Η Super Μαμά!

Τι να πεις για την μητέρα αυτή! Είναι συγκινητική η προσπάθεια που κάνει καθημερινά για να ικανοποιήσει τις ανάγκες του παιδιού της και του σπιτιού της…
Είναι σε τέτοιο βαθμό δραστήρια που ίσως κάνει περισσότερα από άλλους που είναι αρτιμελείς!
Κι όμως αυτή δεν έχει καθόλου χέρια! Απολαύστε την!

Απορία της Παρασκευής:
Πόσοι πραγματικοί άντρες χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα;

Να ευχηθώ σε όλους και όλες ένα καλό Σ/Κ.
Η θάλασσα θα είναι και πάλι υπέροχη οπότε καλές βουτιές! 🙂

18 comments on “Η Super Μαμά!

  1. Ο/Η monaxikoasteri λέει:

    Είναι πράγματι αξιέπαινη και αξιοθαύμαστη!!!
    Η δύναμη της Πίστης και της θέλησης πάνω από όλα είναι οι παράγοντες εκείνοι, που κάθε αντιξοότητα και κάθε δυσκολία φαντάζει μηδαμινή!
    Έχω δει και άλλες τέτοιες περιπτώσεις, ίσως και με χειρότερες συνθήκες και ο θαυμασμός μου για αυτούς τους ανθρώπους είναι μεγάλος…συγχρόνως όμως τεράστια είναι και η ντροπή μου για το άτομό μου, επειδή πράγματα αυτονόητα για μας τους αρτιμελείς, δεν δείχνουμε τον ανάλογο σεβασμό και ευγνωμοσύνη, αντίθετα είμαστε οκνηροί και εγωιστές… 😦
    Τώρα για την απορία της Παρασκευής μάλλον θα έπρεπε να ρωτήσουμε έναν πραγματικό άντρα για να μας απαντήσει… 😉
    Ξέρετε πολλούς….? 😀
    Καλό σ/κ Αντώνη!

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Kaveiros λέει:

    Άμα τα μάτια της ψυχής είναι ανοιχτά,όλα είναι δυνατά!!
    Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί οι άνθρωποι να μας δείχνουν την ασημαντότητά μας….

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η dimitra λέει:

    Απλά συγκλονιστικο..
    Έπειτα από αυτό το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να σιωπήσουμε αναλογιζόμενοι την ανθρώπινη θέληση και το φως που κρύβουν οι άνθρωποι που είπαν το μεγάλο ΝΑΙ στη ζωή. Κι αυτή τους δόθηκε απλόχερα.

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Ψυχή λέει:

    Την παραδέχομαι είναι αξιέπαινη και τρομερή και ντρέπομαι για την αφεντιά μου που μερικές φορές είμαι αχάριστη για τα όσα απλόχερα μου έχει προσφέρει ο Θεός. Αλλά τι να κάνω είμαι άνθρωπος με ελαττώματα και τραβάω το δικό μου κουπί.
    Καλό Παρασκευοσαββατοκύρικο και καλές αποδράσεις Αντώνιε.
    Όσο για την απορία σου δεν ασχολούμαι καν γιατί θα διαβολιστώ………

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η kat. λέει:

    πόσοι περισσότεροι από ένα θεωρείς πως χρειάζονται;;

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η glarenia λέει:

    Αισθάνομαι τόσο μικρή κι’ ασήμαντη μπρος στη θέληση και τη δύναμη αυτής της κουκλας…

    Για την απάντηση στην απορία μη βαράτε…. οι γλόμποι…λέω εγώ τώρα
    😉

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η Seagull λέει:

    Μπράβο σου, Αντώνη!
    Το είχα ξαναδεί, πριν από αρκετό καιρό, αλλά τέτοια παραδείγματα είναι καλό να μας τα θυμίζουν κάποιοι (γιατί συχνά τα ξεχνάμε εύκολα…), ώστε να παίρνουμε μαθήματα ζωής!…
    Καλό ΠΣΚ και καλό μπάνιο!…

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η LOCKHEART λέει:

    ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΟΥ ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ…:)…ΤΕΛΕΙΟ…ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΑΝΑ..

    Μου αρέσει!

  9. Ο/Η Adonios λέει:

    Μοναχικό Αστέρι
    Σίγουρα υπάρχουν πολλοί στον κόσμο που καθημερινά κάνουν αγώνα για να ζήσουν αξιοπρεπώς. Είναι τα ζωντανά παραδείγματα για εμάς που αδιαφορούμε για όσα καλά έχουμε.

    Kaveiros
    Χαίρονται τόσο πολύ τη ζωή ώστε μας δείχνουν τι χάνουμε όταν γογγύζουμε!

    Δήμητρα
    Καιρός να πούμε κι εμείς το μεγάλο ΝΑΙ ;)

    Ψυχή
    Όλοι μας έχουμε κάτι να πούμε για τον εαυτό μας και για πράγματα που δεν κάνουμε. Τουλάχιστον τα βλέπουμε!
    Τόσο κακή απορία ήταν; ;)

    Kat.
    Η απάντηση στο τέλος! ;)

    Γλαρένια
    Εγώ θαυμάζω και την αγάπη του άντρα της που την παντρεύτηκε γνωρίζοντας τις δυσκολίες!

    Seagull
    Φαίνεται πως τέτοια μαθήματα χρειαζόμαστε εμείς οι «υγιείς» από εκείνους που δεν είναι και παρόλα αυτά έχουν τα συστατικά εκείνα για να βρίσκουν δύναμη.
    Καλή εβδομάδα ;)

    Lock Heart
    Είναι στ’αλήθεια καταπληκτική!

    Μου αρέσει!

  10. Ο/Η Adonios λέει:

    Η απάντηση στην Απορία της Παρασκευής για το πόσοι πραγματικοί άντρες χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα είναι….

    ΚΑΝΕΙΣ!
    Γιατί οι πραγματικοί άντρες, δεν φοβούνται τα σκοτάδια! 😉

    Καλή εβδομάδα σε όλους και όλες 🙂

    Μου αρέσει!

  11. Ο/Η monaxikoasteri λέει:

    χαχαχα…πολύ αστείο…χμμ και εννοώ για την απάντηση της απορίας…ακούς δεν φοβούνται… 😉
    σε πιστέψαμε…γιατί αν όντως ίσχυε δεν θα άλλαζαν ούτως ή άλλως τις λάμπες

    Μου αρέσει!

  12. Ο/Η Λουλούδι χωρίς άρωμα λέει:

    Αντώνιε καλησπέρα και καλή βδομάδα.
    Ειλικρινά έχω συγκλονιστεί… Οι άνθρωποι τελικά όταν θέλουν έχουν τη δύναμη να συνεχίσουν φυσιολογικά τη ζωή τους έστω κι αν συναντούν δυσκολίες… Ειλικρινά την επόμενη φορά που θα πω ότι αδυνατώ να κάνω κάτι θα το σκεφτώ δυο φορές…
    Από την άλλη όμως έχω στενοχωρηθεί βλέποντας το φιλμάκι … Είναι άδικο πολύ άδικο για μια μανούλα να μην μπορεί να αγκαλιάσει το μωράκι της…
    Ας είμαι ευγνώμων για αυτά που έχω σήμερα!
    Φιλιά

    Μου αρέσει!

  13. Ο/Η Adonios λέει:

    Μοναχικό Αστέρι
    Δεν κατάλαβα ακριβώς, τι δεν ισχύει!

    Λουλούδι Χωρίς Άρωμα
    Κι εγώ αυτό σκέφτηκα κάποια στιγμή όσο την έβλεπα με το μωρό. Το πόσο πολύ θα ήθελε να το αγκαλιάσει!
    Τουλάχιστον όμως το φροντίζει όσο μπορεί και είναι καλό για εκείνη.
    Καλή σου μέρα ;)

    Μου αρέσει!

  14. Ο/Η fira λέει:

    Μαθήματα ζωής… τι δύναμη ψυχής έχει αυτή η γυναίκα???!!!! Και γω αγανακτώ με την παραμικρή δυσκολία… ανατριχιάζω πραγματικά όταν σκέφτομαι πιο μπορεί να είναι το τίμημα αυτής μου της αχαριστίας!! Δοξα να έχει ο Κύριος… κανέναν δεν αφήνει να πάει χαμένος, είναι εδώ και μας δίνει δύναμη αρκεί να έχουμε τα μάτια μας ψηλά και να τον βλέπουμε ακόμα και μέσα στις δυσκολίες που μας βρίσκουν!!!!

    Μου αρέσει!

  15. Ο/Η Adonios λέει:

    Fira
    Σωστά γράφεις ότι κανένας δεν πάει χαμένος. Αρκεί να καταλαβαίνουμε κάθε στιγμή πόσο τυχεροί είμαστε με ό,τι έχουμε και ό,τι είμαστε!
    Αυτό θα μας δώσει κουράγιο για να αντιμετωπίσουμε τις μεγάλες δυσκολίες, ως μικρές!

    Μου αρέσει!

  16. Ο/Η Lilith λέει:

    Αναρωτιέμαι…
    Ποιός είναι πιο αρτιμελής;
    Αυτός που του λείπουν τα χέρια αλλά έχει τόσο τεράστια ψυχική δύναμη;
    Ή αυτός που έχει όλα του τα μέλη αλλά δεν έχει την ψυχή να φέρει εις πέρας ακόμα και την πιο μικρή και ασήμαντη αποστολή.
    Συνεχώς γκρινιάζουμε και παραπονιόμαστε. Λέμε, «ας περάσει αυτό το πρόβλημα και ορκίζομαι ότι δε θα ξαναπαραπονεθώ για τίποτα!».
    Μόλις λυθεί αυτό, την αμέσως επόμενη στιγμή, ξέχναμε τον όρκο μας και βρίσκουμε κάτι άλλο για να γκρινιάξουμε και να παραπονεθούμε.

    Μου αρέσει!

  17. Ο/Η Adonios λέει:

    Lilith
    Σωστή η επισήμανση για το ποιος είναι αρτιμελής και ποιος όχι!
    Τα φαινόμενα απατούν τις περισσότερες φορές και η πνευματική-ψυχική αναπηρία είναι πάντα χειρότερη.
    Για να μην παρεξηγηθώ λέω για πνευματική αναπηρία και όχι διανοητική.
    Καλό σου απόγευμα. ;)

    Μου αρέσει!

  18. Ο/Η Seagull λέει:

    Αντώνιε, καλή σου μέρα!
    Αναδημοσίευσα το παρόν κείμενό σου στη σημερινή ανάρτησή μου στο «Κλέφτρα Κίσσα»!
    Ευχαριστούμε!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε