Ρεζερβέ!

benzini.jpg

Ξανά μανά Παρασκευή. Τέλος εργασίας για τους περισσότερους και ένα ενδιαφέρον σ/κ βρίσκεται στον ορίζοντα. Μπορεί να μην έχουμε όλοι το ίδιο πόστο με τον τύπο στο βενζινάδικο αλλά ο καθένας τη δουλειά του υπάρχουν στιγμές που την βλέπει κάπως έτσι.
Ξανά μανά στην Αθήνα, αλλά τουλάχιστον οι μέρες θα είναι γεμάτες!
Δεν συνηθίζω να προγραμματίζω από πριν το τι θα κάνω.
Περισσότερο μου αρέσει να κάνω εκπλήξεις της τελευταίας στιγμής σε μένα και στους γύρω, μα αυτό το σ/κ είναι ήδη κλεισμένο από άλλους.
Ρεζερβέ λοιπόν για γιορτές, επισκέψεις, συναντήσεις, μετακινήσεις, εργασίες και προγραμματισμοί… ουφ, ήδη κουράστηκα!
Ας έχουμε ένα καλό και γεμάτο διήμερο με εικόνες και σκέψεις που θα μας κάνουν να νοιώσουμε όμορφα και να μας δώσουν δύναμη για την… παλιοδευτέρα!

Η Απορία της Παρασκευής
Γιατί τα ντουλάπια στα αστυνομικά τμήματα έχουν κλειδαριές?

Published in: on 9 Νοεμβρίου, 2007 at 09:47  Comments (26)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2007/11/09/rezerve/trackback/

RSS feed for comments on this post.

26 σχόλιαΣχολιάστε

  1. καλημερα αντωνιε. αν και οι παρασευες μου τη δινουν τα τελευταια χρονια, εχω μια απίστευτη χαρα σημερα για το Σαββατροκύριακο. Και τις 2 μερες τις εχω για μενα…μετα απο παρα πολυ καιρο…..
    αιντε να δουμε. καλα να περασεις φιλε μου!

  2. Κάπως έτσι είμαι εγώ σήμερα Αντώνη… κι έτσι και συνειδητοποίησουν οι γύρω ότι λουφάρω… κάηκα.
    Αλλά δεν μπορώ, είναι Παρασκευήηηηηηηη!!!
    Ό,τι κι κάνεις… καλά να περάσεις! 🙂

  3. Καλό Σαββατοκύριακο Αντώνη, και εγώ στην πόλη θα μείνω. Κουράστηκα τις μετακινήσεις… Καλό να περάσεις!!!

  4. Να περάσεις καλά και να ξεκουραστείς σου εύχομαι …η φωτό είναι πολύ πετυχημένη !

  5. Καλό Σαββατοκύριακο και από μένα….να περάσεις υπέροχα!!!!!! Φιλιά! 🙂

  6. Όσον αφορά την απορία της Παρασκευής η απάντηση θα είναι δική σου, αν μου πεις εσύ πρώτα γιατί, αφού τα μάυρο κουτί των αεροπλάνων δεν παθαίνει τίποτα κατα την σύγκρουση, δεν φτιάχνουμε αεροπλάνα ολόκληρα από το μαύρο κουτι? 😉

  7. kalo weekend, me full εκπλήξεις.

    τα κλειδώνουν γιατι εκεί κρύβουν την ανθρωπιά τους. σε ένα ντουλάπι. όταν βαράς μετανάστες , κοροιδεύεις τραβέλια, σουτάρεις κεφάλια φοιτητών, σκέφτεσαι το κλειδί, όχι το περιεχόμενο.

  8. επιτέλους Παρασκευή ε;
    τέτοια εποχή είναι όμορφη και η Αθήνα
    καλό σου σαββατοκύριακο

    έτοιμη η απάντηση στην πρόσκληση σου! 😉

  9. Παρασκευή! Η πιο ωραία μέρα! Εχεις 2 μερούλε μπροστά σου να χαλαρώσεις!! Εγώ βέβαια θα έχω λίγη δουλίτσα αλλά την κυριακή έχω ρεζερβε για Κραουνάκη!

