Συνεχιζόμενες διακοπές!


Οι δύο επόμενες μέρες μοιάζουν με bonus. Bonus διακοπών! Θα βρεθώ σε γνώριμα μέρη και θα συνεχίσω τις διακοπές από εκεί που είχαν σταματήσει… ελπίζω!

Με την διάθεση πολύ ψηλά και πάντα καλοκαιρινή, υπόσχομαι στον εαυτό μου ένα τρελό σ/κ. Ποιος είπε ότι οι διακοπές τελείωσαν; Από εμάς εξαρτάται το πότε! 😉 Καλές βουτιές σε όσους το αποφασίσουν λοιπόν.

Στη φωτογραφία μια παραλία της Λήμνου. Νερά κρυστάλλινα και παγωμένα! Μια παραλία που δεν είναι για το κοινό και δεν την ξέρει κανείς, κάποτε για κάποιους μήνες ήταν μόνο δική μου!
Τώρα μόνο η αντανάκλαση της ανάμνησης υπάρχει!

Καλό σαββατοκύριακο να έχετε.
Από Δευτέρα και τα post θα σοβαρευτούν! 😉

Η Απορία της Παρασκευής:
Πού πηγαίνουν διακοπές οι φαροφύλακες;

Published in: on 5 Σεπτεμβρίου, 2008 at 09:38  11 Σχόλια  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://adonios.wordpress.com/2008/09/05/sinexizomenes-diakopes/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Ομορφα ειναι στη Λημνο!Καλα να περασεις!

  2. Απάντηση στην απορία σου:
    Φυσικά, στο βουνό ή στην πόλη!

  3. Η αλήθεια είναι, πως ό,τι μας κάνει να περνάμε καλά και μας ανεβάζει την διάθεση, δύσκολα το εγκαταλείπουμε ή ακόμα πιο δύσκολα παύουμε να το συλλογιζόμαστε…και γιατί να το κάνουμε άλλωστε?
    Οπότε ας χαρούμε όλοι μας με όποιον τρόπο τον ευχαριστεί τον καθένα μας αυτό το σ/κ και από Δευτέρα…αλλά ας τα αφήσουμε για τότε… 😉
    Έχεις ένα αποθυμένο με τους φαροφύλακες ή μου φαίνεται? Αnyway όταν έχουν διακοπές πάνε πάντα κρουαζιέρα…για ευννόητους λόγους :))

  4. καλο σκ αντωνη να χεις παντα καλοκαιρινο!!! επεστρεψα μετα απο καιρο κ χαιρομαι σαν αντικρυζω τη θεα της θαλασσας στο μπλογκς σου.. ναι εχει πανεμορφα νερα εκει στη λημνο.. αν κ εχω παει μια φορα μονο εχει μεινει αξεχαστη.. ο σκοπος;; φυσικα τι αλλο;; για βουτια! καλα να περνας..

  5. να δώσω μια χαζή απάντηση στην σημερινή ερώτηση της παρασκευής; έτσι και αλλιώς πήξαμε στα σοβαρά!!!!
    πουθενά δεν πηγαίνουν οι φαροφύλακες διακοπές γιατί δεν θέλουν. και γιατί η δουλειά τους είναι η ζωή τους!
    και τώρα.. μετά από την ηλίθια άποψη μου, μπορείτε όλοι να με διαολοστείλετε..
    άντε πια!

  6. Kaveiros
    Σε ευχαριστώ φίλε. Φαίνεται ότι θα έχουμε και καύσωνα το σ/κ!

    An-Lu
    Λες; Για το βουνό δεν μου φαίνεται παράξενο αλλά για την πόλη δεν ξέρω αν θα άντεχε να κάνει διακοπές εκεί! ;)

    Μοναχικό Αστέρι
    Απωθημένο μπορεί... Ίσως επειδή θα μου άρεσε να ήμουν κι εγώ φαροφύλακας ;)

    Ocean
    Δεν θα μπορούσα να μην έχω θάλασσα λίγες μόνο μέρες μετά το τέλος των διακοπών. Καλή συνέχεια και στις δικές σου βουτιές και καταδύσεις φίλε Ωκεανέ! ;)

    kat.
    χαχαχα Κι εγώ σαν φαροφύλακας πουθενά δεν θα πήγαινα.. Απλά δεν θα ανέβαινα να ανάβω κάθε απόγευμα τον φάρο ;) Εμ!

  7. Το ξέρουμε, το ξέρουμε ,το κρυφό σου όνειρο 😉

  8. Καλό σ-κ. Έτσι πρέπει!
    Λοιπόν για την απορία…
    Ε παίρνουν φόρα και όποιον φάρο πάρει ο χάρος….

  9. Kαλημέρα Αντώνιε . . . 🙂 Ο καιρός είναι σύμμαχος οπότε οι διακοπές συνεχίζονται κανονικότατα :)!!!!!! να περάσεις όμορφα..φιλια

  10. Μοναχικό Αστέρι
    Έτσι, έτσι!!! Που θα πάει; Κάποια στιγμή...

    Άννα
    χαχαχα μου άρεσε πολύ η απάντηση!!! :D

    Lock Heart
    Ένα πάρα πολύ όμορφο σ/κ ήταν και αυτό φίλε μου.
    Τελικά οι διακοπές όντως συνεχίζονται! ;)
    Να περνάς κι εσύ καλά.

  11. Η Λήμνος είναι από τα παρεξηγημένα νησιά. Έχει πλούσια φυσική ομορφιά και ευτυχώς όχι ακόμη πολύ κόσμο.
    Πάντα τέτοια!


Σχολιάστε

