Τα 12 αγαπημένα

Δεχόμενος την πρόσκληση απο το Λαχανάκι βάζω κι εγώ μερικά απο τα αγαπημένα αντικείμενα που έχω. 41.jpg Και πρώτα πρώτα τα βιβλία: Καινή Διαθήκη θα την διαβάζω μια ζωή,
Η Δέκατη Επίγνωση είναι το βιβλίο που διαβάζω αυτόν τον καιρό. Απο τα πιο όμορφα βιβλία.
Αγαπημένη ταινία Ο Αρχοντας των Δαχτυλιδιών, δεν θυμάμαι πόσες φορές τα έχω δει!

Aftershave Old Spice, απο τις μυρωδιές που γεννούν αναμνήσεις.
21.jpgU2… Τι να πρωτοπω για αυτό το group! Στο συγκεκριμένο live είναι άπαιχτοι! Chopin με Nocturne και γενικά η κλασική μουσική. Αγαπημένες μελωδίες, αν και συχνά μελαγχολικές, με συνοδεύουν κάθε μεσημέρι όταν διαβάζω. Κινητό τηλέφωνο: Έχει μέσα ΤΑ ΠΑΝΤΑ! Σακίδιο ώμου… αχώριστο τις 5 μέρες που εργάζομαι. Κι αυτό τα πάντα έχει μέσα! 😉 31.jpgΜετά έχουμε το τρίπτυχο» λόι-λύδι-ρίκι«. Κάποιος ίσως να θυμάται ότι χωρίς αυτά δεν είχε έξοδο! 🙂
Ρολόι τσέπης λοιπόν. Λόξα μεγάλη με τα ρολόγια αυτά και έχω καμιά 20αριά σε διάφορες versions! Ε, είμαι λίγο μποέμ, τι να κάνουμε; Το συγκεκριμένο είναι δώρο με τα αρχικά μου επάνω.
Δαχτυλίδι, ευτυχώς χωράει ακόμα στον παράμεσο. Είναι δώρο απο μια πολυαγαπημένη.
Σκουλαρίκι κι αυτό δώρο. Τόσα χρόνια με έχουν συνηθίσει όλοι πλέον με τις λόξες μου και δεν το προσέχουν καν!
Και ένα κουίζ… Μέχρι στιγμής ανέφερα 11 αντικέμενα. Μπορείτε να βρείτε το 12; Είναι μέσα στην εικόνα. Για να δούμε ποιός θα το βρει!

Προσκaλώ και προκαλώ τους: Σταλαγματιά, Melomenos, Elafini, Αλεξάνδρα, Σοφία, Βασίλη, Μαρία (Μικρό Ανάλογο), Θαλασσινή, Fira, Ρίτς, Στροφή, Lifewhispers 🙂

Published in: on 25 Οκτώβριος, 2007 at 19:54  35 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2007/10/25/ta-12-agapimena/trackback/

RSS feed for comments on this post.

35 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. και εγώ λατρεύω άρχοντα και φυσικά καινή διαθήκη!!!

    καλησπέρα!

  2. Βγάζει μάτι αλλά λέω να μην το πω πρώτη και χαλάσω το κουίζ.
    Nocturne αγαπημένο,κινητό φυσικά έρικσον όπως όλοι μας ε;
    Ρολόι τσέπης μου θυμίζει τον παππού μου…είχε κάποτε ένα ρολόι τσέπης, που ήταν αρκετά παλιό, αλλά μιά φορά που χάλασε ο ορολογοποιός δεν του το επέστρεψε ποτέ.
    Ο αρχοντας δεν με ενθουσιάζει, μου αρέσει όμως το πως γυρίστηκε και το πως ανακάλυψαν τους χώρους των γυρισμάτων.
    Καλό ξημέρωμα!
    Θα έλεγα να αλλάξεις αυτό το 12ο…

  3. Καλημερα, Καλημερα…Ομορφα και συναισθηματικά φορτισμένα ολα… Η Δεκάτη Επιγνωση, τί ακριβώς είναι ; Αν βρεις καιρό, δυο λέξεις μονο γραψε.
    Φιλια
    ριτς

  4. Αλεξάνδρα
    Για να δούμε τι άλλο αγαπημένο έχεις! Πήρες πρόσκληση 😉
    Καλημέρα

