κυριακή όλοι μου ψάχνουν νύφη… 🙂
    Και στα δικά σου

    Βασιλική
    Αφού είπα, στείλτε διευθύνσεις και θα φάτε και κουφέτα!
    Πρέπει να αποφασίσετε τι άπ’όλα θέλετε. Παστάκι, κουφέτα, κρουασάν!
    Το κρουασάν με μαρμελάδα 😉

    Άννα παράπονα κι εσύ;
    Βασιλική μ’αρέσει που σιγοντάρεις εναντίον μου! 😛

  12. Αντωνη μου ειμαι σιγουρη πως ο πνευματικος του ηταν παρων αλλα και διαβασε τις αναλογες ευχες του.
    Τυχαινει να εχω πνευματικο απο Αγιο Ορος και οταν ηθελα να ειναι παρων μπορει να μην καταφερε να ερθει σωματικα αλλα πνευματικα κ ψυχικα τον ενοιωσα κοντα μου.
    Οσο για τα σχολια επι του μελλοντικου σου κρεμασματος δεν θα πω κατι…χαχαχχαχαχαχα Σιωπω…

    Καλημερα καλε μου.

  13. Καλημέρα!!! Και στα δικά σου, και στα δικά σου!!! Αυτό με τη σιωπή θέλω να σχολιάσω… ή μήπως να μας το σχολιάσεις εσύ??? Καλά, γιατί δεν επιτρέπεται το ρύζι??? Καινούριο είναι αυτό????

  14. Zoyfitsa
    Κι εγώ πιστεύω πως ήταν παρών αγαπητή, όπως και σε πολλές άλλες στιγμές!!!
    Όσον αφορά στο μέλλον μου, με βλέπετε όλοι κρεμασμένο κανονικά ε;
    Καλή σου μέρα zoyfitsa 🙂

    Λαχανάκι
    Ευχαριστώ, ευχαριστώ, επίσης!
    Αυτό με το ρύζι είναι καινούργιο ναι.
    Το άλλο με τη σιωπή περίμενα να το σχολιάσετε εσείς μήπως καταλαβαίνετε τίποτα περισσότερο απ’ότι εγώ!
    Καλημέρα!

  15. Καλά ένα μπακλαβαδάκι τότε…

  16. Ο στολισμός πάντως πολύ σωστός!
    Οσο για τη σιωπή, ναι συμβαίνει και τότε νιώθει τελικά, ότι κάτι υπάρχει εκεί ψηλά και κάνει τη ζωή μας πιο αισιόδοξη.

  17. εγω θελω απο ολα!
    τι;
    ενα αδελφι εχεις!
    δεν θα κερασεις;;;

    μιαμμμμ… η ιδεα της Αννας για το μπακλαβαδακι ειναι ντιλισιουςςςςς!

    -καλα ειναι να μην εχεις ανατροφη και δη αγγλικη! ειδες πως το μιλω το ατιμο;;;;-

    😆

  18. Στον δικό μου γάμο το ρύζι επίσης απαγορευόταν, οπότε στην έξοδό μας από την εκκλησία μας έριξαν όλο το εργοστάσιο της 3Α. Είχε φροντίσει ο κουμπάρος γι αυτό, ο οποίος όλος τυχαίως είχε καθυστερήσει με κάτι δουλείες και δε μας ακολουθούσε. Με αποτέλεσμα τα 20 περίπου σκαλιά να είναι γεμάτα… και η νύφη ως κυρία, έβγαλε τα παπούτσια της (αφορμή έψαχνα) για να μη γλιστρήσει!!!
    Να τους χαίρεσαι Αντώνη, να ναι ευτυχισμένοι και γρήγορα γονείς! 🙂

  19. p.s. Κουφέτα δε ζητάω εγώ, έχω ήδη απόθεμα από τα δικά μου! 😛

  20. Αντώνη εσύ θα το σχολιάσεις… που ξέρεις μάλλον γιατί μπρορεί να το πε… 😛

  21. για σχολιασε το αντωνιε!
    αναμενουμε αγωνιωδωςςςς!
    😛
    😛
    😛

  22. Άννα και Βασιλική
    Μου φαίνεται πως έχει πέσει υπογλυκαιμία! Σε λίγο θα πάρω εγώ τους νεόνυμφους για να ρωτήσω αν περίσσεψε κάνα γλυκό για να φάω!

    Σταλαγματιά
    Ακριβώς το ίδιο έγινε και σ’αυτούς με το ρύζι! Σακούλες που προορίζονταν για την Αφρική βρέθηκαν έξω απο το ναό! 🙂
    Για να έχεις κουφέτα ακόμα μάλλον παντρεύτηκες πρόσφατα, ή δεν ήρθε κανείς στον γάμο. Διάλεξε και πάρε 😉

  23. μικρε αυτα αλλου και ουχι σε μενα!
    ασε τι μας επιασε και πες τι θα μας κερασεις!
    α! και να σχολιασεις το σχολιο…
    καλααααα;;;
    😆

  24. Λαχανάκι και Βασιλική
    Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω ακριβώς γιατί το είπε.Περισσότερο το έγραψα μήπως βρίσκατε εσείς κάτι.
    Απο τον αδερφό μου κατάλαβα πως μάλλον εννοούσε ότι κινούμαι μυστηριωδώς και χωρίς να φαίνομαι γίνεται όλη η δουλειά.
    Δεν μου αρέσει να φαίνομαι. Λειτουργώ παρασκηνιακά ίσως, αλλά όπου βλέπω ότι μπορεί να υπάρξει βελτίωση, εκεί είμαι κι εγώ! Παντού και πουθενά 😉

  25. το ειπε γυναικα…
    ετσι πιστευω…
    να της πεις οτι μερικες φορες η σιωπη και δη η εκκωφαντικη ειναι οτι πιο αντρικιο μπορει να εχει ο χαρακτηρας ενος ανθρωπου…
    αυτο!

    -αν το καταλαβει καλως… αν οχι μην προσπαθησεις να εξηγησεις… καλα;;;-
    😉

  26. Ε όχι και να μην έρθουν στο γάμο μου!!!
    Απλά εγώ ως υπερβολική σε όλα μου είχα παραγγείλει περισσότερες απ’ όσες έπρεπε.
    Ακούς εκεί να μου πει ότι δεν ήρθαν στο γάμο μου… καλέ κάηκε το πελεκούδι 😀

  27. Δεν μπορώ να πω ποιός το είπε… αλλά ίσως το είπε επειδή στο γάμο όλα είναι έντονα και συ ίσως πολύ ήρεμος… χιχιχιχι!! Μαζί σου!!

  28. Βασιλική και Λαχανάκι
    Δεν ξέρω αν ήταν κοπλιμέντο ο χαρακτηρισμός αυτός, αλλά εσείς το κάνατε να είναι!
    Ευχαριστώ πολύ! 🙂

    Σταλαγματιά
    Άρα θα πρέπει να ζητήσουμε κι απο σένα κάτιτις!
    Κι αν οι άλλοι ζητήσουν κουφέτα εγώ ζητώ φώτο! 😛

  29. Μπαααααα δε νομίζω να ήτανε!! Αντώνη μπορεί να μην κερνάς εσυ γλυκό… αλλά κερνάω εγώ 😉

  30. λοιπόν ποστάρησε τα παστάκια 😛
    να διαλέξουμε!
    … «Ι Δ Ε Α» !!!
    αλήθεια παιδιά τι λέτε να κανονίσουμε καμιά συνάντηση για καφεδάκι και να μας φέρει ο Αντώνης κουφέτα και τούρτα!

