Στιγμές μας

Νέους κόσμους
θέλω μαζί σου να δω
να γεννηθούμε
στο φως
σε κρυσταλλένιο βυθό
μαζί σου θέλω να μπω

Ο ήλιος βγαίνει
μες στο σκοτάδι φωτιά
στη ψυχή σου κοίτα
με μάτια-ακτίνες
θέλω τον κόσμο να δω
στην άλλη άκρη κοίτα

Είναι κανείς που δεν «είδε» τον εαυτό του σε αυτές τις εικόνες;

Οι στίχοι είναι από το «Γέφυρα» των ΜΙΚΡΟ

Published in: on 3 Σεπτεμβρίου, 2008 at 09:46  Comments (13)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2008/09/03/stigmes-mas/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 σχόλιαΣχολιάστε

  1. Και βέβαια…ΟΧΙ…
    Μα ΚΑΝΕΙΣ σου λέω….
    Καλή σου ημέρα!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  2. Ωραίες εικόνες!! Με έκανες και ξαναταξίδεψα σε μέρη όμορφα!

  3. Πολύ ωραίο το video Αντώνη! Παντού «ανακαλύπτω» τον εαυτό μου μέσα σε αυτές τις εικόνες:
    Είδα το παρελθόν μου να περιδιαβαίνει στην ακρόπολη, μέσα από το αρχαίο θέατρο και αναμέσα τους κίονες…
    Είδα την παιδική μου ηλικία μέσα από τα γελαστά μάτια των παιδιών και με μια «φωτισμένη γέφυρα» είδα το μέλλον μου χαραγμένο στις βαθιές γραμμές των ρυτίδων στα πρόσωπα των ηλικιωμένων…
    Είδα τον εαυτό μου να κολυμπά στα κριστάλλινα νερά της Μεσογείου,να ξαπλώνω το κουρασμένο μου κορμί στα απαλά και δροσερά σεντόνια ενός παραθεριστικού καταλύματος….
    Είδα τον εαυτό μου να σβήνει τη δίψα του με το ελληνικό ούζο να καταλαγιάζει την πείνα του με τον παραδοσιακό μεζέ…
    Είδα τον εαυτό μου να ξεφαντώνει με τους ελληνικούς χορούς…
    Είδα να αγαλιάζει και να ευφραίνει η ψυχή και η καρδιά μου στις εκκλησίες,στα μοναστήρια και κυρίως με το ελληνικό ορθόδοξο Πάσχα…
    Είδα όλη μου τη ζωή μέσα από τις εποχές,καθώς η μια διαδέχεται την άλλη* Την γέννησή μου και την πρώτη μου νιότη στην Άνοιξη, τη ζωντάνια των ξέγνιαστων χρόνων μου μαζί με την δημιουργία στο Καλοκαίρι, να προσδοκώ τη σοφία της ωριμότητας στο Φθινόπωρο και να αποδεκτώ την ώρα της «ξεκούρασης» στο Χειμώνα…
    Σε όλα κρύβεται ένα κομμάτι μου!

  4. εμενα παντως , με ειδα στο ουζο κι εκει που χορευε η κοπελα…εκει ημουν…

  5. Εγώ νομίζω είδα την γιαγιά μου.. :p
    Καλημέρες!

  6. Γλαρένια
    Ήμουν σίγουρος… ;)
    Καλή σου μέρα Γλαρένια!

    Βέρα
    Χαίρομαι. Είναι αυτό που ένοιωσα κι εγώ κοιτάζοντάς το.

    Μοναχικό Αστέρι
    Ααα εσύ «είδες» πολλά πράγματα! :)
    Ελπίζω τέτοιες όμορφες στιγμές όπως τις περιγράφεις, να έχουμε και στο μέλλον όλοι μας.

    Kaveiros
    Νομίζω κάπου εκεί γύρω ήμουν κι εγώ! Και έμεινα πολύ ώρα μάλιστα... :)

    Pisces KCL
    Νομίζεις;;;
    Μα η γιαγιά σου ήταν!!! :)
    Καλή σου μέρα κι εσένα…

  7. Τελικά στο χέρι μας είναι να πετύχουμε ό,τι επιθυμούμε! Αρκεί να το βάλουμε σκοπό και να έχουμε αποφασιστικότητα…
    Την καλημέρα μου!🙂

  8. Καλημέρα ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ :)!!!! ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ… απιστευτη μουσικη και φωτος..:)!!!!

  9. Καλώς ήρθες πέρασα να πω, αλλά νομίζω θα μείνω λίγο ακόμα🙂 Θα τα λέμε και πάλι λοιπόν…

  10. σε κρυσταλλένιο βυθό
    μαζί σου θέλω να μπω…
    Ωραίο πόστ!

  11. Τι κρίμα που αυτό το τραγούδι μαθεύτηκε γιατί έντυνε μουσικά τη διαφήμιση των παγωτών Νιρβάνα! Είναι από τα καλύτερά τους και από τα λίγα αξιόλογα σύγχρονα ελληνικά κομμάτια που μπορούν να σταθούν και στο εξωτερικό.

    Το κολλάζ υπέροχο. Ξέρουμε ποιος το έφτιαξε?

  12. Μοναχικό Αστέρι
    Το πόση πίστη έχουμε καθορίζει και το αποτέλεσμα. Καλημέρα.

    Lock Heart
    Καλημέρα φίλε. Μοιάζει αναζωογονητικό! :)

    Madame De La Luna
    Καλώς σας βρήκα αγαπητή Madame! Δέξου τη φιλοξενία μου και μείνε όσο θέλεις! Να περιμένεις βέβαια και επίσκεψη ;)

    Άννα
    Κάθε στίχος και μια επιθυμία…

    Mad
    Έχεις πολύ δίκιο. Είναι ένα τραγούδι που σε ταξιδεύει και ένα από τα καλύτερα των ΜΙΚΡΟ…
    Για τον δημιουργό ξέρουμε μόνο το nick.

  13. Το αποτέλεσμα όμως δεν το ξέρεις προτού το δεις, προτού «σφυρίξει τη λήξη του αγώνα ο διαιτητής».
    Άρα οφείλουμε μέχρι την ύστατη στιγμή να το παλεύουμε και να ελπίζουμε!


Σχολιάστε

