Η ομορφιά ενός ταξιδιού!

Τις μέρες που έλειψα για Πάσχα και πρωτομαγιά βρέθηκα στην Ήπειρο και στην Πελοπόννησο. Μαγικές οι μέρες του Πάσχα στο μοναστήρι. Μεγάλη Παρασκευή έβρεχε όλη μέρα. Είχαμε απελπιστεί για το πως θα γίνει η περιφορά του επιταφίου. Μα οι μοναχοί δεν ανησυχούσαν. Έχει ξαναγίνει μου έλεγαν… Και όντως έτσι έγινε… Η βροχή σταμάτησε για δυό ώρες, όσο χρειαζόταν για να έρθει ο κόσμος στο μοναστήρι και να γίνει η περιφορά. Μόλις ο κόσμος έφυγε, η βροχή ξεκίνησε μέχρι το πρωί του Μ.Σαββάτου!!! Οι γύρω κορφές το πρωί ήταν χιονισμένες! Στην φωτογραφία κάτω είναι ο ναός της μονής.

Από τον περίβολο

Τα περσινά μωβ λουλουδάκια είχαν ξανανθίσει. Κάθε νύχτα γύρω στις 12 άρχιζαν τα αηδόνια να κελαηδούν… Έχετε ακούσει ποτέ αηδόνι; Ήταν η πρώτη φορά που συγκινήθηκα με το κελάηδισμα του αηδονιού; Κανένα βράδυ δεν παρέλειψε να με νανουρίσει, ακόμα κι όταν έβρεχε!

Το γεφύρι της Κόνιτσας

Το πιο καθαρό ποτάμι της Ευρώπης. Ο Βοιδομάτης.

Γεφύρι στον Βοιδομάτη.

Επέστρεψα λοιπόν αλλά όχι κατευθείαν στην Αθήνα. Είχα κάποιες μέρες ακόμα και έμεινα στο Ξυλόκαστρο. Πήγα και μια βόλτα μέχρι την Στυμφαλία μιας και δεν την είχα δει. Στη φωτογραφία φαίνεται ένα μόνο μέρος της μεγάλης αυτής λίμνης.

Δεν γινόταν να μην πάω στη θάλασσα αφού ο καιρός ήταν αρκετά ζεστός τις μέρες της πρωτομαγιάς Στη φωτογραφία είναι η παραλία του Πευκιά… 50 μέτρα από το σπίτι 😉

Και βέβαια φτιάξαμε και στεφάνι! Ευτυχώς εκτός από τον Πευκιά διαθέσιμες ήταν και οι αυλές των σπιτιών! 🙂

Με τις λίγες αυτές εικόνες πήρατε μια ιδέα για την ομορφιά που υπήρχε στη φύση. Την άλλη ομορφιά που έζησα στο μοναστήρι, την πνευματική, απλά δεν μπορώ να την περιγράψω…

Καλημέρα! 🙂

Published in: on 7 Μαΐου, 2008 at 09:30  Comments (27)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2008/05/07/i-omorfia-enos-allou-taxidiou/trackback/

RSS feed for comments on this post.

27 σχόλιαΣχολιάστε

  1. Καλημέρα e-bro,

    Τι να πω …εσυ πήγες και έμεινες στο παράδεισο ..:)!

    καταπληκτικά όλα οι φώτος και γενικά αυτό το γιορτινό πνευματικό ταξίδι όλα τα λεφτα..:)

    Ευχομαι κάποια στιγμή να πάμε παρέα σε κάποια μοναστική κοινότητα 🙂

    Να είσαι καλα πάντα τέτοια πνευμετικά ταξίδια 🙂

  2. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες από το Πάσχα και την Πρωτομαγιά. Ο Βοϊδομάτης απίστευτος – τι τέλειο χρώμα είναι αυτό; Σου εύχομαι τα ίδια και καλύτερα του χρόνου! Χριστός Ανέστη!

  3. Χριστός Ανέστη, Αντώνιε!
    Πάντα τέτοια, με υγεία και πνευματική πρόοδο…
    …σε όλους μας…

  4. Είναι απίστευτη η ομορφιά της ελληνικής φύσης!Κρίμα που καμιά φορά δεν εκτιμάμε τι θυσαυρούς έχουμε.
    Τελοσπάντων είσαι πολύ τυχερός Αντώνη που δεν χάνεις τέτοιες ευκαιρίες για εξορμήσεις στο φυσικό πλούτο της χώρα μας.
    Καλημέρα σε όλους!

  5. Αντώνη χρόνια πολλά!
    Μία φορά μόνο έχω πάει σε μοναστήρι για τον επιτάφιο και ήταν η πιο κατανυκτική μέρα της ζωής μου!
    Να είσαι καλά και να μπορείς πάντα να κάνεις τέτοια όμορφα ταξίδια!