    Καλά να περάσεις!! 🙂

  10. Καλή η φωτό σου ! Να δούμε τι τραβάει ένα εργαζόμενος για να βρούμε μείς φθηνό προϊόν. Όσο για το ρεζερβέ, καλά να …περάσεις (εμένα γιατί μου βγήκε πονηρό;)
    Θαλασσινή επίτηδες το κάνεις παιδί μου; Καλό ρεζερβέ και σε σένα 😉

  11. life whispers
    Να έχεις πάντα τις παρασκευές που θέλεις. Τα σ/κ που μπορώ να διαθέτω για τον εαυτό μου και όχι για τους άλλους, είναι και για μένα τα καλύτερα!
    Καλά να περάσεις. 🙂

    Σταλαγματιά
    Λούφα και… παρασκευή 🙂
    Να περάσεις κι εσύ πολύ καλά!

    Άννα
    Ε να μείνουμε και λίγο σπίτια μας. Απο το επόμενο σ/κ βλέπουμε που θα είμαστε 😉 Καλά να περάσεις!

    Τρελοφαντασμένη
    Ευχομαι και σε σένα ένα όμορφο σ/κ. 😉

    Fira
    Επίσης να έχεις ένα ευχάριστο διήμερο 🙂
    Και όσον αφορά την απορία σου είναι απλό….
    Πως θα χωρέσουμε μέσα σε ένα μαύρο κουτί 😉 χιχιχι
    Παρεπιπτόντως το κουτί δεν είναι μαύρο αλλά είναι πορτοκαλί. Μου φαίνεται ότι τα λένε μαύρα επειδή τα χρειαζόμαστε μόνο μετά απο ατύχημα και είναι κάπως μακάβριο αυτό!
    Για απάντα τώρα «λογικά» όπως εγώ, στην απορία μου 😉

    Sand on my hair
    Αρκεί οι εκπλήξεις να ανήκουν στην κατηγορία pleasand! 🙂 Δεν περίμενα τέτοια απάντηση στην απορία…
    Εχεις πολύ δίκιο!!!

    Melomenos
    Επιτέλους δε λες τίποτα!
    Είναι αλήθεια ότι σκέφτομαι να κυκλοφορήσω λίγο αυτό το σ/κ.
    Σε ευχαριστώ για την αποδοχή 😉 Σπεύδω να διαβάσω!

    Θαλασσινή
    Ακόμα και με δουλειά το σ/κ είναι μια ευχάριστη χρονική περίοδος. Πόσο μάλλον αν περιμένεις να πας κάπου.. ρεζερβέ! 🙂
    Καλά να περάσεις Θαλασσινή!

    Βασίλη
    Να ήταν μόνο αυτά που τραβάει ο εργαζόμενος καλά θα ήταν!
    Αλήθεια ακούστηκε πονηρό το ρεζερβέ;;; 😕

  12. Aπο την ώρα που το ανέβασες και το διάβασα προσπαθώ να λύσω την απορία της παρασκευής. Ακρη δεν βρήκα…. όσο για το ΣΚ, αφού θα κάνεις κάτι που σ’ ευχαριστεί, καλώς καμωμένο και να το απολαυσεις. Να είναι το καλύτερο ever (αγγλίζω γιατί δεν μούρχεται της ξανθιάς αλλιώς!)

  13. Καλή ξεκούραση Αντώνιε σε σένα και στους υπόλοιπους. Να περάσετε το σκ με όποιους θέλετε και όπως θέλετε! (Πολύ ωραίες μελωδίες βάζεις στο blog)!

  14. ενώ όταν είσαι σε αναρρωτική όλες οι μέρες είναι Παρασκευή 🙂

  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ. . και απο μένα αγαπητέ φίλε…Σίγουρα οι μέρες έχουν αρκετές προτάσεις ΡΕΖΕΡΒΕ γιορτές επισκέψεις συναντήσεις εκδηλώσεις μέχρι τέλους του έτους και μετά του απόμενου θα έχουμε να λέμε και να πηγαίνουμε..

    ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ η απόρια της Παρασκευης . . .
    (μου επιτρέπεις μια απάντηση;)

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ :):)

  16. Τι θα γίνει θα βγείς από αυτό το κουτί να πάρουμε βενζίνη;;;; Καλησπέρα!

  17. Εύκολς απορίες έχεις, για να μη κλέχει κάτι κανένας μπάτσος.

  18. Αγριο-κέρασο-ζουζούνα
    Μην υιοθετείς ότι για τις ξανθιές ακούς…
    Έχουν ένα από τα αγαπημένα μου χρώματα!
    Κι αν δεν βρήκες την απορία μην ανησυχείς… ούτε οι ίδιοι ξέρουν! 🙂 Καλημέρα

    Road Artist
    Ξεκούραστο το σ/κ artist. Χαίρομαι που σου αρέσει η μουσική εδώ. Καλή σου εβδομάδα 🙂

    Daisy
    Κι αν είσαι και υγιής με αναρρωτική είναι ακόμα καλύτερα! 🙂 Εσύ; Πως είσαι;

    Lock Heart
    Σίγουρα μιας και ο χρόνος πλησιάζει στα «τελευταία» του, όλες αυτές οι υποχρεώσεις αυξάνονται.
    Η απάντησή σου στην απορία δεν απέχει απο την πραγματικότητα αφού οι κρατούμενοι πηγαινοέρχονται όπως θέλουν μέσα στα τμήματα!! 😉 Καλή σου μέρα φίλε.

    Άννα
    Κι αν βγω… πως θα βάλεις βενζίνη; Περιμένω να γεμίσεις για να σχολάσω κι εγώ…
    Από την Παρασκευή σε περιμένω 😉

    akamas
    🙂 Κι εμένα αυτό μου ήρθε στο μυαλό!

  19. Για αυτό σε προτιμώ γιατί καταλαβαίνεις το χιούμορ 🙂

  20. Αμάν αυτή η απορία της παρασκευής!!! Και συ που το έχεις δει δηλαδή πως έχουν κλειδαριές??? ε?? Μήπως είσαι θαμώνας??? χιχιχιχιχι… Μπορεί και να μην έχουν 😉

  21. Άννα
    Αμοιβαίο! 🙂
    Μου φαίνεται ότι μόνο αυτό καταλαβαίνω 😉

    Λαχανάκι
    Βρε αν ήμουν θαμώνας θα γνώριζα!
    Εσύ λες ότι δεν έχουν;
    Μου φαίνεται ότι στην οικογένεια μπορεί να έχετε και αστυνομικό! ε; 😉

  22. Χαχα… όχι βρε καμία σχέση…. Απλά μια υπόθεση έκανα… χιχιχιχιχιχι… Καλησπέραααααα

  23. Καλέ μου δεν εννούσα το «μαυρο» κουτί να γίνει αεροπλάνο…το αεροπλάνο να γίνει από το υλικό του «μαύρου» κουτιού…. 🙂 ‘Οσο για τις κλειδαριές δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι λογικό….ποιά δημόσια υπηρεσία άλλωστε λειτουργεί με λογική;;;…μπορεί να τις εδιναν δώρο μαζί με τα ντουλαπάκια…ποιος ξέρει!!! 🙂

  24. Kαλή σου εβδομάδα ….
    εγώ ακόμα τραγουδώ «Αυτή η νύχτα μένει» όπου ήμουν «ρεζερβέ» με τη κολλητή μου 😉

    Φιλιά!

  25. στο νάρθηκα το χέρι ακούνητο, έμαθα να κάνω τα πάντα με το αριστερό 🙂 αλλά δεν παραπονιέμαι έχω χρόνο να μπλογκάρω 🙂

  26. Λαχανάκι
    Κι εγώ που νόμιζα ότι πας να τους υπερασπιστείς! 🙂

    Fira
    Το κατάλαβα με το μαύρο κουτί, απλά μου ήρθε στο μυαλό αυτό που περιέγραψα! 🙂
    Χαχαχα αυτό με το δώρο μου άρεσε! 🙂
    Καλή σου μέρα μικρή!

    Θαλασσινή
    Το σ/κ σε ακολουθεί ε; Κάτι άκουσα για Κρανουνάκη ενώ ήσουν άρρωστη! Αληθεύει; 😉

    Daisy
    Πως το έπαθες; Σπάσιμο;
    Μια χαρά μπλογκάρεις 😉 Περαστικά σου!


Σχολιάστε

