Και αύριο τι;

mixanima.jpgΕβδομάδα με ανεξήγητα πολύ δουλειά! Όταν όλοι παραπονιούνται ότι το εμπόριο γενικότερα είναι στα χειρότερά του, πρέπει ο μόνος που τρελάθηκε στη δουλειά να ήμουν εγώ.
Ο εργοδότης μπορεί να ζεσταίνει τα χέρια του τρίβοντας τα από χαρά σαν τον γέρο Σκρουτζ όταν βλέπει τα νομίσματά του να γυαλίζουν στο σκοτάδι…
Όλο και περισσότερο καταλαβαίνω ότι δεν εργάζομαι για μένα αλλά για εκείνον! Όμως το σ/κ είναι αφιερωμένο σε εμένα.
Και τι θα προλάβω να κάνω;
Να πάω Ξυλόκαστρο και να έχω μια περιπλάνηση με τη φύση; να δω φίλους μου που παραπονιούνται ότι τους ξέχασα; να πάω στο παζάρι βιβλίων στην πλ. Κλαυθμόνος μιας και το προηγούμενο σ/κ δεν μπόρεσα λόγω των συγκεντρώσεων;
Ακόμα δεν ξέρω.
Σίγουρα όμως την Κυριακή το βράδυ θα βρίσκομαι στο Μεταξουργείο αφού μία φίλη που ίσως την γνωρίζεται από το
blog της (elafini), θα παίξει πιάνο με μουσική σε στυλ… καμπαρέ στο Cabaret Voltaire (Μαραθώνος 30) στις 10 το βράδυ…
Το παρών θα δώσει και η ομάδα των Μποέμ όπου τυχαίνει να είμαι μέλος.
Η είσοδος έχει 12€ και συμπεριλαμβάνει και ποτό.
Ο χάρτης για όποιον θέλει να έρθει είναι εδώ.
Άντε να δούμε τι θα κάνω το σ/κ!

Η Απορία της Παρασκευής:
Τι περιμένει να ακούσει η μακαρονάδα ‘PESTO’
;

Published in: on 8 Φεβρουαρίου, 2008 at 09:45  Comments (21)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2008/02/08/kai-avrio-ti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 σχόλιαΣχολιάστε

  1. Καλημέρα! Σου έυχομαι να ξεκουραστείς όπου κι αν βρεθείς! Η μακαρονάδα θέλει να της πείς γιατί θέλεις να την φάς καυτή!!

  2. Εγώ αυρίο που έιναι Σάββατο θα δουλέυω γύρω στις 7 ώρες. Με παιδιά… Για φαντάσου! Μου αρέσει αλλά με χαλάει να διδάσκω Σαββατο. Φιλιά

  3. Κι εγώ Αντώνη τρελλάθηκα στην δουλειά αυτή την εβδομάδα. Φαίνεται πως τα πολιτικά σκάνδαλα τελικά κάνουν καλό στην αγορά!
    Η μακαρονάδα ΠΕΣΤΟ περιμένει κάτι να της πουν, αλλά ούτε κι αυτή ξέρει τι.
    Πάντως από μένα ακούει μόνο «έλα εδώ να σε φάω!»

  4. Ηρθα να διαβάσω την απορία της Παρασκευής, διότι όλη την εβδομάδα, σαν πολύ σοβαρό σε βρήκα και δεν ήμουν για τέτοια.
    Ομως στην πορεία διαβάζοντας χαμογέλασα (η γουρούνα!)
    Δεν σου είχαν πει, ότι βεβαίως και δεν δουλεύεις για σένα αλλά για τον εργοδότη? Χα, χα, χα, Τι μου συγχίζεσαι καλό μου?
    Πόσες ώρες δουλεύεις Τονίνο? (γιατί εγώ τις 9 και 10, τις έχω ψωμοτύρι)
    Οσες ώρες είσαι στην δουλειά φαντάζομαι.
    Αρα δεν είναι το ΣΚ δικό σου μόνο. Εϊναι και τα πρωϊνά, ως να πας στην δουλειά και τα απογεύματα και τα βράδυα!!!! Αρκεί να τα εκμεταλλευτείς κατάλληλα….
    Ενας γάμος με την ……όποια Ροκφέλλερ ή Χίλτον ή δεν ξέρω, τι άλλο και ένα προγαμιαίο συμβόλαιο, πως σου ακούγεται? Χα, χα, !
    Κοίτα το ΣΚ σου χαμογελά, κι απο ότι βλέπω είναι γεμάτο. Να το περάσεις όσο καλύτερα γίνεται

