Φεύγω

krina1.jpg
Πρώτα είχα την ιδέα. Το μόνο που χρειαζόμουν ήταν να χαραμίσω μια Δευτέρα. H κατάλληλη Δευτέρα βρέθηκε, η άδεια κανονίστηκε και φεύγω λοιπόν για 4 μέρες και με συνοδεία. Θα επισκεφθώ για άλλη μια φορά έναν τόπο αγαπημένο. Είμαι σίγουρος ότι εκεί θα βρω ξανά τα συστατικά για να καθαρίσω λίγο το μυαλό… να το ελαφρύνω. Η απομόνωση που παρέχει ο προορισμός, βοηθά για μια μικρή αναγέννηση…

Ίσως κάποιοι να κατάλαβαν σε τι αναφέρομαι μιας και δεν είναι η πρώτη φορά που γράφω για το μέρος αυτό. Φεύγω και σας χαιρετώ λοιπόν. Ελπίζω να έχετε ένα πολύ όμορφο τετραήμερο είτε κάθεστε είτε όχι. Μα πριν φύγω λύστε μου την…

Απορία της Παρασκευής: Όταν οι καλόγεροι κάνουν παρέα, αποκαλούνται ακόμα «Μοναχοί»;

Η φωτογραφία είναι από το μέρος αυτό. Τα λουλούδια είναι μωβ κρίνα που έχω συναντήσει μόνο εκεί και λόγω των ημερών έχουν τη τιμητική τους!

Published in: on 21 Μαρτίου, 2008 at 09:19  Comments (45)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2008/03/21/fevgo/trackback/

RSS feed for comments on this post.

45 σχόλιαΣχολιάστε

  1. Καλά να περάσεις Αντώνη! Ελπίζω να σου κάνει και καλό καιρό να το ευχαριστηθείς ακόμα περισσότερο το τοπίο 😀 Φιλάκια!

  2. Πήγαινε να βρεις την δική σου εσωτερική Ιθάκη….., πάντως έχετε και κάποια τυχερά σας εσείς οι άνδρες μου που εγώ σας ζηλεύω πιστεύω να μαντεύω σωστά.

  3. Καλά να περάσεις!!
    Μακάρι να έφευγα κι εγώ αυτές τις μέρες όπως υπολόγιζα αλλά δε μας έκατσε…
    🙂

  4. Καλημέρα Αντώνιε!
    Κι εγώ διαβάζοντας την ανάρτησή σου κατάλαβα ό,τι ακριβώς και η «Ψυχή»… Είτε καταλάβαμε καλά, είτε όχι, να περάσεις καλά όπου πας! Αν δε, τελικά, πηγαίνεις στο Όρος, σε μακαρίζω διπλά, διότι κι εγώ θα ήθελα να το κάνω… (…ήδη έχουν περάσει κάποια χρόνια αφότου πήγα για τελευταία φορά…)
    Καλή επιστροφή!

  5. Πανέμορφα τα άνθη στην εικόνα σου Αντώνιε. Η αρμόνια των χρωμάτων τους μαγευτική … σαν χάδι ανοιξιάτικο που απλώνεται στις μελαγχολικές ψυχές… και έτσι όπως βλέπω τα μωβ τους πέταλα γυρισμένα προς τα έξω είναι σαν να θέλουν κι αυτά να φύγουν μαζί με σένα, σ’ ένα κόσμο αλλιώτικο, πιο αληθινό από το δικό μας… όπου σίγουρα η απομόνωση θα φέρει μια έστω μικρή αναγέννηση… Να περάσεις όμορφα!