  6. Καποια πραγματα, δε περιγραφονται!

  7. Εκείνο το τυρκουάζ του Βοϊδομάτη είναι όνειρο.
    Αλλά και όλες οι φωτογραφίες. Πάντα τέτοια σου εύχομαι 😉

  8. Όμορφαααααααα!!!!!
    Ο Βοϊδομάτης κατάσχεται πάραυτα! Είναι ο αγαπημένος μου ποταμός!
    😉

  9. Χριστός Ανέστη Αντώνιε,
    Τι ποιο μαγικό από το να γευτείς Ανάσταση κι ανάταση ψυχής σε τέτοια μέρη.Την Ήπειρο την υπεραγαπώ κι εγώ (αυτά τα παγωμένα νερά δεν ξεχνιούνται, ειδικά εν μέσω καύσωνα).Ποιό μοναστήρι επισκέφτηκες?Γνωρίζω για τη Μονή Στομίου την οποία δεν έχω δει ακόμη από κοντά. Δεν ξέρω αν πήγες πεζοπορώντας την περίφημη κατάβαση από καταφύγιο Αστράκας..μου χουν για τη διαδρομή αυτή.
    Ο τόπος μας ευλογημένος (κι εμείς χωρίς ντροπή τον χαραμίζουμε μέρα με τη μέρα).Εγώ «πέταξα» για λίγο προς νότια Πίνδο κι ακόμη να γυρίσω.
    Ευχές σ’όλη την παρέα

  10. Καλα με τρελανες που λενε..
    Από Ηπειρο και φυσικα ξερω ολα εκεινα τα μερη ειναι ο αντρας μου, και απο Στυμφαλία η μητέρα μου.
    Το Πασχα μαλιστα ήμουν εκει στο σπιτι του αδερφου μου.
    Την Κυριακή του Πασχα!

  11. αυτο μαλιστα!αυτο ειναι ΟΝΤΩΣ περιγραφη!!
    καλησπερα αντωνιε!

  12. Oλα είναι υπέροχα!
    και η εσωτερική γαλήνη που χαρίζουν αυτού του είδους τα ταξίδια ΑΝΕΚΤΙΜΙΤΗ.
    Να Ξαναπάς!

  13. Πανέμορφες εικόνες…τις χάζευα για ώρα…τι να πω; Κατάφερες πάλι να μας ταξιδέψεις στις απέραντες φυσικές ομορφιές… Ειλικρινά κοιτάζοντας τις φωτογραφίες σου σκέφτηκα πόσο πολύ θα πρέπει να μας αγαπάει όλους ο Δημιουργός για να μας χαρίσει αυτό τον «παράδεισο» εδώ, στη γη… και αναρωτιέμαι τι έχω κάνει για να μου χαριστεί τόσο απλόχερα αυτός ο παράδεισος; Χριστός Ανέστη, Αντώνιε και καλό μήνα να έχουμε!

  14. Πολύ όμορφο πόστ! Μοιάζει σαν να επισκέφθηκες τον παράδεισο…
    Χαίρομαι για σένα!!!!

  15. πραγματικά πολύ όμορφα τα ταξιδάκια σου!
    αυτές οι γωνιές είναι που ακόμα μας δίνουν δύναμη
    καλό σου βράδυ

  16. Lock Heart
    Θα το κανονίσουμε αυτό όπως το έχουμε πει και μετά θα περιμένω να γράψεις και τις δικές σου εντυπώσεις ;)

    Σοφία
    Αληθώς Ανέστη!
    Σε ευχαριστώ Σοφάκι! Άντε να έρθεις κι εσύ να τα δεις από κοντά… ;)

    Seagull
    Αληθώς Ανέστη φίλε μου… Η ευχή σου και δική μου ευχή!

    Ρεγγίνα
    Είναι αλήθεια ότι η Ελλάδα μπορεί να μας εκπλήξει με αυτά που έχει μα δεν τα γνωρίζουμε. Ειδικά η Ήπειρος, χωρίς να είναι τόπος δικός μου, τον θεωρώ πολύ δικό… Ευκαιρίες που λες, προσπαθώ να μην χάνω, μα και όσο γίνεται να τις δημιουργώ! ;)

    Νεραϊδόσκονη
    Είναι πράγματι πολύ όμορφα. Είναι η τρίτη χρονιά που κάνω Πάσχα στο μοναστήρι αυτό και είναι όλα κατανυκτικά και μυστηριακά όπως κι εσύ λες…
    Χρόνια Πολλά και σε σένα Νεραϊδόσκονη!

    Melomenos 1
    Μένουν μέσα και μας κάνουν να νοιώθουμε υπέροχα…

    Despina K
    Τα χρώματά του αλλάζουν εντυπωσιακά σε όλη του τη διαδρομή μέχρι να ενωθεί με τον Αωό. Περπατάς μαζί του και σε κάθε γύρισμα βλέπεις και κάτι διαφορετικό. Είναι πανέμορφος...

    An-Lu
    Είναι εκπληκτικός! Νόμιζα πως θα είχα την αποκλειστικότητα!!! Τελικά τι θα φέρεις από το Αραράτ; ;)

    Mountain Lover
    Αληθώς Ανέστη αδελφέ! Την ίδια αγάπη έχω κι εγώ για την Ήπειρο κι ας μην είμαι από εκεί. Ήμουν στο μοναστήρι της Παναγίας της Μολυβδοσκέπαστης, 17 χλμ από την Κόνιτσα προς Αλβανία. Κοντά στο Μπουραζάνι αν έχεις υπόψη. Τη Μονή Στομίου την επισκέφθηκα πρώτη φορά πριν ενάμιση μήνα και θα βρεις σχετικά με την επίσκεψή μου αυτή, εδώ https://adonios.wordpress.com/2008/03/28/
    Πάντως κι εγώ που γύρισα, ακόμα εκεί είμαι!
    Καλό σου βράδυ..

    Μαρία Νικολάου
    Ε, άμα τα ξέρεις τα μέρη αυτά, θα καταλάβεις αν σου πω ότι τη μέρα που πήγαμε, τσακίσαμε το γουρουνόπουλο του «Τριαντάφυλλου» ;)
    Ώστε ήσουν κι εσύ εκεί ε;

    Life Whispers
    Χαίρομαι που εγκρίνεις. Εσύ ήσουν η αιτία για όλο αυτό! :)
    Καλησπέρα μικρή!

    Rodoula-Kelly
    Κυρίως αυτή Ροδούλα! Μια εσωτερική γαλήνη που τόσο εύκολα και απλόχερα μας δίνεται σε τόπους τέτοιους! Ευτυχώς μένει και λίγη σαν επιστρέφουμε πίσω…
    Μα η ανάγκη για να ξαναπάω είναι κάθε φορά και πιο μεγάλη! Και θα ξαναπάω! :)

    Λουλούδι Χωρίς Άρωμα
    Και δεν περιορίζεται μόνο στις φυσικές ομορφιές, αλλά και στις πνευματικές. Μια πρόγευση του Παράδεισου σε όλα τα επίπεδα. Τα αισθητικά, τα συναισθηματικά και τα πνευματικά… και κάθε φορά είναι σαν να τα βιώνεις για πρώτη φορά! Αληθώς Ανέστη αγαπητό Λουλούδι. Καλό μήνα και σε σένα!

    Άννα
    Κι εγώ έτσι νοιώθω εκεί… καμία φορά από αυτές που γύρισα πίσω δεν ήθελα να το κάνω… Πάντα φεύγω επειδή πρέπει και όχι επειδή το θέλω!

    Melomenos 2
    Και ευτυχώς δεν χάνουν ποτέ τη δική τους, όση κι αν πάρουμε μαζί μας! ;) Καλό βράδυ!

  17. Xαχα …. μα ολοι εκει πανε Αντώνη μου!!! 🙂

  18. Σε νοιώθω γεμάτο από εικόνες, συναισθήματα, μυρωδιές και χαίρομαι πολύ.
    Να σαι καλά και του χρόνου!!!

    Καλημέρα

  19. Απλα τελειο!

  20. Καλημέρα,
    χάρηκα που διάβασα ότι πέρασες ωραία στα μέρη μας…Τα λέω μέρη μας γιατι είμαι Ηπειρώτισσα και έχω μια σχέση ερωτική με τα μέρη αυτά στα οποία μεγάλωσα, μένω και ελπίζω να μείνουν και τα παιδιά μου. Στην Κόνιτσα έχω πάει πολλές φορές κάνοντας εκδρομή με τα σχολεία που διδάσκω, γιατί έχουν ένα υπέροχο και πολύ δραστήριο ΚΠΕ(κέντρο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης), όπου και τα παιδιά μυούνται στη μαγεία της φύσης.
    Επειδή διάβασα ότι σου αρέσουν τα μοναστήρια, θα είχα να σου προτείνω να επισκεφτείς το μοναστήρι της Παναγίας Τσούκας-έχει φοβερό φυσικό περιβάλλον-και το μοναστήρι του Προφήτη Ηλία στα Φλάμπουρα της Πρέβεζας, όπου έχει εκπληκτικούς μοναχούς για κουβεντούλα και ψυχική ανάταση.
    Keep travelling

  21. Αχ, μύρισε ο αέρας μου θάλασσα και… πεύκο. Τυχερέ! Όλο ταξιδάκια μου είσαι. Καλημέρα γαλανή…

  22. Μαρία Νικολάου
    Κι εγώ συστημένος πήγα! :)

    Σταλαγματιά
    Όπως ακριβώς το νοιώθεις είναι… Κι εσύ να περνάς καλά… Καλή σου μέρα!

