Κουφέτα για όλους

mpomponieres.JPG

Αφού με κατηγορήσατε ότι δε φρόντισα να πάρετε κουφέτα
και εφόσον ουδείς έστειλε την διεύθυνσή του για να στείλω,
πάρτε όσες θέλετε από το καλάθι…
mpomponieres-4.JPG

Να ξέρετε όμως ότι στον δικό μου γάμο θα πρέπει να είστε παρών για να πάρετε! 😉

Μετά απο ισχυρές πιέσεις που δέχτηκα στα πρώτα σχόλια απο ομάδα bloggers (Βασιλική, melomenos, λαχανάκι) για πρώτη φορά στα ιστορικά του blog θα προσθέσω επιπλέον φωτογραφίες.
Ελπίζω να είμαι το τελευταίο θύμα της πείνας τους και της υπογλυκαιμίας!
ΥΓ: Από τον γάμο δεν περίσσεψε κανένα γλυκό. Τα παραπάνω σας τα κερνάω εγώ!
Published in: on 4 Οκτωβρίου, 2007 at 08:17  Comments (43)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2007/10/04/koufeta-gia-olous/trackback/

RSS feed for comments on this post.

43 σχόλιαΣχολιάστε

  1. τι;
    μονο με κουφετα θα την βγαλεις;
    που ειναι το γλυκακι;
    που ειναι, ε;;;
    αααα! κατσε να φωναξω τα παιδια…
    χιχιχιχιχι!
    🙂

    -καλημερα ειπα; σημερα εχει μπουγατσακια! μιαμμμμ! ομορφο μπουγατσοκαλημεροδουλινι!!!-

  2. τωρα θα δεις!!!!
    😆

    -πολυ σατανικη με βρισκω πρωι πρωι!!!-
    😎

  3. Αντώνη απαιτούμε ότι μας υποσχέθηκες εχθές!

    πάμε όλοι μαζί! 😛

    θέλουμε γλυκάααα-κι!!!!!!
    θέλουμε γλυκάααα-κι!!!!!!
    θέλουμε γλυκάααα-κι!!!!!!
    θέλουμε γλυκάααα-κι!!!!!!
    θέλουμε γλυκάααα-κι!!!!!!
    θέλουμε γλυκάααα-κι!!!!!!
    θέλουμε γλυκάααα-κι!!!!!!
    θέλουμε γλυκάααα-κι!!!!!!

  4. θέλουμε γλυκάααα-κι!!!!!!
    θέλουμε γλυκάααα-κι!!!!!!
    θέλουμε γλυκάααα-κι!!!!!!
    θέλουμε γλυκάααα-κι!!!!!!
    θέλουμε γλυκάααα-κι!!!!!!
    θέλουμε γλυκάααα-κι!!!!!!
    θέλουμε γλυκάααα-κι!!!!!!
    θέλουμε γλυκάααα-κι!!!!!!

    χαρη;;; πανω του!!!!!
    🙂

  5. Καλημέρα… ανταρσία βλέπω…. Η μπουμπουνιέρα μου αρέσει.. ωραίο το γούστο των παιδιών… Θα το πω ευγενικά… Αντώνη στους γάμους πρέπει να γλυκαίνεις τον κόσμο… τα κουφέτα δεν φτάνουν!!! Θέλουμε ένα παστάκι, ένα καρύδι με μέλι τουλάχιστον!!! 😉

  6. AΝΤΏΝΑΚΙIIII!!!!! ψάχνεις για γλυκά; 🙂

    επί την ευκαιρία όποιος έχει όρεξη για κοπάνα από την δουλειά ή είναι άνεργος
    τι λέτε για καφεδάκι στο Μοναστηράκι;

  7. Όλα τα λεφτά η μουσική υπόκρουση! 🙂 Να σας ζήσουν και πάλι τα παιδιά και ευχαριστούμε για το κέρασμα. Ένα παστάκι με τον καφέ είναι ό,τι πρέπει σήμερα! 🙂 Καλημέρες!

  8. Καλημέρα υπογλυκαιμική ομάδα!
    Μα καλά, δεν βρέθηκε ούτε ένας υποστηρικτής! 😦 κλαψ!

    Δοκιμάστε τώρα απο αυτά να δούμε τι θα καταλάβετε..
    μη μου πείτε ότι και αυτά δεν σας ικανοποιούν!!!

