Ήθελα να γίνω…

kafedes.jpg

Σκουπιδιάρης, νεκροθάφτης, οικοδόμος, κλητήρας, σερβιτόρος, ταξιτζής, υπάλληλος γραφείου, πωλητής, πυροσβέστης, τραγουδιστής, γιατρός, ιερέας, δάσκαλος, δικηγόρος, πολιτικός, επιστήμονας, πιλότος…!
Τελικά ποιό επάγγελμα θέλαμε να κάνουμε και τι κάνουμε;
Έχουμε ακόμα την επιλογή; Εμπρός λοιπόν… τι περιμένετε; Βγάλτε έξω τις επιθυμίες του παιδιού που κρύβεται μέσα σας!

Μη ρωτήσετε για μένα… πάντα ήθελα περίεργα πράγματα! 🙂

Το σ/κ αυτό θα το περάσω εκτός Αθηνών για περισυλλογή και επαναφόρτιση μα θα σας αφήσω με την…

Απορία της Παρασκευής
Με ποιόν ακριβώς μπορεί να έχει κόντρα, ένα πλακέ;

Μετά από εκατοντάδες ερωτήσεις επισκεπτών (Σταλαγματιά, Στράτος, Melomenos) 😉 για το τι θα ήθελα να κάνω όταν μεγαλώσω γράφω κι εγώ με τη σειρά μου την επιθυμία μου! Από μικρό παιδί νόμιζα ότι μπορώ να είμαι ποδοσφαιριστής και συγχρόνως επιστήμονας. Με σαγήνευαν τα μυστικά της φύσης και του ουρανού. Ηφαίστεια, ποτάμια, ζούγκλες, θάλασσες και βουνά, πλανήτες, κομήτες, μαύρες τρύπες και αστέρια! Υποδομή όμως για να φτάσω μέχρι αυτά… τίποτα… Έτσι αποφάσισα ότι καλύτερα να γίνω πιλότος μαχητικού! Το ότι δεν πέρασα για λίγα μόρια σημαίνει ή ότι γλίτωσα ή ότι γλίτωσαν! Μεγαλώνοντας άρχισα να έχω ενδιαφέρον για την Αρχαιολογία την Ιστορία την Θρησκεία τους υπολογιστές και την… φαντασία. Επειδή όπως καταλαβαίνετε ασχολήθηκα με πολλά μαζί… δεν έγινα τίποτα… συνεχίζω όμως να είμαι αιθεροβάμων 😉

Published in: on 16 Νοεμβρίου, 2007 at 09:50  Comments (61)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2007/11/16/ithela-na-gino/trackback/

RSS feed for comments on this post.

61 σχόλιαΣχολιάστε

  1. E οχι, τώρα μας κάνεις να σε ρωτήσουμε:
    Τι ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις, Αντώνη;

  2. Καλημέρα!!! Ε ναι, νομίζω πρέπει πρώτα να πεις εσύ τι θέλεις και μετά να απαντήσουμε κι εμείς.

  3. λοιπόν.. από τότε με θυμάμαι ήθελα να γίνω δημοσιογράφος! μεγάλες στιγμές! έφτιαχνα μόνη μου περιοδικά από 9 ετών και έπαιρνα συνεντεύξεις από την οικογένεια μου (από κάπου έπρεπε να ξεκινήσω). το καλύτερο μου βέβαια ήταν να συζητάω! μιλάμε για ώρες αναλύσεων..
    μεγάλωσα πολύ από τότε και τελικά είδα τον εαυτό μου δημοσιογράφο!!!! όμως τα όνειρα μου δεν σταματούν εδώ! όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω αρχισυντάκτρια στο έγκυρο περιοδικό «μίκυ μάους»! αχ.. μακάρι!

  4. Οταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω αγόρι για να κάνω καριέρα ως ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ!!!!!!!Αγόρι προλαβαίνω να γίνω,μπάλα όμως θα παίζω στον Βραδυποριακό!Ε,νομίζω πως δεν αξίζει τον κόπο!!

  5. 🙂 ήθελα να είμαι φωτογράφος του National Geographic και να ταξιδεύω στα πιο απίθανα μέρη….
    αλλά δεν δέχτηκαν γιατί θα έριχνα έξω την επιχείρηση απο τα συνεχόμενα ταξίδια μου και τα αμέτρητα φιλμ που θα χάλαγα!!!
    φυσικά το κέφι μου εγώ συνέχισα να το κάνω αλλά χωρίς υποστηρικτή!!! 😛
    περιμένω την δική σου «απάντηση» Αντώνη!
    καλό σου Σαββατοκύριακο

    όσο για το κόντρα-πλακέ που το θυμήθηκες;

  6. Σταλαγματιά & Στράτος
    Είδατε τι έγινε εξαιτίας σας! 🙂

    kat.
    Γίνεται να επανακυκλοφορήσεις και το «Μικρό Αγόρι»; 😉

    Marouli21
    Στην ίδια ομάδα θέλαμε να παίζουμε 🙂
    Μπορεί να μην προλαβαίνεις να γίνεις, αλλά προλαβαίνεις να κάνεις! 🙂 Άντε με το καλό ξαδέλφη!

