Κλειστό λόγω Πάσχα…

Ο Εσταυρωμ�νος του Dali πλησιάζει η εβδομάδα των Παθών.
Οπότε ήρθε και η σειρά μου να κάνω μια παύση απ’όλα τα μικρά, μάταια εκείνα πράγματα που ταλαιπωρούν τις ζωές μας, για να προσπαθήσω να νοιώσω κι εγώ κάτι απ’όλη τη μυσταγωγία που έχει το γεγονός της Ανάστασης. Ελπίζω όταν σας «ξαναδώ» να έχω κάτι καλό για να σας πω!

Καλή Ανάσταση σε όλους μας.

Published in: on 29 Μαρτίου, 2007 at 09:42  Comments (16)  

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2007/03/29/kleisto-logo-pasxa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 σχόλιαΣχολιάστε

  1. Ε καλά, ποιον εσταυρωμένο θα έβαζες, φυσικά!!!🙂

  2. Ποιός είναι γιατί είμαι άσχετος από ζωγραφική; Το Σάββατο θα έρθεις;

  3. Νικόλα
    Ήταν το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό!
    akama
    α) Salvador Dali
    β) Το πιο πιθανό είναι να λείπω αλλα δεν είναι σίγουρο!

  4. Έλα βρε Dali αυτό;; Δε μου πολυαρέσει (αυτό, όχι ο Dali). Άντε καλή ξεκούραση λοιπόν απ΄τα μικρά, αλλά όμορφα πράγματα που γεμίζουν τις ζωές μας.
    :))

  5. Βρε Stefy δεν θέλω να ξεκουραστώ απο τα όμορφα,
    αλλά απο τα μάταια😉
    Εις το επανιδείν!🙂

  6. επίσης.
    η μουσική με παγίδευσε…

  7. Καλη σας Ανασταση…
    ελπιζω να πετυχετε το αποτελεσμα που επιθυμειτε…😉

  8. Καλή Ανάσταση σε όλους!

  9. Χρόνια Πολλά σε όλους με υγεία πάντοτε και Χριστός Ανέστη!

  10. Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά σε όλους…

    Επανήλθα!

  11. Καλώς ήρθες! Ευχές και δωράκια στα μπλογκ μας… (Περιμένουμε και γνώμες σου σε κάτι τρέχοντα… Για δες το…)

  12. Καλώς όρισες. Δες τη νέα διεύθυνση της all my life από το blog μου και διόρθωσέ την και στο δικό σου, έχει αλλάξει. Πυ είχες εξαφανιστεί τόσον καιρο;

  13. Αν είχες ολόκληρο τον πίνακα θα φαινόταν και το μικρό βαρκάκι..παρόμοιο έχει και ο Velazquez αλλά του Dali παραμένει κορυφαίος..είπα να πω εδώ ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και με την ευκαιρία να «κατασκοπεύσω» και το blog σου..ωραία εκτέλεση του σεληνόφωτος ..μόλις σε έβαλα και link στο blog μου (elafini.blogspot.com)..καλημέρα🙂

  14. Elafini σε ευχαριστώ κι εγώ για την παρατήρηση που έκανες στον πίνακα (έχεις απόλυτο δίκιο και για την κρίση σου ανάμεσα στους δύο ζωγράφους), καθώς και για την «κατασκοπευτική» σου ματιά στο blog την οποία δεν απέφυγε και το δικό σου😉
    Το σεληνόφως οφείλετε στην αγάπη μου για το πιάνο.
    Καλημέρα.

  15. θα έχετε προσέξει ότι σ’ αυτόν τον πίνακα ο νταλί «βλέπει» τον Ιησού από ψηλά.
    …εκτός αν είναι το βλέμμα του Ιησού ήδη ανεστημένου.
    δηλαδη ο πίνακας δεν παριστάνει τη σταυρωση τελικά αλλά την …ανασταση!🙂

  16. Ή είναι ο Θεός που βλέπει τον Υιό του δείχνοντάς μας μέχρι που μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος προκειμένου να Τον αμφισβητήσει…


Σχολιάστε