    Καλημέρα σε όλους και όλες σας 🙂

  9. Melomenos
    Πολύ ωραία η πρότασή σου. Η μέρα είναι πολύ όμορφη για βόλτα στην Αθήνα… αλλά βλέπεις η δουλειά!!!
    Εσύ έκανες κοπάνα;

    Μαρία
    Εγώ ευχαριστώ για τις ευχές σου Μαρία!
    Καλημέρα 😉

  10. Mιαααμ!!! 🙂

  11. που ειναι η μπλακφορεστ; που ειναι το τσιζζζκεικ;
    -που ειναι ο Βαγκνερ; που ειναι ο Πουτσινι; ασχετο ειναι!!! αλλα εχει πλλλλακα!!-
    πιεσεις; ομαδα;
    μα που τα ειδες ολα αυτα;
    τςτςτςτς…
    😆

  12. στις 12 έχω πρόσκληση για καφέ στο Μοναστηράκι
    όποιος θέλει να έρθει ας στειλει για κανένα μισάωρο
    στο email μου melomenos@yahoo.gr για περισσότερα!

    Αντώνη σ’ευχαριστούμε για το κέρασμα
    εμένα με κάλυψες «μερικώς»
    ας είναι καλά τα σοκολατοεκλεράκια
    EINAI ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΛΙΧΟΥΔΙΑ !!! 😛

  13. Βάγκνερ ή Πουτσίνι δεν αποκλείεται να ακούσεις εδώ μέσα, αλλά μπλακφόρεστ, τσιζκέϊκ δεν έχουμε βγάλει ακόμα! Υπομονή! 😉

    Χάρη, αν μπορούσα θα τα λέγαμε και θα έτρωγες και… κέρασμα απο κοντά! Θα πρότεινα μπράουνις ή σουφλέ σοκολάτας!

  14. γντουπππππππππππππ…
    μαλιστα!
    ωστε ετσι!
    καλλλλλλαααααα!
    στον χαρη ολα τα καλουδια και σε μας…
    καταλαβαμε μικρε…
    ενταξει…

    χαρη;;; φαε και κανα κομματακι για μενα οταν βρεθειτε!!!!
    🙂
    🙂
    🙂

  15. Μη λέτε για καφέδες έξω καλέ και μας ξεσηκώνετε!! Εδώ πήζουμεεεεεε και γλυκάκια δεν τρώμε!!! Έχω μια απορία βρε Αντώνη… πως συνδυάζεις την κλασσική μουσική με τις φωνές στο γήπεδο??? 😆 ….

    Όσο για τα δοντάκια κουφετάκια… καλή ιδέα δεν θα με ταλαιπωρούσαν κιόλας 😉 . Κύριε μελωμένε ακούς?? Φτιάχνεις τέτοια δοντάκια???

  16. Λοιπόν Αντώνη λέω να κανονίσουμε κανένα μεσημεράκι Σαββάτου ή Κυριακής
    να βρεθούμε για καφεδάκι ή αν είναι καθημερινή απογευματάκι
    κάτι που να μας βολεύει όλους!
    Τι λέτε;
    Ας πούνε και τα άλλα παιδιά καμιά ιδέα να το κανονίσουμε

    Βασιλική
    δεν τρώω ποτέ μόνος μου!!!
    ή όλοι μαζί ή τίποτα! 🙂

  17. Βασιλική
    ότι μου πείτε κάνω και ακόμα μου παραπονιέστε! Αφού σκέφτομαι να μάθω να φτιάχνω και τσιζκέικ!
    Πάντως τα ίδια καλούδια με τον Χάρη σας έχω κεράσει! 😉

    Λαχανάκι
    Μόνο αυτά νομίζεις ότι συνδυάζω; Δεν έχω βρει άλλον που να είναι τόσο αντιφατικός!
    Αλλά έχω μια ερώτηση… γιατί είσαι ακόμα στην Αθήνα;
    Σε 11 ώρες αρχίζει!!!

  18. Melomenos
    Γιατί όχι… Βέβαια έχω μια δυσκολία στο να βρω ελεύθερο χρόνο αλλά θα το κανονίσουμε. 😉

  19. Γιατί μου είχες τάξει εισιτήρια και τίποτα… έχασες και τα σοκολατάκια!!! 😛

  20. Καλημέρα! Αυτό με τις φράουλες δεν είναι κακό! Αυτό που θα προτιμούσα εγώ θα το δειτε το βράδυ ή αργότερα στο μπλόγκ: Μαλτ καεικ με παγωτό!!
    Μα καλά δεν διάβασε κανείς τη δήλωση ότι στον δικό του γάμο πάλι κουφέτα θα μας κεράσει;

  21. Φαγούδικα μικρά μου ! Φάτε τα γλυκούλια και αφήστε να σας πω τι συμβολίζουν στο γάμο τα κουφέτα και πως πρέπει να είναι. Το απέξω όπως το ξέρετε ζάχαρη. Το απο μέσα αμύγδαλο, πρέπει να είναι πικρό. Ετσι τρώγοντας το κουφέτο έχεις μια γεύση γλυκόπικρη. Οπως και η ζωή. Αλλοτε έχει χαρές, άλλοτε έχει γλύκες, άλλοτε δυσκολίες και πίκρες (κάτι που δεν μπορούμε να αποφύγουμε έτσι κι αλλιώς).
    Το συγχίσατε το παιδί! Παρόντες θα είμαστε στο γάμο σου Αντωνάκη μου και θα φάμε τα κουφέτα σου ! φιλιά καλημέρες!
    Μελωμένε, εμείς δουλεύουμεεεεεεεεεεε στις 12 ! τι καταλαβαίνεις τώρα, μην αρχίσω να επιβάλω κυρώσεις !!!!!

