Airbus 380 και… βόλτες!


Τι άλλο θα δούμε στον αέρα; Το αεροπλάνο αυτό κοστίζει 300,000,000 $.
Σκεφθείτε ότι ο Σαουδάραβας που βλέπετε το αγόρασε για προσωπικό του τζετ!
Έδωσε επιπλέον 100,000,000 $ για τις απαραίτητες αλλαγές προκειμένου να το κάνει ένα παλάτι που πετάει! Και να ήταν μόνο αυτό; Έχει ήδη στην ιδιοκτησία του και ένα Boeing 747-400.

Στην φώτο αυτή δεν είναι το δικό του σπίτι, αλλά το σπίτι του Τραβόλτα. Είναι γνωστό ότι έχει κι αυτός τρέλα με τα αεροπλάνα!

Έχω και… αεροπλάνο πάμε μια βόλτα;

Published in: on 14 Νοέμβριος, 2007 at 09:12  30 Σχόλια  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2007/11/14/airbus-380-kai-voltes/trackback/

RSS feed for comments on this post.

30 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. όποτε θελεις αντώνιε 🙂

  2. χαχαχαχαχαχα!!! Η τελευταία ατάκα είναι όλα τα λεφτά 😀 Καλημέρες 🙂

  3. Κοίτα όποιος φεύγει από τη γή για μια βόλτα αλλού. Σημαίνει ότι κάτω στην ταπεινή γη δεν υπάρχει κάτι να τον κάνει ευτυχισμένο! Και μην μου πεις ότι το παίρνει μαζί του γιατί τρέλλα μπορεί να έχει αυτό αλλά δεν είναι απαραίτητο να έχει και η άλλη 🙂 😉

  4. Daisy
    Μου αρέσει που ρισκάρεις 😉

    Μαρία
    Φαντάζομαι για να την πεις.. πρέπει και να τα’χεις!
    Καλημέρες 🙂

    Άννα
    Φιλοσοφικό το ερώτημά σου αγαπητή!
    Δεν έχεις άδικο αλλά πολλές φορές η τρέλλα χτυπά και τους δύο! 😛

  5. γιατί μου φαίνονται υπερβολές αυτά;
    καλημέρα σου! 🙂

  6. … έτοιμη είμαι, περάστε να με πάρετε, παρακαλώ. Ευχαριστώ !

  7. Μelomenos
    Μόνο υπερβολές είναι φίλε μου.
    Καλή σου μέρα.

    Αγριο-κερασο-ζουζούνα
    Μάλιστα κυρία μου…
    Βλέπω έτοιμη για βόλτα!
    Μια στιγμή μόνο να βρω το πιλοτήριο γιατί χάθηκα! 🙂

  8. τσ, τσ, τσ! πλούσιος πράμα και ψάχνεις το πιλοτήριο! Τον πιλότο σου ψάχνεις θέλεις να πεις!!!
    Με την μουσική σήμερα, πάτησες ευαίσθητη χορδή! Την έλιωσες άθελά σου την ζουζούνα!

  9. Ααααα καλάαααααα… Που μπορεί κανείς να τον γνωρίσει τον κύριο?? (να μην κοιτάξω την τύχη μου βρε παιδιά???)

  10. Καλημέρα φίλτατε Αντώνιε 🙂 Aλλοι δεν έχουν να φάνε και άλλοι όχι μόνο αγοράζουν αεροπλάνα αλλά τα εξοπλίζουν κιόλας για να αισθάνονται σαν το παλάτι τους!. Κάτι τέτοια βλέπεις και σε τρελένει η αντίθεση και η σύγκριση με κάποιους λαούς που λιμοκτονούν αλλά και βλέπουμε μέχρι που φτάνει η ανθρώπινη απληστία.
    Πάντως για την ιστορία το συγκεκριμένο αεροπλάνο είναι ένα πραγματικό κόσμημα για τον εναέριο παγκόσμιο στόλο.

  11. Αγριο-κερασο-ζουζούνα
    Δεν ξέρεις ότι η λόξα των πλουσίων δεν σταματά μόνο στην αγορά; Όλοι θέλουν να είναι και πιλότοι!
    Βλέπε Harrison Ford, Travolta, J.Kennedy Junior, Αλέξανδρος Ωνάσης… 🙂
    Τη μουσική είχα σκοπό να την βγάλω σήμερα… ε τελικά δεν θα το κάνω! 😉
    Καλημέρα

    Λαχανάκι
    Για αρχή να σου δώσω το όνομά του. Alwaleed bin Talal και είναι πενηντάρης! Καλή τύχη 😉

    Lock Heart
    Έχεις δίκιο φίλε. Οι ταξικές ανισότητες όλο μεγαλώνουν. Η ανθρώπινη απληστία τυφλώνει.
    Το ίδιο σκεφτόμουν όταν διάβασα ότι μια «σουίτα» στο Α380 κοστίζει 70,000$ για την πτήση Σιγκαπούρη-Αυστραλία! Το απίστευτο ήταν ότι ήταν όλες κλεισμένες!

