Μοναδικά δώρα για υπολογιστές που το αξίζουν! :)

Να δούμε τι άλλο θα σκεφτεί να κάνει ο άνθρωπος!
Όλα αυτά τα «χρήσιμα» είναι σε «λογικές» τιμές όπως φαντάζεστε!
Διάλεξε ένα κι εσύ! Μπορείς! 😉
Καλό σαββατοκύριακο λοιπόν, καλές αγορές και καλά… χιόνια! 🙂

Μα πριν σας αφήσω έχω μια…

Απορία της Παρασκευής:
Γιατί ο ήλιος ενώ σκουραίνει το δέρμα, ξανθαίνει τα μαλλιά;

Published in: on 15 Φεβρουαρίου, 2008 at 08:43  Comments (23)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2008/02/15/dora-gia-ipologistes/trackback/

RSS feed for comments on this post.

23 σχόλιαΣχολιάστε

  1. καλο σκ κ σε σενα ντωνη.. μου το χουν στειλει κ μενα το μαιλ αυτο… μα δεν πρεπει να το δουν γυναικες..χαχα

    για την απορια.. δε γνωριζω.. μα ο ηλιος ειναι παντα υπεροχος..

  2. Καλημέτρα! τι ωραία memory sticks, ειδικά εκείνα με τα γλύκα. Τα βλέπεις και σου έρχειται μια λιγούρα…
    Καλό σαββατοκύριακο!!!

  3. μου αρεσε πολυ ο σκυλος, το χα ξαναδει καπου, ωστο σο ο αρκουδος που χωνεις το λαιμο του στο Usb ειναι λιγο φρικη!

    νομιζω οτι ειναι η πρωτη απορια για την οποια δεν εχω καμια απολυτως ιδεα! για να την απαντησει καποιος ναμαθω κι εγω παρακαλω!
    καλο ΣΚ!

  4. Έχουν κυκλοφορήσει και χειρότερα βρε 😛 Καλό σ/κ να έχουμε και προσοχή στους πάγους!
    Φιλάκια 😀

  5. Δεν μπορώ να πώ ότι δεν μπου αρέσει…
    Τι να σου πω; Για να αγοράζουμε αντιηλιακά και βαφές για τα μαλλιά…
    Καλά να περάσεις!!!

  6. Η απορία της Παρασκευής το κάτι άλλο 😉

    θα περιμενω τις επομενες…
    φιλια…

  7. ωραία απορία..

    φαντάζομαι οτι αλλη επίδραση έχουν οι ακτίνες στο δέρμα και άλλο πάνω σε μια τρίχα!
    ξέρω και εγώ;;

  8. Πρώτα απ΄όλα να τα χιλιάσεις και νάσαι πάντα ευτυχισμένος!!!
    Κάθε επιθυμία σου να γίνεται πραγματικότητα !!!

    Δεύτερον θέλω τα ντόνατς ή τα κοκ κάκια ας είναι και
    memory sticks !!!!!

    Τρίτον μην γελάσεις όμως….μήπως το δέρμα έχει την μελανίνη και μαυρίζει και τα μαλλιά δεν έχουν ?????

    Σε βλέπω που γελάς ……
    Καλό Σ/Κ

  9. Πολύ ωραία είναι αλλά εγώ πάντως δε νομίζω να έδινα τόσα λεφτά για ένα usb!!!

  10. ocean
    Έχεις δίκιο! Είναι αποκλειστικά για εκείνες! ;)

    Antemian
    Εγώ κόλλησα περισσότερο με τις... πίτσες! ;)
    Καλό σ/κ και σε σένα!

    Life Whispers
    Εμένα μου άρεσε εκείνο το ακέφαλο αρκουδάκι!!!
    Για την απορία περιμένω κι εγώ εμπεριστατωμένη απάντηση. Καλά να περάσεις! ;)

    Μαρία
    Για να δούμε τι σόι πάγους θα έχουμε! Όποιος λείπει την Δευτέρα θα καταλάβουμε ότι κάπου... γλίστρησε! ;)

    Άννα
    Διάλεξες κάποιο; Το πιο ακριβό ίσως; ;)

    Υβόννη
    Ελπίζω να έχω καλύτερες τις επόμενες φορές! ;)
    Καλό σ/κ να έχεις!

    Kat.
    Αμαν βρε kat... και περίμενα να λύσεις την απορία!!!
    :) Εγώ πάντως δεν έχω ιδέα... ;)

    Anamella
    Σε ευχαριστώ πολύ αγαπητή Anamella για τις ευχές!
    Κέρασμα λοιπόν ότι γλυκό memory stick! ;)

    Γιατί να γελάσω αφού είναι μια λογική απάντηση... κι εγώ κάπου εκεί ήμουν αλλά και πάλι το ψάχνω!!!

    Ένα μικρό γελάκι μου ξέφυγε... :D
    Καλό σ/κ και σε σένα. Καλά να περάσεις...

    Salerosa
    Έχεις δίκιο...
    Ε όχι και να είναι πιο ακριβό το stick από το pc ;)

  11. Καλημέρα . . χα χα χα ειναι τέλεια όλα :)!!!! όσο για την απορία της παρασκευής ειναι κορυφαία όπως πάντα 🙂

    Καλό πολικό Σ/Κ 🙂

  12. Μια χαρά στικάκια. Προτίθεμαι για τα κοσμήματα τουλάχιστον…..
    απορίες που τις έχεις! Ξανθαίνουν τα μαλλιά? Δεν θυμάμαι πιά. Βαμμένη τόσα χρόνια !!!
    φιλιά καλό ΣΚ

  13. Έχει φαντασία πάντως όποιος τα έφτιαξε.

    Το δέρμα μαυρίζει εξαιτίας της μελανίνης, τα μαλλιά όμως είναι στα νεκρά μέρη του σώματος μας γι’αυτό και ξεθωριάζουν στον ήλιο, όπως και τα ρούχα.

    ΚΑλό ΣΚ!!
    :))

  14. Lock Heart
    Εδώ ήδη άρχισε να χιονίζει! Για να δούμε αύριο!
    Θα είναι μια άσπρη μέρα; ;)

    Αγριοκερασο Ζουζούνα
    Τουλάχιστον εγώ κάθε καλοκαίρι επιβεβαιώνω ότι κάποτε υπήρξα κατάξανθος ;)

    Stefy
    Είσαι και η πρώτη! Η καλύτερη απάντηση στην ερμηνεία και με τεκμηρίωση ;)
    Καλό σ/κ και σε σένα αγαπητή!

  15. χα χα! Τα USB με την πίτσα και το δάκτυλο είχαν πολύ πλάκα.
    καλησπέρα

  16. Εννοείται το πιο ακριβό! Ενα φλας ντισκ εχω ζηλέψει!

  17. αυτά με τα σβαρόφσκι με ξετρελλαίνουν αλλά είναι πολύ ακριβά 😦 όσο για την απορία σου…
    http://wiki.answers.com/Q/Why_does_the_sun_make_your_hair_go_lighter_but_your_skin_go_darker

  18. Εχεις μια πρόσκληση

  19. Χαχαχα πολύ πλάκα έχουν! Τον σκύλο τον είχα ξαναδεί, τα άλλα όχι. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. 🙂

  20. Μάλιστα! Μια δωδεκάδα απο όλα παρακαλώ!Για όλα τα pc που εχω και για αυτά που δεν έχω!

    Το μυαλό μου έχει μουδιάσει από το πολύ χιόνι!
    Καλή εβδομάδα Άντώνη μου!

  21. Akon
    Κι εγώ τις πίτσες κοίταζα περισσότερο ;)

    Άννα
    Το φαντάστηκα!!!! :) Μένει μόνο να δώσουμε την παραγγελία για να μας το ετοιμάσουν ;)

    Daisy
    Είσαι και η πρώτη!!! Αυτή τη βδομάδα κέρδισες επάξια την λύση της απορίας ;)

    Σοφία
    Θα σας κρατώ ενήμερες αγαπητή αρκεί να μη με λιντσάρουν τα αμόρε σας που σας βάζω ιδέες! ;)

    Θαλασσινή
    Πως μπορώ να αρνηθώ σε μια τέτοια... "ματιά"!!
    Το χιόνι αυτή τη στιγμή είναι...

    Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο !!!
    Καλή εβδομάδα και σε σένα!

  22. Φαντάζομαι, για τον ίδιο λόγο που ενώ όλοι μας ζούμε κάτω από τον ίδιο ήλιο, κάποιοι είναι πιο… «βαρεμένοι» από τους άλλους!
    Καλή σου λευκή εβδομάδα

  23. Και όσο πάει και χειροτερεύει demon!!!


Σχολιάστε