  31. λοιπον!
    εγω θελω μια μπλακφορεστ…
    μια τσιζζζζκεικ…
    και ενα παγωτο λεμονι-παρφε σοκολατα!
    😉

    -χαρη η ιδεα τελεια! μιαμμμμ μιαμμμμμ!-
    😆

    -μην μου πει κανεις οτι ειμαι γλυκατζου γιατι αααααα!-

  32. Λαχανάκι
    Ωραίο το κέρασμα… Μια χαρά!

    Μεlomenos
    Κουφέτα όσα θέλετε, παστάκια εκεί που θα κάτσουμε ελπίζω να έχει 😀
    Melomene με τόση ζάχαρη, δεν προσέχεις τα δοντάκια μας! 🙂

    Βασιλική
    Τσιζκείκ δικό μου, παγωτό λεμόνι δικό μου!
    Τα υπόλοιπα οκ, δικά σου!
    Γλυκατζού!! μπα!!!!
    Μήπως είσαι και Σκορπιός; Όσους έχω γνωρίσει κάνουν αμάν για γλυκό!!! 😉

  33. Μελωμένε όλο παραπονάκια… εγώ δεν γιορτάζω τίποτα.. ενώ ο σπιτονοικοκύρης από δω… ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να μας έχει κεράσει χωρίς να το προτείνουμε 😉

  34. Αντώνη-Κυδών,ηι κι εγώ έτσι είχα ξετρελλαθεί στο γάμο της αδελφής μου και στο γάμο του κολλητού μου ! Οσο για το «εκκωφαντική σιωπή» της παρουσίας σου….. εδώ προβληματίστηκα. Ελαμπες τόσο πολύ που του άφηνες άφωνους ! θέλω να πιστεύω. Οι λοιπές ερμηνίες, αποτελούν κακίες.
    Ψιτ, αφηρημένο, να σου πω, εδώ ταιριάζει το γαμήλιο εμβατήριο όχι αυτή η «πεθαμενί» μουσική που ταίριαξες !!! ε? ναι ! φιλιά

  35. α, μιας κι έχασες επεισόδια, πέρνα απο τα μέρη μου, κερνάω.

  36. Ταυρος ειμαι…
    και τις περισσοτερες φορες εν υαλοπωλειο!!!
    😛

  37. Λαχανάκι
    Γκρρρ….!!! Απο την αρχή περιμένω τις διευθύνσεις σας στο mail μου για να σας στείλω!
    Μόνο ένας φίλος μου απο Γερμανία την έγραψε! 🙂
    Να είσαι σίγουρη όμως ότι στον γάμο μου, όταν και όποτε, δεν θα πάρει κανείς κουφέτα, αλλά προσκλητήριο και εφόσον έρθει… και κουφέτα!

    Αγριο-Κερασο-Ζουζούνα
    Τέλειος ο Αγριο-Μουσακάς αγαπητή!
    Μου άνοιξε την όρεξη… και που θα βρω να φάω εγώ μουσακά τέτοια ώρα;
    Για το σχόλιο σε ευχαριστώ πολύ 😉
    Για το εμβατήριο, ψάχνω να το αλλάξω τώρα… 😉

    Βασιλική
    Μήπως δίπλα απο το υαλοπωλείο, υπάρχει και ζαχαροπλαστείο; 😉

  38. σιγα μην σε απαντησω!
    τς!
    😛

  39. Antonie και laxanaki
    δεν φέρνετε εσείς τα γλυκάκια σας
    μια και μας έχετε ανοίξει την όρεξη
    και εγώ με την Βασιλική αναλαμβάνουμε τα υπόλοιπα! 🙂
    να τα φάμε δηλαδή!
    Αντώνη κι εγώ Τοξότης είμαι και τρελαίνομαι για γλυκάκια και για τα δοντάκια σου μην ανυσηχείς έπεσες στην περίπτωση!
    θα στα αναλάβω εγώ να στα φτιάξω 😛 ΧΕ…ΧΕ…ΧΕ…!!!

  40. Οκ μελωμένε!!! Είσαι οδοντοκακός???? Σε φοβάμαι αν και σε χρειάζομαι αυτή την περίοδο 😆 .
    Αντώνη παντρέψου εσύ (άντε να δούμε!!) και μεις και στο γάμο σου θα έρθουμε!!! Αυτό με τις διευθύνσεις πρώτη φορά το ακούω. 😛

  41. Melomenos
    Εκτός απο νεραιδόκοσμο, διαβάζω και όσα γράφεις στο οδοντοτεχνείον… γι’αυτό είπα ότι θα έπρεπε να μην ζητάς γλυκό! 😉
    Εκτός απο το λαχανάκι σε φοβάμαι κι εγώ πολύ!!!!!!
    Τι θα γίνει; καταργήθηκε ο τροχός;
    Με ολική αναισθησία γίνεται τίποτα ή πρέπει να έρθω τύφλα στο μεθύσι;

    Λαχανάκι
    Εμ βλέπεις ότι δε με παρακολουθείς; Αν έπαιζε η ομάδα αύριο εντός, θα σου έδινα κουφέτα πριν μπούμε (όχι για να τα πετάξεις)!

  42. νομίζεις ότι συμφέρει να καταργήσουν τον τροχό; 🙂
    θα σε στείλω σε νεράιδα οδοντίατρο
    να μην χρειάζεσαι νάρκωση…!!! 😛

  43. Νεαραιδοοδοντίατρος μελομένε; Η πραγματικός οδοντίατρος; Εχω κάτι πραγματικά σφραγίσματα…
    Οσο για σένα Αντώνιε…λέω να βάλω καμιά παιδική photo στο blog, μπας και δούμε κανένα σχόλιο:))

  44. Μελωμένε εννοείς οικονομικά ε???? Εγώ που είμαι κοριτσάκι δε με νοιάζουν οι νεράιδες 😆 . Εκτός αν έχουν ελαφρύ χέρι… Αν και ο τροχός… οδοντοκακοί…..

  45. οδοντοτεχνίτης είμαι στην φυσιολογική μου ζωή!!! 😛
    μην παρεξηγηθούμε κιολας!
    ΚΟΝΤΆ όμως στις νεράιδες… τα κάνω όλα! χα..χα…χα…!

  46. Έχω την εντύπωση ότι η ομάδα απαιτεί να βάλεις και φωτογραφίες του αδελφού του γαμπρού να σχολιάσουμε την εντυματολογική προσέγγιση:)

  47. Μελομένε!! Τα δοντάκια όταν είμασταν μικρά τα πετούσαμε στα κεραμίδια κάνοντας μια ευχή,τι λες σωστή κίνηση(από τη σκοπιά του οδοντοτεχνίτη); Θα πιάσουν οι ευχές;Τι λένε οι νεράιδες;
    Αντώνιε, πολύ καλή επιλογή μουσικής.Ασχολείσαι με τη μουσική;

  48. ελα βρε και σταδικά σου! παντα τελευταια τα βλεπω τα ποστακια! τα παν ολα οι απο πανω τι μένει να πω κι εγω; αντε γρηγορα κι εσυ,ε;;;

  49. melomenos
    σώνει και καλά να είμαι ξύπνιος ε; 😉

    Λαχανάκι
    Αφήστε εμένα να βάλω κουφετάκια αντί για δοντάκια στο Λαχανάκι! lol

    Άννα
    Όταν απειλείς να μπορείς και να πραγματοποιείς τις απειλές! xιxιxιxιxι!!!
    Τώρα όσον αφορά στον αδερφό του γαμπρού, δεν τον έχω δει ακόμα σε κάποια απο τις φωτογραφίες.
    Η μουσική μου αρέσει. Δεν είμαι μουσικός αλλά εδώ και περίπου 1 χρόνο έχουμε φτιάξει μια ομάδα απο 6-7 άτομα που ακούμε κλασική μουσική και ευελπιστούμε να φέρουμε κι άλλους πιο κοντά σε αυτά τα ακούσματα.
    Μας βρίσκεις εδώ classical.wordpress.com
    Αυτό δε σημαίνει ότι ακούω μόνο κλασική μουσική, απλά την προτιμώ στο blog επειδή είναι πιο ήρεμη!
    Και στα μπουζούκια πάω και σε rave παρτυ… αλλά ας πούμε στον Μακρόπουλο δεν θα πήγαινα!!!! 🙂

