Χρόνια Πολλά !!!


Μου έλειψε η επαφή που είχα μαζί σας τον προηγούμενο καιρό και αφού πέρασα τα χίλια κύματα, γύρισα ξανά στα λημέρια τα γνωστά.

Θέλω να ευχηθώ Καλή Χρονιά, υγεία ευτυχία και ευημερία και κάτι που μου ευχήθηκε ένας πολύ καλός μου φίλος.
Σας εύχομαι λοιπόν εφαρμοστική πρακτική δημιουργικότητα για τη Νέα Χρονιά που σύμφωνα με τα λεγόμενά του σημαίνει το να κάνεις πράξεις τις ιδέες που κατά καιρούς έχεις και να μην μένεις μόνο στη θεωρία.
Καλό ή κακό δεν ξέρω… αλλά σας το εύχομαι!😉

Φίλοι και φίλες να είστε όλοι καλά.

Published in: on 4 Ιανουαρίου, 2010 at 15:15  Comments (11)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2010/01/04/xronia-polla/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 σχόλιαΣχολιάστε

  1. Χρονια πολλα και καλα.

  2. Χάθηκες, Αντώνη!… Καλή και Δημιουργική Χρονιά, σου εύχομαι ολόψυχα!

  3. Επιτέλουυυυυυς!!!!!!!

    ΄Ετσι βρε παιδί μου, δε σου κρύβω πως ΑΝΗΣΥΧΗΣΑ…
    Καλά να είσαι, Εδώ να είσαι και να τα λέμε

    KAΛH XΡONIAAAAAA!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  4. Καλή Χρονιά και σε σένα Αντώνη .
    Με ειρήνη στην καρδιά και κάθε ευλογία στη ζωή σου .

    Καλή δύναμη , και καλή συνέχεια στην πορεία της ζωής σου .

    Σε χαιρετώ από τη Μεγαλόνησο,

    Αργυρούλα

  5. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά! Κι εγώ υγεία και ευημερία εύχομαι, αλλά και για την ευτυχία δεν έχω αντίρρηση!🙂

  6. ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ Αντώνιε, ΚΑΛΟΧΡΟΝΟΣ και ΥΓΙΗΣ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. Χρόνια πολλά για την ονομαστική σου γιορτή ,
    και κάθε ευλογία και χαρά στη ζωή σου .

    Τις ευχές μου και την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο,

    Αργυρούλα

  8. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και για την γιορτη σου.
    Τι ετσι θα ξεγλυστρησεις , χωρις κερασμα???

  9. Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας και που με θυμηθήκατε.
    Εύχομαι και για εσάς τα καλύτερα🙂

    Seagull
    Σας ξαναβρήκα όμως!
    Ακολουθώ πιστά και την Κλέφτρα Κίσσα ;)

    Γλαρένια
    Εδώ θα είμαι και θα τα λέμε... μέχρι να βαρεθείτε.

    Αργυρούλα
    Σε ευχαριστώ πολύ για τις ιδιαίτερες ευχές σου.
    Εύχομαι κι εγώ ό,τι καλό και ευλογημένο για εσένα και τους δικούς σου.

    Σοφία🙂 Ευχαριστώωω...
    Κανένα χιόνι θα στείλεις και σε εμάς;
    Τι θα γίνει; Όλο εκεί θα το κρατήσεις;

    Λένα
    Ευχαριστώ πολύ :)
    Χρωστάω κέρασμα και χρωστάτε δώρο... κανονίστε ;)

    "Οχι που θα μου ξεγλιστράγατε!"

  10. Καλή χρονιά, χαρούμενη και ευλογημένη, μαζί με τις θερμότερες ευχές μας για την ονομαστική σου εορτή. Είναι πολύ ευχάριστο που είσαι πάλι πίσω!

  11. Σταυροδρόμι
    Ευχαριστώ πολύ για τις θερμές ευχές. Το ίδιο ευχάριστο είναι και για εμένα που σας ξαναβρίσκω μετά από τόσο καιρό.
    Ευχαριστώ και πάλι


Σχολιάστε