  6. Να περασεις καλα!Σε μια εβδομαδα φευγω κι εγω,
    οποτε καταλαβαινω πως νιωθεις:)
    Υ.Γ:Ο καιρος χαλασε!:)

  7. Kαταλαβα νομίζω… το τοιχάκι στην φώτο με βοήθησε!! Κάπου το έχω ξαναδεί! 😉 η καλύτερη επιλογή πιστεύω… το έχω ανάγκη και γω σε αυτή τη φάση!! Ηρεμία και περισυλλογή… και βρήκες τον ιδανικό τόπο!! Να περάσεις τέλεια! Θέλω φωτο από άγριο κρινάκι αν βρεις πουθενά εκεί… χιχι!! Ζητάω πολλά??

  8. Μαρία
    Σε ευχαριστώ πολύ! :)
    Θα γίνει και μια ενδιάμεση στάση στα μέρη σου... και στο πήγαινε και στο έλα ;)

    Ψυχή
    χμ… ίσως έχεις δίκιο αλλά υπάρχουν και μέρη που κι εσείς μπορείτε να κάνετε το ίδιο. Άλλωστε εκεί που πάω τουλάχιστον σαν επισκέπτρια μπορείς να έρθεις ;)

    Bansheee
    Κι εμένα τελευταία στιγμή έγινε κατορθωτό!
    Υπομονή… τουλάχιστον θα ξεκουραστείς ;)

    Seagull
    Το Όρος δυστυχώς δεν έχω μπορέσει ακόμα να το επισκεφθώ παρά μόνο μέχρι τον την πύλη εισόδου στην Ουρανούπολη, όπου έμεινα να την κοιτάζω με δέος γνωρίζοντας τι υπάρχει πέρα από αυτήν…
    Είναι όμως μια παρόμοια κατάσταση αυτή που βιώνω στο συγκεκριμένο μοναστήρι που επισκέπτομαι…
    Καλά να περάσεις φίλε!

    Λουλούδι Χωρίς Άρωμα
    Είναι όπως ακριβώς το περιγράφεις αγαπητή…
    Όταν τα πάντα γύρω «χαμογελούν» απλά δε μπορείς να μείνεις αδιάφορος!
    Καλά να περάσεις κι εσύ!

    Kaveiros
    Η αναμονή είναι το καλύτερο όταν πρόκειται για ταξίδι!
    Όντως χάλασε! :) Θα είναι τέλεια!!!!

    Fira
    Δεν πιστεύω να έκανες σκονάκι από προηγούμενο post! ;) Λοιπόν έτσι και βρω το κρινάκι που θέλεις θα στο στείλω και επειδή δεν ζήτησε ς πολλά, ίσως σου φέρω και κάτι άλλο… θα δούμε… ;)

  9. καλη σου μερα αντωνιε!!! να περασεις δυο φορες καλυτερα και για μας που θα δουλευουμε τη δευτερα, ναι;;;

    και να γυρισεις με φωτογραφιες σαν αυτην εδω!

  10. Όχι!!! Δεν έκανα κανένα σκονάκι… τη μνήμη μου χρησιμοποιησα!! promise! χιχι!! Τι καλός που είσαι?? Και τιποτα να μην βρεις… η πρόθεση και μονο μετράει!! ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!!! ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!! ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ!!!! ΑΣΕ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΝΑ «ΠΕΤΑΞΕΙ» ΨΗΛΑ…..ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ!! Φιλιά!

  11. Να πας, ψυχή, μήπως και όταν γυρίσεις, μπορέσεις να βρεις τη θέση που λέγαμε στα χρώματα… «Καλό ταξίδι στα χρυσά σου παραμύθια…»

  12. Α χα βρίσκομαστε κοντά! Είμαι στην Πάτρα!Καλά να περάσεις!
    Οι μοναχοί όταν είναι παρέα είναι απλό λέγονται παρέα μοναχική….
    Καλό Σ-κ!

  13. Καλά να περάσεις! και
    με το καλό νμα γυρίσεις φρέσκος, ξεκούραστος και αναγεννημένος ψυχή τε και σώματι

    Φιλί και Γλαρένιες ακαλιές

  14. Kαλημέρα Αντώνιε, καλά να περάσεις 🙂 Καλό «»διαλογισμό»» φιλια περιμένουμε εντυπώσεις και φώτος:)

  15. καλημέρα ποιητά μου. Καλά να περάσεις και να γυρίσεις με φορτωμένες τινγκα τις μπαταρίες σου…
    ριτς

  16. καλα να περασεις!!

  17. Καλά να περάσεις. Καλό, υπέροχο τετραήμερο

  18. Μυρίζομαι ένα ανανεωτικό τετραήμερο στη Μολυβδοσκέπαστη. Να περάσεις υπέροχα!

  19. Τυχερέεεεε!!! Να περνάς καλά και σε περιμένουμε πίσω…! Νικητή και τροπαιούχο (που λέει ο λόγος)

    Μοναχοί? Αλλο μόνος άλλο μοναχός !! (Μπαμπινιώτης σελίδα….)
    φιλιά

  20. Καλά να περάσεις. Τέτοιες στιγμές, να μείνουμε λίγο με τον εαυτό μας σε ένα ας πούμε «ουδέτερο» περιβάλλον όλοι τις χρειαζόμαστε!
    Καλώς να μας γυρίσεις!

  21. Να περάσεις όμορφα Αντώνη , να ξεκουράσεις μυαλόι και σώμα σε τόπο αγαπημένο! Οτι καλύτερο δηλαδή!

    φιλιά πολλά

  22. Life Whispers
    Ήταν πολύ όμορφα...
    Βασικά δεν ήθελα να γυρίσω πίσω αν σου λέει κάτι αυτό!

    Fira
    Ο νους όπως σωστά έγραψες πέταξε τόσο ψηλά που λίγο έλειψε να χαθεί!
    Δυστυχώς ήταν νωρίς για ανθισμένα κρίνα :(
    Ελπίζω οι υπόλοιπες φώτο να σε αποζημιώσουν...
    Το Πάσχα όμως... θα έχεις έκπληξη ;)

    Madame De La Luna
    Μα είναι τόσο φωτεινά πλέον! :)
    Κάτι ήξερες...

    Άννα
    Πως πέρασες στην Πάτρα; Εγώ την είδα από απέναντι όταν γύριζα και.. έβρεχε!!! ;)

    Γλαρένια
    Ήταν τόσα πολλά που το σώμα δεν άντεχε και η ψυχή ήθελε κι άλλο! ;)
    Καλό σου βράδυ!!!

    Lock Heart
    Κάτι ετοιμάζω για αύριο ;)

    Ριτς
    Οι μπαταρίες γέμισαν και είναι για χρήση!
    Το ταξίδι της επαναφόρτισης ήταν... ονειρικό!

    kleopatrakleo
    Πέρασα πολύ καλά αγαπητή. Ελπίζω και εσύ!

    Alexis B
    Ήταν πολύ καλό. Ελπίζω να το επαναλάβω σύντομα;)

    Σα
    Χμμ… έχεις εξαιρετική "όσφρηση" :)
    Ήταν όντως έτσι!

    Γλυκοκέραση Ζουζούνα
    Ένοιωσα κι εγώ τυχερός όπως το λες!
    Πήγα κι εγώ να πάρω το λεξικό μα μου φάνηκε ακριβό ;)

    Radio Marconi
    Ήταν ευεργετικές αυτές οι μέρες. Το "ουδέτερο" αυτό περιβάλλον φαίνεται ότι έχει πάρει το μέρος μου! :)

    Θαλασσινή Ματιά
    Ποτέ δεν θα μου είναι αρκετός ο χρόνος εκεί, μα πέρασα πάρα πολύ όμορφα και στο σώμα και στο μυαλό ;)
    Φιλιά και καλό σου βράδυ!

  23. Υπεροχη και γαληνια φωτογραφια..

    Δεν ξερω ποιο μερος ειναι, αλλα ευχομαι ολοψυχα να περασεις υπεροχα εκει, να αναζωογονηθεις!!