    Άννα
    Τόσο καλή είσαι και το βρήκες; Δεν χαλάς το κουίζ αν το πεις… Το 12 δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει 😉
    Όσον αφορά τα ρολόι νομίζω ότι όλοι τον παππού τους θυμούνται! 😉 Καλημέρα

    Ριτς
    Όντως φορτισμένα συναισθηματικά αγαπητή Ριτς.
    Η Δέκατη Επίγνωση είναι η συνέχεια του βιβλίου Ουράνια Προφητεία. Ένα εκπληκτικό μυθιστόρημα. Περιέχει μυστικά που αυτή την εποχή αλλάζουν τον κόσμο μας. Εξηγεί πως να συνδέουμε τα γεγονότα που συμβαίνουν στη ζωή μας… τώρα! Το βιβλίο διαβάζεται σαν μια δυνατή ιστορία γεμάτη περιπέτεια, αλλά στην πραγματικότητα ασκεί τη βαθιά επίδραση μιας πνευματικής παραβολής.
    Καλή σου μέρα 😉

  5. Αντώνη μου, η ΑΕΚ δεν κρύβεται με τίποτα! 😀 Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, θα την βάλω δίπλα σ’ αυτή της φαβούλας. Καλημέρες 🙂

  6. Καλημέρα!!! Χα έχεις και συ το παλιό ρολόι… εγώ βέβαια το έχω σε κρεμαστό και μπρούτζινο… (αν το είχες σε κρεματό και συ θα είχαμε πρόβλημα…). Για το 12 μπράβο!!! Έτσι να στηρίζουμε την ομάδα… αφού δεν έφαγε και άλλο γκολ χτες άγιο είχαμε…
    Η συνεχιζόμενη απορία της Παρασκευής: Πως γίνεται να συνδυάζεις την Αγία Γραφή με τις φωνές στο γήπεδο??? 😉

  7. μια εικόνα χίλιες λέξεις?
    τελικά μαθαίνεις αρκετά από τα προσωπικά αντικείμενα των άλλων…
    old spice….κλασική κι αξεπέραστη μυρωδιά (ουφ…αναμνήσεις τώρα)
    chopin…αυτή η αδυναμία έκανε μπαμ…μα υπάρχει τίποτα καλύτερο, συνδυασμένο και με βροχερό πρωϊνό?
    δαχτυλίδι (κέλτικο?) υπέροχο… (κι ο Άρχοντας επίσης)
    την ΑΕΚ θα την αφήσω ασχολίαστη 😛
    (κάτι τέτοιο διακρίνω ως 12ο αντικείμενο)

    παίρνω την προσκλησούλα μου λοιπόν, την βάζω δίπλα σ’αυτη της φάβας κι ετοιμάζομαι…

    πολλά φιλιά

  8. Πάντως το κίτρινο δεν σου πάει… καθόλου! 🙂

  9. Μαρία
    Την ΑΕΚ την βρήκατε, μα όχι το αντικείμενο 😉
    Καλή σου μέρα…

    Λαχανάκι
    Κι εγώ που νόμιζα ότι σήμερα θα γλίτωνα την απορία της Παρασκευής!!
    Πως συνδυάζεται ε;
    Είναι ανάλογα τι φωνάζεις στο γήπεδο Λαχανάκι! 😉

    Elafini
    Σε βρίσκω πολύ σωστή. Έφτιαξες μια σκηνή έτοιμη για μουσική Chopin! Για να δούμε και τα δικά σου!

    Άννα
    Γκρρρρ!!!! Δεν έχω βρει κάτι άλλο να μου πηγαίνει περισσότερο!
    Είναι κάτι σαν το κέντρο της μαργαρίτας που έχεις βάλει. Θα μπορούσες να το φανταστείς με άλλο χρώμα; 😉

  10. Μπλουζάκι ή μποξεράκι η μαύρη σκιά με το σήμα της ΑΕΚ?
    Καλημέρα και καλό ΣΚ

  11. Μπλουζάκι (εννοώ T-shirt, που λένε οι Αμερικάνοι) ή μποξεράκι το μαύρο «πράμα» με το σήμα της ΑΕΚ? Εεεεεεεεεεεεε? Καλό ΣΚ

  12. Ζουζούνα κατάλαβες ότι είναι το φόντο! 🙂
    Σκέφτηκα να βάλω μποξεράκι αλλά θα ήταν too much! Τελικά έβαλα το αδιάβροχο και αντιανεμικό μπουφανάκι. Αυτό που θα μου κάνει παρέα τις κρύες Κυριακές του χειμώνα στο ΟΑΚΑ 🙂
    Καλό σ/κ και σε σένα!!!

  13. Το αντικείμενο που λες Αντώνη μήπως είναι ένα δεύτερο σκουλαρικάκι ή δαχτυλιδάκι – δεν φαίνεται καλά – πάνω από την 10η Επίγνωση;
    Καλό Σ/Κ. Εγώ πάντως σκοπεύω να πάω σε βουνό! αλλά δεν ξέρω αν θα μου κάτσει (ελπίζω πως ναι).

  14. Νομίζω ότι το κουιζ είναι απλό, η ΑΕΚ ξεχωρίζει Αντώνη ούτως ή άλλως. Ωραία πράγματα αγαπάς. Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση.

  15. αν και βαμένος κόκκινος…
    πάντα συμπαθούσα την ΑΕΚ και οι καλύτεροι φίλοι μου και οι πιο «φανατικοί» είναι ΑΕΚ!
    Όσο για τα αντικείμενα μου γυάλισε το ρολογάκι!
    Ανεκτίμητη η αξία και καθόλου μποέμ όπως αναφέρεις
    Θα ανταποκριθώ στο επόμενο post μου με δικά μου αγαπημένα!!! 🙂
    Αλήθεια την Κυριακή το πρωί τι θα έλεγες για σινεμαδάκι και καφεδάκι;

  16. Mary S.
    Το αντικείμενο όπως έγραψα και πιο πάνω είναι ένα αντιανεμικό μπουφάν 😉
    Κι εγώ φεύγω ή απόψε ή αύριο το ξημέρωμα.
    Ελπίζω να γερμίσω φωτογραφίες.. το μυαλό μου!
    Καλά να περάσεις κι εσύ αν φύγεις 🙂

    Βασίλης
    Είναι μόνο μερικά φίλε Βασίλη. Είμαι σίγουρος ότι όλοι μας έχουμε πάντα κάτι που αγαπάμε περισσότερο. Και συνήθως ποτέ δεν είναι ένα! 😉
    Αναμένουμε λοιπόν!

    Melomenos
    Δεν έχεις άδικο για το «φανατικοί» 😛
    Όταν μπορέσουμε να συναντηθούμε, θα κοιτάξω να έχω το ρολόϊ μαζί, αφου σου γυάλισε τόσο πολύ 😉
    Για την Κυριακή όμως δύσκολο αφού θα γυρίσω το βράδυ εκείνης της μέρας… Θα το κανονίσουμε όμως.
    Αν πας σινεμά, πρότεινε ταινία…
    Εγώ μέσα σε 8 μέρες είδα 2 φορές το τελεσίγραφο του ΜπορνΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!

    Καλό βράδυ σε όλους

  17. Θα μπορούσε να ήταν πράσινη… Το σκ θα είμαι πολύ κοντά, στην Πάτρα και το βραδυ της Δευτέρας θα είμαι πίσω.Καλά να περάσεις, περνάς μάλλον. Ωραίο είναι να γέμίζουν οι μπαταρίες!!!

  18. Πολύ όμορφα όλα…εντύπωση μου έκανε η Καινή Διαθήκη… ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ… Να περάσεις υπέροχα!! Δεκτή η πρόσκληση…σύντομα θα γνωρίσετε και τα δικά μου… 😉

  19. μύρισα old spice και άκουσα chopin και μπήκα…

  20. Ευχαριστώ για την πρόσκληση και θα ανταποκριθώ το συντομότερο!

  21. Η επιθυμία σου εκπληρώθηκε Αντώνη! Καλό ΣΚ

  22. […] πρόσκληση που είχα από τη γλυκειά Φαβούλα, τον φίλο Αντώνιο και την διδυμίνα Αννούλα του χιονιά, γράφω κι εγώ για […]

  23. Άννα
    Καλημέρα «γειτόνισσα»! Είμαι ακόμα στο Ξυλόκαστρο μα βρήκα laptop για να επικοινωνήσω. Καλά να περάσεις κι εσύ. Ωραία μέρα για μπάνιο σήμερα 😉

    Fira
    Καλά να περάσεις κι εσύ. Αναμένω και τα δικά σου αγαπημένα.

    Dawkinson
    Θα ακούσεις κι άλλες φορές Chopin! 😉
    Καλώς ήρθες 😉

    Σοφία
    Αναμένουμε 😉

    Βασίλης
    Πάω να τα δω… Καλά να περάσεις κι εσύ.

  24. Καλημέρα!! Τυχερούλη!! Εγω «κολλημένη» στην τσιμεντούπολη!! Ετοιμο το post… 🙂

  25. Μόλις το σχολίασα… Πολύ καλό fira.
    Και η τσιμεντούπολη καλή είναι αν μάθεις να την… χαίρεσαι 😉

  26. Κουμπαράκι, μου άρεσε η παραλλαγή που έκανες στο πάλαι ποτέ «λόι ρίκι λί» Το λίδι αντεκατέστησε το λί (μαλλί). Παρόλλα αυτά μπορούμε να κάνουμε το τρίπτυχο, τετράπτυχο (λόι ρίκι λίδι λί) και να είμαστε μέσα σε όλα ή και πεντάπτυχο βάζοντας και την καπαρντίνα μέσα.

    Από όλα αυτά βέβαια την σήμερον ημέρα μένω πιστός μόνο στο λίδι καθώς λόι δεν έχω, ρίκι είναι λίγο δύσκολο στο agency και όσο για το λί όπως πάω θα το αντικαταστήσω με το άφλα…

    Θα φροντίσω να πείσω καμμιά Γερμανίδα να μπει στο site σου μήπως και σε πείσει να περάσεις καμμιά βόλτα από εδώ.

    Auf wiedersehen

  27. Ξανάρθα για να σου πω καλό βράδυ και οτι ανέβηκε και η δική μου version του παιχνιδιού!! 😉

  28. Trogli
    Με έκανες και γέλασα ρε συ!
    Για να μη δίνουμε στόχο με το «άφλα», καλύτερα να λες «φτέκι». Φτιάξε πάντως conne στο Germany και θα έρθω! 😉
    Guten morgen unt auf wiedersehen και σε σένα 🙂

    Thalassini
    Θα σε επισκεφθώ εντός της ώρας.
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα 🙂

  29. Ναι, πράγματι έγραψες το αντικείμενο, αλλά εγώ στραβομάρα!! Βλέπεις, προσπαθούσα να διαβάσω τα ποστ και ταυτόχρονα να ετοιμάσω κάποια μηνύματα στην δουλειά. Αυτά παθαίνει όποιος προσπαθεί να κάνει 2 πράγματα ταυτόχρονα!

  30. Kαλησπέρα Αντώνη,
    κι άλλο παιχνίδι; 🙂
    Μόλις βρω χρόνο, γιατί τρέχω αφάνταστα θα το κάνω μπας και μου φτιάξει λίγο τη διάθεση.
    Ευχαριστώ πάντως που σε κάθε παιχνιδάκι με σκέφτεσαι.
    Να σαι καλά
    Καλό απόγευμα 🙂

  31. Σταλαγματιά
    Μη στενοχωριέσαι για το πότε…
    όποτε μπορείς. Κι αν είναι να σου φτιάξει την διάθεση χαίρομαι που βοηθώ λίγο…
    Σε αναμονή των αγαπημένων λοιπόν! 😉

  32. Πως δεν σε είχα ανακαλύψει τόσο καιρό; Και ΑΕΚ και Άρχοντας; My new best blog!!!

  33. Χαίρομαι που έχουμε τα ίδια ενδιαφέροντα 😉
    Καλώς όρισες Daisy 🙂

  34. φίλε μου αντώνιε!
    λυπάμαι που δεν τα κατάφερα να ανταποκριθώ στην πρόσκλησή σου…

    (έχω ιδιαίτερη πίεση επαγγελματική και απλά ανεβάζω ένα κειμενάκι όταν βγαίνει…)

    ευχομαι να με συγχωρέσεις…
    🙂

  35. Νομίζω καταλαβαίνεις ότι δεν θα μπορέσω να σε συγχωρέσω ποτέ! 😛 χιχιχιχι

    Αλεξάνδρα να μην λυπάσαι καθόλου και μη σε νοιάζει τίποτα.
    Τα επαγγελματικά προηγούνται.
    Καλά να περνάς και καλή δύναμη 😉


Σχολιάστε