    Το πέστο περιμένει το Μαι νταν (ος) – (μαι νταν = τον δικό μου χτύπο). Δηλαδή του μαϊντανού τον χτύπο !
    Οποιος κατάλαβε-κατάλαβε, οι υπόλοιποι ξαναπείτε το να το ακούσουν τ’ αυτιά σας. Λογοπαίγνιο είναι όσο και η απορία.
    Φιλιά

  5. καλά που έβαλες τον χάρτη γιατί έχω πρόβα σε λίγο και δεν ήξερα πως να πάω…γιαυτό είναι οι φίλοι 😉
    θα σε δω την Κυριακή λοιπόν…καλή όρεξη και καλές εξορμήσεις μέχρι τότε

    (ευχαριστώ :))

  6. Άννα
    Τελικά φεύγω για Ξυλόκαστρο σε 5'
    Καλή ξεκούραση και σε σένα, με τις όποιες δυσκολίες!
    Τα παιδιά άλλωστε είναι χαρά ;)

    Mary S.
    Λες να είναι έτσι;
    Πάντως κι εγώ με τις μακαρονάδες μια επιθυμία για να τις φάω την έχω! ;)

    Αγριοκερασο Ζουζούνα
    Βασικά εργάζομαι 7:00-15:00 αλλά πηγαίνω στις 7:30 και φεύγω στις 14:30... μη με πάρεις με τις λεμονόκουπες αλλά μάλλον εφαρμόζω το 35ωρο!!!
    Μόνο αυτή την εβδομάδα δούλεψα για διάφορους λόγους μέχρι και 11-12 ώρες!!!
    Πάντως η εξήγηση που έδωσες για την pesto με άφησε άφωνο!!!
    Εξαιρετική... ;)

    Elafini
    Ευτυχώς γιατί χωρίς εμένα μπορεί και να μην το έβρισκες για την Κυριακή!!! :D
    Την Κυριακή λοιπόν το ραντεβού και ελπίζω να είμαστε κι άλλοι από εδώ για να γνωριστούμε κιόλας! ;)
    Καλή δύναμη Ελενίτσα...

  7. Μια χαρά εύχομαι να τα καλύψεις όλα χεχε δυσκολο !…
    Πάλι καλά που έχεις το Σ/Κ αφιερωμένο για την πάρτι σου διότι υπάρχουν πολλες δουλειες που το Σαββατο το εχουν στανταρ και αλλες παιζουν και κυριακη. Τουλάχιστον έχεις 2 μέρες που μπορεις να κανεις οτι γουστάρεις. Κρίμα που δεν μπορώ να έρθω το βράδυ….διότι ξέρεις πολύ καλα ότι αν ήμουνα Αθηνα θα ερχομουν 100%..Καλά να πέρασεις…

    Αντε να κοντευω να ερθω και εγω απο τα μέρη σας:)

    Καλο Σ/Κ :)!! Καλά να περασεις:)

  8. καλο ταξιδι φιλε αντωνη κ καλα να περασετε την κυριακη! μα για να μην παραπονιεσαι για ωραρια ακου κ τουτο.. 8-4 καθημερινα κ μετα τρεξιμο εκτος γραφειου μεχρι 9..10.. 11.. το βραδυ μα παιζει κ αλλαγη δεν λεω.. το πρωι οικοδομη 7-2 κ καπακι γραφειο 2-10.. μια χαρα ε;; α και τα δυο σαββατα του μηνα στανταρ γραφειο μπορει κ τρια.. καλο σκ! για την απορια νομιζω οτι η ζουζουνα μας καλυψε ολα τα λεφτα η απαντηση της!

  9. καλησπερα αντωνη κ παλι εχεις προσκληση για παιχνιδι..

  10. την καλησπέρα μου 🙂

  11. Κι εδώ πάρα πολλή δουλειά, γι’ αυτό έχω χαθεί τελευταία! Το λέω για να μην νομίζεις ότι είσαι ο μόνος 😉

    Είμαι σίγουρη πως το σ/κ θα καταφέρεις να κάνεις πολλά πράγματα. Καλά να περνάς και καλή συνέχεια!

  12. Και μια διευκρίνηση. Δεν εννοούσα ο μόνος που έχει χαθεί, αλλά ο μόνος που έχει πολλή δουλειά!

  13. Ολο ξεπορτίζεις και πάλι παράπονα κάνεις!!!

  14. Φίλε μου έτσι γίνεται πάντα δυστυχώς! Οι πολλοί εργάζονται, συνηδειτά ή όχι, για τους λίγους και οι φιλότιμοι ακόμα περισσότερο. Γλέντα τουλαχιστον τα σ/κ σου όσο καλύτερα όσο περισσότερο μπορείς.
    Εκπληκτική η μουσική στο μπαγκραουντ σου. Αλήθεια αν θέλεις με καθοδηγείς με ενα mail τη διαδικασία για να μπει στο μπαγκραουντ μουσική. Ευχαριστώ και «carpe diem»! όπως και νάναι όλο και κάτι ευχάριστο θα κρύβει…

  15. Αντώνη μην αγχώνεσαι οι περισσότεροι έτσι τρέχουμε μαζί κι εγώ !!!!! Υπομονή !!!! Θα δούμε άσπρη μέρα !!!!
    Όσο για τα μακαρόνια σου θέλουν να ακούσουν Ρουβά !!!!
    Χι χι χι χιιιιιι !!!!!

  16. Lock Heart
    Καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι να μην έχεις σ/κ!
    Εχτές ήταν περίφημα στη μουσική βραδιά!
    Όταν έρθεις όλο και κάτι θα οργανώσουμε ;)

    Ocean
    Τρελά ωράρια έχεις φίλε!! Πως τα καταφέρνεις;
    Να δω τι θα τα κάνετε τα λεφτά! :)
    Έρχομαι και για την πρόσκληση...

    Δηιάνειρα
    Καλή σου μέρα Δηιάνειρα...
    Ελπίζω όλα να είναι καλύτερα ε;

    Σοφία
    Δεν μετράει το δεύτερό σου μήνυμα.
    Ώστε χαμένος ε;;; :P
    Πάντως όπως προέβλεψες, έκανα πολλά αυτό το σ/κ!
    Εσύ με τι έχεις καταπιαστεί και δεν προλαβαίνεις;

    Άννα
    Ένα παραπονάκι έκανα κι εγώ!!! ;)

    mr e
    Πάντα υπάρχει κάτι κρυμμένο όπως σωστά λες.
    Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές και τις παροτρύνσεις. Εκτός από τον εαυτό μας χρειάζεται συχνά να τις ακούμε και από άλλους ;)
    Σου στέλνω mail για να βάλεις μουσική κι εσύ.

    anamella
    Δίκιο έχεις! Εγώ είμαι εσύ κι εσύ, εγώ!
    Όλοι μαζί συνταξιδιώτες σε μια προσπάθεια για μια πιο... όμορφη ζωή!
    Ώστε Ρουβίτσα η κυρία Anamella! ;)

  17. Αντώνη μου λάθος κατάλαβες.
    Κάποτε ίσως… τώρα πια όχι… ρουβίτσα !!!
    Μεγαλώσαμε !!!!

  18. Μαζί, μεγάλωσε κι εκείνος!!!
    Υπάρχουν και μεγάλες ρουβίτσες... άκου με που σου λέω!!!
    ;)

  19. Δουλειά βρε παιδί μου, τι άλλο; Πολλή δουλειά! Ούτε να μας είχαν φτύσει.

  20. Χρόνια πολλά!!!
    (το δωράκι αύριο)

  21. Σοφία
    Τουλάχιστον έχεις και λίγη(;) ομίχλη να ξεκουράζει το μάτι... Ευτυχώς που είχαμε απεργία και λάσκαρα λίγο!

    Elafini
    Σ’ευχαριστώ!!!! :)
    Τι είναι; Τι είναι; :P


Σχολιάστε