  12. Και γιατί δεν κοιτάμε τα … χάλια μας?
    4.000 ευρώ μία βόλτα με ελικόπτερο πάνω απο την Αθήνα….ε? τι?
    Καλημέρα κι ευχαριστώ για την μουσική. Εγώ έχω ταξίδι πάλι….

  13. Καλημερα Αντωνη μου με τα αεροπλανα σου..!!
    Θα προτιμουσα μια βολτα με το αυτοκινητο προς λαγονησι..
    Ολοι αυτοι οι πλουσιοι με τις λοξες τους ειναι αραγε ευτυχισμενοι;;

    Δεν νομιζω και αν νοιωθουν πως ειναι θα ειναι απλα στην φαντασια τους…

    (Δεν εχω ξεχασει την προσκληση σου αυριο επιστρεφω στην βαση μου 😉 )

  14. ελάτε βρε παιδιά..έχουνε μπει όλοι αυτοί σε ελληνικό λεωφορείο?.. Αυτή ΝΑΙ είναι περιπέτεια! :)))))))))

  15. Αγριο-κερασο-ζουζούνα
    Μη μου πεις ότι το έχεις κάνει;;
    Όσον αφορά το ταξίδι σου είναι… ζεστό ζεστό! 🙂

    Zoyfitsa
    Έχεις δίκιο…
    Η ευτυχία δεν κερδίζεται με την οικονομική κατάσταση αλλά με την ψυχική!
    Με λόξες η όποια ευτυχία θα είναι προσωρινή και επίπλαστη 😉
    Αναμένουμε την μεγάλη επιστροφή αγαπητή Zoyfitsa 🙂

    Road Artist
    χαχαχα… σωστή!
    priceless !!!

  16. Μπορώ να έχω ένα σιμπιζάκι;
    😆

    Filia

  17. ασκοπη επιδειξη…
    ε;
    ή μαλλον σκοπιμα ασκοπη…

  18. Δεν το έχω κάνει Τονίνο μου. Το ήθελα όμως πριν απο μερικά χρόνια. Πόσο το ήθελα. Μετά ήλθαν κάτι πράγματα που τα λένε «φοβίες» της ηλικίας μου και με ισοπέδωσαν. Περιμένω να περάσουν. Χαίρομαι που σε ταξίδεψα σε ζεστά μέρη. καλη σου νύχτα και όνειρα με airbus 380.

  19. Πάμε, πάμε!!
    Pick me, pick me!!
    :))

  20. Thalassini
    Τι είναι το σιμπιζάκι;;; 😉
    Καλημέρα

    Βασιλική
    άσκοπη και μάταιη έτσι κι αλλιώς!
    Καλή σου μέρα μικρή!

    Αγριο-κερασο-ζουζούνα
    Όταν οι φοβίες σε εγκαταλείψουν ενημέρωσέ με.
    Ο ένας απο τους δύο κολλητούς μου, είναι πιλότος! 🙂

    Stefy
    Έτοιμη για ταξίδι υπερατλαντικό ε; Μια χαρά… 🙂
    Σ/Κ είναι οπότε διάλεξε προορισμό!
    Καλημέρα 😉

  21. Πωπωωωω,λατρεύω τα αεροπλάνα 🙂

  22. Όπως βλέπεις το πήρα να είναι ευρύχωρο…
    Χωράς κι εσύ αν θες 😉

  23. Εγώ, εγώ; Χωράω;

    Ή άργησα και θα μείνω απέξω να σας κουνάω το μαντήλι;

  24. Απέξω δεν μένει κανείς!
    Κοτζάμ αεροπλανάρα έχει χώρο για όλους…
    χμμμ…. Τι θα έλεγες για αεροσυνοδός; ε; 🙂

  25. Άνετα!

  26. Ok! Κλείσαμε…
    Πιλότο έχουμε, αεροσυνοδό έχουμε, πελάτες έχουμε, προορισμό βρίσκουμε…
    Ένα airbus 380 μας λείπει…
    Εκτός αν παντρευτεί καμιά σας τον κύριο Alwaleed bin Talal και τότε όλα είναι μια χαρά! 🙂

  27. Εντάξει, αφού έχουμε όλα τα άλλα, στο Airbus θα κολλήσουμε; Χαχαχαχαχα

  28. έλα ντε… κάτι λεπτομέρειες!!!
    Άντε πάμε με το δικό μου 😉

  29. ADONIE αν πάρω και γώ ένα AIRBUS, και προσλάβω πιλότο τον Παναγιώτη θα έρθεις Κολωνία για Χριστούγεννα? (Τί άλλο πρέπει να κάνω για να σε πείσω τελικά ??)

  30. Να μην πάρεις για πιλότο τον Παναγιώτη…
    Τότε θα έρθω 😉

    Επίσης οι αεροσυνοδοί μόνο απο Ανατολικό μπλόκ 😉 χαχαχα


Σχολιάστε

