Ευχαριστίες

Σε λίγα χρόνια από τώρα!

Σε λίγα χρόνια από τώρα!

Επιτέλους άλλος ένας χρόνος φεύγει και πλησιάζω πιο κοντά προς τη σύνταξη! Αν προλάβω!
Όμως η όλη σπουδαιότητα της μέρας για εμένα, έχει να κάνει με τη στιγμή αυτήν.
Ακριβώς αυτή τη στιγμή!
Πριν πολλά πολλά χρόνια σαν σήμερα στις μια και κάτι γεννιόμουν! Στα χρόνια από εκείνη ακριβώς τη στιγμή μέχρι αυτήν που γράφω, κάποιοι χάρηκαν και γέλασαν μα άλλοι στενοχωρήθηκαν και έκλαψαν εξαιτίας μου.
Ελπίζω στα όσα επόμενα χρόνια μου απομένουν να μπορώ να κάνω τον κόσμο μόνο να χαίρεται!
Ελπίζω…!!!

Μόλις είδα και το The Curious Case of Benjamin Button το οποίο βρήκα καταπληκτικό! Eξαιρετικές ερμηνείες και πολύ μεγάλα νοήματα μέσα από φράσεις και σκέψεις που οι περισσότεροι έχουμε κάνει… ή θα κάνουμε!
Η πλοκή ξετυλίγεται σαν βιβλίο και δεν θες να τελειώσει…
Όμως τελειώνει και αυτό μαζί με πολλά άλλα.
Αυτό που δεν τελειώνει είναι οι ευχαριστίες μου και η αγάπη για όλους εσάς που έχω ή δεν έχω γνωρίσει και μας συνδέει τούτος εδώ ο χώρος.

Σας ευχαριστώ για την παρουσία σας και για τις ευχές σας!
Γλυκό για όλους και μια τουλίπα που είναι το αγαπημένο μου λουλούδι! Καλό Σ/Κ να έχετε!


Published in: on 14 Φεβρουαρίου, 2009 at 13:03  Comments (25)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2009/02/14/euxaristies/trackback/

RSS feed for comments on this post.

25 σχόλιαΣχολιάστε

  1. Βιάστηκα και άφησα τις ευχές μου στο περσινό σου ποστ…
    Δεν με ενοχλεί όμως, γιατί μπορώ να σου ευχηθώ διπλά…τριπλά (ξέρεις εσύ!)
    Χρόνια πολλά Αντώνη και να ξέρεις, ότι η παρουσία σου και μόνο πάντα μας χαροποιεί και σε αγαπάμε πολύ!
    Να μου επιτρέψεις αντί για τουρτίτσα να πάρω μια τουλίπα?
    Καλό σου σ/κ!😉

  2. Καλό ΣΚ Αντώνιε, την είδα και εγω την ταινία ειναι καταπληκτική όντως. Φιλια

  3. Όμορφη μέρα διάλεξες να έρθεις στον κόσμο αυτό…
    Λες γι’ αυτό να γιορτάζει η αγάπη και ο έρωτας σήμερα?

    Χρόνια Πολλά Αντώνιε ! Με αγάπη, έρωτα, υγεία, ευτυχία και πάντα να έχεις δίπλα σου, κοντά σου, ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν…

    Το δικό μου δώρο για τα γενέθλια σου…

  4. Πολύχρονος και ό,τι επιθυμείς! Ευχαριστούμε για το κέρασμα😀

  5. Πολύχρονος Αντώνη με αγάπη και υγεία!!!

    Για τη σύνταξη έχεις μέλλον ακόμα!!!!🙂

  6. Αντώνιε, για τα γεννέθλιά σου, πολλές – πολλές ειλικρινείς ευχές και μια συμβουλή. Περίμενε λίγο ακόμα…Δεν κόπτονται όλοι πώς φέτος είναι η χρονιά μας;;; (των Υδροχόων εννοώ)…άντε λοιπόν να δούμε.

    Πάντως, ένα είναι σίγουρο. Μπορεί εσύ να μην το βλέπεις, αλλά το φως που σκορπίζεις γύρω σου είναι άπλετο.

    «Keep walking»

    Υστερόγραφο: Οι τουλίπες είναι όντως τα πιο όμορφα λουλούδια! έχουν μια υπέροχα σεμνή αξιοπρέπεια. Και τώρα που ξανακοίταξα τη φωτογραφία, μου ήρθε και κάτι άλλο στο μυαλό: χέρια σε στάση προσευχής…

  7. Χρόνια γλυκά με υγεία και αγάπη.

  8. Εύχομαι να γιορτάσεις και τ’ Άλλα γενέθλια με χαρά….

  9. Αντώνη μου και από εδώ Χρόνια πολλά , να είσαι πάντα γερός και δυνατός και να κάνεις πολλά ταξίδια!
    Φιλιά

  10. χρονια πολλάαα:):)
    το είχα δεί στο φατσαμπούκι.. αλλά δε μπήκα χθές.. το είδα σήμερα στη ζουζούνα..:):)

  11. ΜοναχικόΑστέρι
    Σε ευχαριστώ και πάλι λοιπόν για όλες σου τις ευχές και για την παρέα εδώ στο blog! ;)

    Lock Heart
    Νομίζω ότι πρέπει να την ξαναδώ γιατί έχει πολύ καλές κουβέντες που θέλω να συγκρατήσω!

    Λουλούδι Χωρίς Άρωμα
    Για το μόνο που ξέρω είναι ότι πρώτα γεννήθηκα και τα επόμενα χρόνια ήρθε η γιορτή αυτή στην Ελλάδα. Ευτυχώς δηλαδή γιατί μπορεί να μην γλίτωνα το όνομα Βαλεντίνος! :) Σε ευχαριστώ και για τις ευχές και για την όμορφη αφιέρωση.
    Είναι ένα τραγούδι που μου αρέσει πολύ και ταιριάζει πολύ με τις Στιγμές που έχω ώρες ώρες!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    Σοφία
    Παρακαλούμε και ευχαριστούμε! ;)

    Radio Marconi
    Νομίζω πως ναι… :( Τι να κάνουμε;
    Σε ευχαριστώ φίλε για τις ευχές σου! ;)

    Ευαγγελία
    Τι να πω; Κι εγώ το ίδιο ακούω συνέχεια για τους Υδροχόους Ευαγγελία αλλά περιμένω να δω τι τελικά θα γίνει! ;)
    Για να δούμε!
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τη σιγουριά σου. Μακάρι να είναι έτσι αλλά εγώ μάλλον δεν το βλέπω!
    Συνεχίζω το περπάτημα λοιπόν! ;)

    ΥΓ. Κι εμένα για όλα αυτά που λες μου αρέσουν. Και πρόσεξα και αυτό που επεσήμανες και μου νομίζω ότι συμφωνώ μαζί σου!!!

    Kallinaki
    Σε ευχαριστώ πολύ! Σε ευχαριστώ και για το τραγουδάκι! Πολύ καλό! ;)

    Μανιτάρι του Βουνού
    Το εύχομαι αδελφέ! Το εύχομαι και για εσένα και τους δικού σου!

    Θαλασσινή
    Σε ευχαριστώ αγαπητή Θαλασσινή! Έχεις ευχηθεί κάτι που μου αρέσει πολύ ελπίζω και εγώ να μπορώ να το κάνω.
    Τις ευχές μου και σε σένα και την οικογένειά σου!

    Koulpa
    Σε ευχαριστώ! :) Φαίνεται από εκεί το θυμήθηκαν αρκετοί! ;)

  12. Αν και αργά. Ποτέ δεν είναι αργά για ευχές υγείας, αμυγδάλου και φουντουκιού. Χρόνια σου πολλά παιδί του Ερωτα!

  13. Αντώνη να σε χαίρονται!!!!
    Υγεία, ευτυχία και αγάπη πάντα για σένα εύχομαι !!
    Φιλιά

  14. Xρόνια Πολλά και Καλά… Πάντα όμορφες σκέψεις για γράψιμο και πάντα με αγάπη για τον άνθρωπο!

  15. Σου εύχομαι να τα εκατοστίσεις Αντώνιε από ψυχής από μια ψυχή. Χρόνια καλά και πολλά με υγεία και ψυχική ισορροπία.

  16. έστω και ετεροχρονισμένα, πολύχρονος!!

  17. σύνταξη? χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα

    καλόοο…!

    *με αυτήν την κυβέρνηση δεν παίζει να τη δω ποτέ

  18. Δεν ήξερα ότι αγαπάς τόσο τις τουλίπες .
    Για τα φετεινά σου γενέθλια , το δώρο μου είναι μια αγκαλιά … μαύρες σπάνιες (σχετικά) τουλίπες από τον κήπο του σπιτιού μου . Δεν τις κόβω , ποτέ …
    (Η φωτογραφία , είναι από την περασμένη Άνοιξη)
    Τα φιλά και τις ευχές μου και από εδώ .

  19. Ψάξε στα spam , για τις ευχές και το δώρο μου για τα γενέθλια σου … Μάλλον εκεί θα «έπεσε» .

  20. Απ’ Χρόνια πολλά και καλά, γεμάτα καλά

  21. Χρόνια Πολλά Αντώνη, έστω και καθυστερημένα! (είχα κι εγώ τις μαύρες μου αυτές τις μέρες).
    Θα σου στείλω ηλεκτρονικό λουλουδάκι – από τον δικό μου κήπο στο μπαλκόνι (επιτέλους αξιώθηκα και πήρα digital φωτογραφική μηχανή!).

  22. Να τα εκατοστήσεις Αντώνιε!
    ‘Ο,τι επιθυμείς.
    Σου εύχομαι στα επόμενα χρόνια να καταφέρεις να κάνεις όλο τον κόσμο που σε περιστοιχίζει και όχι μόνο, ΜΟΝΟ να χαίρεται.

  23. Καθυστερημένα εύχομαι χρόνια πολλά. Για την ταινία είχα ακούσει διφορούμενες απόψεις, αλλά με έπεισες και θέλω να πάω να την δω.

  24. Άννα
    Σε ευχαριστώ για τις σοκολατένιες ευχές!

    Anamella
    Κι εσύ ό,τι επιθυμείς! Σε ευχαριστώ πολύ!

    Vasilis
    Πάντα αυτό προσπαθούμε οι περισσότεροι. Ελπίζω φέτος να το κάνω με περισσότερη επιτυχία. Σε ευχαριστώ πολύ.

    Ψυχή
    Σε ευχαριστώ αγαπητή Ψυχή. Σε ευχαριστώ κι εγώ από ψυχής και εύχομαι και για εσένα ό,τι καλύτερο!

    Mad
    Είπα κι εγώ ένα αστειάκι λόγω της μέρας ;)

    Silia
    Καταπληκτικές! Πολύ όμορφες…
    Σε ευχαριστώ πολύ ;)

    Mary S.
    Μάλλον ήμασταν αρκετοί με τις μαύρες μας… Σε ευχαριστώ για τις ευχές και για την πολύ όμορφη φωτογραφία που μου έστειλες… Είναι πανέμορφo….

    Family
    Σε ευχαριστώ πολύ! Το ελπίζω αγαπητή Ε. αν και δύσκολο… Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να είστε πάντα καλά! ;)

    Μάρκο Τ
    Νομίζω ότι θα σου αρέσει πολύ.. Την προτείνω, αρκεί να έχεις τον χρόνο γιατί διαρκεί περίπου δυόμιση ώρες…
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές…

  25. Η καλή γιορτή, σαράντα μέρες κρατεί! Η δική σου κράτησε λίγο παραπάνω, γιατί τώρα μόλις στέλνω ευχές:
    Χρόνια πολλά και καλά και με μπόλικη Χαρά!🙂
    τόπος με ενδιαφέρον το μπλογκ σου


Σχολιάστε

