Miss Tiffany 2005


Για όσους έσπευσαν να την ερωτευτούν και για όσες την ζήλεψαν είναι η Ratrawee Chirapraphakun από την Ταϊλάνδη.
Το 2005 ανακηρύχθηκε
Miss Tiffany στον διαγωνισμό για την πιο όμορφη… τραβεστί!!! Στο video δίνει συνέντευξη στην τηλεόραση

Και η Απορία της Παρασκευής:
Η λέξη ‘Αμφιλοχίας‘ κρύβει κάποιο σεξουαλικό υπονοούμενο;

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2007/12/07/miss-tiffany-2005/trackback/

RSS feed for comments on this post.

24 σχόλιαΣχολιάστε

  1. καλη σου μερα! η απορια σωστη αλλα.. ποιος ξερει τη λυση.. να ρωτουσαμε κανα….. λοχια;;;

  2. Δεν είναι κακή αλλά μπλιάχ 🙂

    Για την απορία, δεν ξέρω δεν απαντώ δεν έχω πιει καφέ….
    Κονιτσι ουά ή κάτι τέτοιο..
    Καλημέρες 🙂

  3. Ένας φίλος πήγε Ταϋλάνδη για δουλειές (λέμε τωρα) και ήθελε να «κάνει παρέα» με μια κοπέλα που βρήκε τέλοσπάντων (ελπίζω να πιάσατε το υπονοούμενο). Λίγο αργοτερα…κατάλαβε το «πρόβλημα»…αλλα ήταν αργά…είχε πληρώσει ΗΔΗ!!! 😉

  4. Συνήθως όταν οι άντρες βλέπουν έναν κούκλο λένε αμέσως ότι είναι «χαρούμενος», ΄τωρα πια στη θέα μιας όμορφης γυναίας, θα λέμε κι εμείς ότι είναι τραβεστί!
    Τι ωραία, πάω στο σπίτι να πω στον καλό μου ότι η Αντριάνα (η Καρεμπέ ντε), είναι τραβεστί!!!
    Απορία δική μου της Παρασκευής: Λες να το πιστέψει;
    Καλό σαββατοκύριακο!

  5. stalagmatiaaaaaaaa λυθηκα!!!!!!! Καλημέρα Αντώνη και καλό σκ..με κοντινό ταξιδάκι πάλι?? 🙂

  6. Καλημέρα δεν χρειαζόταν να γράψεις σχόλιο τα κατάλαβα όλα από τα κινέζικα στο δευτερο βιντεάκι! Είναι περίεργο γιατί είναι διαφορετικό!
    Είναι επιλογή και εφόσον δεν προκαλεί, δεν με ενοχλεί!
    Αν πρόβάλλει την διαφορετικότητα της ναι θα με ενοχλούσε!
    Λίγο το κάνει αλλά είναι σύγουρα σε μια δύσκολη θέση από τη στιγμή που συνειδητοποιεί την διαφορετικότητά της!
    Καλό σ-κ!

  7. Εφόσον ο λοχίας είναι αμφι, τότε σίγουρα υπάρχει σεξουαλικό υπονοούμενο!

    Manos S τι έκανε τελικά ο φίλος σου;

  8. Καλημέρα, Λάθη της φύσης…..
    Λάμπει ο ήλιος παιδί, μου τι Νocturne είναι αυτά π’ ακούμε πρωί πρωί…. εεεεεεε! Ας είμαστε στο λιμανάκι της Αμφιλοχίας να πίναμε καφέ στον ήλιο και ας έχεις απορίες παρασκευιάτικα!
    Φαίνεται πως είχε δύο λόχους η πόλη. Και απο τις δύο μεριές στρατόπεδα… (λέω εγώ τώρα), αμέσως το νου σας στο σεξουαλικό!
    Η δική μου απορία… και πως λεγόταν παλιότερα η Αμφιλοχία???? μπρός ! εδώ σε θέλω. Φιλιά

  9. Η αμφιλοχι αειναι γαμω τις πολεις παντως, τωρα γαι ατ υπονοουμενα δεν γνωριζω.. 😉
    καλο ΣΚ!

  10. Καλημέρα Αντώνιε:)… Ωραία απορία :)…για να εισαι έτσι πετσοκομένο κάτι πρεπει να κρύβει μέσα του..

    Οσο για την Miss Tiffany… τυφλα να έχουν οι γυναίκες 🙂

  11. Ocean
    Λες να ξέρει την απάντηση; 😉

    m00nchild
    Μιλάμε και την ταϋλανδέζικη; Μια χαρά! 😉

    Manos S
    😀 Είναι μια χώρα που γενικά μπερδεύεσαι! Γι’αυτό και ζητούν από πριν τα λεφτά! 🙂

    Stalagmatia
    Να το πιστέψει λίγο δύσκολο. Φαντάσου ότι για να πιστέψω εγώ ότι η εικονιζόμενη ήταν κάποτε άντρας, έκανα ολόκληρη έρευνα στο internet!

    Road Artist
    Ταξιδάκι γιοκ αυτό το σ/κ.. Υποχρεώσεις, συναντήσεις και μάλλον στόλισμα δέντρου και σπιτιού! Ίδωμεν…

    Άννα
    Μη μου πεις ότι ξέρεις κινέζικα!!!!
    Συμφωνώ στο ότι αφού δεν προκαλεί, δεν ενοχλεί.

    Mary S
    Αμφίδρομος αμφιλοχίας λοιπόν! 🙂

    Αγριο-κερασο-ζουζούνα
    Είναι αλήθεια ότι το post και η μέρα είναι λίγο άσχετα με τον Σοπέν!
    Το όνομα που είχε παλιά η Αμφιλοχία ήταν χειρότερο.
    Λεγόταν Καρβασαράς απο το τούρκικο Καραβάν σεράϊ (Σταθμός καραβανιών). Το Αφφιλοχία όμως δεν ξέρω πως βγήκε!

    Life Whispers
    Είναι πολύ όμορφη πόλη… Σταθμός για όσους ταξιδεύουν προς την Ήπειρο.

    Loc kHeart
    Μου φαίνεται θα μείνουμε με την απορία φίλε!
    Για την «Miss» Tiffany, είπα κι εγώ το ίδιο πριν μάθω τις λεπτομέρειες 😉

  12. Εξαιρετικη!
    Επισης εξαιρετικη..η μουσικη του «Πιανιστα».

    Kαλο σ/κ :*

  13. Εγώ ακόμα να το πιστέψω… μαααα…. είναι κουκλα… οι πλαστικοί στη χώρα της μάλλον είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ!! Τυφλα να έχει ο Φουστάνος! Που καταντήσαμε…. Καλο σ/κ!!

  14. Να λείπει το βύσσινοοοοοοοοο

    Καλό ΠΣΚ Αντώνιε

  15. πολύ καλή δουλειά των ανθρώπων(γιατρών) ή του θεού!

    όσο για τον αμφιλοχία μόνο όταν ακούω τον Νταλάρα να τραγουδάει το γνωστό τραγουδάκι του δεν μου έρχεται κάτι σεξουαλικό! 😛
    ΚΑΛΌ ΣΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΟ

  16. Αυτές οι απορίες σου όμως με τρελαίνουν 😆
    Καλό Σ/Κ.

  17. πρώτον έμεινα κάγκελο, δεν φαινόταν καθόλου για τραβεστί η κοπέλα… ενώ οι δικές μας όπως και να το πεις φαίνονται. δεύτερο γμτη η απορία σου 🙂 γέλασα πολύ 🙂

  18. Ποια απ’ όλες ήταν η τραβεστί; 😉

  19. Θα συμφωνησω με την Σοφια μιας και δεν καταφερα να την ξεχωρισω χαχαχχαχαχα!!!

    Οσο για το ερωτημα…δεν ξερω δεν απαντω 😀

    Καλο σ/κ Αντωνη μου.

  20. Τετραδιάκι
    Αλήθεια είναι! 😉

    Fira
    🙂 Εϊδες τι καλή δουλειά κάνουν οι γιατροί εκεί;
    Ευτυχώς που εδώ δεν κάνουν και μπορούμε ακόμα να τους/τις ξεχωρίζουμε! 🙂

    Βιργινία
    Να λείπει, να λείπει! Καλή… εβδομάδα! 🙂

    Melomenos
    Έχεις δίκιο για το τραγούδι… Δεν υπάρχει σχέση!
    Καλό βράδυ φίλε.

    Amo
    Φαντάσου ότι αυτοπεριορίζομαι κιόλας με τις απορίες μου! Εχω ακόμα…. πολλές! 😉

    Daisy
    Ki εγώ τα ίδια έπαθα… Δεν μου πήγε καθόλου το μυαλό για το τι ήταν! Καλή η απορία ε; 😉

    Σοφία
    Και οι τρεις… και όλες οι άλλες… Διαγωνισμός τραβεστί ήταν!

    Zoyfitsa
    Εγώ ακόμα και στην συνέντευξη δεν ήξερα αν εκτός απο αυτήν, ήταν και η παρουσιάστρια του ίδιου» φύλου» 😛

  21. Στα λόγια μου έρχεσαι 😛

  22. Μα δεν υπήρχε περίπτωση να μην ήμουν! 😉
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα

  23. Καλά… εγώ που έκανα 5′ λεπτά να καταλάβω αυτό με το λοχία… το χω χάσει!!! Καλημέρα αντώνη με τις φοβερές απορίες!!! χιχιχιχι

  24. Καλημέρα Λαχανάκι!
    Μη σε νοιάζει.. οι επόμενες απορίες θα είναι πιο εύκολες! 🙂


Σχολιάστε