    Melomenos
    Λάτρης της περιπέτειας κι εσύ ε;
    Δεν μας χωρά ο τόπος! 🙂
    Αν βρίσκαμε και χορηγό πιθανόν να συναντιόμασταν σε κάποια στέπα!
    Καλό σ/κ και σε σένα φίλε Χάρη…

    όσο για το κόντρα πλακέ… δε μου απάντησες 😉

  7. ωραιο θεμα!! λοιπον απο μικρος ηθελα να γινω δυο πραγματα η οδηγος αγωνων φυσικα με τι αλλο;; μηχανες αλλα.. τη γλυτωσα.. οχι τελειως ομως.. το δευτερο ειναι ψαρας ναι!! για να μαι κοντα της ολη μερα.. καθε μερα αλλα κ αυτο δεν ηταν εφικτο καθως δεν υπηρξε η ευκαιρια να βρεθω κοντα σε καποιον επαγγελματια.. αλλα.. εν μερη εγινε η επυθιμια μου πραγματικοτητα μιας κ για 3 χρονια δουλευα σε πλοιο.. ακομα ομως θελω κ ελπιζω πως καποια στιγμη θα μαι .. μονο ψαρας εστω κ αργα..
    καλο ταξιδι καλα να περασεις κ να χεις παντα τετοιες εμπνευσεις-θεματα!

  8. Είχα αλλάξει πολλές γνώμες για το τι ήθελα να γίνω. Από αστυνομικός (πολύ μπανάλ), δασκάλα (μου έφυγε το μεράκι εγκαίρως), καπετάνισσα σε πλοίο (καλά θα ήταν αλλά δεν μου έκατσε), να δουλέψω σε ορυχείο (γι’ αυτό ξημεροβραδιάζομαι στις σπηλιές), και συγγραφέας (εν μέρει το πέτυχα).
    Ένα πλακέ μπορεί να έχει κόντρα φυσικά μόνο με ένα άλλο πλακέ.

    Καλά να περάσεις!

  9. Χμμμμ…..τι ήθελα να γίνω ε?? Επουδενι πάντως λογίστρια!! Στην τετάρτη δημοτικού ήθελα να γίνω λοκατζής…μετά το κατσαδιασμα του μπαμπά όμως και ενός γνωστού που με πληροφόρησε ότι οι Λοκατζήδες μπαίνουν σε θάλαμο αποσυμπίεσης και βγάζουν αίμα από τα αφτιά (στην προσπάθεια του ο άνθρωπος να αποβάλλει από το φτωχό μου μυαλό την ιδέα) άλλαξα πορεία… και κάπου στην πρώτη Γυμνασίου (όπως μαρτυρεί το ημερολόγιο εκείνης της περιόδου) ήθελα να γίνω δασκάλα μέχρι την απογοήτευση μου, όταν έμαθα ότι η θεία Χριστίνα περίμενε ουκ ολίγα χρόνια για να διοριστεί…έτσι με βρήκε το τέλος του γυμνασίου fan της πυρηνικής φυσικής….για λίγο όμως αφού ο τότε φυσικός μας με γείωσε λέγοντας μου ότι για να ασχοληθώ ερευνητικά με το αντικείμενο έπρεπε να βγω στο εξωτερικό, καθότι η χώρα έχει μόνο τον «Δημόκριτο» όπου μπαίνεις με μέσο… Έτσι από την πρώτη Λυκείου και μεχρι το τέλος του ήθελα φανατικά να γίνω Στρατιωτική Οδοντίατρος… μέχρι που έχασα τις προκαταρκτικές εξετάσεις για τα αθλήματα γιατί ο μπαμπάς ήθελε την κόρη του ελεύθερο επαγγελματία και δεν με άφησε να πάω να δώσω… έτσι το χακί, η στολές και η πειθαρχία έμειναν για πάντα όνειρο…ισως είναι και καλυτερα!! Καθε εμπόδιο για καλό δεν λένε? Η ιστορια θα δείξει!!

    υ.γ. Όσο για τα πλακέ νομίζω έρχονται σε «κόντρα» με τους καπλαμάδες κατά την σύγκόληση τους στην πρέσσα…στην προσπάθεια δημιουργίας ενός «κόντρα -πλακέ»!! 😉

  10. Τι αιθεροβάμων γλυκέ μου. Εγώ μια χαρά προσγειωμένο σε «κόβω».
    Πήγαινε εξοχικώς να γεμίσεις μπαταρίες και μακριά απο τα κόντρα και τα πλακέ, γιατί με τον καυγά τους, δεν ξέρεις τι μπορεί να ξεσπάσει. Να μην είσαι κοντά. Καλό ΣΚ.
    υ.γ. Ουπσσσσσσσ ! Εχει κι άλλο ερώτημα και στην βιάση μου δεν το απάντησα.
    Μικρή δεν ήθελα να γίνω τίποτα. Σκασίλα μου…..
    Μετά ήθελα να γίνω Ασυρματίστρια στα καράβια (λόγω μπαμπά καπετάνιου, είχα μία αγάπη ιδιαίτερη στο σπόρ). Μπήκα τέταρτη στη σχολή (σας έσκισα αγόρια στην φυσική!) αλλά έχω ένα μάτι ο κύκλωψ και με κόψανε στις ιατρικές εξετάσεις. Τι γελάτε. Το άλλο μάτι είναι γκαβό, το έχω για την ισορροπία. ΅Ετσι κατέληξα μία πτωχή πλην τιμία γραμματέας. Με δική μου καρέκλα, δεν κάθομαι στα ποδια του προϊσταμένου.

    Α, δεν σας είπα. Το επάγγελμα του ασυρματιστή «έκλεισε». Σταμάτησε, πως το λένε. και απο τότε είμαι πολύ χαρούμενη…..

  11. Ocean
    Βρίσκω πολλές να έχεις πολλές ομοιότητες με τον αδερφό μου. Όχι τόσο με τις μηχανές αλλά με τα αυτοκίνητα. Δεν μιλάω για το ψάρεμα… Όποτε βρίσκει ευκαιρία πάει για ψαροντούφεκο και το καταχείμωνο!
    Σου εύχομαι να έρθεις κοντά με αυτό που επιθυμείς! 🙂

    Mary S.
    Τουλάχιστον είσαι κοντά σε αυτό που αγαπάς!
    Κάποια στιγμή να μας πεις και για τη σπηλιά του Νταβέλη ή για το Τροφώνειο Άντρο αν έχεις πάει… 😉

    Fira
    Παρουσιάστε Αρμ! Μα εσύ το είχες μέσα σου το στρατιωτικό κοπελιά, μα έτρωγες «καψόνια’ πριν πας! 🙂
    Μανία με τις στολές ή με την πειθαρχία;
    Όσον αφορά το κόντρα πλακέ, θεωρώ ότι έχεις εγκυκλοπαιδικές γνώσεις για το θέμα και νομίζω με κάλυψες! 🙂

    Αγριο-κερασο-ζουζούνα
    Αδικία… λες και χρειάζεται να έχεις όραση 20/20 για να μιλήσεις στον ασύρματο…
    «Μαρκόνισσα» δηλαδή ε; Κι εγώ το είχα σκεφτεί μετά το στρατό. Ημουν χειριστής ραντάρ επιφανείας και χειριστής ασύρματου μέσου, αλλά τελικά δεν το προχώρησα. Σημασία έχει ότι έχεις δική σου καρέκλα τώρα όποτε μη σε νοιάζει 😉
    Καλό σ/κ και σε σένα

  12. για το τι ηθελα να γινω δεν θα πω… δεν εχει και σημασια αλλωστε… αλλα ενα μαλλι της γριας μπορω να εχω;

    -οριστε το παιδι βγηκε… και αντε να το μαζεψεις τωρα!-

    😉

  13. Πρέπει πρώτα να βρούμε κάποιον να το φτιάχνει. Έχω καιρό να δω κάποιον που να πουλάει… Μήπως δεν πηγαίνω στα σωστά μέρη; 😉

  14. Ήθελα στην αρχή να γίνω Ιερέας, γιατί νόμιζα πως όλοι οι Ιερείς μιλούσαν κι έβλεπαν το Θεό. Έπειτα κατάλαβα πως για να το πετύχεις αυτό, δεν είναι ανάγκη να γίνεις Ιερέας.
    Μετά, θέλησα να γίνω γιατρός και το σύμπαν στάθηκε αρκετά γενναιόδωρο μαζί μου.
    Από τότε, το ένα πτυχίο στον τοίχο δεν με φτάνει…

  15. Είσαι τυχερός που μπόρεσες να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου. Εύχομαι να έχεις έρθει κοντά και σε αυτό που ήθελες εξ’αρχής…

  16. εγω παλι εχω δει…
    λες να μην πηγαινω εγω σε σωστα μερη;
    😛

  17. αστρονομος ηθελα να γινω. μεχρι την δευτερα γυμανσιου ειχα διαβασει τουλάχιστον 100 βιβλια με αστρονομικο περιεχομενο (που ειναι αυτα, δεν εχω ιδεα σημερα).αλλα απο μαθηαμτικα, φυσικη, χημεια και βιολογια δεν καταλαβαινα τιποτα. μου φαινοταν ομως ενα απιστευτα μαγικο επάγγελμα…καλο σου σαββατοκυριακο..

  18. Μια από τα ίδια Αντώνη. Κι εγώ αιθεροβάμων κατέληξα παρά τις θετικές μου σπουδές. Καλό ΣΚ

  19. Είδαμε είδαμε 🙂
    Δεν απαντάω εδώ… ήθελα κι εγώ να γράψω κάτι αντίστοιχο και θα το κάνω σε λίγες μέρες! 😛
    Φιλιά

  20. Aπο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου,είχα όνειρο ζωής να γίνω γιατρός..Μεγάλωσα σε μια ιατρική οικογένεια,παντού γύρω μου ιατρική..Μπήκα στη σχολή,μπορεί μεν η πρώτη κάψα να έφυγε μόλις είδα οτι δεν είναι όλα ρόδινα,αλλά ακόμα είναοι κάτι που λατρεύω..που με συναρπάζει..αγαπώ επίσης τα αεροπλάνα,και θα μου άρεσε να κάνω κάτι σχετικό 🙂

  21. ….?????????????…… Λένε οτι μερικά απο τα πιο ενδιαφέροντα άτομα δεν ήξεραν ποτέ στη ζωή τους τι πραγματικά θα ήθελαν να κάνουν.. (ή τουλάχιστον το παραπάνω γνωμικό το θυμάμαι γιατί πάντα έτσι ήμουν+με συμφέρει ως θεωρία, όπως καταλαβαίνεις)! .. Ποτέ δεν ήθελα κάτι συγκεκριμένο, κάθε χρόνο άλλαζα άποψη..Τη μια χρονιά ήθελα να γίνω ζωγράφος, την άλλη.. τενίστρια :)), έπειτα καπετάνιος (!!!!!).. μια αλλοπρόσαλλη κατάσταση.. α, καλά είχα περάσει και μια περίοδο που ήθελα να γίνω θεολόγος (χαχα,παναγία μου!! – Εδώ κολλάει!!), με είχε πιάσει μανία και διάβαζα πάρα πολλά βιβλία με θρησκειες και ψαχνόμουν γενικώς..Μου έφυγε και αυτό όμως..Έπειτα ήθελα να γίνω φωτογράφος..μετά μουσικός..Το μόνο που θυμάμαι ειναι απο πάντα τον εαυτό μου να γράφει..πάντα με ένα χαρτί και να γράφω σκέψεις, κείμενα, ποιήματα..Ίσως δηλαδή το πιο μόνιμο (??) μου όνειρο να είναι συγγραφέας, αλλά αυτό δεν το θεωρώ δουλειά, αλλά πιο πολύ μεράκι.. Τελικά Αντώνη απ’ότι θα κατάλαβες λάθος ερώτηση..στον λάθος άνθρωπο! Καλό σκ! 🙂

  22. Βασικά μερικοί ίσως και να γίνονται Ιερείς κατά την τάξιν Μελχισεδέκ, Αντώνιε, αλλά αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο και άσχετο θέμα! 🙂
    Πάντως, μιας και το ράσο για πολλούς λόγους, ένας εκ των οποίων είναι εξαιρετικά προφανής, δεν γίνεται να το φορέσω, αρκούμαι στη μελέτη και στη βιωματική σχέση!

  23. Η έννοια της θρησκείας με την τυπική έννοια δε με αγγίζει τόσο..

  24. Βασιλική
    Δε νομίζω… μάλλον πρέπει να μου πεις ποιά είναι τα σημεία αυτά…
    Θα συνεχίζεις να με μαθαίνεις την Αθήνα;

    Life Whispers
    Τελικά είμαστε πολλοί αυτοί που τους συντάραξε το άπειρο ε;
    Μήπως να φτιάχναμε μια ομάδα; Εμένα ακόμα μου αρέσει να ασχολούμαι 😉
    Καλό σου σ/κ κι εσένα Life!

    Βασίλη
    Εγώ ήμουν στις θετικές μέχρι την Α’Δέσμη…
    μετά το έριξα στις αρνητικές 😉

    Σταλαγματιά
    Οπότε θα περιμένουμε… καλά δεν μας προιδεάζεις ούτε λίγο; 🙂

    Βιργινία
    Γιατρός λοιπόν… καμία προτίμηση σε ειδικότητα;
    Πάντως αυτό με τα αεροπλάνα μην το εγκαταλείπεις!
    Εδώ έγιναν πιλότοι τα πιο απίθανα άτομα! 😉

    Road Artist
    Έτσι κι εγώ αγαπητή… Ήθελα τα να μπορώ να κάνω τα πάντα.
    Το ενδιαφέρον μου δεν ήταν ποτέ ένα. Στην εποχή όμως της ειδίκευσης σίγουρα κάτι τέτοιο δεν είναι ότι το καλύτερο. Δεν μετανοιώνω βέβαια για τις επιλογές που έκανα.
    Είπες τενίστρια ε; Απο τα αγαπημένα μου… Μου φαίνεται ότι τα ενδιαφέροντά μου ήταν ακόμα και στον αθλητισμό πολλά.
    Κολύμβηση, τέννις, ποδόσφαιρο, μπάσκετ, πόλο, βόλευ, πινγκ πονγκ, baseball κ.α.
    Διαλέγεις και παίρνεις 🙂
    ΥΓ. Δεν υπάρχουν λάθος ερωτήσεις και πολύ περισσότερο, λάθος άνθρωποι!
    Καλά να περάσεις 🙂

    gayprofusion
    Εχεις δίκιο για τους μερικούς…
    Πάντως το ότι αρκείσαι στη μελέτη και στη βιωματική σχέση, είναι απο μόνα τους ικανά για πολλά.
    Είναι κι αυτά ένας δρόμος…
    Καλή δύναμη φίλε.

    Βιργινία
    Με την ουσιαστική έννοια;

    Ανοίγουμε ενδιαφέροντα θέματα και δυστυχώς φέυγω τα ξημερώματα για να δώσω συνέχεια…
    Ευχαριστώ όλους και όλες για τα σχόλιά σας…

  25. adonie ετσι ειναι με το ψαροντουφεκο αν εχεις λοξα.. χαχα κ γω τουλαχιστον 3 με 4 φορες το μηνα παω λογο φορτου εργασιας αλλιως.. δε θα βγαινα καθολου!! φαντασου οτι φετος πηγα την 1-1-2007!!!! στις 7-00 το πρωι αναβυσσο για ψαροντουφεκο για να παει καλα η χρονια!! καλοο ταξιδι κ παλι!!!!

  26. Καλησπέρα! Μικρός θα έπρεπε να σκέφτεσαι πότε να γίνεις μςεγάλος! Ενας υγιείς και καλός ανθρωπος! Ελπίζω αυτό να το κατάφερες πολύ καλά. Τωρα για το με τι επαγγελμα θα ασχοληθείς… Η γνώμη μου είναι, ότι με ότιδήποτε κι αν ασχολείσαι, αυτά που ήθελες να έχεις κάνει, μπορείς να τα εντάξεις μέσα στην δουλειά. Οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή.
    Η Κόντρα Πλακέ απλά τα έχει πάρει με έναν γάλλο ενοχλητικό γείτονα που βάζει συνέχεια τη μουσική διαπασών! Το μικρό της είναι Κόντρα και το μεγάλο Πλακέ, της γνωστής οικογενείας του Παρισιού Πλακέ.
    🙂 🙂 🙂

  27. Αυτή τη στιγμή,θεωρούμαι γενικός γιατρός,κάτι αντίστοιχο του παθολόγου για Ελλάδα.Eχω δηλώσει ήδη την ειδικότητα,και βαίνω καλά..το πήρα μονοκοπανιά απο το καλοκαίρι,δεν έκανα διακοπές για άλλη μια χρονιά,και τώρα έχω φτάσει κάπου 1200 ώρες ειδικότητας απο τις 6300 οι οποίες απαιτούνται,μέσα σε 3-4 μήνες..Το τι θα γίνει σε περίπτωση που τις φτάσω πριν το χρονικό όριο,δε το γνωρίζω,αλλά με χαροποιεί οτι το εκτιμούν αυτό και οι άλλοι,και δε με αντιμετωπίζουν όπως τα περισσότερα άτομα που τα κυνηγάνε σε κάθε τους βήμα ( κατά ΜΟ,κάποιός του «ετους» μου,θα έπρεπε τώρα που μιλάμε να έχει 300 ώρες)..Εχω διαλέξει παρεμφερή κλάδο με την αιματολογία,που ασχολείται με το γενετικό υπόβαθρο των ασθενειών..είδομεν.Οσο για τη θρησκεία,δε συμφωνώ με το τυπολατρικό της κομμάτι,με την έννοια ενός θεού «φύλακα» 😉

  28. Τελικα ολοι θελαμε/ουμε (γιατι τα ονειρα ποτε δεν πεθαινουν) λιγο απο ολα…!!
    Αντωνη μου μην σταματησεις ποτε την αναζητηση που ξερεις μπορει να βρεις το ιδανικο για σενα…:D

  29. Oπως παντα βιαστικη…

    Καλη ξεκουραση,καλο φορτωμα και ενα υπεροχο σ/κ να εχεις Αντωνη μου..!!

  30. Να συνεχίσεις να εισαι όπως είσαι να μην αλλάξεις…και ότι επιθυμείς ακόμα και τώρα να το πράξεις! ! ! πέρασες βλέπω πολλές αναζητήσεις…εισαι άνθρωπος της περιπέτειας..και μπράβο σου. Πάντα με επιτυχίες σε ότι και να κάνεις. Καλά να περάσεις στην εκτός αθηνών εξόρμηση σου . Φιλιά

  31. Τελικά πότε να έρθω βόλτα με το αεροπλάνο ; 😛

  32. Αντώνιε μάλλον εισοδηματίας είναι η πρώτη επιλογή και η δεύτερη αυτή που παλεύω καθηγήτρια πανεπιστημίου, αυτάάά…

  33. Δεν είναι πάντα ευχάριστος ο 2 «στόχος» Daisy..το έχω «παρακολουθήσει/ζήσει» το θέμα σε πολύυυυυυ πολύυυυ κοντινό μου άτομο,που κατείχε αυτή τη θέση,και πίστεψε με,δεν είναι ο,τι καλύτερο 😉

  34. Αν αξακολουθούν τα ηφαίστεια να σε προκαλούν, τότε πέρασε από τη Νίσυρο. Αν θα έπρεπε να πω κι εγώ τι ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω, τότε θα σου πω ότι η μετεωρολογία ήταν ένα από τα εφηβικά μου πάθη. Τώρα απέμεινα να χαζεύω τον Σάκη Αρναούτογλου την ΕΤ 3 καθημερινώς….

  35. Λοιπόν, ήθελα να γίνω δισεκατομμυριούχος, γιατί πίστευα ότι έχοντας λύσει το οικονομικό δεν χρειαζόταν κάτι άλλο.Tώρα θέλω να ασχοληθώ με όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα μπορώ, όποια κι αν είναι αυτά-ακόμη και δυσπρόσιτα- γιατί αν εγκαταλείπουμε την ομορφιά και τη δύναμη της ζωής και επαναπαυόμαστε σε κάτι,τότε είμαστε οι ηττημένοι.Είδα τις προάλλες μια γιαγιά 80 ετών να πέφτει με αλεξίπτωτο και αναρωτήθηκα μήπως είναι καιρός να τα δοκιμάσουμε όλα-να ζούμε κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία?

  36. Όταν ήμουν μικρή, έλεγα πως όταν μεγαλώσω θα ήθελα να γίνω «νύφη». Το μυαλουδάκι μου δεν είχε ακόμη κατλάβει πως δεν ήταν επάγγελμα, ή ήμουν απλώς πολύ… μπροστά για την εποχή μου.
    Όταν μου αποκάλυψαν την αλήθεια, αποφάσισα να γίνω διπλωμάτης. Διπλωμάτης επί πληρωμεί δεν κατάφερα να γίνω, αλλά με χρόνια εκπαίδεσης το χάρισμα το κράτησα για προσωπική εκμετάλλευση.
    Τώρα δεν είμαι πια μκρή, και δεν με ρωτούν τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω.
    Τώρα απλά είμαι… μεγάλη και συχνά περπατώ στα σύννεφα με άλλους αιθεροβάμωνες αγαπημένους.
    For us, it’s a full time job!

  37. Aιθεροβάμων αιθεραβάμων! Κοντά στο πιλότος είναι και αυτό με άλλο όχημα όμως!!
    Καλή σου εβδομάδα!

  38. δεν πειράζει που δεν έγινες αυτό που ονειρευόσουν… το παν είναι να είσαι σωστός σα χαρακτήρας… Καλησπέρα!!

  39. γεια σου αντωνιε,
    περνουσα απο τα μερη σου και με τραβηξε το θεμα σαν μαγνητης.
    βασικα, με επιασε απογνωση γιατι πραγματικα δεν θυμαμαι να σκεφτομουνα αυτη την ερωτηση οντας μικρουλα. διαβαζοντας το σχολιο της roadartist: ‘λένε οτι μερικά απο τα πιο ενδιαφέροντα άτομα δεν ήξεραν ποτέ στη ζωή τους τι πραγματικά θα ήθελαν να κάνουν’ χαρηκα αλλα για λιγο μονο. μετα απογοητευτηκα χειροτερα γιατι καταλαβα οτι εννοει οτι δεν ηξεραν τιποτα συγκεκριμενο αρα σκεφτοντουσαν πολλα και διαφορα.
    φευγω τρεχοντας…κατι δεν παει καλα με μενα.

  40. Ocean
    Έχει κάτι ο βυθός που σε κρατά ε;
    Καλές βουτιές 🙂

    Άννα
    Αυτή την ένταξη προσπαθώ. Το δύσκολο είναι ότι δεν μπορείς πάντα να προσαρμόσεις το ακανόνιστο στο κανονικό 😉
    Να πεις στην κυρία Κόντρα Πλακέ ότι θα φάει… ξύλο 🙂

    Βιργινία
    Και σ’ανώτερα λοιπόν κυρία γιατρίνα 🙂 αν και δε συμφωνώ με το ότι δεν έκανες διακοπές!
    Η βόλτα με το αεροπλάνο θα ανακοινωθεί… Ακόμα όμως δεν έχουμε αποφασίσει τον προορισμό… ή δεν έχει σημασία! 😉

    Zoyfitsa
    Η αναζήτηση δε σταματά και η απληστία δεν αφήνει να ησυχάσουμε ακόμα κι αν έχουμε το ιδανικό…
    Εσύ κυρία βιαστική; Συνεχίζεις τα όνειρα;

    Lock Heart
    Πάντα όμορφα τα λόγια σου φίλε.
    Είναι αλήθεια ότι οι αναζητήσεις ήταν και είναι πολλές. Καταλαβαίνω πως κι εσύ έχεις βρεθεί σε σταυροδρόμια. Άλλωστε είναι άσχημος ο εφησυχασμός!
    Καλή συνέχεια.

    Daisy
    Ήθελα να το γράψω κι εγώ το «εισοδηματίας». Από μικρός θυμάμαι που ήθελα να γίνω συνταξιούχος για να έχω χρόνο να κάνω αυτά που μου αρέσουν! Βέβαια έτσι όπως πάει με τις συντάξεις δεν υπάρχει περίπτωση να το ζήσω από κοντά! 🙂

    Papitsa
    Έχεις δίκιο. Η ρουτίνα ωθεί σε μια ζωή μηχανική. Για να «νικήσουμε» αυτή την αλυσίδα πρέπει να καταλάβουμε ότι η ζωή μας δεν είναι απλά ένας κρίκος της…
    Άλλοι λένε ότι έζησαν με το παραπάνω τη ζωή τους κι άλλοι ότι δεν πρόλαβαν. Που θέλουμε να ανήκουμε; Διαλέγουμε και παίρνουμε…

    Karpouzi
    Έχεις δίκιο!!!
    Οι περισσότεροι νομίζουν ότι είμαστε για συγκεκριμένες μέρες και ώρες. Μα είναι τρόπος ζωής τελικά!
    Και η διπλωματία βοηθά στην αποφυγή της απομόνωσης! 🙂

    Θαλασσινή
    Και δεν έχεις και την ευθύνη για τους υπόλοιπους συνταξιδιώτες!
    Το πολύ πολύ να πέσουν απ’τα σύννεφα! 🙂

    Λαχανάκι
    Και αυτό προσπαθώ αλλά είναι κάτι που το μαθαίνεις περισσότερο απο τους άλλους! 🙂 Καλή σου μέρα.

    Maria λεμονάτη
    Νομίζω πολλοί δεν είχαν σκεφτεί από μικροί τι ακριβώς ήθελαν να γίνουν. Γιατί η απόγνωση; Σημασία έχει να καταφέρεις να κάνεις κάτι που σου αρέσει…

  41. Έχω πάει και στα δυο, Νταβέλη και Τροφώνειο. Πες μου αν θέλεις να δώσω τις πληροφορίες εδώ, ή να σου τις στείλω με μέηλ.

  42. Αντώνιε ,οι διακοπές είναι εν μέρη επιλογή μου..Αντε περιμένω τη βόλτα 🙂

  43. Mary S.
    Αυτά τελικά που ακούγονται είναι αλήθεια;
    Κούφια γη… υπόγειες σήραγγες!
    Κάπου διάβασα ότι μπαίνοντας στο Τροφώνειο μπορεί και να βγεις κάπου στον Παρνασσό!

    Βιργινία
    Διάλεξες το που; Βλέπεις σου δίνω προτεραιότητα μιας και δεν έκανες διακοπές από επιλογή σου… εν μέρει! 😉

  44. Χωρις ονειρα καλε μου Αντωνη δεν θα ζουσα,δεν θα ανεπνεα καν….!!!!
    Καλημερα καλη εβδομαδα να εχουμε.

  45. Όχι Αντώνη, δεν είναι αλήθειες. Είναι γοητευτικά, αλλά δυστυχώς είναι παραμυθάκια. Το Τροφώνειο είναι πολύ μικρό και δεν υπάρχουν στοές που να οδηγούν κάπου. Ίσως παλιότερα να υπήρχαν αίθουσες αλλά πολύ πιθανόν αυτές έχουν χαλάσει (ίσως κάποια κατακρήμνιση τις κατέστρεψε).
    Στου Νταβέλη παλιά υπήρχαν κάποια βαραθράκια που συνδέονταν μεταξύ τους, αλλά τα έργα του 1977 τα χάλασαν. Τώρα υπάρχει μόνο το τούνελ που οδηγεί στην λιμνούλα, και κάποια μικρά παρακλάδια του. Για να το δει κανείς δεν πρέπει να έχει κλειστοφοβία, επειδή η είσοδός του βρίσκεται χαμηλά στο έδαφος, είναι στενή, και πρέπει να συρθείς για κάποια μέτρα. Τα παρακλάδια είναι και αυτά αρκετά στενά.
    Η τωρινή είσοδος για την λιμνούλα δεν είναι η αρχική, αλλά δημιουργήθηκε με τις εκσκαφές και βρίσκεται περίπου στο μέσον της αρχικής διαδρομής. Αν κάποιος μπει μέσα και κάνει το λάθος να ακολουθήσει στην επιστροφή την αρχική διαδρομή θα βρεθεί μπροστά στο πεσμένο τούνελ, κι ίσως πανικοβληθεί ότι έχει παγιδευτεί.
    Η υψομετρική διαφορά και η κλίση του βουνού κάνουν απαγορευτική την ύπαρξη οποιασδήποτε στοάς προς τους πρόποδες του βουνού.

  46. Μικρή όταν στεκόμουν μπροστά απο τέτοια αυτόματα για καφέ πάντα φανταζόμουν οτι μέσα υπάρχει κάποιος που τα ετοιμάζει…η φωτό είναι όλα τα λεφτά…

    Και τι δεν θέλαμε να γίνουμε…αλλού μας πήγε η ζωή .

  47. Zoyfitsa
    και είναι τόσο όμορφα και φωτεινά στο ξεκίνημά τους!
    Τα διατηρείς ακόμα έτσι;
    Καλή σου εβδομάδα αγαπητή!

    Mary S.
    Οι περισσότεροι έχουν κάτι να πουν αλλά όχι ουσιαστικό. Η γνώμη σου μετράει γιατί είσαι αυτόπτης και ασχολείσαι γενικότερα με τη γη! 🙂
    Σε ευχαριστώ Μαρία.

    trelofantasmeni
    Σου λύθηκε η απορία με τα αυτόματα μηχανήματα; Σε μερικά μηχανήματα χωρούν και δύο. Θα σου πω ένα μυστικό.
    Αν σταθείς πολύ κοντά τους και κάνεις ησυχία θα ακούσεις που συνομιλούν!

    Μήπως ξέραμε τι θέλαμε;
    Καλή σου μέρα 🙂

  48. «Η υψηλή μόρφωση απομονώνει πάντοτε, αλλάζει τη θέση των ατόμων και κάνει δύσκολη την επαφή και επικοινωνία με τους ανθρώπους. Αναζητούν τους λίγους που μπορούν να συνεννοηθούν μαζί τους, κι όταν δεν τους βρίσκουν κοντά τους, μένουνε μόνοι κι αφοσιώνονται στο έργο τους.»
    Σάμερτον

    «Ο γνωστικός άνθρωπος αναγνωρίζει τον αμαθή, γιατί υπήρξε κι ο ίδιος αμαθής. Αντίθετα, ο αμαθής δεν αναγνωρίζει τον γνωστικό, γιατί αυτός ο ίδιος δεν υπήρξε ποτέ γνωστικός.»Σενέκας

    «Εάν ζήσατε ένα χρόνο και είδατε την αλλαγή των εποχών του χρόνου: χειμώνας, άνοιξη, καλοκαίρι, φθινόπωρο, τότε είδατε τα πάντα και τίποτα καινούργιο δεν πρόκειται να δείτε.»Ντε Μονταίν

    «Φτάνουμε στην κορυφή συνήθως βαδίζοντας πάνω απ’ τα ερείπια των ενδόμυχων μας σχεδίων, αντιλαμβάνοντας πως την επιτυχία έφεραν ακριβώς οι αποτυχίες μας.»Α. Όλκοτ

    «Πρόσεχε τις σκέψεις σου: γίνονται λέξεις.
    Πρόσεχε τις λέξεις σου: γίνονται έργα.
    Πρόσεχε τα έργα σου: γίνονται συνήθειες.
    Πρόσεχε τις συνήθειες σου: γίνονται χαρακτήρας.
    Πρόσεχε το χαρακτήρα σου: γίνεται πεπρωμένο.»
    Φ. Άουτλο

    ««Α, φεύγεις; Καληνύχτα.» Ὄχι, δὲ θἄρθω. Καληνύχτα. Ἐγὼ θὰ βγῶ σὲ λίγο. Εὐχαριστῶ. Γιατί ἐπιτέλους, πρέπει νὰ βγῶ ἀπ᾿ αὐτὸ τὸ τσακισμένο σπίτι. Πρέπει νὰ δῶ λιγάκι πολιτεία, -ὄχι, ὄχι τὸ φεγγάρι – τὴν πολιτεία μὲ τὰ ροζιασμένα χέρια της, τὴν πολιτεία τοῦ μεροκάματου, τὴν πολιτεία ποὺ ὁρκίζεται στὸ ψωμὶ καὶ στὴ γροθιά της τὴν πολιτεία ποὺ ὅλους μας ἀντέχει στὴν ράχη της μὲ τὶς μικρότητές μας, τὶς κακίες, τὶς ἔχτρες μας, μὲ τὶς φιλοδοξίες, τὴν ἄγνοιά μας καὶ τὰ γερατειά μας,-ν᾿ ἀκούσω τὰ μεγάλα βήματα τῆς πολιτείας, νὰ μὴν ἀκούω πιὰ τὰ βήματά σου μήτε τὰ βήματα τοῦ Θεοῦ, μήτε καὶ τὰ δικά μου βήματα. Καληνύχτα.»ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ – Η ΣΟΝΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΛΗΝΟΦΩΤΟΣ

    «Δεν υπάρχει ευκολότερο πράγμα από το να ξεγελάει κανείς τον εαυτό του. Γιατί ό,τι επιθυμούμε, πρόθυμα και το πιστεύουμε. Η πραγματικότητα, όμως, πολλές φορές είναι διαφορετική.»Δημοσθένης

    «Η θάλασσα έχει όρια, οι βαθιές όμως επιθυμίες δεν έχουν.»Γουίλιαμ Σαίξπηρ

    «Όταν οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν την πραγματικότητα, οι επιθυμίες τους τους οδηγούν να πιστέψουν ό,τι τους είναι πιο ευχάριστο.»Αρριανός ο Φλάβιος

    «Υπάρχουν δύο τραγωδίες στη ζωή. Η μία είναι όταν δεν εκπληρώνονται οι επιθυμίες μας και η άλλη όταν εκπληρώνονται.»Τζορτζ Μπέρναρντ Σο

  49. Ωραία η σονάτα του Ρίτσου..με βρίσκει σύμφωνη 😉

  50. Μικρή ήθελα να γίνω νοσοκόμα. Μετά δασκάλα. Μετά φωτομοντέλο (μόδα της εποχής). Μετά ψυχολόγος. Μετά μεγάλωσα και δεν μπορούσα πια να σκέφτομαι τι θα γίνω «όταν» μεγαλώσω. Πάντως στην επόμενη ζωή μου θέλω να γίνω τραγουδίστρια ή κωμικός ή διπλωμάτης.

  51. papitsa
    Πολύ εύστοχα όλα τα ρητά. Μου έμεινε περισσότερο του Σάμερτον!

    Βιργινία
    😉

    Σοφία
    Και γιατί να περιμένεις την επόμενη ζωή; 🙂
    χμμ… για αεροσυνοδός το έχεις σκεφτεί; lol

  52. Φίλε Ν.Διακογιάννη μόλις είδα το σχόλιό σου!!!!
    Έχω έρθει μια φορά στη Νίσυρο. Υπέροχο νησί. Μόνο που ήταν για μια αγρυπνία και έμεινα απο τις 11 το βράδυ μέχρι τις 4 το πρωί! Μετά έφυγα με το καραβάκι για την Κω!
    Μαγεύτηκα από το πόσο όμορφο νησί είναι κι αν είχα χρόνο οπωσδήποτε θα κοίταζα και για το ηφαίστειο 😉

  53. Kαλημερα Αντωνη μου το διατηρω και και ειναι απο τα βασικα που με κανουν να ειμαι ευτυχισμενη..!!

  54. Είναι ωραίο να έχεις κάτι που σε κάνεις ευτυχισμένη… κι ας είναι όνειρο!
    Να προσέχεις όμως γιατί πολλές φορές τα όνειρα, βγαίνουν αληθινά! 🙂
    Καλή σου μέρα Zoyfitsa.

  55. Χαχαχαχαχα όχι μόνο το έχω σκεφτεί, σχεδόν το έχω πράξει (έχω κάνει την εκπαίδευση 😉

  56. Μια χαρά…
    Αν θες έχω κάτι γνωριμίες και θα μπεις εύκολα.
    Θα μιλήσω για να γίνεις και απευθείας senior! 🙂

  57. Ευχαριστώ για την προθυμία, αλλά δεν με ενδιαφέρει να γίνω υπηρέτρια των αιθέρων. :-p

  58. Πάμε Ζυρίχη;

  59. Σοφία
    Σωστηηηή! Είναι σπαστικό επάγγελμα. 😛

    Βιργινία
    Τέλεια… και μετά Βιέννη 😉

  60. Είναι, είναι. Και πλέον, όχι ιδιαιτέρως γκλαμουράτο.

  61. Τώρα πια ναι…
    Είναι όπως τα αναφέρεις… υπηρέτης των αιθέρων!
    Εγώ κάτι φιλίες που έχω με ιπ.φροντιστές και αεροσυνοδούς, τους λέω γκαρσόνια του αέρα και με λοξοκοιτάνε 😛


Σχολιάστε