  22. οριστε πλαι με επιασε υπογλυκαιμία πρωι πρωι. τι να σου κανω τωρα, ε; οχι πες!

  23. Αγαπητέ Αντώνη εύχομαι στα παιδιά να ζήσουν και να ευτυχίσουν…και με το καλό να γίνουν και γονείς.

    Όσο για σένα …ε, ναι και στα ΔΙΚΑ ΣΟΥ !!!
    Γιατί όχι , μια χαρά είναι ο γάμος έχει τις γλύκες και τις πίκρες του όπως και η μοναξιά.

    Ευχαριστούμε και για το γλυκάκι και φυσικά στο δικό σου γάμο θα έρθουμε όλοι !

  24. παλιοχαρακτηρας ειμαι… μην δινεις σημασια…
    παντως στον γαμο σου βρηκα τι δωρο θα σε κανω!
    βιβλιο με συνταγες ζαχαροπλαστικης!!!
    χιχιχιιχχι…
    😆

  25. Λαχανάκι
    έτσι και δεν κερδίσουμε εσύ θα φταις! Εγώ είχα γάμους στο μυαλό μου! Θα μου χρωστάς και τα σοκολατάκια τώρα που μου το θύμισες… xιxιxι!

    Άννα
    και δεν θα δώσω σε όλους… μόνο σ’αυτούς που θα έρθουν 😉
    Δικαιολογούνται μόνο όσοι μένουν σε απόσταση άνω των 50χλμ. Υπόψιν κυρία Άννα ότι θα ακολουθήσει και γλέντι… Οι φίλοι bloggers ua καθήσουν όλοι σε ένα τραπέζι και θα διατίθεται και laptop για να μιλούν μεταξύ τους! 😛

    Αγριο-κέρασο-Ζουζούνα
    Πέστα πέστα!!! Όλο με πικραίνουν!!! Μόνο το αμύγδαλο μου δίνουν να φάω 🙂
    Καλημέρες!

    lifewhispers
    Είδες που φρόντισα για να σου ανέβει ξανά; 😉

    Τρελοφαντασμένη
    Σε ευχαριστώ αγαπητή για τις ευχές σου… ακόμα και γι’αυτή που αφορά εμένα! 😉
    Έχεις δίκιο στον παραλληλισμό που κάνεις με το γάμο και τη μοναξιά. Καλή σου μέρα!

    Βασιλική
    Μακάρι να ήταν έτσι όλοι οι παλιοχαρακτήρες!!!
    Αυτό με το βιβλίο δεν μου πολυχρειάζεται.. με τα γλυκά δεν είμαι και πολύ κοντά!
    Μπορείς όμως να μου πάρεις ένα τηλεσκόπιο χιχιχιχι
    όχι μπρελόκ! 😉

  26. μα το δωρο ειναι απο μενα για μενα, απλα θα στο δωσω εσενα, να μαθεις να τα φτιαχνεις και να ‘ρχομαι εγω να τα τρωω!!!!
    😆

    -οπως βλεπεις ειμαι… και μαλιστα πολυ!!!!! 😉 –

  27. παντρεψου εσυ… και το δωρο εκλεισε…
    τηλεσκοπιο! οτι θελει ο γαμπρος!!!!
    🙂

  28. Πάρε εσύ το τηλεσκόπιο και θα γίνω και σεφ!

    Μου φαίνεται θα ανοίξω λίστα γάμου στο πλανητάριο και στην πρωτοπορία (κεντρικό βιβλιοπωλείο)!! 🙂

  29. EEEEEEE Δεν παίζω, τα έφαγαν όλα
    και για εμένα το καθυστερημένο (στην ώρα) δεν έμεινε τίποτα!!! 😦

    😛

  30. Κοίτα πόσες μπομπονιέρες είναι στο καλάθι!
    Λες να τις εξαφάνισαν όλες;

    Παστάκια μη σε νοιάζει, κάθε 3 ώρες βγάζω κι άλλα… αλλά μόνο για σήμερα 😉

  31. Πωπω!! Τώρα τα είδα… Αντώνη είσαι πολύ καλός… Θα σου πάρω και σώρο από την Πρωτοπορία 2 βιβλια… (έχουν 10% έκπτωση έτσι δεν είναι 😆 )

  32. ναι 🙂 κι αν είναι πάνω απο 50€ η αποστολή σε όλη την Ελλάδα είναι δωρεάν 😉

  33. Χμμμμμ κανενα γλυκακι για εμας περισεψε??ε?Ε?Ε?

    οσο για τα κουφετακια….και στα δικα σου Αντωνη μου 😀

  34. Και για εσάς περίσσεψε, ασφαλώς!
    Ότι θέλετε! και όσο περνά η ώρα θα κερνάμε και ποτά! 😉
    Και στα δικά σου zoyfitsa!

  35. χμ!
    λοιπον αφου το θεμα παει να γινει και after…
    οτι θελει η παρεα να παραγγειλει..
    για μενα, ενα gin με bitter lemon…
    και που ‘σαι μικρε;
    αυτα τα κερναω εγω!
    🙂

  36. Να ‘σαι καλά που μας σκέφτεσαι. 🙂

    Και στα δικά σου!

  37. Και οτι ήθελα ένα γλυκάκι τώρα! Και δεν έχει τίποτα εδώ!!
    Καλό και το κουφετάκι!
    Να σου ζήσει ο αδερφός και να’ναι πάντα ευτυχισμένος!
    καλό σου βράδυ και στα δικά σου!

    υγ.φαντάσου οτι και μένα από πέρυσι που παντρεύτηκα μου έχει μείνει ακόμα μισό καλάθι! Ατελείωτες είναι!

  38. Αντώνη, μού φαίνεται πως σε «περιτριγυρίζει» ο Ησαϊας… Χαχα. Στο γάμο σου θα έρθουμε φυσικά κι εκεί δεν θα τη βγάλεις με κουφέτα και γλυκά. Φρόντισε να είναι καλή η …κουμπάρα. 🙂

  39. αααααααααααχχχχχχχχχχ…..να παρω εγώ το ταρτάκι? μου επιτρέπετε?? Pleeeeeaaase!! μου έκλεισε το μάτι, δεν ευθύνομαι εγώ!!! (αφου παντα τοσες μπομπονιερες περισσευουν, γιατι κανενα ζευγαρι δεν προνοει γι’αυτο?)

    υ.γ.»Παστάκια μη σε νοιάζει, κάθε 3 ώρες βγάζω κι άλλα… αλλά μόνο για σήμερα» άλλαξε η μερα…τι? τωρα δεν δικαιούμαι το ταρτάκι?

  40. Βασιλική
    Κι εσύ τζιν; Εγώ με τόνικ 😉
    Βέβαια τώρα που είναι πρωί κλίνω προς το milko! 🙂
    Καλημέρα

    Σοφία
    Ζείτε μέσα στα πρωϊνά μου, πως μπορώ να σας ξεχάσω;
    Και στα δικά σου! 😉 Καλή σου μέρα…

    Θαλασσινή
    Τίποτα δε βρήκες να σου αρέσει; Φάε κάτι μη χαλάσουν!
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές.
    Καλημέρα 😉

    Βασίλη
    Φίλε μου νομίζω ότι το κατάλαβες κι εσύ ότι θέλουν όλοι να με στείλουν για χορό!
    Και βέβαια δεν θα έχει μόνο κουφέτα και γλυκά… Ειδικά για τους άντρες θα έχει και bachelor πριν…

    penny
    μόνο ένα; πάρε κι άλλο! Φρέσκα είναι! Παστάκια θα βγαίνουν μέχρι το επόμενο post… για λίγο δηλαδή!
    Αυτό με τα κουφέτα, ούτε εγώ το ξέρω. Προφανώς η υπερβολή δε σταματά ούτε σε αυτά! 😉
    Καλημέρα

  41. […] για μένα σε posts που έκανε για τον γάμο μου εδώ, εδώ και εδώ Ελπίζω να μπορώ να συντηρώ αυτή τη σελίδα φρέσκια και […]

  42. Να ζησουν τα παιδιά να ευτυχίσουν οτι καλύτερο μέσα απο την καρδιά μου :)!! Αντε και στα δικά σου Αντώνη ! χε χε !..Πάντα χαρά να ανοίγουν πόρτες καινα βλέπουν παράδεισο..

    Και με το καλό να έρθει και κάποια μικρή ψυχούλα ..

    Φιλια Καλημέρα 🙂

  43. Αμήν φίλε!
    Σε ευχαριστώ για τις πολύ όμορφες ευχές.
    Και στα δικά σου 🙂


Σχολιάστε

