Η Κούπα του Αντώνη

Δέχτηκα μια πρόσκληση από την Αγριοκέρασο-Ζουζούνα, να βάλω την φωτογραφία της κούπας μου και σαν Αντώνης-Κυδώνης δεν θα μπορούσα να αρνηθώ!
Η κούπα έχει τη δική της ιστορία… Έχει έρθει από μακριά…
Από το
Cardiff της Ουαλίας συγκεκριμένα. Μου την έκανε δώρο ο κολλητός μου όταν επέστρεψε από τις σπουδές του εκεί.
Είναι μια άκρως ακατάλληλη κούπα και με δυσκολία την εμφάνισα στο σπίτι αρχικά! Αργότερα, που συνήθισα την εξωτερική της εμφάνιση, δεν είχα πρόβλημα να αναφέρω ότι είναι δική μου! Όλα αυτά τα χρόνια είναι πάντα δίπλα από τη βρύση και μόλις τώρα συνειδητοποιώ ότι μπορεί να έχω πέσει και θύμα παρεξήγησης λόγω της εμφάνισής της!!!

dsc00379.JPGdsc00380.JPG Δεν μου αρέσουν οι εξαρτήσεις οπότε δεν πίνω καφέ παρά μόνο περιστασιακά (4-5 φορές το χρόνο). Αυτό σημαίνει ότι εκτός από τις φορές που σαν άρρωστος ήθελα κι εγώ το τσαγάκι μου, η κούπα εδώ και 12 χρόνια μου προσφέρει μόνο…. νερό!

Φίλε Γιώργο σε ευχαριστώ για το δώρο!
Με έχει ξεδιψάσει πολλές φορές… 😉

Προσκαλώ στο «δείξιμο» της κούπας, τους: Βασίλη, Melomeno, Άννα, Σταλαγματιά, Μαρία (Μικρό Ανάλογο), Fira, Lifewhispers, Λαχανάκι

ΥΓ. Γιώργο τι θα μου φέρεις από Κολωνία; 😉

Published in: on 17 Οκτώβριος, 2007 at 10:55  26 Σχόλια  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2007/10/17/i-koupa-tou-antoni/trackback/

RSS feed for comments on this post.

26 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. ειδα την προσκληση και εννοειται οτι αθ απαντησω. τι ωραια κουπα ειναι αυτη; χεχε, ηθελα να ξερα τι ειδους παρεξηγηση εγινε!!καλημερες πολλες!

  2. Καλημέρααααααααααααααααααααααααα!!! Απίστευτη η κούπα σου!! Έχει γούστο ο Γιώργος….. Δεκτή η πρόσκληση….Μέχρι το βράδυ θα υπάρχει το αντίστοιχο post!! Kαλή υπόλοιπη δουλειά!! 🙂

  3. Τι φοβερή κούπα!!! 🙂 Μπράβο στον Γιώργο που στην έφερε. I do, I do την πρόσκληση και σ’ ευχαριστώ πολύ μόνο που θα περιμένεις 2-3 μέρες. Φιλάκια και καλημέρες 🙂

  4. τςτςτςττςςς…

  5. Lifewhispers
    Για την παρεξήγηση μάλλον πρέπει να αρχίσω να ρωτάω τον κόσμο που την βλέπει στα χέρια μου! 🙂
    Χαίρομαι που δέχτηκες και περιμένουμε και τη δική σου.
    Καλημέρες 🙂

    fira
    Καλημέραααααα και σε σέναααααα!
    Κι εμένα ωραία μου φάνηκε όταν την πρωτοείδα.. Απο τότε είμαστε πάντα μαζί! 🙂
    Καλή συνέχεια και σε σένα!

    Μαρία
    Τόσο που σας αρέσει σκέφτομαι να βγάλω κι άλλες τέτοιες για να πουλάω!
    Θα περιμένουμε κυρία Μαρία, τι να κάνουμε;
    Καλή σου μέρα!!!

    Βασιλική
    Το’ξερα!!! 😳

  6. χαχαχα Δέχομαι Δέχομαι…
    πειράζει που εμένα οι αγαπημένες μου κούπες είναι δύο, μία στο σπίτι και μία στο γραφείο;
    Και να πειράζει εγώ αύριο θα ανεβάσω και τις δύο, αναφέροντας και την ιστορία της καθεμίας.
    Καλησπέρα Αντώνη… να ‘σαι καλά! 🙂

  7. Έχω κι εγώ μια συλλογή από κούπες. Από τις φθηνότερες του ενός ευρώ έως και 35 ευρώ, επίσης από το Κάρντιφ της Ουαλίας!

