14 δρόμοι

Υπάρχουν δρόμοι που δεν θες ούτε να δεις και κάποιοι άλλοι που θα μπορούσες να περπατάς καθημερινά ή απλά να κοιτάζεις εκστατικός την ομορφιά τους για ώρες! Πόσο νηφάλια νοιώθω κοιτάζοντας την αρμονική… «κίνηση» που έχουν στο πέρασμά τους από τη φύση… από το χρόνο! Ο John Muir είπε ότι «ο καθαρότερος δρόμος που οδηγεί στο σύμπαν περνά μέσα από την ομορφιά ενός δάσους»

Τελικά που μας πάνε αυτοί οι δρόμοι;

Η Απορία της Παρασκευής:
Γιατί οι αριθμοί στο κομπιουτεράκι είναι τοποθετημένοι ανάποδα σε σχέση με τους αριθμούς στα τηλέφωνα;

Published in: on 4 Ιανουαρίου, 2008 at 10:15  Comments (26)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2008/01/04/14-dromoi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

26 σχόλιαΣχολιάστε

  1. Ειναι δρόμοι που μας οδηγούν στο κέντρο της καρδιάς και της ίδιας της ύπαρξης μας . . . όσο για το δάσος ο δρόμος του μας οδηγεί στο κέντρο της φύσης στο βαθύτερο νόημα της μέσα απο την διαδρομή 🙂

    Για την απορία της παρασκευής τι να πω πάλι …Απλά τέλεια :). . . παντως θεωρώ οτι το θέμα ανακατανομής το άριθμών μόνο αισθητικό δεν είναι μαλλον κάτι ποιο βαθύ παίζει. Καλημέρα και Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις 🙂

  2. αντωνιε καλημερα καλη χρονια και χρονια πολλα!!!!δεν μπορω να δω τι παιζει εκει πανω, αλλα δεν μπορουσα να μην περασω να σου ευχηθω!! 🙂 🙂
    Η απορια της παρασκευης ειναι τελεια. Μολις την ειδα βεβαια συνειδητοποιησα οτι ειναι παρασκευη , εχω χασει το λογαριασμο αυτο τον καιρο..
    😉

  3. …»Δρόμοι παλιοί, π’ αγάπησα…»
    Πολύ όμορφη η επιλογή των φωτογραφιών… Σε ταξιδεύουν… έστω και νοερά….
    Ευχαριστούμε και… Καλή Χρονιά!…

  4. καλη χρονια Αντώνιε να έχεις!
    Με υγεια πανω από όλα! και αγαπη και ευτυχια!!!

    δε θα μπορούσα να συμφωνησω περισσότερο με τον Σπύρο!!!

  5. Η απόλυτη ισορροπία μεταξύ ομορφιάς και γαλήνης !

  6. να είχα ένα σπίτι πέρα από το δρόμο στη δεύτερη φώτο και τι στον κόσμο… όσο για την απορία κι εγώ την έχω…
    διάβασε αυτό http://discuss.joelonsoftware.com/default.asp?design.4.302911.5
    ίσως σε διαφωτίσει 🙂

  7. Φαντάζομαι Αντώνιε, κατευθείαν στην άβυσσο της ψυχής
    καλη χρονια, μια και δεν ταπαμε απο δω.
    ριτς

  8. Kαλή χρονιά Αντώνη μου με υγεία αγάπη και πολλά ταξίδια σου εύχομαι από δρόμους παραμυθένιους!Φιλιά

  9. adonios, και πάλι καλή χρονιά
    χάρμα οφθαλμών…
    αλήθεια, αν μένεις αθήνα και μένουν κι άλλοι αθήνα, τι θα λέγατε να κάναμε καμιά μικρή πεζοπορική εξόρμηση, μιας και φαίνεσαι να είσαι σ’αυτά καθοδηγητής;
    ή μήπως φορτώνομαι; (σόρρυ)
    μα ένα σάββατο, θα ήταν μια καλή μέρα για κάτι τέτοιο για μένα, ή μια κυριακή μέχρι το απόγευμα…
    σου εύχομαι να έχεις πάντα την ψυχική ηρεμία που δείχνουν τέτοιοι δρόμοι.
    έχω κι εγώ λατρέψει αυτές τις διεξόδους.

  10. ο πρώτος και ο τρίτος μου άρεσαν πολύ!
    σου εύχομαι να βρίσκεσαι πάντα στους καλύτερους δρόμους και πάντα με τους καλύτερους συνταξιδιώτες!!

    να είσαι καλά!

  11. Βασικά οι υπολογιστές χρησιμοποιούν το πληκτρολόγιο της γραφομηχανής. Κι εκεί ήταν αναγκαίο να έχουν τέτοια σειρά για να μη μπερδεύονται οι ακτίνες των πλήκτρων με εκείνες των γραμμάτων. Παραδοσιακά έμεινε όπως και το πληκτρολόγιο του υπολογιστή. Στο πληκτρολόγιο του τηλεφώνου δεν υπήρχε παράδοση καμία και καμία ανάγκη για το αντίθετο.

  12. Να σε πηγαίνουν πάντοτε όπου ποθεί η καρδούλα σου !! φιλιά
    υ.γ. για την απορία όποιος την μαθει μου την ξαναλέει, γιατί δεν θυμάμαι. Ειναι κι εκείνο το εμενταλ στο μυαλό !!!

  13. perfect! perfect! perfect!! Κάπως έτσι θα πρέπει να ειναι οι δρόμοι του παραδείσου!!!! 🙂 Μακάρι να τους διασχίζαμε καθημερινά..καλό σκ Αντώνιε!

  14. Lock Heart
    Πολύ σωστά το αντιλαμβάνεσαι φίλε. Είναι φορές που η φύση γίνεται η Όδος για την αντίληψη της πραγματικότητας. Αρκεί να το καταλαβαίνουμε.
    Την απορία όμως πως θα την λύσουμε;
    Καλό σ/κ φίλε :)

    Lock Heart
    Χρόνια πολλά και καλά και σε σένα αγαπητή "ζωή" ;)
    Εύχομαι ότι καλύτερο. Και μην ανησυχείς αν χάνεις τις μέρες πάντα θα υπάρχει μια Απορία τις παρασκευές για να μην ξεχνιέσαι... Καλό βράδυ ;)

    Seagull
    Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρά!
    Ακόμα και νοερά μας ταξιδεύουν όπως λες. Πόσο όμορφο αλήθεια είναι αυτό το ταξίδι!!

    Ειρήνη
    Τις ευχές μου για μια όμορφη χρονιά γεμάτη ευχάριστες συγκινήσεις, υγεία κι ευτυχία.
    Συμφωνούμε μαζί για τον Σπύρο λοιπόν ;)

    Trelofantasmeni
    Αυτά τα δύο, μαζί με το κάλεσμα της φύσης,
    συνθέτουν την επιθυμία του ανθρώπου για επαφή με το... υπερκόσμιο!

    Daisy
    Είναι προτέρημα να είσαι ολιγαρκής!
    Εγώ θα ήθελα να έχω σπίτι σε όλα αυτά τα μέρη ;)
    Ενδιαφέρον το link... διάβασα διάφορα!

    Ritsmas
    Είναι τελικά τόσο δαιδαλώδης και ίσως... σκοτεινή;
    Χρόνια Πολλά αγαπητή Ριτς!
    Ευχές για ένα δημιουργικό νέο έτος με υγεία.

    Θαλασσινή
    Καλή χρονιά Θαλασσινή μου φίλη!
    Νομίζω ότι ένας απο τα μαγικά μονοπάτια σε παίρνει κι εσένα συχνά από το σπίτι για να σε πάει κοντά στη θάλασσα... Καλό σου βράδυ ;)

    Ελένη
    Δεν φορτώνεσαι καθόλου.
    Μου αρέσει η πρότασή σου και ελπίζω να ενδιαφέρει και άλλους. Νομίζω ότι οι περισσότεροι βριοσκόμαστε στην Αθήνα. Όμως δεν μου αρέσει η λέξη καθοδηγητής... γίνεται να την αλλάξουμε με το.. ακόλουθος ;)

    Kat.
    Αν και είμαι μοναχικός σε γενικές γραμμές και πολλές φορές νοιώθω πως είμαι δύσκολος συνταξιδιώτης, όταν η παρέα βοηθά στην απόδραση και στην αποφόρτιση τότε ο "δρόμος" γίνεται πιο εύκολος... ;)
    Μου άρεσε πολύ η ευχή σου!!!
    Καλό ξημέρωμα!

    Ο δείμος του πολίτη
    Αρά υπάρχει παράδοση τουλάχιστον για τα κομπιουτεράκια! Καιρός λοιπόν να αλλάξουμε τα τηλέφωνα!! :D

    Αγριο-κερασο-ζουζούνα
    Μακάρι να βλέπουμε όλοι μας όσο γίνεται από κοντά τέτοιες αποδράσεις!
    Όσον αφορά το έμενταλ, είμαι γενικότερα λάτρης των τυριών, οπότε μη σε νοιάζει ;)

    Road Artist
    Μακάρι δε λες τίποτα... Όσο έφτιαχνα τα slides, χανόμουν σε κάθε φωτογραφία!
    Νομίζω ότι εφόσον υπάρχουν τέτοιοι και καλύτεροι δρόμοι πάνω στη Γη, για εκείνους του Παραδείσου απλά δεν θα μπορούμε να αντέξουμε την ομορφιά τους!!! ;)
    Καλό σ/κ και σε σένα Artist! ;)

  15. Οι «κακοί» δρόμοι επιβάλονται, για να έχουμε το μέτρο σύγκρισης. Ξέρω κόσμο που εμπνέεται μόνο απ’ τη βουή της Σταδίου. Είμαστε καρδερίνες στα «δέντρα» των πολυκατοικιών.

    Καλή χρονιά..!

  16. Αντώνη καλημέρα και καλή χρονιά !!!!!!
    Τι ωραίες φωτογραφίες σαν ψεύτικες !!!!
    Κλείνω τα μάτια …..και είμαι εκεί… !!!!
    Η φαντασία μου οργιάζει !!!!

    Όσο για τις απορίες σου…τι να σου πώ παιδάκι μου ??
    Με βάζεις και μένα σε σκέψη !!!!

    Καλό Σ/Κ

  17. καλημερα αντωνη πανεμορφες εικονες.. διαδρομες μοναδικες εστω κ με τη σκεψη κ μονο ειναι ικανες να σε κανουν να «αδειασεις» την ψυχη σε λιγες μονο στιγμες.. για την απορια δεν θα πω .. ειμαι ακομα στο ταξιδι του γυρισμου απο τα μονοπατια αυτα.. καλο σκ..

  18. Καλημέρα…αν και δεν το θέλω γιατί όλες είναι μαγικές θα ξεχωρίσω 2 πρωινές φωτογραφίες που φαίνεται ακόμα η αχλή στη φύση.Δικές σου είναι;Με τί μηχανή τραβάς;

    Για την ερώτηση δεν έχω κάποια απάντηση.Είναι λίγο κουφό πάντως

  19. Πανέμορφη η διαδρομή… έστω και μέσα από slide show…
    Χάθηκα κι εγώ για μερικά λεπτά… 🙂

    ..και η απορία του Σαββάτου:
    Αυτός που βρίσκεται παγιδευμένος ανάμεσα στο «γκρεμό» και στο «ρέμα» έφτασε εκεί κολυμπώντας ή σκαρφαλώνοντας;

  20. Antoin
    Αν δεν ζούσαμε σε "κακούς" δρόμους δεν θα ξεχωρίζαμε τους "καλούς"
    Όπως σωστά λες, είναι φορές που και οι πρώτοι φαίνονται ιδανικοί στα μάτια και στη διάθεσή μας.
    Ίσως γιατί δεν υπάρχει η επιλογή...
    Καλη Χρονιά και Χρόνια Πολλά!

    Anamella
    Είναι ωραία να μπορείς να κλείνεις τα μάτια και να κρατάς την εικόνα "σφιχτά" μέσα σου!
    Είναι τότε που η φαντασία οργιάζει...

    Καλό σ/κ και σε σένα ;)

    Ocean
    Καλημέρα φίλε... Επιφυλάσσομαι και για.. υδάτινα μονοπάτια. Φαντάζομαι σε εκείνα δεν θα σκέφτεσαι καν τον δρόμο της επιστροφής! ;)
    Καλό σ/κ.

    Island
    Είναι μερικές που μου έστειλε ένας φίλος απο το εξωτερικό και κάποιες άλλες που τράβηξα εγώ. Αν σου αρέσει η πρωϊνή αχλή έχω μερικές εντυπωσιακές απο διάφορα ταξίδια που στο μέλλον θα αναρτήσω ;)
    Μου αρέσει κι εμένα πολύ αυτό το πέπλο που απλώνεται στο ξύπνημα της φύσης!!!

    Enmousiki
    Χαίρομαι που σου άρεσε ;)
    Στην απορία σου μάλλον ο τύπος πήγε ουρανοκατέβατος :D

    Καλημέρα!

  21. Τί χάνουμε..τί χάνουμε adonie, εδώ «στην κόλαση» που ριζώσαμε.
    Εκεί είναι η Ζωή….στη φύση, που αρμονικά, σιωπηρά και ακατάπαυστα εξελίσσεται..

    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  22. Οι δρόμοι είναι η διαδρομή της ζωής μας. Κάθε φορά διαφορετικοί αλλά πάντα αγέρωχοι με τις ομορφιές και τις δυσκολίες τους πρέπει να συνεχίζουν. Το σλάιτς υπέροχο.

  23. Γλαρένια
    Τουλάχιστον ξέρουμε που βρίσκεται και με λίγη καλή θέληση μπορούμε ακόμα να την βρίσκουμε!
    Ακόμα...

    Καλή Χρονιά και σε σένα. Χρόνια Πολλά!

    Βασίλης
    Είναι απο εκείνους τους δρόμους που η ψυχή αναπαύεται, ξεκουράζεται, γαληνεύει και συνεχίζει το δύσκολο ταξίδι της!

  24. Χρόνια πολλά και σε σένα! Υπέροχες οι φωτογραφίες, αισθαντικά τα τοπία και σημαδιακή η αναφορά στον στον δρό μο, στους δρόμους που ανοίγονται μέσα σ’ ένα δάσος. Την καλησπέρα μου και την αγάπη μου…

  25. Οι δρόμοι πάντα είναι όμορφοι αρκεί να μας πηγαίνουν εκεί που θέλουμε. Εμένα με έχουν φέρει στην Πάτρα. Αλλά θα πρέπει να φύγω γιατι τελειώνουν οι διακοπές.
    Οσο για το κομιουτεράκι η απάντηση είναι μια για να μην μπερδέυεσαι… να χρησιμοποιείς την αριθμομηχανή του κινητού σου 🙂

  26. Νίκος Διακογιάννης
    Χρόνια Πολλά και καλή Χρονιά αγαπητέ Νίκο.
    Είναι αλήθεια ότι βρίσκω αφορμή για σημάδια σχεδόν παντού! ;) καλό ξημέρωμα!

    Άννα
    Μπορεί να λες διακοπές τις μέρες που είσαι στην Πάτρα μα στον τόπο που ζεις, μπορείς να νοιώθεις ότι κάνεις διακοπές κάθε μέρα!
    Καλή επάνοδο αγαπητή Άννα. ;)


Σχολιάστε

