Φάτε τα τοπία!

Ότι βλέπετε στις εικόνες αυτές είναι φτιαγμένο με φαγητό. Εντυπωσιακή είναι η 7η φώτο όπου η θάλασσα είναι φτιαγμένη με φιλέτα σολομού!!!

Θα το έβαζα την επόμενη εβδομάδα αλλά λόγω του ότι θα έχουμε Σαρακοστή δεν ήθελα να μπείτε σε πειρασμό και το ανάρτησα σήμερα! 🙂

Καλή εβδομάδα!

35 comments on “Φάτε τα τοπία!

  1. Ο/Η LOCKHEART λέει:

    Καλημέρα Αντώνιε . . .

    Φωτος πειρασμούς..αλλα εργα τέχνης απο φαγητο..τι να πεις τελικα η τεχνη ειναι παντου:)

    Καλημέρες..

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Mary S. λέει:

    Είναι τόσο όμορφα που δε νομίζω κανείς να άπλωνε χέρι επάνω τους για να τα φάει!

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Anna λέει:

    Καλημέρα! Μου έφτιαξες τη μέρα!!!

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η lifewhispers λέει:

    καλημερα αντωνιε!!!!!
    ευτυχως που σημερα δεν πειναω καθολου και μπορω να θαυμασω την καλλιτεχνικη άποψη των πραγμάτων!!

    καλη εβδομαδα!

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η Μadame de la Luna λέει:

    Τι κάνει η φαντασία των ανθρώπων, ε; Μου το είχαν στείλει κι εμένα και το θαύμασα. Και που να δεις και τις κατασκευές με σοκολάτα. Κόλαση! Καλημέρα. Καλη βδομάδα με χρώματα κι αρώματα…

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η Ψυχή λέει:

    Μα καλά βρε παιδί μου Αντώνιε έχεις βαλθείς να μας παχύνεις!!! Τι ψυχή θα παραδώσεις με τόσες σκανταλιές που κάνεις;

    Μου αρέσει!

  7. Οχι να τα φάμε,! αλλά πολλή καλή δουλειά!!! Μπράβο σου κι εσένα που τα ανάρτησες!

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η Μαρία λέει:

    Όποιος τα έφτιαξε, είναι μεγάλο ςκαλλιτέχνης όμως! 😀 Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    Μου αρέσει!

  9. Ο/Η VK λέει:

    Γαμάτο!!!! Είναι τέλειες και πάνω από όλα άκρως λαχταριστές. Μιαμ, μιαμ….!!!! Όντως η τελευταία είναι η πιο πετυχημένη. Αν δεν μου το έλεγες ότι είναι σολωμός παίζει να μην το καταλάβαινα.

    Μου αρέσει!

  10. Ο/Η Daisy λέει:

    μολις γύρισα από τη δουλειά και πεινάω απίστευτα, θα τα έτρωγα με τη μια 🙂 σλουρπ

    Μου αρέσει!

  11. Ο/Η antemian λέει:

    Αχ!!! Μια λιγουρίτσα μου ήρθε….τέλειες εικόνες ειδικά εκείνη με τα «αερόστατα» στον ουρανό. Φανταστική εικόνα

    Μου αρέσει!

  12. Ο/Η Σοφία λέει:

    Τέχνη να την φας στο πιάτο! Πολύ ωραία ιδέα! 🙂

    Μου αρέσει!

  13. Ο/Η Adonios λέει:

    Lock Heart
    Εγώ μπορώ να τα φάω με Τέχνη! :)

    MaryS
    Και αν τα δεις απότομα δεν φαίνονται για φαγώσιμα!

    Άννα
    Να έρχεσαι πιο συχνά τότε! :)

    LifeWhispers
    Θα κινδύνευαν τα τοπία αν ήσουν κοντά; ;)

    Madame De La Luna
    Έννοια σου και έχει απ΄όλα ο μπαξές!!! Υπομονή ;)

    Ψυχή
    Πες το ψέμματα; Δε λες πάλι καλά που τα περισσότερα από τα φαγώσιμα, είναι του φυτικού βασιλείου!!! :)

    Αγριοκερασο Ζουζούνα
    νομίζω όμως ότι κάποια στιγμή θα φαγώθηκαν!!! ;)

    Μαρία
    Εξαιρετικός... Λες να είναι και μάγειρας;;; ;)

    VK
    Μα κι εγώ κοίταζα τόση ώρα για να καταλάβω τι είχε χρησιμοποιήσει!!!

    Daisy
    Διάλεξε τοπίο και είναι δικό σου ;)

    Antemian
    Πραγματικά πρέπει να έχεις μεγάλη φαντασία για να το πετύχεις...

    Σοφία
    Μόνο που το πιάτο μπορεί να είναι και σαν δωμάτιο!
    Χμμ... θες και δεύτερη μερίδα; ;)

    Μου αρέσει!

  14. Ο/Η Anna λέει:

    Πάντα έρχομαι Αντωνάκι αλλά δεν σου μιλάω είμαι θυμωμένη!

    Μου αρέσει!

  15. Ο/Η x-oyranoy λέει:

    A πολυ ωραιο και πρωτοτυπο

    Μου αρέσει!

  16. Ο/Η Adonios λέει:

    Άννα
    Πείραξα εγώ την Αννούλα;
    Πες μου τι έκανα, να επανορθώσω!!!!!

    x-oyranoy
    Και φαγώσιμο! ;)

    Μου αρέσει!

  17. Ο/Η manitaritoubounou λέει:

    Καλά μιλάμε έγραψαν οι φωτογραφίες οι …λαχταριστές….

    Μου αρέσει!

  18. Ο/Η Stratos λέει:

    teleia!!! yummy!

    Μου αρέσει!

  19. Ο/Η Anna λέει:

    Τίποτα τίποτα! Δεν πειράζει θα το αντέξω να με αγνοείς :)))

    Μου αρέσει!

  20. Ο/Η Βασιλική λέει:

    μα με σολωμο;;;;
    ω μον ντιε!!!
    😛

    Μου αρέσει!

  21. Ο/Η roadartist λέει:

    πολύ όμορφες Αντώνιε! Και τη δική μου καλημέρα!

    Μου αρέσει!

  22. Ο/Η σα λέει:

    εκπληκτικές φωτογραφίες… και τόσο χορταστικές!!! Την καλημέρα μου σου στέλνω φίλε Αντώνη.

    Μου αρέσει!

  23. Ο/Η Adonios λέει:

    Μανιτάρι του βουνού
    Ίσως να υπάρχει και επιδόρπιο...
    αν φαγωθούν όλα αυτά πρώτα! :)

    Stratos
    Ευτυχώς που έχει μπόλικο τυρί γιατί με τόσα χορταρικά μπορεί να μη δοκίμαζα! :)

    Άννα
    Χμμ… μου φαίνεται ότι κάτι θα έχω ξεχάσει αλλά δεν πάει το μυαλό μου που!!!
    Μήπως είχα πρόσκληση και δεν την είδα;

    Βασιλική
    Εμ, πως αλλιώς;
    Ή είμαστε χλιδή ή δεν είμαστε! :)

    Road Artist
    Καλή σου μέρα Artist :)

    σα
    Καλημέρα κι από μένα φίλε!
    Χαίρομαι που σου άρεσε η... "μαγειρική" μου! :)

    Μου αρέσει!

  24. Ο/Η Βασιλική λέει:

    δεν ειναι του γουστου μου μια τετοια χλιδη…
    ισως γιατι δεν ειναι του γουστου μου τα ακριβα πραγματα… οπως πχ ο σολωμος…
    χλιδη για μενα ειναι οτι απλο μου γεμιζει τα ματια και την ψυχη…
    κομπρεντε;;;

    -τς!-
    😛

    Μου αρέσει!

  25. Ο/Η skount λέει:

    ΠΩ ΠΩ..ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ.ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ;ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    Μου αρέσει!

  26. Ο/Η enmousiki λέει:

    Μμμμμμ…
    Δυστυχώς κάνω διαίτα (διότι δεν μπορώ να είμαι μια στρουμπουλή τραγουδίστρια!!!)κι έτσι πρέπει να μαζέψω τα σάλια μου… (χα! χα!)
    Πάω να φάω ένα καρότο 😦

    Μου αρέσει!

  27. Ο/Η Adonios λέει:

    Βασιλική
    κομπρέντε σινιορίτα!

    Skount
    Μη σε νοιάζει! Κι εγώ κάπου εκεί κρυμμένος είμαι... :)
    Καλή εβδομάδα... Να δούμε τι θα κάνουμε και αύριο ;)

    en mousiki
    Αν χρειάζεσαι κι εσύ δίαιτα, τι να πούμε εμείς!!!!
    Την επόμενη φορά που θα έρθεις δεν την γλιτώνεις μόνο με καφέ ή ποτό, να το ξέρεις!!!
    Φιλιά πολλά και περαστικά ;)

    Μου αρέσει!

  28. Ο/Η Anna λέει:

    Μου αρέσει να σε παιδεύω!!!

    Μου αρέσει!

  29. Ο/Η Adonios λέει:

    και το καταφέρνεις μια χαρά!

    Μου αρέσει!

  30. Ο/Η Anna λέει:

    Ελα μην κλαις! Απόκριες είναι ντύθηκα κοροιδούλα!

    Μου αρέσει!

  31. Ο/Η candys τετραδιακι λέει:

    Μιαμ μιαμ 🙂

    Καλη εβδομαδαααααα!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  32. Ο/Η Anna λέει:

    Καλημέρα! Σε πέτυχα ονλαιν!!! Είσαι και εσύ θυμωμένος μαζί μου;

    Μου αρέσει!

  33. Ο/Η Adonios λέει:

    Τετραδιάκι
    Πείνες; ;) Καλή εβδομάδα και σε σένα! :)

    Άννα
    Δυστυχώς δεν ήμουν on line!
    Εγώ θυμωμένος; Όχι βρε!
    Άλλωστε δεν βρήκα τη στολή του θυμωμένου για να τη βάλω!
    Αλήθεια, εσύ που την βρήκες; ;)

    Μου αρέσει!

  34. Ο/Η fira λέει:

    Απίστευτο…μου το έστειλαν και μένα σε μαιλ και εντυπωσιάστηκα!!! Μου πρόλαβες όμως την ανάρτηση… 🙂 τς τς τς!! Τι είσαι συ??

    Μου αρέσει!

  35. Ο/Η Anna λέει:

    Ελα μου πέρασε, βγήκα μετά από καιρό, αλλά έχω ξεσυνηθίσει τον πολυυυυ πάααρα πολυυυ καπνό και τώρα βρωμάνε μαλλιά και ρούχα! Είχε ένα λαιβ με ροκ ελληνικά στην μικρή ταπεινή μας πόλη! Καλημέρα!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε