Καναπέδες και πολυθρόνες για… «εκλεκτούς»!

kanapes-me-fidia.jpgkanapes-me-karvouno.jpgkanapes-me-avga.jpgkanapes-me-kaktos.jpg

.

Μια σειρά από πολυθρόνες και καναπέδες αναπαυτικούς μόνο για εκείνους που «συμπαθείτε» πολύ! Κάποιοι τους κατασκεύασαν για τις πεθερές και κάποιοι άλλοι πιο extreme τις αφιέρωσαν στον/στην σύντροφό τους.

Εσείς ποιόν θα βάζατε να κάτσει και που;

Η Απορία της Παρασκευής: Έχει δει κανείς άσπρα μεσάνυχτα?

Published in: on 4 Απρίλιος, 2008 at 09:41  30 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2008/04/04/kanapedes-kai-polithrones/trackback/

RSS feed for comments on this post.

30 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. αυτός με τα αβγά δεν ξέρω σε τι χρησιμεύει! 🙂
    εγώ αν δω καναπέ αυτό τον καιρό ξαπλώνω και δεν υπολογίζω τι έχει επάνω! (λόγο δουλειάς)
    αυτός με τα φίδια πάντως είναι φοβερός και φαντάζομαι θα είναι και ο πιο χρήσιμος 😉

    όσο για την απορία σου νομίζω εσύ έχεις εμπειρία
    μετά το ταξιδάκι σου στο μοναστήρι!
    κάτι τέτοιες στιγμές μας βλέπουμε όλοι άσπρα μεσάνυχτα

    καλό σου σαββατοκύριακο

  2. να βαλω εναν πρωην προισταμενο μου???

    οσο για την απορια… λοιπον ναι!!! υπαρχουν και ασπρα και κιτρινα και μωβ… εξαρταται βεβαια σε πιο ουισκι βρισκεσαι 1ο, 2ο, 3ο…

    καλημερα 🙂

  3. α καλα αμα ψαξω θα αναφερω τουλαχιστον 8 ατομα που θα εβαζα να κατσουν στον τελευταιο καναπε!!

    πολυ ωραια ιδεα παρεμπιπτοντως!

    καλο ΣΚ αντωνιε!

  4. Φυσικά και υπάρχουν άσπρα μεσάνυχτα!
    Στον Αρκτικό Κύκλο και εντεύθεν 😉

  5. Και βέβαια υπάρχουν άσπρα μεσάνυχτα. Τις Λευκές Νύχτες στις χώρες του Αρκτικού Κύκλου…. Ο καναπές με τα φίδια είναι πολύ spooky!!!!

  6. Δεν πιστεύω να είσαι παραξηγησιάρης; και χωρίς χιούμορ γιατί αν ναι τότε σε περιμένει η πολυθρόνα με τους κάκτους. Καλό Σαββατοκύριακο να περάσεις.

  7. Ουδέν σχόλιον για τους καναπέδε….
    Για την απορία. Ναι. Στην ΣΟυηδία στις 12 τα μεσάνυχτα το καλοκαίρι (τους) είναι μέρα ! ΧΙ ΧΙ ΧΙ Καλό ΣΚ, καλό μου !!!

  8. Melomenos
    Κι εγώ που νόμιζα πως πιο χρήσιμη είναι η πολυθρόνα-θράκα! :)
    Πάντως στην εξήγηση για τα άσπρα μεσάνυχτα έδωσες την καλύτερη ερμηνεία. Είναι όλα πιο φωτεινά σε τέτοιους τόπους… ακόμα και τα σκοτάδια!
    Καλό σ/κ φίλε

    Purple
    Όσους θέλεις. Άλλωστε έχει θέση για πολλούς. Δεν πιστεύω να πέρναγες τον ίδιο από όλες τις θέσεις! :)
    Πάντως είναι αλήθεια ότι με το αλκοόλ όλοι έχουμε κάποια στιγμή είδαμε μεσάνυχτα το ουράνιο τόξο! :)
    Καλησπέρα!

    Life Whispers
    Απ’ότι κατάλαβα υπάρχει ουρά σε αυτούς που σε πίκραναν ε;
    Ελπίζω μην σε κουράζουν τα poke και με στείλεις κι εμένα σε κάνα καναπέ!! :)
    Καλό σ/κ και σε σένα Life

    An-Lu
    Δεν το είχα σκεφτεί! Δίκιο έχεις

    VK
    Ένα ταξιδάκι στη Γροιλανδία τότε για να τα δούμε και από κοντά και έναν καναπέ αλά Indiana Jones ;)

    Ψυχή
    Εγώ παρεξηγησιάρης; Επειδή παρεξηγήθηκα που θεώρησες ότι παρεξηγούμαι εύκολα (xixixi), έχω κι εγώ μια καρέκλα δώρο για σένα… ηλεκτρική! χεχεχε ;)

    Γλυκοκέραση Ζουζούνα
    Πω πω… καύσωνας δηλαδή όλη τη μέρα ε; Και γιατί έρχονται εδώ για να μαυρίσουν… τς τς τς. Περίεργοι λαοί! :)

  9. Πάντως η απορία ήταν αν έχετε δει άσπρα μεσάνυχτα και όχι για το που υπάρχουν αναφορές ότι εθεάθησαν! 🙂
    Ο Melomenos όμως και η Purple έδωσαν λογικά επιχειρήματα που μου απέδειξαν ότι έχω κι εγώ δει αυτό το σπάνιο φαινόμενο 😉

  10. τελεις φωτογραφιες…για ακομη μια φορα…εγω θα εβαζα εναν καθηγητη μου απο τη σχολη…να κατσει σε ολους!
    συμφωνω απολυτα με Purple…καλο βραδυ….

