3 αγαπημένα τραγούδια

Το τραγούδι αυτό δεν μπόρεσα να το παρουσιάσω όπως θα ήθελα… Ίσως όμως έτσι σκοτεινό όπως είναι, να του ταιριάζει περισσότερο!

Διάλεξα να μην γράψω παρά μόνο για αυτά τα 3 τραγούδια…
Υπάρχουν δεκάδες άλλα που μου αρέσουν εξίσου μα θα χρειαζόταν ένας ολόκληρος χρόνος
για να ακούτε κάθε μέρα και ένα άλλο…
Στο μέλλον θα βλέπετε μερικά μέσα από εδώ

Με τη σειρά μου να προσκαλέσω Σταλαγματιά, Άννα, Σοφία (red nights), Σπύρο (Lock Heart), Βασίλη, Fira, Μαρία (Μικρό Ανάλογο), Zoyfitsa, Lock Heart, Καρπούζι, Lifewhispers, Βασιλική

Published in: on 17 Δεκεμβρίου, 2007 at 14:32  Comments (29)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2007/12/17/3-agapimena-tragoudia/trackback/

RSS feed for comments on this post.

29 σχόλιαΣχολιάστε

  1. Καλημέρα Αντώνιε και καλή βδομάδα:) Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση :)! θα ανταποκριθώ στις επόμενες μέρες :)! . . 🙂

    Οσο για τις αναρτήσεις σου τι να πω…θες και σχόλια; Υπέρχοη δουλεια με ηχο και στοίχο που σε ταξιδεύει..και λόγια που χτυπάνε μέσα στην ψυχή και την κουβεντιάζουν. Να είσαι καλα…:)…Καλημερα..

  2. Το παλιό μου παλτό. Νύχτα στην Αθήνα, καταρρακτώδης βροχή, στο αμάξι, φεύγω και δεν ξέρω που να πάω. Μόλις έχω φύγει από το αεροδρόμιο και ένα αεροπλάνο που πετάει παίρνει μακριά αυτό που αγαπάς. Ορκίστηκα να μην ακούσω ξανά αυτό το κομμάτι. Σήμερα το άκουσα εδώ και θυμήθηκα. Το αεροπλάνο που θα γυρίσει ξανά κάποτε…

  3. Καλησπέρα το ήξερα ότι θα ήταν αυτό το τραγούδι το δευτερο! Δεν ξέρω πως! Μήπως ότι μόλις μπήκα σπιτι και τα χέρια μου ακόμα είναι παγωμένα;
    Μα τόοοοσο πόνο βρε παιδί μου;

  4. Πολύ ωραίες επιλογές 🙂

  5. Ωραίες επιλογές Αντώνη, καλό βράδυ!

  6. καλη σου μερα αντονιε.. πανεμορφα θλιμενα τραγουδια.. πολυ αγαπημενα.. ισως συμπληρωνα τα βεγγαλικα σου ματια μαζι.. ειναι εξισου πολυ αγαπημενο..

  7. Δεν ακούστηκες χαρούμενος στο σχόλιό σου! Ελπίζω να είσαι καλά! Διαβάστηκες καλύτερα!

  8. Lock Heart
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
    Θα περιμένω και τα δικά σου…
    Καλημέρα!

    Ibn Aratar
    Κάπου εκεί βρίσκομαι κι εγώ…
    Σε ένα αεροδρόμιο!

    Άννα
    Άλλο τίποτα!

    Ώστε κατάλαβες το τραγούδι ε; Τηλεπάθεια;

    Βιργινία
    Σε ευχαριστώ! Η πρόσκλησή σου έγινε δεκτή.
    Καλημέρα γιατρέ 🙂

    Road Artist
    Χαίρομαι που σου άρεσαν. Ευχαριστώ και για την πρόσκληση!
    Καλή σου μέρα

    Ocean
    Έχεις δίκιο! Θα μπορούσε να είναι μακρύς ο κατάλογος
    Τα βεγγαλικά σου μάτια, εξίσου αγαπημένο…
    Καλημέρα Ocean!

  9. Δεν έχεις άδικο Άννα
    Υπήρξαν και καλύτερες μέρες!!!

  10. Χαμογελάμε είναι πάντα υποχρεωτικόοοοοο! 🙂
    🙂 🙂

  11. κι εγώ αυτό λέω συνέχεια… στους άλλους! 😉

  12. Αντε λοιπόν κάντο!!!!!!

  13. Αντε λοιπόν κάντο!!!!!! Εγώ θα δουλέυω μέχρι τις 10 τι να πω!!!

  14. Να δω τι θα τα κάνετε τόσα λεφτά! 🙂

  15. Νταλάρας. Αγαπημένος. Μέχρι και ετοιμόγεννη ήμουν σε συναυλία του.

    Αλλά και του Δάντη από τα λίγα δικά του που μου αρέσουν.

  16. Ψηφίζω παλιό παλτό,ασυζητητί.

  17. καλη σου μερα αντωνιε..

  18. Kαλημέρα πόσταρα και τα δικά μου αγαπημένα σε ευχαριστώ πολύ 🙂

  19. κινδυνευω να χαρακτηριστω αγενης…
    αλλα δεν θα μπορεσω…
    τα ειχα γραψει αλλωστε και παλιοτερα…
    και πιστεψε με δεν αλλαξε και τιποτα απο τοτε…

    παντως να ‘σαι καλα…

  20. despinak
    Ο αγαπημένος μου τραγουδιστής-μουσικός.
    Προσπαθώ κι εγώ να μην χάνω εμφάνισή του! 😉

    Profusion
    Μεγάλη ιστορία το παλιό παλτό!

    Ocean
    Καλημέρα ωκεανέ! 🙂

    Lock Heart
    Έρχομαι να τα δω… Σε ευχαριστώ που δέχτηκες.

    Βασιλική
    Μη σε απασχολεί καθόλου. Δεν κινδυνεύεις μικρή!
    Όταν κάτι αλλάξει φαντάζομαι θα δούμε τότε τα τραγούδια! 😉

  21. Κοίτα κύριε Αντώνη σε αυτή τη ζωή δεν πληρώνονται αυτοί που δουλέυουν αλλά αυτοί που δεν δουλεύουν! Οπότε εγώ που δουλέυω δεν πληρώνομαι καθόλου καλά! Αν θές λεπτομέρειες απαίτησε μαιλ! Καλημέρα!

  22. απαιτώ λοιπόν!!!! Ο «εθελοντισμός» μου φαίνεται ενδιαφέρον θέμα!!! 😉

  23. το παλιό μου παλτό…
    τελικά όταν καποιοι θέλουν να γράψουν γράφουν κομματαρες…

    καλησπέρες αντώνιε!!!

  24. Καλημέρα Ειρήνη! Έτσι είναι…
    Από τα καλύτερα κομμάτια του Δάντη αν όχι το καλύτερο.

  25. Καλημερα Αντωνιε μου,
    δεν ξερεις ποσο υπεροχα με ταξιδεψες πρωι πρωι…
    Υπεροχα τα τραγουδια που ξεχωρισες.
    Θα σταθω στο πρωτο μιας και με εκανε και δακρυσα…
    Δεν ειχε τυχει να το ακουσω και πραγματικα με μαγεψε.
    Οσο για το Παλτο..δεν υπαρχουν λογια..αγαπημενο κομματι..

    Σε ευχαριστω ιδιατερα για το πρωτο με μαγεψε!!!

    Καλη μερα καλε μου.

  26. Αντωνη απο την μαγεια του τραγουδιου ξεχασα να σε ευχαριστησω για την προσκληση….
    Στην οποια συντομα θα ανταποκριθω 🙂

  27. Zoyfitsa
    Το συγκεκριμένο τραγούδι με έχει συγκλονίσει…
    Είναι σαν να φωνάζει η ψυχή!
    Χαίρομαι που άρεσε και σε σένα το ίδιο.
    Περιμένω και τα δικά σου.
    Καλή σου μέρα zoyfitsa

  28. Πολύ όμορφο το πρώτο σου βιντεάκι…. θα ανταποκριθώ από βδομάδα που θα κοπάσει κάπως το τρέξιμο!! 🙂 Καλό απόγευμα!!

  29. Όποτε θες Fira!
    Καλές γιορτές να έχεις 😉


Σχολιάστε

