Η απουσία και το Travian

Τον τελευταίο καιρό εκτός του ότι (όλως παραδόξως) έχω αρκετή δουλειά στο γραφείο, έτυχαν και κάποια σεμινάρια απανωτά (σε άλλο post θα σας πω τι αφορούν) και κάποιες έρευνες προς τρίτα πρόσωπα και αφορούσαν επαγγελματικά ζητήματα.

Με όλα αυτά αμέλησα εντελώς το ιστολόγιο τούτο, καθώς και εκείνα των φίλων και γνωστών μου. Προσπάθησα να διαβάσω ό,τι μπορούσα μα ο χρόνος δεν ήταν ποτέ αρκετός. Δεν σας κρύβω ότι ανάμεσα σε αυτά που μου έκλεψαν χρόνο τις τελευταίες μέρες, είναι και ένα παιχνίδι που λέγεται Travian. Ίσως κάποιοι να το γνωρίζετε.

Είναι internet game και έχει να κάνει με την ανάπτυξη ενός χωριού. Του δικού σου χωριού. Συνεργάζεσαι με άλλους, φτιάχνεις συμμαχίες και αν είσαι πολεμοχαρής πηγαίνεις και σε άλλα χωριά για να τους κλέψεις διάφορα αγαθά…

Εικόνα από το χωριό

Εικόνα από το χωριό

Όπως καταλαβαίνετε, για να γράφω για το Travian, μάλλον το βρήκα πολύ ενδιαφέρον! 😉

Αν διαλέξετε να μπείτε στο παιχνίδι αυτό, προκειμένου να «συναντηθούν» τα χωριά μας, πάτηστε ΕΔΩ και αφού κάνετε κλικ εκεί που λέει Εγγραφή, επιλέξτε να παίξετε στο Server 3 και στον χάρτη διαλέξτε Βορειοδυτικά… για να είμαστε πιο κοντά! 😉

Ελπίζω από τη Δευτέρα να είναι πιο χαλαρά τα πράγματα για να έχω περισσότερο χρόνο να σας αφιερώσω!

Καλό Σαββατόβραδο και Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν την ονομαστική τους εορτή!

Published in: on 6 Δεκέμβριος, 2008 at 21:26  8 Σχόλια  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2008/12/06/i-apousia-kai-to-travian/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Εντελώς τυχαία άκουσα για αυτό το παιχνίδι χθες…!
    για να δούμε τι θα δούμε…ίσως βρεθούμε στο τρίτο λατομείο δεξιά 😆 !!!

  2. Καλό ΣαββατΚύριακο…

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  3. Μου το έχουν πει αλλα αντιστέκομαι ακόμα λόγο διαβάσματος αλλά ποτέ δεν ξέρεις!

  4. Virtual Reality χωριό, ε;
    Κάτι είναι κι’ αυτό… 😀
    Ό,τι μας ταξιδεύει μακριά απ’ αυτό το… κακόγουστο αστείο που λέγεται ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ 2008, καλό είναι!
    Ίσως συναντηθούμε εκεί.
    Θα έχω και ζεστό γάλα με φρέσκο ψωμί και βούτυρο 😆

  5. Θα το κοιτάξω…έχω ακούσει και για το ikariam …:) φιλια

  6. καλησπέρα
    όντως πολύ δουλειά!
    αλλά στο travian θα με βρεις το usrename μου δεν αλλάζει!
    έλα στον speed 🙂

  7. Μοναχικό Αστέρι
    Ελπίζω να μη μου στερήσεις τις ύλες ;)

    Βλουτής
    Μακάρι να ήταν καλύτερο!

    Άννα
    Έλα και μη φοβάσαι! Στα χωριά κάνουμε οι ίδιοι κουμάντο!

    Lilith
    Μια χαρά μου ακούγεται.
    Άντε και μετά τη νηστεία θα κεράσω γουρουνόπουλο ;)

    Lock Heart
    Δεν το είχα ακούσει... Αν το δοκιμάσεις πες μου κι εμένα!

    Melomenos
    Aχ… Δυστυχώς έχω ήδη ξεκινήσει στον 3.
    Αλήθεια, στον speed ποιες είναι οι διαφορές;

  8. I\’d get so much more work done if it wasnt for travian 🙂


Σχολιάστε