  11. Θα διάλεγα αυτόν με τα αυγά και θα καθόμουν στο τραπεζάκι!!!!
    Μα καλά όλο κακόγουστα έπιπλα έχεις στο σπίτι;
    Ασπρα Μεσανυχτα!!!! μμμμμ να σκεφτώ!!!
    Μα βέβαια αυτό που θα θελά μια μέρα να ζήσω….
    Πρωτοχρονιά με χιόνια!!!!

  12. Λοιπόν διαλέγω τον ΚΑΚΤΟ…έχω πολλούς να τους βάλω να κάτσουν εκεί να μάλιστα να τους κεράσω το κώνιο:) με χαμόγελο χα χα χα χα «»κακιες»» 😛 🙂 ;)…

    Πραγματικά πάντως απο στυλ σκίζουν!…

    Για την απορία: Τα μεσάνυχτα όλο μαύρα θα ειναι

  13. Ελπίζω αν ποτέ σε επισκεφτούμε (λέμε τώρα), να μη μας βάλεις να καθήσουμε σ’ αυτούς τους τόσο αναπαυτικούς καανπέδες… Χα χα χα. ΄Οσο για την ερώτηση σου, όλο και κάποιος/α υποψήφιος/α υπάρχει.

    Έχεις πρόσκληση για παιχνίδι. Αν σου κάνει κέφι βέβαια… Καλημέρα σου!

  14. Kleopatrakleo
    Φαντάζομαι τι ταλαιπωρία που τράβηξες στη σχολή… νομίζω υπάρχουν πολλοί με απωθημένα για καθηγητή τους! :)
    Καλημέρα!

    Άννα
    Θα καθόσουν στο τραπεζάκι για να λερωθείς κι εσύ με τα αυγά που θα έσπαζαν; ;)
    Τα έπιπλα του σπιτιού μου είναι χειρότερα... απλά δεν τα φωτογράφισα!!!

    Lock Heart
    Εσύ το προχώρησες!! Να τους αποτελειώσεις θέλεις :)

    Madame De La Luna
    Μη σε νοιάζει και θα είναι πιο αναπαυτικοί… μπορεί να μην ξεκολλάτε κιόλας! :)
    Τελικά σε κανέναν δεν θα ήταν άχρηστοι οι καναπέδες αυτοί. Όλοι έχετε κάποιον που θα τους τιμούσε!
    Έρχομαι να δω την πρόσκληση ;)

  15. Να σου πώ, εγώ σαν κοιλιόδουλος θα έπερνα αυτόν με τα αυγά γιά να φτιάξω την μεγαλήτερη ομελέτα του κόσμου και να την ΦΑΩ
    Καλό Σ/Κ

  16. χαχαχα!!! Μόνο εσύ θα το σκεφτόσουν αυτό...
    Αλλά βρε
    Αλέξη μόνος σου;;;

  17. Να σου πω την αληθεια,πολλοι ειναι αυτοι που θα επρεπε να κατσουν και κανενας που να θελω* δε βαριεσαι φιλε μου ο θεος ειναι μεγαλος!

  18. Ξεκινμώ από την απορία…
    Μήπως είναι ….για και από τα οποία ξημερώνει η «άσπρη μέρα»;

    Στον καναπέ με τις φλόγες κανέναν..τί πιο εύκολο να τιναχτεί επάνω και να φύγει.
    Τα φίδια αν δε δαγκώνουν…δε λέει
    Τα αυγά το πολύ πολύ να τον λερώσουν
    Ο..κακτοειδής όμως που στην πλάτη έχει φύλλα φραγκοσυκιάς…(ξέρεις πώς πονάνε τα διαολεμένα;)
    Σ’ αυτόν λοιπόν, ούτε τον εχθρό μου.
    Αν υπάρχει Δίκαιος Κριτής, ας τον δικάσει Εκείνος…

    Φιλί και Γλαρένιεςαγκαλιές

  19. Χμμμ έχω υπόψην μου 1-2 άτομα στη δουλειά που ευχαρίστως θα τους έβαζα να κάτσουν στον καναπέ με τα αυγά χεχε 😀

  20. Καλημέρα και καλή βδομάδα έχεις προσκληση 🙂 φιλια :)!

  21. Kaveiros
    Πολύ σωστός! Ακολουθείς την επάνω δεξιά "συμβουλή"...
    Να δούμε στο τέλος ποια θέση αρμόζει σε εμάς σε αυτά τα καθίσματα!!

    Γλαρένια
    «Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω» λες κι εσύ και πολύ σωστά κάνεις. Μπορεί οι καναπέδες να φτιάχτηκαν για εμάς!
    Ακόμα όμως δεν κατάλαβα τι είναι τα ....για που φέρνουν "άσπρα" μεσάνυχτα!

    Σοφία
    Ίσως να προτιμούσες να τους τα πετάξεις όπως είναι με τις καρτέλες! :)

    Lock Heart
    Καλημέρα φίλε... έρχομαι να δω.

  22. Το «μαγειρεύω» το χαϊκού. Δεν το ξέχασα! Καλημέρα και καλή βδομάδα.
    Υ. Σ. Αν βολευτώ στους καναπέδες σου, κάηκες!

  23. Αποκλείεται να είναι χειρότερα! Χιούμορ έκανα….

  24. Στην ηλεκτρική; μια και κάτω δηλαδή, ούτε λίγο ρόδισμα τι βάρβαρα αισθήματα που έχεις Αντώνιε κρίμα!!! Γι αυτό και εγώ σου εύχομαι μια κακτοειδή εβδομάδα χιχιχι.

  25. Madame De La Luna
    Μην το βιαστείς το Χαϊκού... όποτε μπορείς!
    Λες τελικά να προτιμήσω τα πιο πάνω έπιπλα για σένα; Μου έβαλες δίλλημα... Να καώ ή να σε κάψω; ;)
    Καλή σου μέρα Madame

    Άννα
    Κι εγώ χιούμορ έκανα βρε κοπελιά! Είναι δυνατόν να έχω χειρότερα έπιπλα από αυτά; Εξαρτάται βέβαια τα γούστα!
    Καλημέρα ;)

    Ψυχή
    Εγώ φταίω που σκέφτομαι να μην υποφέρεις πολύ;
    Για το ρόδισμα μην ανησυχείς. Μπορούμε να το κανονίσουμε ανάλογα τα volt...
    Θα προτιμούσες να καθήσεις μαζί μου στον κάκτο;
    Σου εύχομαι κι εγώ λοιπόν μια όμορφα ηλεκτρισμένη εβδομάδα! :)

  26. Kαλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!!!
    Εγω θα διάλεγα τον καναπέ απο κάρβουνο…να καθήσω κάποιον!!
    Οσο για «τα άσπρα μεσάνυχτα» μα και βέβαια υπάρχουν..Εγώ εκτός απο «άσπρα» εχω δεί και «ρόζ» και «κόκκινα»!!!!:)

  27. Τι μου θύμισες με τον τελευταίο καναπέ Αντώνιε! Είχα την ατυχία να ταξιδέψω την περασμένη βδομάδα για επαγγελματικούς λόγους μαζί με την Προϊσταμένη μου, η οποία δεν αντέχεται, στο πιο γοητευτικό νησί της Μεσογείου τη Μάλτα, με τους αμέτρητους φυσικούς παράδεισους και τις αμέτρητες φραγκοσυκιές… Αγόρασα λικέρ από φραγκόσυκο, μαρμέλαδα από φραγκόσυκο…αν γνώριζα ότι φτιάχνουν και καναπέδες από φραγκοσυκιές πολύ ευχαρίστως θα της χάριζα έναν γιατί για μια βδομάδα μου έσπασε τα νεύρα και όχι μόνον…
    Καλό μήνα και καλή βδομάδα!

  28. Δανάη
    Νομίζω ότι είναι και ο πιο εντυπωσιακός! Εμένα τουλάχιστον σαν "χρώματα" αυτόν θα διάλεγα! :)
    Ώστε έχεις δει κι εσύ το ουράνιο τόξο τη νύχτα ε; ;)
    Καλημέρα!

    Λουλούδι Χωρίς Άρωμα
    Το κατάλαβα ότι θα πήγαινε συστημένο σε εκείνη μιας και εξοικειώθηκες με τα φραγκόσυκα στην Μάλτα!
    Ελπίζω κατά τα άλλα να πέρασες όμορφα... και μακρυά από κάθε είδους αγκάθια! :)
    Καλή εβδομάδα και σε σένα...

  29. Τι να πω, με καλυψαν οσοι μιλισαν! Παντως ειναι οι πιο ιδανικοι σε αυτο το ειδος καναπεδων για την απλη και αργη εκδικιση,ακομα μην πω ακομα και διασκεδαστικο θεαμα…για αυτους που «ΜΑΣ ΑΓΑΠΙΣΑΝ ή ΑΓΑΠΙΣΑΜΕ» (βασικα σε οσους μας ταλαιπωρισαν οικτρα)
    ΑΦΙΕΡΟΜΕΝΟ ΜΕ ΑΓΑΠΗ
    😀

  30. teleia pos ta kanate auta me ta fidia tous kaktous kai ta karbouna me ta auga pereiergo ta fidia san kakakia einai


Σχολιάστε