  50. το πιασαμε το υπονοουμενο!
    ποτε ομως μην λες ποτε, μικρε!!!!
    😛

  51. Δίκιο έχεις… Μπορεί να σας πετύχω στο μέγαρο ή και σε rave παρτυ! 😀

  52. Και πολύ καλά κάνεις. Ακουγά από μικρή κλασσική μουσική, μάλιστα διάβαζα με καλσσική μουσική. Αγαπημένο μου κομμάτι είναι το κονσέρτο του αρανχουέθ. Μοναδικό!!

  53. Πάντως αν αυτός είναι ο μικρός, εσύ πόσο είσαι;
    χιχιχι

  54. Να σας ζήσουν τα νιόπαντρα. Και φυσικά και στα δικά σου Αντώνη! Καιρός σου είναι… 🙂

  55. Άννα
    Κι εμένα μου αρέσει να διαβάζω με τέτοια μουσική. Προτιμώ τον Σοπέν γιατί είναι μελαγχολικός και συγχρόνως με ένταση στις μελωδίες του!
    Ο μικρός είναι 17 μήνες μικρότερος απο μένα! 😉

    Βασίλη
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές…
    Λες να είναι ο καιρός μου; Ίδωμεν!

  56. Τις ευχές στις έδωσα πιο πάνω. Για την εκκωφαντική σιωπή έχω να πω καλύτερα να μην ασχοληθείς γιατί δεν θα βγάλεις νόημα.

  57. Σοφία
    Μου φαίνεται μοιραζόμαστε την ίδια άποψη!
    Ο καθένας το ερμηνεύει ανάλογα…
    Εγώ σου ευχήθηκα καθόλου;
    Και στα δικά σου 😉

  58. ANTWNAKI EIMAI KAI EGW ENAS APO AUTOUS TOUS 4 TYXEROUS POU KABALHSAN AYTO TO AUTOKINHTAKI KAI LEW NA MHN 3ANAKABALHSW ALLO AUTOKINHTO MEXRI NA PARW TO DIKO MOU PORCE. GIA AYTO LEW KAI EGW KALYTERA VARADERO PARA ENA MIKRO AYTO… O FILOS SAS

  59. STEILE FOTO APO TON GAMO TOU MIKROU!!!!!!! TO MAIL MOU TO EXEIS PISTEUW

  60. ma einai dinaton na eixes tosa comments gia ton gamo toy adelfoy soy?
    to rizi to kopsane giati variountai oi papades na skoupizoun kato apo ta stasidia

  61. Errikos33
    Το ξέρω ότι είσαι απο τους τυχερούς Ερρίκο… ή μήπως όχι! 😉
    Φωτογραφίες την Δευτέρα Ερικ απο το γραφείο!

    x
    Έλα ντε… ούτε εγώ το πέριμενα… Σκέψου στον δικό μου τι θα κάνουν!!! 😉

  62. @X Δεν ξερεις τι εχασες να εισαι σιγουρη-ος οτι αν εισουν και εσυ στον γαμο ακομα σχολια θα εκανες μεσα στον blog. Ειλικρινα και λιγα ειναι γιατι εγω ειμουν στον γαμο ………. Eναν τον ειχουμε η μαλλον 1 τον ειχαμε γιατι τωρα πια αλλη τον εχει!!!!!!!!

  63. Η σειρά σου τώρα Ερρίκο!

  64. […] και για μένα σε posts που έκανε για τον γάμο μου εδώ, εδώ και εδώ Ελπίζω να μπορώ να συντηρώ αυτή τη σελίδα […]


Σχολιάστε

