Λίγο πριν την αλλαγή του έτους, ένα ταξίδι στην ομίχλη… στον Χρόνο…

Με την δεύτερη εκδρομή στα χιόνια μέσα σε μια εβδομάδα και συγκεκριμένα στα Τρίκαλα Κορινθίας, τελείωσαν τα ταξίδια για το 2007. Η αλλαγή μπορεί να με βρήκε στην Αθήνα αλλά οι απόκοσμες στιγμές που έζησα με το τοπίο εκεί, ήταν ονειρικές… Μου αρέσει πολύ η ομίχλη και σε συνδυασμό με το χιόνι και την ησυχία του βουνού, ένοιωσα τόσο πολύ όμορφα, που χαμογελούσα μόνος μου! Υπάρχει μια αίσθηση στασιμότητας καθώς στέκεσαι μέσα στο σύννεφο, σε σημείο που νομίζεις ότι σταματά ακόμα και ο χρόνος! Απλά στέκεσαι και γίνεσαι μέρος ενός τοπίου που δεν κινείται… Μόνο οι αλλεπάλληλες σκέψεις του νου και τα μάτια που προσπαθούν να συλλάβουν το χώρο, βρίσκονται σε εγρήγορση! Βιωματικές εικόνες που έμειναν μέσα μου ακόμα και τώρα. Είναι σαν να μεταφέρομαι εκεί… που για λίγο… ο χρόνος σταμάτησε!

Καλή Χρονιά από τα βάθη της ψυχής μου
με υγεία, χαρά και δημιουργία για εσάς και τους δικούς σας.

Χρόνια Πολλά!

18 comments on “Λίγο πριν την αλλαγή του έτους, ένα ταξίδι στην ομίχλη… στον Χρόνο…

  1. Ο/Η LOCKHEART λέει:

    Καλημέρα Αντώνιε . . Χρόνια πολλά Καλη χρονια να έχεις με υγεια αγαπη και ότι επιθυμεις :)…

    Βλέπω είδες τρελό χιονι και ομίχλη…αυτό το μαγικό λευκό τοπίο 🙂 που όσο και ας μην έχει χρώμα πραγματικά σε ταξιδεύει και σου δίνει μια αισθηση γαλήνης:)

    Καλη σου μέρα. . . .:)

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η stalagmatia λέει:

    Καλημέρα ταξιδιάρη Αντώνη και Καλή χρονιά, με πολλά ταξίδια γεμάτα εικόνες που θα σε συνοδεύουν, όπως αυτές που μας έδειξες.
    Ζήλεψα, αλλά δεν το λέω….. επίσης να σου πω ότι κι εγώ την Παρασκευή φεύγω για τα χιόνια… για να ζηλέψεις κι εσύ! 😛
    (Αν πρόκειται να ξαναπάς μη μου το πεις, οκ; ) 😛
    Kαλή χρονιά 🙂

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η eleni λέει:

    αντώνιε άδονη, τις πιο θερμές, τις πιο ζεστές, τις πιο αγαπησιάρικες ευχές από μένα για κάποιον που δεν έχω γνωρίσει μα που έχει πάντα τόσο γλυκιά παρουσία ανάμεσά μας!
    και το 2008, κι άλλα 2008 χρόνια να είναι στη ζωή σου ευτυχισμένα…

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η vasilis λέει:

    Χρόνια Πολλά και καλή Χρονιά Αντώνη… Όμορφη εικόνα από τα Τρίκαλα Κορινθίας, χειμωνιάτικη και χροστουγεννιάτικη. Να είσαι καλά

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η ocean.... λέει:

    καλη χρονια αντωνη κ οτι επιθυμεις να ..σταματα ο χρονος.. για να στο φερνει.. το 2008 ευχομαι να ειναι γεματο υγεια χαρα αγαπη κ ευτυχια μα πολλα ομορφα ταξιδια..

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η Adonios λέει:

    Lock Heart
    Ήταν πραγματικά όμορφα! Συνήθως αναζητώ τέτοιες εικόνες και όταν τις βρίσκω δύσκολα επανέρχομαι! 😉
    Καλημέρα φίλε!

    Σταλαγματιά
    Αφού κι εσύ θα πας (ή μάλλον θα πάμε 😉 ) το σ/κ στα χιόνια, γιατί να ζηλέψεις; Θα έχουμε νέες εικόνες απο Δευτέρα; 😉 Καλημέρα!

    Ελένη
    Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου αγαπητή Ελένη. Μπορεί και για εμένα να είσαι άγνωστη ακόμα αλλά σε έχω γνωρίσει, όσο έχεις αφήσει να γίνει, μέσα από τη μεστή γραφή σου. Η παρουσία σου είναι εξίσου ζεστή και καλοπροαίρετη.
    Καλή Χρονιά με υγεία και ότι εσύ επιθυμείς να γίνει πραγματικότητα.

