Ο απόηχος

ink_sea_by_ahermin.jpgΔυό μέρες μόνο και μια δύσκολη εβδομάδα, φτάνει στο τέλος της.
Δυό μέρες μόνο… για ανασυγκρότηση, για ανανέωση μέχρι την επόμενη «έφοδο» της καθημερινής.
Τι να προλάβεις όταν ο απόηχος των γεγονότων δεν αφήνει χρόνο για τον εαυτό σου!
Φίλοι που παραπονιούνται ότι δεν σε βρίσκουν πια τόσο συχνά, συγγενείς που είχες μήνες να δεις και υποσχέθηκες να επισκεφθείς σύντομα, συναντήσεις, υποχρεώσεις που έμειναν πίσω… όλα ένας απόηχος! Και ο εαυτός;
Αυτός επηρεασμένος από την ταχύτητα που έχει η ζωή, νοιώθει μια μικρή αστάθεια.
Ο απόηχος δεν είναι πάντα κακός. Πολλές φορές απαραίτητος για την καλή ψυχική διάθεση, δεν βοηθά όταν οι διαθέσιμοι χρόνοι είναι τόσο μικροί!
Μέρες τώρα ψάχνω να βρω, στιγμές ησυχίας… μια γυάλα απομόνωσης!
Το σαββατοκύριακο φαντάζει ιδανικό!
Διάλεξα να μείνω πάλι εδώ, μαζί της… οι δυό μας… εγώ και η πόλη, η γυάλινη πόλη! Εκείνη με αφήνει πάντα μόνο μου, σέβεται την επιλογή μου.
Έχω στο μυαλό μια φράση που λέει «Την πραγματική ζωή την καταλαβαίνεις όταν μείνεις μόνο σου… Να θυμάσαι, όσο περισσότερο βρίσκεται κανείς με φίλους, ξεχνάει τον εαυτό του.» κι έχω ξεχάσει ποιος το είπε!
Να έχετε όλοι και όλες το σαββατοκύριακο που επιθυμείτε!

Η Απορία της Παρασκευής:
Αν ένας, δεν αρκεί, πόσοι κούκοι χρειάζονται για να φέρουν την Άνοιξη;

25 comments on “Ο απόηχος

  1. Ο/Η Anna λέει:

    Καλημέρα!
    Πρώτον ποτέ δεν ήσουν ψάρι γιατί με θυμάσαι…
    Δευτερον ούτε κούκος είσαι….
    Τρίτον είναι φυσικό να νιώθεις μια κάποια μελανχολία γιατί το αδελφάκι που έπαιζες όταν είσασταν μικρά και φτίαχνατε μελενιές ο ένας στον άλλον τώρα είναι οικογενειάρχης και εσύ νιώθει μόνος στην έρημο.
    Μην ανησυχείς έτσι ένιωσα και εγώ πέρσι 9 Δεκεμβρίου, ή μαλλον λίγο μετά.
    Είναι μια νέα σελίδα, διαφορετική, δεν μπορούμε να γυρίσουμε πίσω γιατί δεν θα έχει σημασία πια.
    Πρέπει να αλλάξει μουσική γιατί με εμνέει και γράφω πολλά….

    Να έχεις το πιο παράξενα όμορφο Σαββατοκύριακό!!
    Και κανα μπανάκι δεν βλάπτει…

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η laxanaki λέει:

    Καλό σ/κ Αντώνη!!! Μη μείνεις όμως και πολύ μόνος χιχιχιχι!!! Αμάν με αυτές τις απορίες… 3 και ο κούκος φέρνουν την άνοιξη… Δεν το ήξερες????

    Υ.Γ. είδες για να μη μου δώσεις τα εισιτήρια???? Έχασε η ομάδα 😛

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η strofi λέει:

    Κανένας κούκος μην περιμένεις να σου φέρει την άνοιξη Αντώνη μου. Η άνοιξη είναι μέσα μας και πρέπει εμείς να την ανακαλύψουμε… Γι΄ αυτό μας κάνει καλό που και που να μαζευόμαστε και να μένουμε μόνοι μας με τον εαυτό μας. Σου εύχομαι να έχεις ένα ευλογημένο και γαλήνιο Σαββατοκύριακο.

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η penny λέει:

    Πόλλες φορές έχουμε την ανάγκη να μείνουμε μόνοι για να ανακαλύψουμε την ζωή, μα και τον ίδιο μας τον εαυτο πολλές φορές!! Δεν χρειαζεται να μπούμε σε γυαλα απομόνωσης όμως…μαθαίνεις περισσοτερα, όταν σε αύτη σου την απόδραση έχεις διπλα έναν καλό φίλο, που με μες την ξεχωριστή αυτη ησυχια της αναζήτησης σου, σου μιλα η δική του σιωπη!

    υ.γ. Την ανοιξη στην καρδιά μας την φέρνουν όσοι κούκοι επιλέξουμε εμεις…τωρα για την ανοιξη της φύσης δεν είναι λίγο νωρίς να μιλάμε? Ζεστες καλημέρες σε όλους!!

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η Adonios λέει:

    Άννα
    Έχεις δίκιο στα δύο πρώτα… Έχω λίγο καλύτερη μνήμη και δεν έχω φέρει ποτέ την Άνοιξη!!!
    Αυτό που χρειάζομαι είναι χρόνο να κατασταλάξω. Πολύ λίγες φορές με πείραξε η μελαγχολία. Περισσότερο χρειάζεται να δω που στέκομαι… υπάρχει μια περίπτωση να υπάρχουν σύννεφα πιο κάτω και μάλλον δεν θα μπορέσουν να συγκρατήσουν μια πτώση! 😉
    Χαίρομαι που η μουσική σε προδιαθέτει να γράψεις…
    Θα την είχα βγάλει μα τώρα δεν θα το κάνω!
    Καλά να περάσεις κι εσύ 😉

    Λαχανάκι
    Δεν λες στους κούκους να φύγουν καλύτερα μπας και δούμε λίγο χειμώνα;
    Την επόμενη φορά θα μιλήσω στην ομάδα για σένα 😉

    Στροφή
    Αυτό χρειάζομαι κι εγώ φίλε μου… Να μείνω μόνος με αυτόν τον δύσκολο εαυτό… Να τον ακούσω και να με ακούσει. Το ίδιο σαββατοκύριακο εύχομαι και για σένα ήρεμο και γαλήνιο.

    Penny
    Αρκεί να είναι ξεχωριστός και ο φίλος… Μα πάντα υπάρχουν φορές που χρειάζεται μόνο ο εαυτός σου για να «δεις» λίγο πιο πέρα.
    Εσύ δίνεις ζεστές καλημέρες κυρία penny και δε λέει να πέσει λίγο η θερμοκρασία; 😉
    Καλή σου μέρα!

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η stalagmatia λέει:

    Aν πάρουμε έναν κούκο και τον κρεμάσουμε στην πόρτα του κουφού και φέρουμε κι έναν κόκορα με τη γνώση των 45 Γιάννηδων, έχουμε εξασφαλισμένη την Άνοιξη…
    τι λέω πάλι… ξενυχτισμένη γαρ… μη δίνεις σημασία!

    Καλό Σαββατοκύριακο Αντώνη, περίεργο και πικάντικο 🙂

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η penny λέει:

    γιατι δεν ειναι ομορφο να λαμπει ο ηλιος και να αναπνεουμε δροσερο αερα?? θυμιζει εξοχη…… 🙂

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η Adonios λέει:

    Σταλαγματιά
    Έχεις βρει το κόλπο βλέπω!
    Καλό ΣΚ και σε σένα σταλαγματιά! 😉

    Penny
    ναι αμέ ωραίο είναι… όταν διαρκεί 5-6 μήνες! 🙂

    Μου αρέσει!

  9. Ο/Η lifewhispers λέει:

    κοιτα. πρεπει αν ερθει ο χειμώνας. να φτασει μια μελαγχολία σε μια κορύφωση. τοτε θα γνωρίζεις τις συνεπειες ενος απόηχου.νομιζω.

    Μου αρέσει!

  10. Ο/Η akamas λέει:

    Εξαρτάται εαν θα είναι αρσενικοί ή θυληκοί.

    Μου αρέσει!

  11. Ο/Η Μαρία λέει:

    Αντώνη, κρατώ την απορία σου για homework το σ/κ και θα σου απαντήσω τη Δευτέρα! :-Ρ Πάντως μην σε φάνε οι υποχρεώσεις… αφιέρωσε και λίγο χρόνο στον Αντώνη, το χρειάζεται 🙂 Φιλιά και καλά να περάσεις! 🙂

    Μου αρέσει!

  12. Ο/Η Anna λέει:

    Καλημέρα! Αν δεν βρούμε την απάντηση πρέπει να μας την δώσεις εσύ.
    Φτιάχνω κεικ, θέλει κανείς;

    Μου αρέσει!

  13. Ο/Η Adonios λέει:

    lifewhispers
    Πολλές όμως οι φορές που χωρίς να υπάρχει χειμώνας νοιώθουμε παγωμένοι και ψυχροί!

    akamas
    Μπορεί να είναι και τα δύο, μπορεί και ουδέτεροι! 😉

    Μαρία
    Αυτό σκέφτομαι να κάνω Μαρία. Θα περιμένω και την «εργασία» σου τη Δευτέρα! 🙂 καλά να περάσεις κι εσύ!

    Άννα
    Όχι αγαπητή μου… σε εσάς αφήνω τα δύσκολα! 😉
    Άσε και κάνα κομμάτι απο αυτό που ετοιμάζεις!!!
    Καλή σου μέρα 🙂

    Μου αρέσει!

  14. Ο/Η melomenos λέει:

    δεν σε πρόλαβα
    αλλά να έχεις ένα όμοφο
    και ξεκούραστο σαββατοκύριακο 🙂

    Μου αρέσει!

  15. Ο/Η zero λέει:

    Παρα πολυ καλο!
    Επισης καλο Σαββατοκυριακο.

    Μου αρέσει!

  16. Ο/Η despinak λέει:

    Συμφωνώ μ’αυτό που είπε αυτός που ούτε κι εγώ ξέρω ποιος είναι 🙂

    Μου αρέσει!

  17. Ο/Η x λέει:

    loipon xreiazontai oi 3 apo toys ‘3 kai o koykos’

    Μου αρέσει!

  18. Ο/Η Adonios λέει:

    Melomenos
    Κι εσύ φίλε μου, να περάσεις καλά και μακρυά απο γλυκά! 😉

    zero
    Σ’ευχαριστώ… καλή Κυριακή (πλέον) και σε σένα! 😉

    despinak
    Πρέπει να βρεις ποιός είναι… ΤΟ αφήνω πάνω σου! 😉

    x
    Τόσο εύκολη ήταν τελικά η λύση; 😉

    Μου αρέσει!

  19. Ο/Η Anna λέει:

    κου κου κου κου

    Μου αρέσει!

  20. Ο/Η Adonios λέει:

    Ευτυχώς που δεν ήταν κρα κρα κρα!!!

    Μου αρέσει!

  21. Ο/Η Anna λέει:

    Εγώ τους κούκους άκουσα.Τέσσερις ήταν. χιχιχι

    Μου αρέσει!

  22. ….Την πραγματική ζωή την καταλαβαίνεις όταν μείνεις μόνο σου… Να θυμάσαι, όσο περισσότερο βρίσκεται κανείς με φίλους, ξεχνάει τον εαυτό του.» κι έχω ξεχάσει ποιος το είπε!»
    Δεν χρειάζεται να μάθεις. Κάποιος απαισιόδοξος. Κάποιος κακός.
    Να έχεις φίλους τριγύρω να χαίρεσαι. η ζωή δεν είναι μοναξιά. Κι επειδή κάποιος τα είπε, πρέπει να τα ενστερνιστούμε? Μπαααααα
    Οσο για τον κουκο… τι να σου πω παιδάκι μου. Μέχρι νάρθει η άνοιξη, ίσως το έχουμε λύσει, όλοι μαζί.
    φιλιά

    Μου αρέσει!

  23. Ο/Η Adonios λέει:

    Άννα
    Αν ήταν τέσσερις, τότε ή ώρα ήταν 2 😉

    Αγριο-Κερασο-Ζουζούνα
    Ε δεν είπαμε ότι ο ολομόναχος είναι ότι και το καλύτερο. Απλά ότι χρειάζετια που και που να επιλέγεις την μοναξιά, περισσότερο σαν βοήθημα για την αυτογνωσία και τον αυτοέλεγχο! 😉
    Καλή εβδομάδα 🙂

    Μου αρέσει!

  24. Ο/Η Anna λέει:

    Δεν τους είδα, τους άκουσα μόνο.

    Μου αρέσει!

  25. Ο/Η jenny λέει:

    ΕΥΣΤΟΧΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    Οι γοργόνες κάνουν απολέπιση;
    Θα είχε διαφορά αν αντί να τραβάει κανείς ένα ζόρι, το έσπρωχνε;
    Τα ΑΤΜ γιορτάζουν της Αναλήψεως;
    Από τι υλικό είναι φτιαγμένο το πελεκούδι και καίγεται συνέχεια;
    Σε ποια ακριβώς περιοχή του ουράνιου θόλου βρίσκεται το σφοντύλι;
    Ποιος και πότε ενημέρωσε τον Ταρζάν ότι τον λένε έτσι;
    Γιατί ο Donald Duck όταν βγαίνει από το μπάνιο φοράει πετσέτα ενώ κυκλοφορεί τις υπόλοιπες ώρες χωρίς παντελόνι;
    Τι σκατά σημαίνει επιτέλους Ζαβαρακατρανέμια;
    Ποιος είναι επιτέλους ο ανιψιός του Μπάρμπα Μπεν και ποιος του Μπάρμπα Στάθη;
    Μπορεί κάποιος να αποφασίσει οριστικά ότι είναι αναποφάσιστος;
    Όταν κάποιος με μανία καταδιώξεως, καταδιώκεται πραγματικά, λέμε ότι θεραπεύτηκε;
    Με ποια ακριβώς επιχειρήματα έπεισε ο Νώε τα ψάρια να αφήσουν το νερό και να μπουν στην κιβωτό;
    Ποιος ήταν ο αντικειμενικός σκοπός αυτού του Αλέξη όταν κρυβόταν πίσω από τις λέξεις;
    Υπάρχει λογική απάντηση στην ερώτηση «Γύρισες»;
    Γιατί χρειάζονται πλύσιμο οι πετσέτες του ντους αφού όταν τις χρησιμοποιούμε είμαστε καθαροί;
    Αφού ο άνθρωπος προέρχεται από τον πίθηκο γιατί υπάρχουν ακόμη πίθηκοι;
    Πως πήρε το όνομά της η μακαρονάδα ‘πουτανέσκα’;
    Τι σημαίνει κάθομαι όρθιος;
    Γιατί τις λέμε ατομικές βόμβες αφού σκοτώνουν πολλούς;
    Πώς λέγεται ένα αγριογούρουνο όταν είναι ήρεμο;
    Ο ΤΕΝ-ΤΕΝ δε θα έπρεπε να λέγεται TWENTY;
    Γιατί λέγονται πολυ-θρόνες αφού κάθεται μόνο ένας;
    Τι γεύση έχουν τα λυσσακά;
    Σε τι τεστ επιδεξιότητας υποβάλλεται ο κώλος ώστε να αποκτήσει τελικά δικαίωμα στο μεταξωτό βρακί;
    Υπάρχει επιστημονική εξήγηση γιατί το παρδαλό κατσίκι έχει μεγαλύτερη αίσθηση του χιούμορ από τα υπόλοιπα μονόχρωμα;
    Το @ σε τι ακριβώς μοιάζει με το παπάκι;
    Δεν είναι σατανική σύμπτωση όποιος βρίσκεται στην τουαλέτα όταν χτυπάς να ονομάζεται ‘άλλος’;
    Ο Κουτρούλης πόσους προσκεκλημένους έχει τελικά στο γάμο του;
    Υπάρχει κάποιος ψυχοπαθής που δημιουργεί συστηματικά λάκκους στις φάβες;
    Γιατί όταν οι τράπεζες στέλνουν ‘τελευταία ειδοποίηση’ για μια δόση, στη συνέχεια αθετούν την υπόσχεσή τους και ξαναασχολούνται μαζί μας ;
    Τι βύσμα έχει τελικά αυτός ο ουδείς και όλοι τον θεωρούν αναντικατάστατο;
    Στην Αφρική πως ονομάζεται το αράπικο φιστίκι;
    Πόσο περήφανος για το σώβρακό του είναι ο Σούπερμαν ώστε να το φοράει πάνω από το παντελόνι;
    Γιατί του διαόλου η μάνα δε δοκιμάζει να μείνει πιο κοντά;
    Η τσαπα-τσούλα, είναι αγρότισσα ελευθέρων ηθών;
    Τι χρησιμεύει η τρύπα στα ντόνατς;
    Αυτός που βρίσκεται παγιδευμένος ανάμεσα στο ‘γκρεμό’ και στο ‘ρέμα’, έφτασε εκεί κολυμπώντας ή σκαρφαλώνοντας;
    Αυτός που γράφει το ‘ακόμα πιο νόστιμο’ στις συσκευασίες των γατοτροφών, πώς είναι τόσο σίγουρος;
    Τι μέσο χρησιμοποιεί ένα βουνό για να πάει στονΜωάμεθ;
    Αυτό το ‘διαφανές-περιτύλιγμα-με-τις-φουσκάλες-που-κάνουν-τσούκου-τσούκου-και-κάθονται-όλοι-και-τις-σπάνε-σαν-υπνωτισμένοι’, ξέρει κανένας πως λέγεται με μία λέξη;
    Γιατί οι αριθμοί στο κομπιουτεράκι είναι τοποθετημένοι ανάποδα σε σχέση με τους αριθμούς στα τηλέφωνα;
    Αφού λένε πως το κολύμπι κάνει καλό στη σιλουέτα πως εξηγούν τις φάλαινες;
    Οι επιγραφές που λένε πως ‘επιτρέπουν την είσοδο μόνο σε σκυλιά που οδηγούν τυφλούς’, περιμένουν να διαβαστούν από τα σκυλιά ή από τους τυφλούς;
    Τι εργαλεία έχουν πια αυτά τα ‘πράσα’ και πιάνουν συνέχεια διάφορους εκεί;
    Πόσα χρόνια διαρκεί ένα ‘ζαμάνι’;
    Στην ερώτηση ‘θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων;’ η απάντηση ‘πάρτε τ’ αρχ…ια μου’, θεωρείται θετική ;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε