Ξεπούλημα βιβλίων!

Τα βιβλία της εκ-ποίησης!

Τα βιβλία της εκ-ποίησης!

Την Κυριακή που ήταν μετά τη γιορτή μου, ήθελα να πάω στην Αθήνα για την «Εκποίηση βιβλίων» που γινόταν στην πλατεία Κλαυθμώνος. Είχα ακούσει ότι οι τιμές θα ήταν μέχρι και 70% πιο χαμηλές, οπότε θεώρησα καλό να έχω και ένα σακίδιο πλάτης μαζί μου για να βάλω μέσα αυτά που θα αγόραζα.
Για παρέα είχα τον πατέρα μου που τα τελευταία χρόνια δεν αφήνει βιβλίο που να μην έχει διαβάσει. Μέχρι πριν 4 χρόνια έβλεπε βιβλίο και έστριβε. Αυτή τη στιγμή πλησιάζει στο να έχει διαβάσει περίπου 200 βιβλία από εκείνη τη μέρα που με το ζόρι τον είχα βάλει να διαβάσει ένα βιβλίο που μου άρεσε.
Τώρα πάντα προλαβαίνει και διαβάζει πρώτος τα βιβλία που αγοράζω, οπότε μου τα δίνει να τα διαβάζω με σειρά προτεραιότητας ανάλογα με το πιο του άρεσε περισσότερο.!🙂 Πήγαμε λοιπόν μαζί και φτάνοντας εκεί είδα για πρώτη φορά ανθρώπους να ψωνίζουν βιβλία με καροτσάκια από σούπερ μάρκετ. Το θεώρησα υπερβολικό και προτίμησα να πάρω ένα καλάθι.
Μέγα λάθος!!!
Μέχρι να φτάσουμε στο ταμείο και να πληρώσουμε, μου είχε βγει το χέρι από το βάρος!!! Τα μέτρησα και ήταν εικοσιένα.
Εικοσιένα βιβλία αγόρασα και πάλι λίγα μου φάνηκαν! Είχα πάθει παροξυσμό και έβαζα συνέχεια στο καλάθι βιβλία. Φάνηκε ότι έλειπαν αρκετά βιβλία από τους πάγκους μιας και τις προηγούμενες δύο μέρες που είχε ξεκινήσει η εκποίηση είχαν προλάβει και τα είχαν πάρει. Ευτυχώς που ήταν μαζί ο πατέρας μου και με βοηθούσε στο να βρω αυτά που ήθελα. Εικοσιένα βιβλία λοιπόν με αντάλλαγμα 72 € και επειδή ήμουν περίεργος για τις τιμές τους, όταν αργότερα έφτασα σπίτι, μπήκα στο ίντερνετ για να δω πόσο έχουν κανονικά και είδα ότι από το πιο φτηνό βιβλιοπωλείο με την τιμή των 72 € θα είχα αγοράσει μόνο τα 9! Συνολικά με κανονικές τιμές θα είχα δώσει πάνω από 200 €…

Λοιπόν μου άρεσε πολύ η κυριακάτικη βόλτα που κάναμε. Φορτωμένος με το σακίδιο που βάλαμε τα βιβλία, περπατήσαμε μέχρι το Σύνταγμα, κατηφορίσαμε την Ερμού, ανηφορίσαμε και λίγο στην Πλάκα και όταν μου βγήκε η πλάτη από το βάρος των βιβλίων αποφασίσαμε να γυρίσουμε στο σπίτι με το μετρό από το Μοναστηράκι.
Κάτι άκουσα ότι και τον Φεβρουάριο θα υπάρχει εκποίηση βιβλίων…
αυτή τη φορά θα πάω… προετοιμασμένος!
Ελπίζω να δέχονται πιστωτικές!🙂

Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε!

Published in: on 26 Ιανουαρίου, 2009 at 12:31  Comments (14)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2009/01/26/ksepoulima-vivlion/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 σχόλιαΣχολιάστε

  1. Τώρα λοιπόν δεν μένει άλλο από το να τα διαβάσεις…άμα βρεις τον χρόνο😉
    Μήπως θες βοήθεια?
    Αμάν ποια μιλάει…εγώ που παιδεύομαι ακόμα με το εκκρεμές του Φουκώ!!!😆
    Πέρα από τα αστεία, πολύ καλά έκανες και τα αγόρασες…μπράβο σου…βιβλιοφάγε!😛

  2. Κι εγώ θα ήθελα 21 καινούρια βιβλία, αλλά πρέπει πρώτα να διαβάσω τα 100+ που ήδη έχω στο σπίτι…

    Πουλάει κανείς χρόνο;;;

  3. Μέγα λάθος το καλαθάκι….α παπα και βρε Αντώνη μου, τι χαρά είναι αυτή όταν γυρνάς σπίτι και αρχίζεις να απλώνεις τα βιβλία που πήρες, να μη ξέρεις ποιο να πρωτοπιάσεις…. αχ πάλι μου θύμισες την εποχή Πρωτοπορίας που γυρνούσα σπίτι με δυο χάρτινες σακούλες αγκαλιά!
    Το σ/κ θα πάρω άδεια από το μωρό και θα πάω να χωθώ σε βιβλιοπωλείο, δε γίνεται! Ξέμεινα!!
    Φιλιά πολλά

    υγ κερνάω παραδοσιακό γλυκάκι στο μπλογκ.Πάει και με το διάβασμα! Ελα πάρε ένα κομμάτι και άραξε!

  4. Δυστυχώς, το έχασα…Αν γίνει πάλι, ειδοποιήστε με να προλάβω!

  5. Είσαι απίστευτος! Πώς θα βρεις χρόνο μετά για να γράψεις το «δικό σου βιβλίο» αν κάθε φορά αγοράζεις τόσα πολλά βιβλία που φυσικά δεν θα τα τοποθετήσεις στο ράφι της βιβλιοθήκης σου, αλλά θα τα καταθέσεις σύντομα στα μονοπάτια του μυαλού σου…

    Χμ.. μια σκέψη έκανα…

    Ειλικρινά θαυμάζω τους ανθρώπους που έχουν «πάθος» για κάτι. Εσύ διαπιστώνω ότι έχεις μεγάλο πάθος για τα βιβλία. Την επόμενη φορά σου εύχομαι να πάρεις διπλάσιο αριθμό. Αν πήρες τόσα για τη γιορτή σου φαντάζομαι πόσα θα αγοράσεις για τα γενέθλια σου.

    Καλό βράδυ και να έχεις μια όμορφη βδομάδα!

  6. Μπράβο Αντώνη!!!!!

    και εγώ αγόρασα ένα βιβλίο του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι σήμερα στο … δρόμο… Μάλλον ακριβά, αν κρίνω από τα δικά σου: 5Ε

    ΥΓ Βλέπεις εδώ είμαστε επαρχία….

  7. πω πω…
    ντρέπομαι! εγώ δεν πήγα…

  8. Mια χαρά τελειες πνευματικές αγορές :)!

  9. Καλημερα.Ωραια τα βιβλια,παθος,τρελα,ομως το πιο ωραιο ηταν η βολτα που εκανες με τον πατερα σου και πιστεψε με λιγοι εχουν αυτο το προνομιο…Εισαι τυχερος που μπορεις και το κανεις.Αυτο αξιζει πιο πολυ απο οτοδηποτε…Συνεχισε..

  10. Την επόμενη φορά, υποθέτω ότι εκτός από μεγαλύτερο καλάθι, θα πρέπει να έχεις και μεγαλύτερη… συνοδεία για να σε βοηθήσουν στο κουβάλημα!😆
    Άντε… καλό διάβασμα!

  11. Original 21 βιβλία; Σε θαυμάζω κι εγω διαβάζω αλλά πιο αργά. Καλές αναγνώσεις Αντώνη !

  12. Τα ωραιότερα «ταξίδια» τα έχω κάνει με βιβλία…

    Καλοτάξιδος στο διάβασμα, λοιπόν.

    Την καλημέρα μου

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  13. Μοναχικό Αστέρι
    Μακάρι να μπορούσα να τα πάρω όλα! Βέβαια ο χρόνος είναι άλλο πακέτο! Έχω μείνει πίσω αρκετά…

    Σοφία
    Το ίδιο ψάχνω κι εγώ… Δυστυχώς ο αριθμός των αδιάβαστων βιβλίων μου είναι και σε μένα τριψήφιος… Τι να κάνουμε;

    Θαλασσινή
    Κι εσύ Πρωτοπορία;;; :)
    Το αγαπημένο μου βιβλιοπωλείο! Κι εγώ την ίδια φρίκη παθαίνω μόλις δω βιβλία! Μπορεί να συναντηθούμε καμιά μέρα πίσω από καμιά στοίβα ;)

    Kaveiros
    Θα γίνει στα μέσα του Φεβρουαρίου. Θα σε ειδοποιήσω ;)

    Λουλούδι Χωρίς Άρωμα
    Εύλογο το ερώτημά σου! Και όσο περισσότερα τόσες περισσότερες ιδέες και σκέψεις οι οποίες χρειάζονται μια σειρά…
    Έχεις δίκιο ότι έχω πάθος με τα βιβλία. Φαντάσου ότι σε κάποιους φίλους δίνω λίστα με βιβλία για να μου παίρνουν όποτε γιορτάζω! Γι’αυτό έχουν μαζευτεί κι εγώ δεν ξέρω πόσα…
    Καλημέρα!

    Μανιτάρι του Βουνού
    Φίλε μου, επειδή θα ξαναγίνει στα μέσα Φεβρουαρίου πάλι ένα «παζάρι» βιβλίων, αν δεν μπορέσεις να έρθεις, φτιάξε μου μια λίστα με αυτά που θες και θα κοιτάξω να τα πάρω διπλά για σένα και για μένα ;)

    Abttha
    Απουσία…!!!
    Την επόμενη φορά θα υπάρχουν κυρώσεις :D

    LockHeart
    Τώρα μένουν οι πνευματικές αναγνώσεις! ;)

    Λένα
    Δεν έχεις άδικο. Την απόλαυσα πολύ και φάνηκε ότι και οι δυό μας περάσαμε ευχάριστα! Το σχόλιό σου, είναι η αφορμή του σημερινού μου post!
    Σε ευχαριστώ για την ιδέα…

    Lilith
    Έχω κανονίσει να πάω μια μέρα που θα μπορώ να πάρω ένα ημιφορτηγάκι μαζί! :) Τώρα για το διάβασμα μάλλον πρέπει να βρω μια ανάλογη λύση! ;)

    Vasilis
    Σωστός!!! Τυχαίο το νούμερο αλλά τώρα που το ανέφερες το διαπίστωσα κι εγώ! :) Αν «τράβαγα» άλλο ένα θα καιγόμουν ;)

    Vloutis
    Νομίζω ότι κι εγώ το ίδιο! Τέτοια ταξίδια είναι μοναδικά…
    Κάθε φορά και ένας άλλος προορισμός.
    Σε ευχαριστώ. Καλή σου μέρα!

  14. Ετοιμάσου για δεύτερο γύρο Αντώνη. 6-15 Φεβρουαρίου παζάρι-εκποίηση βιβλίου και πάλι στην Κλαυθμώνος!


Σχολιάστε