    Kaveiros
    Πραγματικά!

    Κάτια
    Την σχέση που ανέπτυξες με την Ήπειρο μιας και ζεις εκεί, προσπαθώ κι εγώ να έχω πηγαίνοντας συχνά και όποτε βρω ευκαιρία έστω και για λίγες μέρες… Σωστά διάβασες ότι μου αρέσουν τα μοναστήρια και χαίρομαι που μου προτείνεις αυτά τα δύο. Ειδικά για τον Προφήτη Ηλία στα Φλάμπουρα, να αναφέρω ότι μου έχει πει και ο μοναχός Ευφρόσυνος από τη Μολυβδοσκέπαστη αφού εκεί είναι μονάζει ο αδερφός του! Σε ευχαριστώ για τις προτάσεις. Ελπίζω να καταφέρω να πάω και εκεί.
    Καλή σου μέρα και καλό σαββατοκύριακο

    Madame De La Luna
    Αυτές οι χαρές έμειναν… Η χαρά της αναμονής και η χαρά της ανάμνησης! Κι αν είναι πολύ δυνατές, τότε όπως λες μυρίζουν θάλασσα και πεύκο! :)
    Καλημέρα και σε σένα Madame!

  23. Κάθε ταξίδι ένα όνειρο…
    Κάθε ταξίδι προσμονή.
    Κάθε ταξίδι ελπίδα.
    Κάθε ταξίδι προσδοκία.
    Κάθε ταξίδι αναγέννηση.
    *************************************

    Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
    να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
    γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
    Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
    τον θυμωμένο Ποσειδώνα μη φοβάσαι,
    τέτοια στον δρόμο σου ποτέ σου δεν θα βρεις,
    αν μεν’ η σκέψις σου υψηλή, αν εκλεκτή
    συγκίνησις το πνεύμα και το σώμα σου αγγίζει.
    Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
    τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
    αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
    αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
    Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος.
    Πολλά τα καλοκαιρινά πρωϊά να είναι
    που με τι ευχαρίστησι, με τι χαρά
    θα μπαίνεις σε λιμένας πρωτοειδωμένους,
    να σταματήσεις σ’ εμπορεία Φοινικικά,
    και τες καλές πραγμάτειες ν’ αποκτήσεις,
    σεντέφια και κοράλλια, κεχριμπάρια κ’ έβενους,
    και ηδονικά μυρωδικά κάθε λογής,
    όσο μπορείς πιο άφθονα ηδονικά μυρωδικά,
    σε πόλεις Αιγυπτιακές πολλές να πας,
    να μάθεις και να μάθεις απ’ τους σπουδασμένους.
    Πάντα στον νου σου νάχεις την Ιθάκη.
    Το φθάσιμον εκεί ειν’ ο προορισμός σου.
    Αλλά μη βιάζεις το ταξείδι διόλου.
    Καλλίτερα χρόνια πολλά να διαρκέσει
    και γέρος πια ν’ αράξεις στο νησί,
    πλούσιος με όσα κέρδισες στο δρόμο,
    μη προσδοκώντας πλούτη να σε δώσει η Ιθάκη.
    Η Ιθάκη σ’έδωσε τ’ ωραίο ταξείδι.
    Χωρίς αυτήν δεν θάβγαινες στον δρόμο.
    Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια.
    Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δε σε γέλασε.
    Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
    ήδη θα το κατάλαβες οι Ιθάκες τι σημαίνουν.

    ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΑΒΑΦΗΣ – «ΙΘΑΚΗ» (1911)

    —————————————————–

  24. Romanos
    5 συστατικά που ένα ταξίδι χρειάζεται για να γίνει υπέροχο!
    Και είναι κάθε φορά έτσι...
    Το ποίημα του Καβάφη σαν ταξίδι κι αυτό, σε αφήνει στο τέλος να αναλογιστείς τι κέρδισες...

    Καλημέρα φίλε και καλώς ήρθες!

  25. Σ’ ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και τα καλά σου λόγια.

    Κάθε καλό, Νίκος Μπατσικανής.

  26. Κοντομηνάς Μιχαήλ Τμήμα Χημείας

    Η ομορφιά ενός ταξιδιού! | Adonios G. K.


Σχολιάστε