    Βασίλη
    Το μόνο πρόβλημα είναι ότι οι φωτογραφίες δεν δείχνουν ενθουσιασμό και ονειροπόληση… Τουλάχιστον αφήνουν να τα φανταζόμαστε!
    Καλή σου μέρα 😉

    Ocean
    Καλή Χρονιά φίλε. Ότι επιθυμείς κι εσύ για το Νέο Έτος να το βρεις. Υγεία και χαρά σου εύχομαι
    Χρόνια Πολλά και καλά! 🙂

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η roadartist λέει:

    Αντώνιε πολύ όμορφες φωτογραφίες, ταξίδεψες και εμάς που δεν φύγαμε απο τη πόλη! Μου έχει λείψει λίγο χιόνι .. Καλά να περνάς και να ταξιδεύεις όσο πιο συχνά μπορείς! Καλή χρονιά!!

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η island λέει:

    Καλημέρα…Καλή χρονιά να έχεις…Τα τοπία είναι πανέμορφα…Ειδικά αν υπάρχει και ομίχλη είναι σχεδόν μαγικά.ΚΑι εμένα με εξιτάρει η ομίχλη.Απόκοσμο ενδιαφέρον…Τυχερός ήσουν που είχες τέτοιες εικόνες…Καλή συνέχεια και καλώς σε βρήκα

    Μου αρέσει!

  9. Ο/Η Anna λέει:

    Καλή χρονιά! Πρέπει να έκανε πολύ κρύο ε;

    Μου αρέσει!

  10. Παρ’ οτι φοβάμαι και να βλέπω τέτοιες εικόνες με χιόνι και ομίχλη, όλα δείχνουν πως το αποζητούσες και πέρασες καλά. Ετσι να περνάς όλο το χρόνο Τονίνο. Φιλιά πολλά

    Μου αρέσει!

  11. Ο/Η Δηιάνειρα λέει:

    ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΩ ΧΙΟΝΙ :@

    Μου αρέσει!

  12. Ο/Η Adonios λέει:

    Road Artist
    Όσο θα μπορώ να δραπετεύω απο τα τείχη, θα γίνεστε κοινωνοί των αποδράσεών μου. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι εικόνες αυτές.
    Τους δύο μήνες που απέμειναν για την άνοιξη, θα προσπαθήσω να «χιονίσω» και εδώ! 😉
    Καλή Χρονιά Artist. Χρόνια Πολλά.

    Island
    Με χαρά βλέπω ότι μοιραζόμαστε τα ίδια συναισθήματα όσον αφορά την φύση, έστω και «απόκοσμα»! 😉
    Καλώς όρισες Island! Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά!

    Άννα
    Χρόνια Πολλά!
    Το κρύο ήταν πολύ!!! Αν μας έπιανε η νύχτα εκεί πάνω, την επομένη θα μας φωτογράφιζαν παρέα με τα παγωμένα φυλλαράκια του δέντρου! 😉 Εσύ πως πέρασες;

    Αγριοκέρασο Ζουζούνα
    Υπήρχε μια διάχυτη γαλήνη και παρά το δέος που προξενούσε το λευκό, σε ηρεμούσε…
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου Ζουζούνα.
    Κι εσύ να έχεις μια χρονιά γεμάτη χαρές και ομορφιές.
    Καλό απόγευμα! 😉

    Διηάνειρα
    Νομίζω ότι τις επόμενες μέρες θα το έχουμε και κοντά μας! Αν όχι.. θα φροντίσω εγώ 😉

    Μου αρέσει!

  13. Ο/Η stalagmatia λέει:

    Ααααα όλα κι όλα, όχι από Δευτέρα οι δικές μου φωτογραφίες. Από Πέμπτη που θα επιστρέψω! 😉
    Καλημέρα

    Μου αρέσει!

  14. Ο/Η Μαρία λέει:

    Αντώνη μου, καλή χρονιά και ευτυχισμένη! Με υγεία, ταξίδια πολλά και πανέμορφες αναμνήσεις 😀
    Φιλάκια πολλά!

    Μου αρέσει!

  15. Ο/Η candys τετραδιακι λέει:

    Xιχιχι παντως Αντωνη μου δεν εχουμε παραπονο,ευχαριστηθηκαμε βουνα στις γιορτες:)
    Δεν χαθηκα 🙂 Aπλα…δεν εχω πολυ ορεξη για γραψιμο!
    Εχω ομως για βολτες:)

    Χρονια πολλα και καλα!
    Παντα επιτυχιες σε ολους τους τομεις της ζωης σου!

    Makia :*

    Μου αρέσει!

  16. Ο/Η ANNA λέει:

    Ξεκούραση, φαγητό, αγαπημένα πρόσωπα. Δεν έκανα αν και περίεργο ασκοπα ψώνια! Και οι τελευταίες μέρες των διακοπών είναι οι καλύτερες!

    Μου αρέσει!

  17. Ο/Η maria λέει:

    Τέλεια είναι!
    Όσες φορές έχω πάει, δεν έχω δει τέτοιο χιόνι!
    Όμορφα περιέγραψες συναισθήματα μοναδικά!
    Καλή χρονιά, Αντώνη
    Υγεία και γαλήνη

    Μου αρέσει!

  18. Ο/Η Σοφία λέει:

    Καλή χρονιά κι από μένα!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε