Καλές και άσχημες στιγμές μου

Μετά από πρόσκληση που δέχτηκα από τον φίλο Σπύρο (Lock Heart) προκειμένου να γράψω ποια ήταν η καλύτερη και ποια η χειρότερη περίοδος της ζωής μου, καθώς και να «ντύσω» μουσικά τις δύο αυτές καταστάσεις. Γράφω λοιπόν κι εγώ αυτά που μου έχουν μείνει περισσότερο χωρίς να είναι τα μόνα. Χειμώνας 1992-3 και είμαι σε φυλάκιο (Μ6) της Λήμνου ως χειριστής ραντάρ επιφανείας, χωρίς παροχή ρεύματος και με νερό που έρχεται με μια σάπια υδροφόρα κάθε Τετάρτη. Βρίσκομαι εκεί για 3 μήνες όταν με διαταγή ο μέγιστος χρόνος παραμονής (πριν σου σαλέψει) είναι 15 μέρες! Μια κατάσταση απερίγραπτη. filakio-m6.jpg
Όταν κατέβηκα μετά από 3 μήνες στο στρατόπεδο με αντιμετώπισαν με κάποιο δέος και ένοιωσα να έχω την επιγραφή «μην ακουμπάτε»!!! Δεν μπόρεσα να ενταχθώ στο περιβάλλον του στρατοπέδου και έτσι αποφασίστηκε να γυρίσω στο φυλάκιο όπου παρέμεινα για ακόμα 6 μήνες με 2 ενδιάμεσες άδειες, μέχρι να απολυθώ. Το όμορφο όλο αυτόν τον καιρό ήταν ότι βρέθηκα πολύ κοντά στην φύση, ακόμα και στην πιο άγρια και αντίξοη μορφή της. Έζησα ωραίες στιγμές με το βουνό, τη θάλασσα και τον ουρανό τους μόνους συνομιλητές μου! Όμως η ομορφότερη περίοδος όλα αυτά τα χρόνια ήταν όταν το καλοκαίρι του 97 γνώρισα την Λ. Μια νεράϊδα που με μεταμόρφωσε! Ξέρετε πως είναι να πετάς στα σύννεφα;
Μια κατάσταση ονειρική! Πετούσα για 5 χρόνια όταν τον Οκτώβριο του 2002 ένοιωσα την μεγαλύτερη θλίψη που είχα νοιώσει μέχρι τότε! Η μια καρδιά χωρίστηκε σε δύο… Με σημάδεψε τόσο πολύ η πτώση, που και η επόμενη χρονιά δεν ήταν ικανή να με γιατρέψει από μια ασταμάτητη μελαγχολία… Τα πέντε όμως αυτά χρόνια μπορώ να πω ότι ήταν η καλύτερη περίοδος γιατί όλα ήταν τόσο όμορφα, τόσο μαγικά! Δεν θα ήθελα να σταθώ σε απογοητεύσεις που υπήρχαν παλαιότερα ή σε πιο πρόσφατα χρόνια, όχι γιατί δεν υπήρχαν αλλά επειδή δεν είχαν το ίδιο μέγεθος με εκείνη του 2002. Θέλω όμως να σταθώ σε ημερομηνίες και γεγονότα που με πονούν παρά το ότι ανήκουν σε παρελθόν που δεν έζησα ο ίδιος.

29 Μαΐου 1453.
Η ιστορία με έχει συγκλονίσει τόσο πολύ που ευχόμουν να γύριζα το χρόνο πίσω για να βρίσκομαι εκεί, πολεμώντας για να μην αφήσω να πέσει η Πόλη! Αύγουστος του 1922 και πρόγονοι δικοί μου όπως και 1,500,000 ακόμα Έλληνες διώχνονται από την πατρίδα τους. Νοιώθω συγκίνηση και κάτι σπάει μέσα μου κάθε φορά που βλέπω εικόνες από την καταστροφή εκείνη.

Γυρίζοντας το βλέμμα στο παρόν, βλέπω στον κόσμο τα ίδια πράγματα. Δυστυχία, θλίψη και καταστροφή… Τελικά οι καταστάσεις που ομορφαίνουν τη ζωή κάποιου που κοιτά όχι μόνο τον εαυτό του αλλά και τον συνάνθρωπό του, είναι τόσο λίγες! Μικρές στιγμές χαράς, μικρές σταγόνες, σε ένα περιβάλλον άνυδρο. Αυτές όμως οι σταγόνες είναι ικανές να ποτίσουν τόσο όμορφα πράγματα μέσα μας, έτσι ώστε να πούμε στο τέλος… ήταν όμορφη η ζωή μας!
Παρά τις απογοητεύσεις και τις αναποδιές, η ζωή γίνεται όμορφη μόνο όταν την ζεις!

Κι ένα τραγούδι που ακροβατεί κάπου ανάμεσα…

Προσκαλώ τους Σταλαγματιά, Άννα, Σοφία (red nights), Βασίλη, Fira, Μαρία (Μικρό Ανάλογο), Θαλασσινή, Road Artist, Zoyfitsa, Καρπούζι, Lifewhispers, Melomenos,

Published in: on 16 Ιανουαρίου, 2008 at 10:44  Comments (21)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2008/01/16/kales-kai-asximes-stigmes-mou/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 σχόλιαΣχολιάστε

  1. Γεια σου Αντώνιε ας μοιραστώ μαζί σου μια άσχημη και ταυτόχρονα μια όμορφη στιγμή βρίσκομαι στο νοσοκομείο, έχοντας κάνει μια εγχείρηση όλο άγχος φόβο και αγωνία και ξαφνικά μπαίνει μέσα στο δωμάτιο μου, η προϊσταμένη και τοποθετεί στην αγκαλιά μου 30 κατακόκκινα τριαντάφυλλα αυτά τα έστειλαν για σένα μικρή μου, μου λέει. Η κάρτα δεν έγραφε όνομα μόνο το εξής: θα προσεύχομαι στο Θεό να είσαι πάντα καλά.

  2. Kαλημέρα αγαπητέ φίλε Αντώνιε 🙂 . . .

    Διάβασα και ταξίδεψα στο τόμο της ζωής σου με διάφορα συναισθήματα να διακατέχονται το ένα το άλλο σε γρήγορα χρονικά διαστήματα.

    Μόλις διάβασα το κέιμενο σου περι στρατού μου ήρθε στο μυαλό που ήμουν Μυτιλήνη σε Λοχο (λιγα άτομα) και βγαίναμε κάθε 15 μερες μόνο με υπηρεσίακό δηλαδη καφες καμια ώρα πισω στρατόπεδο και σκοπια. Ασε για τις 12 ωρες σκοπιες και οταν είχα έρθει μια μέρα στο Ελ. Βενιζέλος με έπιασε πολιτισμικό σοκ! Δεν μπορούσαν να αφομιώσω την κίνηση και τα χρώματα που έβλεπα στ μάτια μου. Χαιρομαι πάντως που αυτή η περίοδος ήταν κακη μεν αλλα κράτησε λίγο 🙂

    Απο την άλλη χαρηκα για την καταπληκτική 5 ετία έρωτας αγάπης και πάθους που πέρασες και χαίρομαι που για αυτό, και δυστηχως λυπάμαι που τελείωσε και δεν κράτησε για πάντα φυσικά θα υπάρχουν λόγοι που τους ξέρεις οσο κανεις άλλος.

    Οσο για την αναφορά στο 1453 . . ουδέν σχόλιο η ΙΣΤΟΡΙ Α μιλάει απο μόνη της.

    Το τραγουδάκι το άκουσα ξαναδιαβάζοντας την ανάρτηση σου προσπαθώντας να προβάρω εικόνες όσο μπορούσα μέσα απο τα γραφόμενα . . .

    Τέλος θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την αποδοχή της πρόσκλησης . . . 🙂

    Να έχεις μια όμορφη μέρα και σου δίνω ευχή τα όμορφα υπεροχα και συναρπαστικά στην ζωή σου να μην έχουν τελειωμό . . :)και να κρατούν αιώνια ή όσο εσύ επιθυμείς . .

    Συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο 🙂

    Καλημέρα 🙂

  3. καλημερα αντωνιε..
    σε ευχαριστω πολυ για την εξομολόγηση. αισθάνθηκα σα να εχω βρει ένα ημερολόγιο και να διαβάζω κρυφα τις σελίδες του.
    σε ευχαριστω και για την πρόσκληση, σου χρωστάω ακόμη τα τραγούδια..
    και τωρα που το σκεφτομαι, θα ταν πολύ ομορφο να τα κανω όλα μαζι.
    χιλια ευχαριστω. χαιρομαι που μιλαω με εναν ανθρωπο που πραγματικα εχει ζήσει τη ζωή..αληθινά.

  4. Καλή σου μέρα Αντώνιε. Η στιγμή που έζησες στο στρατό έχει και αρκετά θετικά στοιχεία..Και ίσως να ειναι μια ουσιαστική εμπειρία για τη μετέπειτα ζωή σου. Η ζωή είναι γεμάτη απο καλές και κακές στιγμές..Τι να πρωτοεπιλέξεις? Πραγματικά οσον αφορα εμενα, μου είναι εξαιρετικά δυσκολο. Σε ευχαριστώ πολύ για τη πρόσκληση..ασε που εχουνε μαζευτεί και αρκετές.. 🙂

  5. στιγμες σου…
    σιωπη μου…

    -πιστευω οτι κανενας σχολιασμος περι των στιγμων σου δεν θα ειναι αρκετος… οποτε επιλεγω αυτο που νιωθω οτι τις σεβαστει περισσοτερο… την σιωπη…-

  6. Αντώνη πολύ όμορφο που μοιράστηκες μαζί μας τις δικές σου στιγμές !!!!
    Η ζωή έχει πολλά χρώματα μαύρο,άσπρο,γκρί,
    κόκκινο,ρόζ καλά είναι ο πινακάς μας να βάφεται με διάφορα χρώματα αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να διαλέξουμε !!!!
    Η αναφορά σου στην Πόλη πολύ δυνατή !!!
    Με συγκίνησες !!!
    Καλό σου απόγευμα

  7. Ψυχή
    Είναι όμορφο να ξέρεις ότι κάποιος σε νοιάζεται...
    Έμαθες τελικά απο ποιόν ήταν;

    Lock Heart
    Τα ευχάριστα είναι εκείνα που μας μένουν παρόλες τις αναποδιές. Τουλάχιστον σε εμένα αυτό συμβαίνει! ;)
    Την όμορφη ευχή που μου έδωσες, σου δίνω κι εγώ με τη σειρά μου... Οι όμορφες στιγμές σου να είναι κατά πολύ δυνατότερες από τις άσχημες και να ζεις ευτυχισμένα εσύ και οι δικοί σου.
    Σε ευχαριστώ και πάλι για την πρόσκληση. Ήταν η αφορμή για να ψάξω πάλι μέσα μου ;)

    LifeWhispers
    Καλησπέρα Life! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Μερικές φορές είναι αλήθεια ότι εξωτερικεύω πολύ περισσότερα, απ'ότι κάνω συνήθως στη ζωή μου.
    Είσαι η αφορμή που κάθομαι και σκέφτομαι μόλις τώρα ότι πολλά από αυτά δεν τα γνωρίζουν καν οι δικοί μου άνθρωποι... Νοιώθω πράγματι ότι γράφω σε ένα ημερολόγιο το οποίο δεν ήξερα ότι θα "διαβάσουν" και άλλοι εκτός από εμένα...
    Περιμένω αυτά που θα γράψεις κι εσύ! ;)
    Καλό σου απόγευμα!

    Road Artist
    Δεν έχεις άδικο. Ότι αποκομίζουμε από τα άσχημα και τα ευχάριστα γεγονότα στη ζωή, μας θωρακίζουν για να συνεχίσουμε όσο γίνεται χωρίς σφάλματα...
    Για τις προσκλήσεις που έχεις, κάνω υπομονή ;)
    Καλό απόγευμα Artist!

    Βασιλική
    Νοιώθω ότι ίσως να αντιλαμβάνεσαι περισσότερα από αυτά που είναι γραμμένα.
    Αν και βρίσκω πάντα ενδιαφέρον το σχόλιό σου, σε ευχαριστώ για την σιωπή σου...
    Καλό σου βράδυ Βασιλική

    Anamella
    Όμορφη η παρομοιώση που έκανες του πίνακα με τα διάφορα χρώματα και της ζωής που ζούμε με τα ωραία και τα άσχημα! Ακόμα κι αν δεν γίνεται να διαλέξουμε χρώμα, το άσπρο και το μαύρο θα είναι πάντα άχαρα και χλιαρά όταν πρόκειται για τη ζωή μας!
    Anamella θα ήθελα να προσκαλέσω και εσένα σε αυτό το... "παιχνίδι"
    Καλό βράδυ!

  8. Xρόνια καλά ! Να σε χαιρόμαστε! Πέρνα, έχεις δώρα. φιλιά!

  9. Απο εχθές το πρωί, που ήρθα απο εδώ, με ξετρέλλανε η καρδιά στα σύννεφα. Κλείσε τα μάτια και κάνε μια ευχή στο συννεφάκι αυτό. Θα γίνει πραγματικότητα. Είμαι σίγουρη. Φιλιά

  10. Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση! Αλλά δεν μας είπες τόσο για τις χαρούμενες στιγμές αλλά για αυτές που σε πλήγωσαν:) Αυτά που έχεις περάσει σε έχουν κάνει αυτό που είσαι σήμερα. Δεν πιστεύω ότι είσαι ένα περίεργος άνθρωπος.Ενας σαν και εμάς τους ταπεινους είσαι και εσύ!!!Μακάρι από δω και εμπρος να είναι όλα χαρούμενα για σένα μέσα από την καρδιά μου!

  11. αντώνιε,
    χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα! από τα βάθη της καρδιάς μου, κοινότυπα, ταπεινά, αλλά και με όλη μου την αλήθεια, σου εύχομαι κάθε τι καλό με αφορμή τη γιορτή σου!
    το πιο όμορφο (βλέπεις είμαι και πολύ εγωι΄στρια) είναι ότι με τράταρες κιόλας! γιατί εγώ μπήκα να σου ευχηθώ, αλλά κι απόλαυσα το τόσο όμορφο θέμα, τις φωτο, και το θέμα το πιο πάνω.
    χρόνια πολλά, καλά, ευτυχισμένα, για σένα, τους γύρω σου, κι όλους τους δικούς σου!
    ναι, ναι, με πολλή αγάπη, έστω κι αν δε σε γνωρίζω!
    ε

  12. Το θέμα είναι ότι αν δεν είχες περάσει αυτά τα πράγματα δεν θα ήσουν ο άνθρωπος που είσαι σήμερα 😉

  13. Υπάρχουν δοκιμασιες στη ζωή για να μας δείχνουν πόσο μικροί είμαστε, για να μας προσγειώνουν, αλλά πάντα αφήνουν περιθώρια για ένα νέο ξεκίνημα . Και αυτή η αντίθεση είναι που προσδίδει αξία στα συναισθήματα. Καλημέρα Αντώνη, χρόνια πολλά για την γιορτή σου και σ’ ευχαριστώ για την πρόσκληση

  14. χρόνια σου πολλά φίλε μου
    σου εύχομαι να περνάς όπως εύχεσαι και ποθείς
    και γεμάτη γαλήνη η ζωή σου!
    Σ’ευχαριστώ για την πρόσκληση σε λίγες μέρες θα ανταποκριθώ
    καλή σου μέρα

  15. Χρόνια καλά και πολλά Αντώνιε και ο Αγιος σου να μεσιτεύει για σένα στο Θεό. Κέρασμα θα έχουμε το κάτι τις!!!!
    Όσο για το ερωτημά σου εάν έμαθα τον αποστολέα ναι τον έμαθα μετά από ένα μήνα.

  16. ξανα καλημερα σουφιλε αντωνη κ επετρεψε μου να σου ξανα ευχηθω χρονια πολλα..!!! δεν μου πηγαινε να μην τα ξαναγραψω… λοιπον για τον στρατο σε καταλαβαινω γιατι.. ετυχα στην περιοδο με τα ..ιμια… ημουν στη λερο κ στελναμε καθε μηνα 5 ατομα στην διπλανη βραχονισιδα μαζι με 4 ατομα απο μεγαλο πευκο μονιμαδες.. με ενα σακκιδιο ολο ολο… τους πηγαινε ενα..pilot του λιμενικου.. τους αφηνε κ ξαναπερναγε μετα απο δεκαπεντε μερες.. λοιπον.. καθε που .. γινοταν αλλαγη βαρδιας απο σκοπους.. δηλαδη μια φορα το μηνα.. εμενε ενας πισω απ το ταγμα μερι να ξαναγυρισουν ολοι.. για 6 μηνες ο σκοπος… που εμενε μονιμα ενω οι περισσοτεροι δεν ηθελαν καν να πανε ημουν εγω.. το μονο που ζητουσα ηταν μαζι με το σακκιδιο που θα μου φερναν διπλα στη μαγισσα μου..να μου στελναν κ αρκετες μπαταριες… μιας κ συνηθως στις βραδυνες σκοπιες.. παρολο τον κανονισμο περι απολυτης σιωπης ..ακουγα αγαπημενες μουσικες.. οσο για τον ερωτα.. σιγουρα στη ζωη δινει τις ποιο εντονες στγμες μας.. μα εκει που λες.. οτι εχεις απογωητευτει τοσο μα τοσο.. που δεν προσμενεις κατι.. εκει ερχονται τα καλυτερα.. γιατι..

    τα καλα ερχονται οταν δεν τα περιμενεις να ρθουν κ απο κει που δεν περιμενες με τιποτα να ρθουν..
    Υ.Γ. να με συνχωρεις για το..σεντονι..

  17. Αγριο-κερασο-ζουζούνα
    Σε ευχαριστώ πολύ για το δώρο σου Ζουζούνα!
    Εύχομαι και ο δικός σου ουρανός να είναι γεμάτος όμορφα σχέδια! ;)

    Άννα
    Είναι αλήθεια ότι οι δύσκολες στιγμές είναι πολλές φορές πιο δυνατές και τις θυμόμαστε πιο εύκολα. Οι στιγμές της χαράς είναι πολλές μα συνήθως οι άσχημες είναι αυτές που μας συμμορφώνουν!
    Σε ευχαριστώ για την ευχή σου και εύχομαι κι εγώ να έχεις χαρά και ευτυχία σε κάθε σου βήμα... :)

    Ελένη
    Μακάρι να μπορώ να σε κερνώ κάθε φορά με αυτά που σου αρέσουν! Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου Ελένη.
    Με αγάπη και προς εσένα (ναι ναι κι ας μην γνωριζόμαστε) εύχομαι ότι καλύτερο και ευτυχία στη ζωή σου! ;)
    Καλή σου μέρα...

    Daisy
    Ας ελπίσουμε ότι έμαθα και δεν θα χρειαστεί να ξαναπάθω ;)

    Βασίλη
    Η ζωή με τα πάνω και τα κάτω της παραμένει πάντα η δασκάλα μας. Σε ευχαριστώ Βασίλη για τις ευχές. Περιμένω και τα δικά σου ;)

    Melomenos
    Σε ευχαριστώ αγαπητέ Χάρη! Τις ευχές μου σε σένα και τους δικούς σου. Περιμένω την ανταπόκριση ;)

    Ψυχή
    Πολύ όμορφη η ευχή σου Ψυχή! Σε ευχαριστώ πολύ και ελπίζω το ίδιο και για εσένα...
    Για όσους δεν έρθουν από το σπίτι ή το γραφείο, το "κάτι τις", θα το έχουν αύριο από εδώ! ;)

    Ocean
    Φαντάζομαι τις εμπειρίες που θα έχεις κι εσύ από εκεί που βρέθηκες...
    Οι εναλλαγές στην αγάπη είναι πάντα έντονες όπως λες κι εσύ.
    Με λίγη υπομονή όλοι χαιρόμαστε αυτό το συναίσθημα ακόμα κι αν για μια στιγμή φαίνεται μακρινό!
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές Ωκεανέ! ;)

  18. Αντώνη μου, πολύ ωραίο το ποστ σου. Σ’ ευχαριστώ πολύ και για την πρόσκληση. Θα την τιμήσω σύντομα! 😀

  19. Αντώνη, έτοιμο το μπλογκοπαίχνιδο! 😀 Καλημέραααααα

  20. αντιγράφω….
    «..Τελικά οι καταστάσεις που ομορφαίνουν τη ζωή κάποιου που κοιτά όχι μόνο τον εαυτό του αλλά και τον συνάνθρωπό του, είναι τόσο λίγες! Μικρές στιγμές χαράς, μικρές σταγόνες, σε ένα περιβάλλον άνυδρο. Αυτές όμως οι σταγόνες είναι ικανές να ποτίσουν τόσο όμορφα πράγματα μέσα μας, έτσι ώστε να πούμε στο τέλος… ήταν όμορφη η ζωή μας!..»
    😉

  21. Σε ευχαριστώ Μαρία
    Μόλις σήμερα θα μπορέσω να σε επισκεφθώ!
    Να δω τι θα έχεις κάνει ;)
    Καλή σου μέρα!

    Φίλε apo χαίρομαι που μοιραζόμαστε ίδιες σκέψεις!
    Καλή σου μέρα!


Σχολιάστε