    ΠΟλλα φιλια για μια υπεροχη Δευτερα στον προορισμο που αναζητουσες! 🙂

  24. Καλησπέρα! Εβρεχε αλλά ήταν ωραία!
    Είχα καλή παρέα! Εσύ;;;

  25. Δυο μέρες και πάλι σ/κ! Καλημέρα ανοιξιάτική Αντώνη με μια στάλα βροχούλας!

  26. VvampirellAa
    Ετοιμάζω σχετικό post για την Παρασκευή. Ήταν καταπληκτικά με όλες αυτές τις εναλλαγές του καιρού!
    Η αναζωογόνηση ήρθε τόσο όμορφα μέσα μου για άλλη μια φορά, χάρη στην πνευματική υγεία που συνάντησα εκεί...
    Ελπίζω να την έχω πιο συχνά! :)

    Άννα
    Κι εγώ το ίδιο! Πέρασα φανταστικά!

    Θαλασσινή
    Δυό μέρες μόνο! :) όπως τραγουδά και η Γαλάνη!
    Καλημέρα κι από μένα που μου αρέσουν τέτοιες ανοιξιάτικες μέρες! :)

  27. Δεν σου αρεσε αυτό με τους καλόγερους;

  28. Νομίζω ήταν η καλύτερη δυνατή απάντηση…!!!

  29. Καλημέρα Αντουάν…εγώ πάλι πριν απο λίγο πέρασα από την δουλειά σου!!! 🙂

  30. Καλημέρα Αντώνη!
    Κι εγώ τετραήμερο το έκανα, κι έφυγα σε κοντινά βουνά και λαγκάδια! Με έπιασε κι εμένα η άνοιξη κι έχω λυσσάξει! Οι 4 τοίχοι είναι αβάσταχτοι, και το μόνο που θέλω είναι να βοσκήσω στη φύση! Είναι τόσο υπέροχα ανθισμένα όλα.
    Τα φυτά σου είναι για την ακρίβεια Ίριδες. Το έχω δει σε κάποιες αυλές στα προάστεια της Αθήνας. Αν σου αρέσουν τόσο μπορείς να πας όταν θα έχουν μόνο φύλλα, μετά την άνθιση (γιατί αργότερα ξεραίνονται) και να βγάλεις κάποιους βολβούς. Σε μια μεγάλη γλάστρα θα σου ανθίζουν κάθε άνοιξη! Παλιά είχα βγάλει 2-3 βολβούς από κρινάκια της θάλασσας που φύτρωναν στην παραλία της Λούτσας! Τώρα πια έχουν εξαφανιστεί από την παραλία (οι πολιτισμένοι βλέπεις φρόντισαν να τα εξοντώσουν), αλλά ευδοκιμούν στο μπαλκόνι μου!

  31. Δεν πειράζει καλέ μου… αρκεί που το σκέφτηκες!!! Αναμένω τις photos!!! Φιλιά!

  32. Ωραίο να μπορεί κανείς να ξεφεύγει για λίγο.. να αλλάζει παραστάσεις και να εστιάζει σ’αυτά που γίνονται μέσα αντί για τριγύρω του..Χαίρομαι που πέρασες καλά!

  33. Βρε Αντώνη γύρνα πίσωωωω. Ετσι λέει το πόστ. Το ξέρω ότι γύρισες….

  34. Manos S.
    Τελικά εσύ περνάς περισσότερες φορές από τη δουλειά μου απ'ότι εγώ! :)

    Mary S.
    Δηλαδή θα ερχόμαστε για μπάνιο στο μπαλκόνι σου για να τα δούμε; ;)
    Δεν ήξερα ότι λέγονται ίριδες! Πολύ καλή πληροφορία!

    Fira
    Αν όλα πάνε καλά, αύριο θα τις αναρτήσω ;)

    Mariel
    Όπως ακριβώς το περιέγραψες έγινε!
    Πραγματικά πολύ εύστοχο...
    Ελπίζω να μπορώ να συνεχίσω την ίδια εστίαση και ζώντας στην πόλη.
    Καλή σου μέρα!

    Άννα
    Τι κι αν γύρισα; Ακόμα νοιώθω χαμένος στις μέρες που έλειπα! Το μυαλό δεν έχει γυρίσει ακόμα, μα το νέο post θα είναι έτοιμο αύριο ;)
    Υπομονή βρε κούκλα!

  35. Ψιτ, να σου πω, ποστ με το «πως πέρασα στην blog συνάντηση» δεν θα γράψεις? Ετσι θα με αφήσεις, χωρίς δώρο???? Χμμμμ, είπαμε, πήγες, πέρασες καλά, γύρισες μα άφησες το μυαλό σου εκεί…. εγω τίποταααααααααααα? Μπου χου χου χου χου χου !! και κλαίω και άσχημα….

  36. Ευχαρίστως να έρθετε για μπάνιο! Μαζί με τα περιστεράκια θα κάνετε κι εσείς το πλάτς πλιτς σας!
    Έχω φωτογραφίες να σου στείλω, αλλά θέλουν σκάρισμα. Θα δω από εβδομάδα.

  37. μμμ μάλον δεν γύρισες εντελώς ακόμα!!
    Φιλιά 🙂

  38. θα περιμένουμε τις φωτο 🙂

  39. Καλά με το κούκλα με έστειλες. Δεν με ξέρεις πώς το ξέρεις;;;;
    Και εδώ κολάει το τραγούδι….
    Αφιερωμένο….
    http://uk.youtube.com/watch?v=fkk7RG4xTL8&feature=related

  40. Ελπίζω να σου αρέσει….

  41. Γύρισες; Πώς πέρασες;

  42. Γλυκοκέραση Ζουζούνα
    Μην κλαις!!! Δεν σε έχω ξεχάσει! Απλά όπως πρόσεξες έλειπα κι ας γύρισα από το τετραήμερο! Από Δευτέρα θα έχεις το δώρο σου. :)

    Mary S.
    Ελπίζω να μου δώσεις τα πνευματικά δικαιώματα για να αναρτήσω κάποιες και εδώ ;)

    Θαλασσινή
    Δίκιο έχεις… Είναι όμορφα εκεί που «είμαι» ;)

    Road Artist
    Δυστυχώς δεν έχω όλες τις φώτο ακόμα και το νέο post έχει μόνο μερικές από αυτές…

    Άννα
    Γέλασα πολύ με αυτό! :)
    Καλά τόσο πολύ σε πείραξε το κούκλα; Τς τς τα! :)

    Σοφία
    Ότι και να γράψω είναι λίγο.
    Τα περισσότερα τα ζεις βαθιά μέσα και δεν είναι εύκολο να τα περιγράψεις!

  43. Οχι αλλά έπεσες μέσα… Ετσι μου λένε…:)

  44. οκ!!!!
    θα το υιοθετήσω τότε…
    Αφού στο λένε άλλοι να στο λέμε και εμείς!!! 🙂

  45. Αν υπάρχει παράδεισος έτσι τον φαντάζομαι.

    Αυτά τα νωβ κρίνα… αναμνήσεις μου ξυπνούν, στην ξερή αυλή με το χρόνων ατσάπιστο χώμα αυτά κάθε άνοιξη με αναπάντεχη συνέπεια ανθίζανε και μου φανερώνανε μυριάδες μυστικά.

    Πάντα ένοιωθα ευτυχισμένη που γεννήθηκα γυναίκα, οι μοναδικές στιγμές που έχω επιθυμήσει να ήμουν άντρας είναι μόνο για επισκεφτώ αυτό το ιερό μέρος που πας.


Σχολιάστε

