Χιόνια σε Αθήνα, Κορυδαλλό με… κάμπριο!!!

Φωτογραφίες από τη χτεσινή έξοδο στο κέντρο, από το σπίτι μου την χτεσινή λευκή νύχτα, καθώς και το σημερινό πρωινό που νομίζω ότι όλοι είμαστε στα σπίτια μας!

Ο τύπος με το κάμπριο μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση εχτές καθώς πήγαινα προς το μετρό! Νομίζω ήταν με τη στολή του σκιέρ στο ξεσκέπαστο αυτοκίνητο…. Λες να πήγαινε σε πάρτυ μασκέ;
Αλήθεια εμείς θα οργανώσουμε κανένα;

Καλή εβδομάδα φίλοι και φίλες 😉

Published in: on 18 Φεβρουαρίου, 2008 at 12:52  33 Σχόλια  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2008/02/18/xionia-se-athina-koridallo-me-cabrio/trackback/

RSS feed for comments on this post.

33 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Κομάντο ήταν αυτός στο κάμπριο ή βιονικός και δεν κρύωνε;;;;;
    Πάρτυ μασκέ ε; Δεν ακούγεται άσχημη ιδέα… 😀
    Φιλιά και καλημέρα!

  2. καλημερα κ καλη εβδομαδα χιονισμενη φιλε αντωνη ο κορυδαλλος κατασπρος απο χτες..

  3. Υπέροχες φωτογραφίες. Σου έχω πρόσκληση !

  4. Υπέροχες φωτογραφιες.Οσο για τον τρελο με το κάμπριο ξερουμε καλα πως η φιγουρα στους Ελληνες ειναι πανω απ ολα ..
    Να σαι καλα .Φιλια πολλά

  5. καλή εβδομάδα!

  6. ΩΩΩΩΩΩ

    Χιονισμένες καλησπέρες και απο εμένα 🙂

  7. αντωνιε η προτελευται φωτο ειναι σα να μτραβηχτηκε απο το μπαλκονι μου!!
    χεχε, φυσικα ολοι σπιτι μειναμε!! (αν και τιμησα μια καφετερια τηςπλατειας νωρις το πρωι, μια που ειχα ξυπνησει απο τις 7)
    καλη εβδομαδα, καλο βραδυ!!!

  8. ωραίες φωτογραφίες!
    Ειδικά η τελευταία! 😀

  9. Η τρίτη από το τέλος είναι σαν ένα σαλονάκι από πάγο ή από πούπουλα!!!! Πολύ όμορφες όλες!

  10. Καλημέρα αγαπητέ Αντώνιε, Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Ε-Σ φώτος :)! ΠΡΟΣΟΧΗ ιδιάτερα τώρα που ο πάγοε θα κατακλύσει τους δρόμους και ειναι επικύνδινο..Προσοχή σε όλους :)Καλημέρα

  11. Χιονισμένη καλημέρα αλλά ζεστή ζεστή!!!

  12. Έίστε τυχεροί που είδατε χιόνια…Εμείς τίποτα.
    Μα πόσο κάγκουρας είναι αυτός με το κάμπριο;

  13. ΠΟΛΎ ομορφες!!! 🙂 Μα καλα αυτος με το καμπριο πως μπορουσε κ οδηγουσε??? Πολυ ομορφες… 🙂

  14. Μαρία
    Περισσότερο μου θύμιζε νούμερο ήταν παρά κάτι άλλο...
    Που θα γίνει το πάρτυ; ;)

    Ocean
    Κι ακόμα έτσι είναι φίλε... Πολύ όμορφα είναι!

    Αγριοκερασο Ζουζούνα
    Χμμ… για να δούμε το πρόσκληση είναι!!!! :)

    Υβόννη
    Καλή σου μέρα! Αστον τρελό στην τρέλα του!
    Ελπίζω να πέρασες καλά! ;)

    Θυμίσου πως με λένε
    Καλή εβδομάδα...
    Προσπαθώ να θυμηθώ... που θα πάει θα το βρω! :)

    Δηιάνειρα
    Χιονισμένες καλημέρες για εχτές, παγωμένες καλημέρες σήμερα! Τι ήθελα και ήρθα στη δουλειά; ;)

    LifeWhispers
    Ώστε εσύ κάνεις θορύβους όταν κοιμάμαι το πρωί!!!
    Τώρα που είπες την αλήθεια, τις γλάστρες δεν θα τις ποτίζω μόνο εγώ!!!! Σειρά σου... :D

    Akon
    Είμαι σίγουρος ότι όλοι είδαμε όμορφες εικόνες αυτές τις μέρες! :)

    Άννα
    Σαν εκείνα τα ξενοδοχεία του πάγου που έχουν στις σκανδιναβικές χώρες! :)

    Lock Heart
    Φίλε Σπύρο ήταν πράγματι πολύ όμορφα. Έμαθα ότι εσείς δεν είχατε ιδιαίτερα προβλήματα εκεί... Εδώ μου φαίνεται ότι όλοι χάρηκαν με τα "προβλήματα" ;)

    Σταλαγματιά
    Ικανή πάντα να ζεσταίνει η καλημέρα σου Σταλαγματιά!
    Καλημέρα και σε σένα :)

    Αποστόλης
    xaxaxaxaxa πολύ καλός ο χαρακτηρισμός!!!!
    Αν δεν οδηγούσα θα τους πέταγα χιονόμπαλες για να δω αντίδραση!!!!

    Road Artist
    Πως μπορούσε και οδηγούσε; Μα τι είναι ο πόνος μπρος στα κάλλη; Άμα έχεις κάλο όλα τα μπορείς ;)

  15. Έχεις μια πρόσκληση.

  16. τέλειο ρε συ..
    ζηλεύω..

    είδαμε πάντως άσπρη μέρα!

  17. Τέλειες φωτογραφίες! Χαρά στο κουράγιο σου να βγεις βόλτα χθες!

  18. Κορυδαλλό με μια θέα πιο όμορφη από ποτέ!
    Φαντάσου ότι εγώ βλέπω μέμου!! Καλησπέρα γείτονα!

  19. Ήδη η ελλάς μεταμφιέστηκε σε νορβηγία! Σειρά μας!
    😉

  20. Σε εμάς δεν χιόνισε (σνιφ) έριξε λίγο (έτσι για να μας ρίξει στάχτη στα μάτια) και σε ρωτάω ΓΙΑΤΙ;;;
    Δεν πειράζει την επόμενη φορά (ψέματα λέω πειράζει και μάλιστα ΠΟΛΥ…..)
    Χάθηκε να ρίξει λίγο χιονάκι;;; ε;

  21. μια κατάλευκη και φωτεινή καλησπέρα σου στέλνω και εγώ φίλε Αντώνη μαζί με την αγάπη μου… ήταν πράγματι διαφορετικές και ιδιαίτερες αυτές οι μέρες για όλους μας (εγώ πάντως το πήρα το ρίσκο μου και σε Πάρνηθα και σε Πεντέλη, αλλά πέρασα υπέροχα και το καταευχαριστήθηκα!)

  22. εχθές ανέβηκα στο όρος …»Σινά» που φωτογράφισες
    αγνώριστο!!!
    έχει γεμίσει η Αθήνα επιδειξιομανείς και… 🙂
    πολύ όμορφε φωτογραφίες!
    καλό σου ξημέρωμα με ένα όμορφο γεμάτο φεγγάρι

  23. Indictos
    Ευχαριστώ φίλε! Πρωτότυπη και με ενδιαφέρον!

    kat.
    Κάτι άκουσα και για τον Μάρτιο ότι θα έχουμε άσπρες μέρες! ;)

    Bansheee
    Τρωγόμουν να βγω! Μου αρέσουν οι αντίξοες συνθήκες μάλλον! τι να πω! :)

    Νεραϊδόσκονη
    Γειά σου και σένα γειτόνισσα!
    Ζηλεύω τη θέα που έχεις! Συγγενικό μου σπίτι βλέπει κι εκείνο την Μέμου και όποτε πηγαίνω, κάθομαι στο μπαλκόνι! Το Σάββατο έπαιζα χιονοπόλεμο στι 3 τα ξημερώματα έξω από το Polo ;)

    An-Lu
    Μακάρι αλλά λίγο δύσκολο... Έμαθα τις τελευταίες μέρες μερικά για τους Νορβηγούς και σκέφτομαι να πάω για μόνιμα! 2500 με 3500 μισθός για υπάλληλους γραφείου και άδεια 2 εβδομάδες όταν είσαι άρρωστος...
    Τι άλλο θέλεις; ;)

    Antemian
    Χμμ…. επειδή δεν θέλω να είναι κανείς δυσαρεστημένος, την επόμενη φορά θα το κανονίσω να χιονίσει κι εκεί! ;)

    Στροφή
    Εσύ του έδωσες και κατάλαβε... Ελπίζω να έχεις φωτογραφίες για να μας δείξεις!
    Καλή σου μέρα φίλε!

    Melomenos
    Καλημέρα φίλε Χάρη.
    Πως ήταν η θέα από το "πυροβολείο";

  24. Αχχχχχ…μην με αγριεύεις!!!! Λίγο θέλω για να μεταναστεύσω!

  25. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου! Τράβηξα κι εγώ, αλλά σε slide, στην περιοχή μου, και δε νομίζω να είναι τόσο καλές.
    Ευτυχώς που χιόνισε και είδαμε μια άσπρη μέρα!

  26. μοναδική θέα όπως πάντα!
    είχα καιρό να πάω και να βρεθώ μακριά από την βουή αυτής της πόλης που βρισκόταν εμπρός μου

  27. An-Lu
    Μη νομίζεις ότι εγώ θέλω πολύ!!!!
    Ακόμα και το κλίμα εκείνο μου ταιριάζει περισσότερο ;)

    Mary S.
    Νομίζω όλες οι γειτονιές έχουν τις ομορφιές τους όταν ντύνονται στα λευκά! ;)
    Όσον αφορά τις άσπρες μέρες, μάλλον θα τις ξαναδούμε! ;)

    Melomenos
    Έχεις δίκιο. Είναι τόσο κοντά μας, μα οι φορές είναι λίγες που θα το επισκεφτούμε! Μου θύμισες που ανέβαινα Καθαρή Δευτέρα... ;)

  28. Αντώνη καλή η ιδέα σου για το πάρτι !!!!!!
    Καλημέρα

  29. Μου φαίνεται ότι πρέπει να γίνει post-αλυσίδα για να έχει και επιτυχία 😉

  30. Δεν είναι ωραία αυτά τα ξεοδοχεία; Απλά δεν κάνεις τρελίτσες εκεί μέσα 🙂

  31. Πολύ όμορφα είναι… Αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι δεν γίνονται τρελίτσες…
    Νομίζω ότι έχουν και σάουνες μέσα 😉

  32. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!! ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ….. ΔΕΝ ΚΡΥΩΝΑΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΜΠΡΙΟ!!!! ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ…… ΤΖΙΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ!!!!!!

  33. ΑΣ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΜΠΡΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΕΙΧΕ ΠΙΕΙ…… ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΒΡΕΙ ΑΣ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΙ!!!!!


Σχολιάστε

