Ιδιοτροπίες… μου

Ανάμεσα σε αυτά που συζητούσαμε, το έφερε η κουβέντα και σου είπα πως όσο μεγαλώνει κανείς αποκτά περισσότερες ιδιοτροπίες.
Περισσότερες παραξενιές.
Αυτό που δεν είχα υπολογίσει ήταν η επόμενη ερώτησή σου.
«Εσύ;  Τι ιδιοτροπίες έχεις;»  
Και ξαφνικά… Αμηχανία. Σκέφτομαι. Τι παραξενιές έχω; Νομίζω ότι ζω μέσα σε έναν ωκεανό από ιδιοτροπίες και είμαι τόσο εξοικειωμένος με αυτές, που δεν μου φαίνονται πια ότι είναι ιδιοτροπίες!!! Με έβαλες όμως σε σκέψεις και είπα να κάνω μια… καταγραφή, για να δω τι παραξενιές απέκτησα μεγαλώνοντας.
Αν και νομίζω ότι τις ιδιοτροπίες που άλλοι αποκτούν μετά τα 30, εγώ τις είχα ήδη από τα 20! Λοιπόν…

  1. Είμαι μυστικοπαθής και κρυψίνους.
    Δεν ανοίγομαι εύκολα και όσο κι αν με διαψεύδει το blog με όσα έχω γράψει κατά καιρούς, παραμένω ένα μυστήριο ακόμα και για ανθρώπους που με γνωρίζουν καιρό. Ας πούμε ότι είμαι υπερπροστατευτικός με ό,τι αφορά εμένα και τις σκέψεις μου!
  2. Τα πρωινά δεν θέλω να λέω καλημέρα… πρέπει να περάσει κάμποση ώρα για να ανοίξω κουβέντα.
  3. Τώρα αυτό δεν ξέρω αν είναι ιδιοτροπία αλλά είμαι εξοικειωμένος με την μοναχικότητα. Πολλές φορές την επιδιώκω και όλα αυτά τα χρόνια είναι δύο ή τρεις οι φορές που ένοιωσα μοναξιά.
  4. Είμαι ισχυρογνώμων. Πώς να μην είμαι αφού έχω πάντα δίκιο; Ε;
  5. Θάλασσα. Όσο κι αν λέω ότι είμαι άνθρωπος που του αρέσει το βουνό, βρίσκομαι περισσότερο καιρό κοντά της.
    Καλοκαίρι ή χειμώνας δεν έχει για εμένα διαφορά. Όταν ο καιρός είναι καλός βουτάω χωρίς σκέψη. Ιδιοτροπία; Δε νομίζω!😉
  6. Είμαι οπαδός. Όχι φίλαθλος. Οπαδός. Δεν είμαι αντικειμενικός με τίποτα που αφορά την ομάδα μου και με τα χρόνια γίνομαι χειρότερος… Που θα πάει αυτή η κατάσταση;
  7. Προτιμώ εξόδους και εκδρομές με λίγα άτομα και όχι με άλλους δεκαπέντε γιατί συνήθως υπάρχουν δεκαπέντε διαφορετικές γνώμες για το που θα πάμε και τι θα κάνουμε.
  8. Στην βροχή μου αρέσει να βρέχομαι αντί να κρατώ ομπρέλα! Δεν είναι παραξενιά. Είναι απόλαυση!
  9. Δεν γίνεται με τίποτα να αφήσω να πληρώσει γυναίκα όταν την συνοδεύω εγώ.  ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!  Τι να κάνουμε; Έτσι μεγαλώσαμε…
  10. Μπορεί να καταλαβαίνω αμέσως τη λειτουργία ενός καινούργιου μηχανήματος, συσκευής, κινητού, υπολογιστή ή προγράμματος ακόμα και χωρίς manual, αλλά μη μου πεις να βάλω πλυντήριο ρούχων. Δεν μπορώ να το μάθω με τίποτα όσα ιδιαίτερα και να μου κάνεις.
  11. Δεν ξέρω να φτιάχνω μόνος μου το αγαπημένο μου φαγητό!
  12. Δεν μπορώ να δανειστώ βιβλίο. Θέλω να είναι δικό μου για να το διαβάσω.
Σταματώ εδώ αλλά μη νομίζεις ότι είναι μόνο αυτές!
Κι επειδή μάλλον χαμογέλασες με τις ιδιοτροπίες μου, θα είχε ενδιαφέρον να γράψεις εδώ και τις δικές σου. 
Εσύ λοιπόν που διαβάζεις αυτή τη στιγμή, τι παραξενιές απέκτησες μεγαλώνοντας που δεν τις είχες από παιδί;

Published in: on 1 Νοεμβρίου, 2010 at 14:55  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2010/11/01/idiotropies/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 σχόλιαΣχολιάστε

  1. Αχ η ψυχουλα μας το ξερει που σε κανουμε παρεα τοσα χρόνια τωρα!!!!! ;)))))))
    Όσο για τις δικες μου τις ιδιοτροπίες άσε να μην ξεκινησω γιατι θα πρέπει να γραφωω μεχρι αυριο!!! χιχιχιχι!!!
    Επίσης ξεχασες να γραψεις οτι ακομα και αν σου παρουν ενα βιβλιο που το εχει διαβασει και καποιος δικός σου πρώτα και πάλι δεν προκειται να το διαβασεις!!!! Αμιτί!!! Σιγά μην το αφηνα να πέσει κατω!! χαχαχαχχα

  2. 1. Σκέτο στρείδι είσαι!😆
    2. Σου έκλεψε κανείς την γλώσσα κατά τη διάρκεια της νύχτας?
    3. Μοναχικότητα με όλες τις ανέσεις, μετράει?
    4. Σιγά βρε παντογνώστη!😛
    5. Μήπως έχεις μπερδέψει τις προτιμήσεις σου?
    6. Αυτό το ξέρουμε…μεταμορφώνεσαι σε👿 χαχαχαχα!
    7. Ποιανού η γνώμη επικρατεί? χαχαχαχα
    8. Συμφωνώ!
    9. Είσαι gentleman!🙂
    10. Θα σου χαρίσω μια σκάφη να πλένεις στο χέρι! χαχαχαχα
    11. Ευτυχώς υπάρχουν πολλές εκπομπές μαγειρικής στην τηλεόραση. Σου προτείνω να λάβεις σε μια μέρος!😉
    12. Μου αρέσει αυτό…το έχω και εγώ…είναι ιδιοτροπία λες?🙂

    Μια χαρά οι ιδιοτροπίες σου…φαντάζομαι υπάρχουν και άλλες, αλλά ποιος τις υπολογίζει? Μικρολεπτομέριες!

    Μπορεί να γράψω και εγώ τις δικές μου κάποια στιγμή!😉

    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη!

  3. 1.ειμαι ΑΝΟΙΧΤΟ ΒΙΒΛΙΟ για ολους τους ανθρωπους!
    2.λεω παντα ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ -ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ,ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΜΕ ΒΡΙΣΕΙ~~~~!!!
    3.ΕΙΜΑΙ ΟΛΟΜΟΝΑΧΗ-ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΠΟΤΕ ΜΟΝΑΞΙΑ.
    μου αρεσει να μενω μόνη στο σπιτι με τα βιβλια μου-τα γραπτα μου-τις ζωγραφικες μου-τα ονειρα μου{ΌΧΙ για το μελλον ομωσ!-διοτι ΜΕΛΛΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.-!!!}
    4.ΕΠΙΜΕΝΩ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ-ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ=ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ.
    αν ειναι θεμα προτιμησης παντα προηγειται ο αλλος.
    καταπατω το εγω μου-Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ.
    5.ΘΆΛΑΣΣΑ-ΘΑΛΛΑΣΑ-ΘΑΛΛΑΣΑ
    αλλά βουταω μονο αν ειναι καθαρη και ΆΝΕΥ κυμματων-
    την θελω ηρεμη=λαδι και χωρις φυκια!
    6.ΑΕΚΑΡΑ ΟΛΕ!!!
    7.ΣΩΣΤΑ-ΛΙΓΟΙ+ΚΑΛΟΙ…ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΗΡΕΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!
    8.Η ΒΡΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΟΞΙΝΗ
    ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ…ΑΜΑ ΒΡΑΧΩ-ΠΑΩ ΑΜΕΣΩΣ ΓΙΑ ΜΠΑΝΑΚΙΟΝ!
    9.ΑΜΑ ΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ ΜΟΥ 8/11
    ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ…6/6,,,ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕ ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΤΣΑΝΤΑ ΜΟΥ!
    ΚΕΡΝΑΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΟΡΤΑΖΕΙ!
    .-
    10.ΑΠΛΑ Σ’ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΝΕΡΑ!
    κι εγω -δεν βαζω πλυντηριο γιατι βαριεμαι!
    τα πλενω ολα στο χερι με ειδικο τροπο!
    τα βαζω με νερο+σαπουνι{=αρωμα βατομουρο ή εξωτικα φρουτα!!!} απο βραδυς και τα ξεπλενω το αλλο βραδυ και τα απλωνω..το πρωι-μεσημερι τα μαζευω!
    11.ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΦΑΓΗΤΟ ΑΝΤΩΝΙΕ?!
    -ουτε εγω μπορω να ψησω στα καρβουνα το αγαπημενο μου φαγητο+το τρωω ΟΥΤ!!!!
    ολα τα αλλα ομως ξερω να τα φτιαχνω=αυτοδιδακτη σεφ!
    12.κι εγω το ιδιο,αγχωνομαι οτι πρεπει να το διαβασω γρηγορα να το δωσω πισω γρηγορα.
    {μια φορα ειχα δανειστει 1 βιβλιον απο μια κοινοτικη βιβλιοθηκη και τελικα 3χρονια μετα το γυρισα αδιαβαστο!!!- επειδη μετακομισα-!!!

    13.δεν μου αρεσει να εχει κλειστα παραθυρα ο χωρος που βρισκομαι. ΘΕΛΩ ΑΕΡΑ-ΡΕΥΜΑ-ΟΞΥΓΟΝΟ…
    οπου κι αν ειμαι…και παντα κοιμαμαι με 1 παραθυρο ανοιχτο ή μισανοιχτον!{το χειμωνα}κι αμα κρυωνω βαζω το σκουφακιον του σκι!

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ
    ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΖΑΛΙΣΑ.
    μπορεισ να με βαλεισ τιμωρια στη γωνια
    ΑΝΤΩΝΙΕ
    +ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ!

  4. Μοιαζουμε πολυ εκτος απο τα 3 τελευταια σημεια!

  5. Καλημέρα!
    Νομίζω ότι τα μισά από αυτά που απαριθμείς δεν είναι ιδιοτροπίες αλλά προτιμήσεις..αλλά το τελευταίο είναι όντως!!μου κάνει εντύπωση γιατί εγώ πιο πολύ δανείζομαι παρά αγοράζω βιβλία..
    Όσον αφορά τις δικές ιδιοτροπίες, η βασική αφορά την καθαριότητα..
    Άλλη μία είναι ότι οι φίλοι μου αποφεύγουν να μου παίρνουν ρούχα γιατί το πιο πιθανόν είναι ότι θα τα αλλάξω..
    Επίσης δεν ξέρω αν αυτό είναι ιδιοτροπί, αλλά πολλές φορές δεν διστάζω να πω πράγματα ακόμα κι αν ξέρω ότι θα έρθω σε ρίξη με το άτομο στο οποίο απευθύνομαι..και με ενοχλεί το θέατρο που πολλές φορές με αναγκάζει η ζωή να παίζω όταν οι καταστάσεις το επιβάλλουν..
    Δεν θέλω όμως να σε κουράσω περισσότερο..ίσως ανακαλύψεις μόνος σου τις υπόλοιπες..

  6. Zourita
    Χάρη σε σας έχω αποκτήσει όλες αυτές και άλλες τόσες ιδιοτροπίες… :)
    Πάντως έχεις δίκιο για την ιδιοτροπία μου με τα βιβλία.
    Νομίζω κάθε φορά αποκτώ και μια νέα που σχετίζεται με την βιβλιοθήκη γενικότερα!
    Μπορούσες όμως να μην το αναφέρεις ώστε να μη με διασύρεις στη blogόσφαιρα!!!!!! ;)

    Astrofegia
    Αν δεν σχολίαζες μια μια τις ιδιοτροπίες κάτι θα πάθαινες!!! Για να δούμε και τις δικές σου να δεις τι έχω να σούρω!!

    AGAPH AGGELIKH
    Δεν βάζω εύκολα τιμωρίες! Άλλωστε οι ιδιοτροπίες σου είναι «λογικές» με την έννοια ότι πάνω κάτω κι εγώ τις ίδιες έχω, οπότε δεν με συμφέρει να πω ότι δεν είναι! :)
    Πάντως αυτό με τη βροχή κι εμένα με προβλημάτιζε παλιότερα. Το θέμα είναι ότι τώρα εμείς έχουμε γίνει πιο όξινοι απ’ότι η βροχή! Την αφήνω λοιπόν να με «ξεπλένει».

    An-Lu
    Το περίεργο θα ήταν να μην υπήρχαν αυτές οι 3 διαφορές!

    3ο σύννεφο
    Αν ο μόνος τρόπος για να διαβάσεις ένα βιβλίο θα ήταν να το δανειστείς, μάλλον δεν θα είχα διαβάσει κανένα βιβλίο!!! ;)
    Δεν ξέρω σε ποιο βαθμό εννοείς την καθαριότητα ως ιδιοτροπία, αλλά μου φαίνεται μια χαρά παραξενιά! Όσο για εκείνη με τα ρούχα, το ερμηνεύω ως άμεση σπόντα για το στυλιστικό γούστο των φίλων σου!!!! :D

    ΥΓ. Αν με αφήσεις!😉

  7. Δεν πρόκειται να μου «σούρεις» τίποτα, γιατί είμαι καθ’ όλα φυσιολογική!😉

  8. Καλό μεσημέρι!
    Τι να κάνουμε..το στυλ του καθενός είναι πάντα διαφορετικό και είναι δύσκολο να υπάρχει συμφωνία..-αν το ψάχνεις κι όλας λίγο παραπάνω όπως εγώ-
    Όσον αφορά τις υπόλοιπες ιδιοτροπίες που δεν αποκαλύπτω ακόμη, νομίζω πως αργά ή γρήγορα θα αποκαλυφθούν διότι ως γνωστόν «ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον»..!

  9. θελω την γιουρβαλοσουπα και ολα μα ολα τα φαγητα συνοδευμενα με τυρι!!!!

  10. Για το μόνο που στεναχωριέμαι είναι πως …δεν είμαι γυναίκα! …δεν θα πεινάσω ΠΟΤΕ!!!!

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

  11. Bρε τι παράξενος άνθρωπος…. πωπωπωπω.
    Στο 12 συμφωνώ, άσε όταν το δίνεις και δεν στο δινουν πίσω; Γιατι ή δεν το διάβασαν ακόμα ή δεν ξέρουν που έχει παραπέσει. Μου έχει τύχει να δανείσω και δεν γύρισε πίσω, οποτε έκανα το κορυφαίο αγόρασα πάλι το ίδιο βιβλίο.

  12. Δεν έχω χρόνο να γράψω πολλά σήμερα.
    Απλά ευχές πέρασα να πω , για όμορφα , γλυκά , ειρηνικά , ευλογημένα Χριστούγεννα !


Σχολιάστε