  8. Που να δεις και τις κούπες του Ολυμπιακού.

  9. Χα, χα, χα!! ή νάχεις κούπα ή να μην έχεις Μπράβο Αντώνη μου, μπράβο !!! Χαίρομαι που το παιγνίδι με τις κούπες έχει τέτοια απήχηση. Ενημερώνετέ με βρε παιδιά όταν βάζετε φωτό απο τις κούπες σας να τα βλέπω…… φιλιά , καλό απόγευμα !

  10. Κανονικά έπρεπε να έχει χ πάνω δεξιά το μπλογ σήμερα. Ντροπή σου τι πραγματα είναι αυτά. Θα θελα να σε έβλεπα από μια μεριά σε κανένα μιτινγκ και να μιλάς σοβαρα με μια τέτοια κούπα…
    Θα το σκεφτώ αν θα παοκαλύψα κάτι τόσο προσωπικό. χιχιχι
    Οχι απλά πρέπει να την φωτογραφίσω. Μπορεί και το βράδυ.Υπομονή. Και πάλι ντροπή.
    Τελικά το μαγαζάκι πως το βαφτίσατε;

  11. Πολύ ωραία κούπα!! εγώ πάντως αν επίνα σε αυτή θα γέλαγα κάθε μερα!!! Θα δεις post από τη δική μου τις επόμενες μέρες… (Πάααααλι θα τραβάω φωτογραφίες χιχιχιχιχιχι)… Καλησπέρα!!! (θα δεις τον αγώνα σήμερα ε??)

  12. Ωραίες οι κούπες σου, έχω λάβει ήδη πρόσκληση από τη ζουζούνα για την κούπα μου, θα την «αναρτησω» εντός των ημερών 🙂

  13. Σταλαγματιά
    Για να δούμε τι κούπες έχεις και ποιά η ιστορία τους!
    Καλή σου μέρα! 🙂

    gayprofusion
    Ωχ!!! Λες να μου πήρε απο αυτές που είχαν 1€!!!
    Για πες, για πες!

    akamas
    Με ποικιλία και πιο εντυπωσιακές είναι του δικέφαλου 😉

    Αγριο-κερασο-Ζουζούνα
    Μα πως θα μπορούσα να μη δεχθώ την πρόσκληση! Είδα σήμερα και τις δικές σου. Πολύ ωραίες! Εγώ δεν έχω τόση ποικιλία! 🙂 Καλημέρα

    Άννα
    χαχαχα μόλις με φαντάστηκα σε αυτό το μιτινγκ! 🙂
    Μεγάλη ντροπή! 😛 για τους άλλους…
    Για να δούμε και τη δική σου κυρία Άννα!
    Ακόμα δεν το έχουμε βαφτίσει… στην αναμονή!

    Λαχανάκι
    Στην αρχή κι εγώ αυτό έκανα… Ασε που δεν ήξερα απο που να… πιω… και τι να κοιτάζω! 😉
    Θα δούμε στην κούπα σου κάτι ανάλογο του κήπου; 😕
    (Τον είδα, τον είδα… Νομίζω ξαναβράχνιασα κι έχουμε αγώνα το Σάββατο)

    Βασίλη
    Έγινε φίλε, θα περιμένουμε 😉

  14. Θα με περιμένεις μια μερούλα ακόμα. Εχθές με τις προετοιμασίες για τον αγώνα (είχαμε κανονική κερκίδα στο σπίτι) ξέχασα εντελώς!
    ΟΚ;
    Φιλιά και καλημέρα 🙂

  15. μια συμβουλη μονο να δωκω στον Γιωργο!
    Προσεχε τι δωρο θα του φερεις τουτουνου απο τας Κολωνιας… μονο αυτο σε λλλλεω! προσεχε!!!
    😎

  16. Σταλαγματιά
    χμμ… Μπόρεσες και έδωσες μια καλή δικαιολογία… για να δούμε αύριο!!!
    Καλημέρα 😉

    Βασιλική
    Λες να είναι το ίδιο εντυπωσιακό;
    Πρέπει όντως να προσέχει γιατί ο τουτουνός δεν το κάνει! 😛
    We shall see! 😉
    Θα σου είχα δώσει πρόσκληση αν ήξερα.. που βρίσκεσαι!
    Αλλά πρόσκληση έλαβες κι εσύ και αναμένουμε 😉

  17. χιχι…σας περιμένει και η δική μου κούπα!! 😉 καλό απόγευμα!!

  18. χαχαχχααχα πολυ καλη η ιστορια με την κουπα σου Αντωνη μου,γελαω γιατι αν θεωρεις αυτην την κουπα προστυχη που να εβλεπες μια που μου ειχαν κανει δωρο προ δεκαετιας..!!!Ντρεπομουν να την εμφανισω….

  19. Εμείς αυτό που λέμε το κάνουμε.Η εντολή σας διαταγή.

  20. Fira
    Εντυπωσιακή η κούπα σας!
    Όταν έχετε νεύρα, μην τη δαγκώνετε για να μη σπάσει και σε άλλα σημεία 😉
    Καλημέρα

    Zoyfitsa
    Ναι ε; Ε λοιπόν έχεις πρόσκληση τότε…
    Άντε να την δούμε 😉
    Κι αν η πρόσκληση σου φάινεται ανεπίσημη, να την βάλω και στο post!!! 😛

    Άννα
    Όμορφες και πολλές οι κούπες σου Άννα…
    Θα πρέπει να κοιτάξω τι άλλες «εντολές» με συμφέρει να δώσω! 😛
    Καλή σου μέρα

  21. 🙂 ωραία η κούπα!!!

  22. τς! σιγα την κουπα τελικα!
    εγω παντως τα εκανα απο κουπες και ηρεμησα!
    αμ, πωςςςςς;;;;
    😉

  23. Καλημέρα…

    ΜΥΝΗΜΑΤΟ ΚΟΥΠΕΣ…

    Πολυ καλο!!!

  24. Melomenos
    🙂 Ευχαριστώ… Μα οι δικές σου είναι τέλειες!

    Βασιλική
    Εντάξει μικρή, το ξέρουμε ότι υπάρχουν και καλύτερες!!

    Λες να κάνω το ίδιο για να ηρεμήσω;

    LockHeart
    Καλημέρα και σε σένα!
    Μηνυμάτο ε;;; χαχαχα πολύ καλό 🙂

  25. Δυστυχως απεβιωσε η κουπα καλε μου σε μια προσφατη μετακομιση εσπασε (ευτυχως δλδ) γιατι δεν θα τολμουσα να την βαλω σε ποστ χαχαχχαχαχαχχαα

  26. Κουμπαράκι σε χαιρετώ. Τι μου θύμησες τώρα. Δεν ήξερα πως θα μπορούσε αυτή η κούπα να έχει επιβιώσει μέχρι σήμερα!! Θα προτιμούσα να ερχόσουν για λίγο στην Κολωνία (όπως πολλάκις έχεις υποσχεθεί μέχρι τώρα ) για να διαλέξεις μόνος σου την νέα version της κούπας σου,
    αλλά αν δεν καταφέρεις να έρθεις θα σου φέρω εγώ μία καινούρια. Δεν περίμενα πως μία κούπα θα μπορούσε
    να έχει τόσο χαβαλέ σαν θέμα συζήτησης σε ένα blog και μπράβο για την ιδέα.

    Gayprofusion, με προσβάλεις 🙂 την κούπα την πήρα 1 λίρα και όχι ένα ευρώ.
    Εχει κάποια διαφορά. Δεν θα έπαιρνα κάτι φτηνό για τον κολλητό μου και πλέον κουμπαράκι μου.

    Βασιλική, ευχαριστώ για την συμβουλή. Με έβαλες σε δίλλημα τώρα. Ξέρεις στην Κολωνία γίνεται κάθε χρόνο το μεγαλύτερο gay καρναβάλι στην Ευρώπη. Μαζεύονται πάνω από 1000000 κόσμος και έχει πολλές κούπες για την περίσταση. Φοβάμαι βέβαια πως αν αυτή που του πήρα
    πριν 12 χρόνια (!!!) είναι λίγο πρόστυχη κάποια από εδώ θα ήταν λογοκριμένη ακόμα και για το sex.com.

    Προς όλους. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων και για την επαναφορά της τάξης, ο Αντώνης δεν είναι gay. (τουλάχιστον έτσι μου λέει..)

    Γιώργος


Σχολιάστε

